Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In Zanzibar male homosexual acts are punished with up to 25 years imprisonment or fine. Lesbian acts are punished with up 7 years imprisonment or fine. See LGBT rights in Tanzania. ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
For the record; Dat bedoelde ik dus met jij verdient ook geen schoonheidsprijs als het op discussiëren aankomt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Ik stel toch zeker voor eens je bronnen na te kijken. Bovendien hadden we het over Zuid-Amerika als ik me niet vergis. En daar is homoseksualiteit niet verboden. En is de VS ook niet. Dus ik zie je punt helemaal niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Epic Fail Laisve. Oh wacht; Dat zijn natuurlijk ook voorwaarden :') Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Abortio..._United_States Illegaal tenzij moeders er dood aan gaat (de eerste twee die ik in de balk intikte waren gelijk illegaal popje!) http://en.wikipedia.org/wiki/Abortion_in_Paraguay http://en.wikipedia.org/wiki/Abortion_in_Brazil Wie moet zijn bronnen nakijken? Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Homosex...s_of_the_world Kaartje rechtsbovenaan, je hoeft niet eens te zoeken op die ellenlange pagina. Citaat:
Als ik zeg; 50% van de Marokkaanse jeugd heeft een strafblad impliceer ik toch niet dat ik een racist ben als ik me gewoon op keiharde cijfers baseer? Citaat:
|
![]() |
|
Wat ik vooral raar vind, is hoe de hele discussie hier afdwaalt naar een discussie over religie...
Ik zeg niet dat hij veroordeeld zal/kan worden, maar ik hoop wel dat dit meer oplevert dan alleen publiciteit voor Wilders.. Uit pure nieuwsgierigheid: iedereen die van mening is dat Wilders niet vervolgd moet worden, wat verstaan jullie precies onder "beledigen" of "discriminatie"?
|||||||
Citaat:
Het is logisch dat je voorwaarden stelt aan abortus. Die bron waarvan ik gok dat het wikipedia is ( ![]() En ik wil hierbij ook nog even zeggen dat abortus niet iets is dat alleen christenen minder vinden. Je kunt ook louter op ethische basis al tegen abortus zijn. 'Epic fail' zou ik zeggen. Citaat:
En je eerste link: waar in Amerika is homoseks illegaal ? Echt waar ? Nergens is het illegaal. En bedankt. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
In dat geval is het geen abortus maar een levensreddende operatie waarbij 'toevallig' geaborteerd wordt. Jij verdraait de definitie van abortus net zo als de reli-fundies. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Natuurlijk is het Christendom achterlijk. Alle religie is achterlijk. Maar dat mag hij écht niet zeggen want de Christenfundi's hebben nog steeds de macht in dit land en kunnen hem net zo makkelijk weer uit het mediaplaatje knippen.
||
Citaat:
- discriminatie = onderscheid maken; beledigen: zie topic
|||
Citaat:
Discrimininatie is in mijn ogen niet relevant, onderscheid maakt iedereen elke dag, het zou m.i. strafbaar zijn als er sprake is van rascisme. feitelijk heeft wilders nooit gezegd dat hij andere rassen/groepen/sociale holmaatjes (doorkruisen wat niet van toepassing is) lager vind, hij stelt dat in zijn mening zo'n sociale structuur achterlijk is. Daarmee kan je het geheel deel of niet eens zijn en vervolgens kan je er over discussieren tot je een ons weegt. Anders kunnen we nog wel wat groepen gaan berechten. Naast dat alle religiebeschermmaatregelen niet in de wet thuishoren omdat het juist die groepen een vrijbrief tot beledigen geeft. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vrijheid van meningsuiting moet worden verruimd. Ontkennen van de Holocaust zou strafbaar zijn, onzin. Net als vloeken verboden is. Alleen dan is er een openlijke discussie mogelijk. Beledigen en discriminatie zou bij mij pas strafbaar zijn als er persoonlijk grote angst wordt gezaaid bij diegene voor wie de tekst bedoeld is. Ik bedoel dan klinklare doodsbedreigingen en van die opruiende teksten in moskeen, maar niet dat allochtonen bang zijn hun paspoort kwijt te raken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Racisme komt feitelijk op hetzelfde neer; je maakt nadelig onderscheid tussen mensen op basis van hun ras/etniciteit. Iemand achterlijk noemen geeft m.i. wel degelijk aan dat je die persoon niet erg hoog hebt staan. Citaat:
Het ontkennen van de Holocaust lijkt me geen cruciale voorwaarde om een openlijke discussie te kunnen voeren; dat kan ook prima als je feiten gewoon erkent. 'Grote angst'? Wat versta je daar dan onder? Als ik je goed begrijp, hebben wij autochtonen daar wél last van, omdat er imams zijn die in de moskee roepen dat we ongelovige honden zijn, maar mensen die het land uitgezet worden en geen idee hebben waar ze dan heen moeten, stellen zich gewoon aan, of wat? Ik kan persoonlijk nu niet echt bang worden van die 'opruiende teksten' hoor..
||||||
Citaat:
Net zoals dat het niet strafbaar is als ik nu een filmpje op youtube knal en meen dat gele kuifen achterlijk zijn en dat fitna door de figuurlijke plee gespoelt dient te worden. Citaat:
Gelukkig zijn nederlanders en onze geschiedgenoten absoluut tolerant en open, handelen we graag met iedereen en schuiven we principes makkelijk overboord (ik bedoel we zijn nu eenmaal geen berbers) in feite heb ik nog nooit gemerkt dat in nederland iemand zijn principes zo hoog omhoogtakelde dat hij dat bewees in zijn acties, discriminatie is dus gewoon een hype-woord en heeft er niets mee te maken. Citaat:
Citaat:
immers nu discrimineerd hij... Citaat:
misschien dat een blanke wat minder snel bij de soos wat gedaan krijgt voor de rest zijn alle kansen hetzelfde. of bedoel je de mate van extra burgerrechten die religieuzen in dit land krijgen?
||||
Citaat:
Citaat:
Wat betreft het uiten van je principes d.m.v. acties: dat mag nu dan niet zo vaak gebeuren, maar als het aan Wilders ligt (en hij ooit in de regering zou komen) gaat hij daar verandering in brengen. Hij zou het liefst nu al daad bij woord voegen. Citaat:
Maar verder zijn er wel degelijk mensen in Nederland die minder kansen krijgen dan anderen. Denk bijvoorbeeld aan de eerder genoemde jongeren die geen stageplaatsen kunnen vinden, of aan de grote groep mensen die niet eens een sollicitatiegesprek krijgen omdat ze de pech hebben geen Piet Jansen te heten...
|
Ben ik er nog nooit 1 van tegengekomen en ik had er voldoende met een doekje in mijn klas, maar die konden wel een sollicitatiebrief in foutloos nederlands opstellen, zich representatief voordoen. Misschien een tip.
Het zal best dat in die groep meer mensen zitten die geen stageplaats krijgen maar dat komt waarschijnlijk omdat het paupers zijn, dat bepaalde bevolkingsgroepen oververtegenwoordigd zijn in de groep paupers, tja daar heeft wilders het volgens mij vaker over.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn punt is eigenlijk dat je sommige dingen best mag benoemen (bijv. crimineel gedrag door allochtonen), maar het lijkt mij verstandig om dan zorgvuldig je bewoordingen te kiezen, zodat de 'goeien' er niet op afgerekend worden. En Wilders wint nu niet bepaald het kampioenschap zorgvuldige-bewoordingen-kiezen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Feit is wel dat een significant gedeelte van de allochtonen een uitstraling/houding heeft waar niet over naar huis te schrijven is. Zo ook een paar op mijn werk, aardige mensen verder, maar niet de personen die je een promotie zou aanbieden. Je kent het wel, mensen die altijd stoned lijken.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe je de islam en moslims gescheiden wilt houden weet ik niet, aangezien moslims simpelweg aanhangers van de islam zijn. Als je de islam achterlijk noemt, doe je dat indirect ook met moslims
||
Citaat:
![]() Maar dan nog, als 80% van een afdeling racist is dan is een blanke dus geschikter dan een neger voor een eventuele vacature, dat heeft dan met geschiktheid te maken en niet met huidskleur. Dat punt probeer ik te maken, heel veel allochtonen zijn gewoon ongeschikt. Voorbeeld: “Hij/zij heeft een nogal rommelig CV, wel leuke events ervaring als producer, maar ik zie geen echte bureauwerker in hem en deze functie is nogal bureau gedreven. Hij heeft ook zijn HBO niet afgemaakt. Verder vermoed ik dat werken met adult in de Turkse gemeenschap niet eenvoudig zal zijn. Kortom, geen goede kandidaat w.m.b.” http://www.cgb.nl/opinion-full.php?id=453056889 Conclusie: de beste man is op grond van zijn ras onterecht afgewezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreuraanslag in Noorwegen T_ID | 68 | 03-08-2011 08:21 | |
Geen vervolging Geert Wilders om cartoons T_ID | 57 | 20-08-2009 16:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
Vrouw weer vrij na arrest om abortus ***ailá*** | 350 | 31-12-2007 16:28 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 |