Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een 7.
Ik sliep te lang en vergat dat mijn haar nat blijft als ik het na het douchen in een staart bind en ik heb het koud terwijl de verwarming vol aan staat. Ik heb met M gepraat over mijn gezondheid en dat was eigenlijk wel goed, want nu komt ze niet voor verrassingen te staan en snapt ze waar mijn geklaag soms vandaan komt. We hebben met vier meiden de hele keuken gepoest dus nu is alles fris en weer wit en dat is érg fijn. Nu moet ik aan mijn huiswerk, voor de rest van de dag waarschijnlijk en dat is weer minder prettig. Verder maak ik me meer en meer zorgen om mijn buik, maar daarvoor ga ik morgen naar de dokter. Vanavond gezellig eten in een Nation, dat zal een goede afsluiting van de dag zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vandaag afgewassen, flink uitgeslapen, een leraar gemaild en roerei gemaakt. Ik moet nog geschiedenis leren en daar heb ik geen zin in. Ik moet ook leren voor een toets tekenen en ik heb zin om te douchen dus nou ja, dat ga ik zo dan maar even doen. Het is geen bijzonder spectaculaire dag tot nu toe. 6.5
|
Verwijderd
|
Vandaag krijgt een 7,5. Minpunten voor het opstaan, want dat was een hel. Maar werk was wel prima, het is lekker weer en ik was om 1 uur vrij. En toen zag ik een nieuwe Baby te huur en las ik lekker mijn boekje uit terwijl er in de loop van de middag steeds 1 tot 4 poezen bij me lagen. En mijn liebling heeft gestofzuigd en gedweild. Enn lekker eten vanavond namelijk spinaziravioli met champignons, spinazie en pijnboompitjes en als toet citroenkwarktaartpudding (srsly). Blits dagje
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een tentamen niet gehaald. Dat is niet verrassend omdat ze om details vroegen die amper genoemd werden in de 1000+ bladzijdes leerstof, maar dat maakt het niet minder lame. Verder was ik afgelopen nacht vrij vroeg gaan slapen, maar de buurman was om half fucking acht begonnen met oorverdovend lawaai maken middels boormachines en klopboren dus het relaxte uitslapen dat ik gepland had ging vandaag niet door. Aan de andere kant ga ik zometeen heel lekker eten. En ik heb allerlei leuke tekenfilms om te kijken. En ik hoef deze week niks nuttigs te doen. Eindscore - 5,3.
|
![]() |
|
Mm 6.5
Eigenlijk de hele dag zitten werken aan een literatuurstudie, nog steeds bezig eigenlijk. Ik loop achter omdat ik ook nog een herkansing wilde maken en een essay moest inleveren die ik eigenlijk ook in de vakantie had kunnen maken ![]() Verder loopt de spanning voor iets wat leuk hoort te zijn toch wel op, en heb ik te horen gekregen dat ik iets kan doen wat ik altijd al had willen doen (iets heel kleins, maar wel iets wat er nooit van was gekomen op de middelbare school).
|
Eindelijk klaar met letterkunde
![]() ![]() ![]() Ik ben wel blij met vandaag. 7,5 ![]()
||
Citaat:
Maar ik heb wel al bijna 9 pagina's over de relatie tussen universiteiten, bedrijven en overheden geschreven woehoe ![]() ![]()
|
www.hoewasjedag.nl
![]() mijn dag was 6 ik heb geen nieuwe mensen ontmoet maar wel een soort van vrijstelling voor de themaweek gekregen omdat ik alles al weet van verschillende soorten kerken omdat ik zoveel op scholieren.com rondhang ![]() ![]() |
![]() |
|
Vannacht niet geslapen, rond een uur of 4 maar een kop thee gedronken met vriendje, daarna nog niet geslapen.(4) Om 6 uur de wekker maar uitgezet. (+1) Daarna toch nog in slaap gevallen, en tot 10 uur geslapen.(5,5) Lekker in bad gelegen met een boek, heerlijk ontbeten met saucijzenbroodjes en na 3 koppen koffie ben ik toch best wakker. (8,4) Nu heb ik cake met slagroom en verse sinaasappelsap(9), mijn dag gemiddelde is een 6,9.
|
Verwijderd
|
Vandaag was niet echt denderend. Om half tien met de bus naar Rotterdam, we hadden afgesproken een half uur voor het begin van de film bij de bioscoop te zijn, maar door een *klein* inschattingsfoutje was ik anderhalf uur te vroeg op plaats van bestemming.
![]() ![]() Maar het ging dus om een cijfer. Nouja, na gisteren valt deze dag nogal in het niet, dus ik geef een zesje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren: een 2. Saai, irritant, niks nuttigs. En het ergste is dat ik 250 euro ben misgelopen doordat ik mijn aandelen ING te vroeg heb verkocht, waardoor ik de hele rally van +30% ben misgelopen. Om 9:08 uur verkocht tegen 5.68 Heb er maar 5 euro in totaal aan overgehouden (om te huilen). terwijl ze diezelfde dag 6.99 hebben aangetikt. Ben er nog kapot van. 250 euro waar jij 1 week voor staat te werken smijt ik weg in één dag! Om te huilen...
Vandaag: Klap komt nog harder aan en ben er helemaal ziek van. Moe en sloom, maar wel beter dan gister: 3! |
![]() |
|
![]() |
Gisteren was mijn laatste examen. Dus ik heb heerlijk lang geslapen en de hele dag lui in de zetel gelegen met een boek
![]() Kortom een 9 |
![]() |
|
Een 8. Spannend, maar uiteindelijk heel gezellig. Maar wel koud.
En een film gekeken over een wetenschapper die onderzoek deed naar sex. (en galwespen ![]()
||
Citaat:
|
Eigenlijk had ik een prima dagje, want veel verval op school, vroeg uit, en hangen met vriendje op het station
![]() ![]() Maar pech was dat ik m'n sigaretten ben verloren ![]() Maar toch een 8 ![]()
|
Vroeg op want: school. Heel erg gehaast en dan ontdekken dat ik nog een uur had. Hmjuist, ik houd niet van haasten. (5,5) Cijfer Engels, Bio en GLO terug gekregen. Werd ik ook niet écht blij van.. Maar wel voldoendes dus nouja. (6) Verder was school op zich wel gezellig, en kreeg ik chocolademelk. Weinig gezeik aan mijn hoofd dus dikke prrrima. (7,8) En nu heb ik een hele avond om nog wat kleine dingen te doen en voel ik me wel ok. Alleen een beetje moe. (7,1) Oh, en ik had super lekker avondeten dus een +1.(=8,1) En de dag krijgt een +1 bonus omdat ik leuke vooruitzichten heb deze week.
![]() Eindcijfer: 6,9 +1 = 7,9. ![]() |
![]() |
|
Mijn dag was wel oké. Ik heb lang kunnen slapen tot 8 uur zo ongeveer, wat lang genoeg was. Ik werd wakker toen de telefoon ging, ik droomde dat ik aan het bellen was en ik dacht, hè, maar ik ben in gesprek!
Anyway. Ik had een leestoets Engels die wel goed ging, mijn potentiële vriendje was er vandaag weer en hoewel ik niet met hem gepraat heb was het wel een positief punt, hihi. Ik ga met een leraar een liedje spelen op een muziekopdreedavond dat de school ieder jaar geeft en toen gingen we daarvoor oefenen en dat was leuk en toen vertelde hij dat zijn vriendin zwanger was. Dat is wel heel gaaf want hij zou zo'n coole vader zijn. ![]() Toen heb ik met vriendinnen ook nog muziek zitten maken en vanaf daar werd het wat meer bergafwaarts, ik heb 2 tussenuren zitten niksen maar ik heb wel suikerwafels gehaald. <3 Ik had een 7.7 voor mijn toets maatschappijwetenschappen en het eerste lesuur hebben we niks anders gedaan dan alle toetsen controleren want iedereen had wel iets aan te merken, die man kijkt zó slordig na. Ik heb mijn cijfer opgekrikt tot een 7.9. Het uur daarna dat tot 17:05 duurde was ook nutteloos, ik heb alleen een blogje geschreven over mijn studiehouding. Ik vond het toch nog wel een leuke dag dus ik geef een 7.5. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Geef je dag een cijfer. Missy | 94 | 18-12-2009 10:54 | |
De Kantine |
tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan? fazhionista | 4 | 06-12-2009 11:54 | |
De Kantine |
Lief dagboek Verwijderd | 22 | 10-11-2009 09:16 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Werk, Geld & Recht |
Vertel hier je ervaringen met online geld verdienen! Debje | 31 | 10-01-2004 19:31 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 |