Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2009, 22:11
Verwijderd
Uitslapen: ++
Werk: -
Regen: --
Film: +-
Zelfgemaakte nasi: +

Een dikke 7.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2009, 23:38
Verwijderd
Een 4

Mijn dag zat vol met pijn hebben enzo en nu ook alweer wakker geworden uit mijn slaap ervan. Maar sommige mensen zijn heel erg lief voor me en dat kan ik erg waarderen, nou zit ik hier wel alleen maar toch, het is wat minder eng nu ik mensen kan roepen en smsen enzo.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 11:47
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Moeite met opstaan, eten, sporten..... hier.
Straks werken en daarna komen er wat vrienden van me broer..

Een 6je.
Oud 24-01-2009, 12:41
Hanneke
Hanneke is offline
Gister: Niks gedaan hoewel ik heel hard aan letterkunde wilde werken, ruzie met m'n moeder en zusje, veel gezeik en nog meer tegenzin voor school.
Wel door m'n zus opgehaald bij school en nog even mee gechild. Maar de rest was kut. ;x
4
Oud 24-01-2009, 12:42
Swlabr
Swlabr is offline
Tot nu toe een 8.
Oud 24-01-2009, 12:44
Verwijderd
Een 5. Nog steeds pijn en slecht geslapen en alles, maar ik ben best vrolijk Moet wel een paper maken en blabla nog wat verplichtingen vanavond enzo, maar ik ben gewoon echt vrolijk En dan die ertegen wegstrepend en de stomme dingen, maakt het een 5. Ik zie een stijgende lijn
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 13:09
Verwijderd
Ik dacht gisteravond even: 'laat ik eens een uurtje gaan powernappen'. Dus om 11 uur ff op de bank gaan liggen. Werd ik wakker, was het opeens 3 uur. Toen dacht ik: 'kan ik net zo goed gewoon gaan slapen', dus toen ben ik in bed gaan liggen en toen ik wakker werd was het opeens 12 uur.

Dus een welverdiende 9 tot nu toe.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 13:22
marrel
marrel is offline
Mwa 7. Voel me een beetje moeiig/hoofdpijn maar ben nog wel aan het nagenieten van gisteren en heb al gestreken en kan nu lekker rustig aan doen met lekkere muziek op de achtergrond.
Oud 24-01-2009, 13:35
remy476
remy476 is offline
8, mijn tattoo is snel aan het genezen. En ik was op tijd klaar met werken
Oud 25-01-2009, 01:05
Hanneke
Hanneke is offline
Vanochtend geholpen op de open dag van school. Betekende wel vroeg opstaan, wat kut was. En bij levo was het ook niet zo boeiend, maar later naar het filosofielokaal gegaan en dat was wel tof. Verder bijna klaar met letterkunde eindelijk, dan kan ik weer gaan lezen in plaats van verslag maken. Ik ben wel tevreden over vandaag Hoewel ik wel echt meer concentratie moet gaan vinden.

6,5
Oud 25-01-2009, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Ik had vandaag een lange toets. Ik had vanochtend wel alles nog samengevat dus ik ben wel een beetje trots. Werk was stom want we gingen een stapel kratten vastbinden met behulp van een zwart dingetje maar we hadden geen idee hoe dat moest. Stonden we daar met z'n vijven omdat er verder toch niets meer te doen was. Ik wil nog steeds graag weten hoe dat zwarte dingetje werkt maar toen we daar stonden ging zo'n meisje er heel giftig bij staan kijken en zeggen dat we dan maar dingen recht moesten zetten enzo. "Ja maar ik wil echt weten hoe dat ding werkt!" "Nou ja je kan hier wel 1.5 uur staan maar daar schiet je ook niets mee op! "
Kutwijf.
Ik heb wel de film Dan in Real Life gekeken en die is leuk en de muziek is fijn. Ik heb bij de mcdonalds gegeten en nu heb ik buikpijn . Dat krijg je ervan.

enniehoe. Ik geef mijn dag een 4.5 ofzo.
Zoiets heet een spanband. Om hem open te krijgen: Je moet hem open vouwen en dan aan beiden zijden die stalen pinnen die in het midden zitten naar de buitenkant trekken. (op de afbeelding zie je rond het oog van dat metalen ding 2 verticalen dingen zitten, die moet je naar buiten duwen. Om het vast te zetten is iets ingewikkelder...

Deze bedoel je ofzo?

Geeft niet, ik liep er ook altijd mee te klooten.

Laatst gewijzigd op 25-01-2009 om 03:30.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 11:06
Verwijderd
Een 5, want zo dadelijk moet ik weer naar Rotterdam om films te kijken en daar heb ik op dit moment helemaal geen zin in. Verder is het koud en zitten al mijn schaarse warme kleren in de was, dus daar word ik ook niet vrolijk van.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 12:11
Verwijderd
Een 7.
Ik sliep te lang en vergat dat mijn haar nat blijft als ik het na het douchen in een staart bind en ik heb het koud terwijl de verwarming vol aan staat. Ik heb met M gepraat over mijn gezondheid en dat was eigenlijk wel goed, want nu komt ze niet voor verrassingen te staan en snapt ze waar mijn geklaag soms vandaan komt. We hebben met vier meiden de hele keuken gepoest dus nu is alles fris en weer wit en dat is érg fijn. Nu moet ik aan mijn huiswerk, voor de rest van de dag waarschijnlijk en dat is weer minder prettig. Verder maak ik me meer en meer zorgen om mijn buik, maar daarvoor ga ik morgen naar de dokter. Vanavond gezellig eten in een Nation, dat zal een goede afsluiting van de dag zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 12:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Zoiets heet een spanband. Om hem open te krijgen: Je moet hem open vouwen en dan aan beiden zijden die stalen pinnen die in het midden zitten naar de buitenkant trekken. (op de afbeelding zie je rond het oog van dat metalen ding 2 verticalen dingen zitten, die moet je naar buiten duwen. Om het vast te zetten is iets ingewikkelder...

Deze bedoel je ofzo? [afbeelding]

Geeft niet, ik liep er ook altijd mee te klooten.
nee, het is echt een heel lullig zwart klein dingetje, ter grootte van een wasknijpertje zo ongeveer. Het is uit een stuk plastic, een soort vierkantje met een gat erin en dan twee rechthoekige uitsteeksels die precies even groot zijn als dat vierkantje maar er op geen enkele manier inpassen.

Ik heb vandaag afgewassen, flink uitgeslapen, een leraar gemaild en roerei gemaakt. Ik moet nog geschiedenis leren en daar heb ik geen zin in. Ik moet ook leren voor een toets tekenen en ik heb zin om te douchen dus nou ja, dat ga ik zo dan maar even doen. Het is geen bijzonder spectaculaire dag tot nu toe.

6.5
Oud 26-01-2009, 15:34
remy476
remy476 is offline
6, want ik kon niet met het werk bezig zijn wat ik wilde omdat er steeds een storende factor was.
Oud 26-01-2009, 16:27
Verwijderd
Vandaag krijgt een 7,5. Minpunten voor het opstaan, want dat was een hel. Maar werk was wel prima, het is lekker weer en ik was om 1 uur vrij. En toen zag ik een nieuwe Baby te huur en las ik lekker mijn boekje uit terwijl er in de loop van de middag steeds 1 tot 4 poezen bij me lagen. En mijn liebling heeft gestofzuigd en gedweild. Enn lekker eten vanavond namelijk spinaziravioli met champignons, spinazie en pijnboompitjes en als toet citroenkwarktaartpudding (srsly). Blits dagje
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 16:33
Verwijderd
Een 6. Ik kon me absoluut niet concentreren op school, maar ik had een lief/leuk gesprek met mijn oudklasgenootjes en die enge windhond van die enge kromme vent heet 'Biaaaancáááá'.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 16:39
Verwijderd
Een 8. Toch. Uiteindelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 18:40
Verwijderd
Ik heb een tentamen niet gehaald. Dat is niet verrassend omdat ze om details vroegen die amper genoemd werden in de 1000+ bladzijdes leerstof, maar dat maakt het niet minder lame. Verder was ik afgelopen nacht vrij vroeg gaan slapen, maar de buurman was om half fucking acht begonnen met oorverdovend lawaai maken middels boormachines en klopboren dus het relaxte uitslapen dat ik gepland had ging vandaag niet door. Aan de andere kant ga ik zometeen heel lekker eten. En ik heb allerlei leuke tekenfilms om te kijken. En ik hoef deze week niks nuttigs te doen. Eindscore - 5,3.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 18:40
Swlabr
Swlabr is offline
Zes, want saaie dag.
Oud 26-01-2009, 18:50
Verwijderd
Saaie dag. Wel lekker uitgeslapen maar werk was niks aan. 6.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 18:54
Verwijderd
Vriendin ziek, te laat op school.
Twee makkelijke toetsen, wiskunde laten vervroegen, daardoor kwart over 12 uit.
Te laat op werk, gingen ze nog zeiken ook dat ik tot zeven uur moest blijven. Geen zin in, dahaag.
Zo nog leren voor een kuttoets voor Frans.

hmm, 6+je.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 18:55
Verwijderd
Niet echt iets nuttigs gedaan. 6.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 21:43
Verwijderd
7. Stijgende lijhijn

Doktersgedoe. Hoop duidelijkheid. Rustigaan een half uurtje opgeruimd op mijn kamer bij mijn ouders. Mijn moeder deed alsof ik het huis voor haar had schoongemaakt, zo blij. Naar de trein gebracht <3 Overstappen door kut NS Verkeerde bus

Thuis <3
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 22:06
MartinV
MartinV is offline
Mm 6.5
Eigenlijk de hele dag zitten werken aan een literatuurstudie, nog steeds bezig eigenlijk. Ik loop achter omdat ik ook nog een herkansing wilde maken en een essay moest inleveren die ik eigenlijk ook in de vakantie had kunnen maken .
Verder loopt de spanning voor iets wat leuk hoort te zijn toch wel op, en heb ik te horen gekregen dat ik iets kan doen wat ik altijd al had willen doen (iets heel kleins, maar wel iets wat er nooit van was gekomen op de middelbare school).
Oud 26-01-2009, 23:04
Hanneke
Hanneke is offline
Eindelijk klaar met letterkunde En daarna nog even door kunnen werken aan m'n pws ook, wat een heel stuk sneller ging dan letterkunde. Vanmiddag een paar uur verspild waarin ik voor school had moeten werken, maar wel geslapen vanmiddag

Ik ben wel blij met vandaag. 7,5
Oud 26-01-2009, 23:07
Verwijderd
5.5, voldoende maar niet waard om te onthouden
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 23:33
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Mm 6.5
Eigenlijk de hele dag zitten werken aan een literatuurstudie, nog steeds bezig eigenlijk.
Niet afgekregen, maar we moesten toch een 'gap' in de gevonden literatuur ontdekken dus wat ik niet af heb is de gap, dan zoek ik binnenkort een artikel in 'mijn documenten' dat deze gap op mag vullen. En ik moet ook echt nog een nieuw artikel zoeken.

Maar ik heb wel al bijna 9 pagina's over de relatie tussen universiteiten, bedrijven en overheden geschreven woehoe
Oud 27-01-2009, 00:42
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
www.hoewasjedag.nl

mijn dag was 6
ik heb geen nieuwe mensen ontmoet maar wel een soort van vrijstelling voor de themaweek gekregen omdat ik alles al weet van verschillende soorten kerken omdat ik zoveel op scholieren.com rondhang
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 00:52
Verwijderd
Want we hebben het hier zo vaak over verschillende soorten kerken?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 01:24
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
op religie af en toe, maar meer over verschillende religies, maar je mag sch.com ook vervangen door 'forums'.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 13:47
remy476
remy476 is offline
7.5 thuiswerken altijd top
Oud 27-01-2009, 14:56
Neko*
Neko* is offline
Vannacht niet geslapen, rond een uur of 4 maar een kop thee gedronken met vriendje, daarna nog niet geslapen.(4) Om 6 uur de wekker maar uitgezet. (+1) Daarna toch nog in slaap gevallen, en tot 10 uur geslapen.(5,5) Lekker in bad gelegen met een boek, heerlijk ontbeten met saucijzenbroodjes en na 3 koppen koffie ben ik toch best wakker. (8,4) Nu heb ik cake met slagroom en verse sinaasappelsap(9), mijn dag gemiddelde is een 6,9.
Oud 27-01-2009, 16:21
Verwijderd
Citaat:
6, want ik kon niet met het werk bezig zijn wat ik wilde omdat er steeds een storende factor was.
namelijk mijn lieve vriendje, die maar tegen me aan bleef praten en in de weg liep toen ik dacht dat ik dan maar zou gaan schoonmaken.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 16:36
Swlabr
Swlabr is offline
Meh, 7.
Oud 27-01-2009, 18:15
Verwijderd
Vandaag was niet echt denderend. Om half tien met de bus naar Rotterdam, we hadden afgesproken een half uur voor het begin van de film bij de bioscoop te zijn, maar door een *klein* inschattingsfoutje was ik anderhalf uur te vroeg op plaats van bestemming. Toen ben ik een beetje in winkels gaan kijken tot het tijd was voor de film. Parque Via. De film was wel mooi, maar nogal deprimerend. Daarna meteen weer naar huis, en toen heb ik niet zo veel meer uitgevoerd. Maar wel 36 nummers gedownload van Cruachan en ik heb van mijn mama, die helemaal niet weet hoeveel ik bel, nieuw beltegoed gekregen. Sjee, ik zit wel lui te wezen.
Maar het ging dus om een cijfer. Nouja, na gisteren valt deze dag nogal in het niet, dus ik geef een zesje.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 20:41
Verwijderd
Gisteren: een 2. Saai, irritant, niks nuttigs. En het ergste is dat ik 250 euro ben misgelopen doordat ik mijn aandelen ING te vroeg heb verkocht, waardoor ik de hele rally van +30% ben misgelopen. Om 9:08 uur verkocht tegen 5.68 Heb er maar 5 euro in totaal aan overgehouden (om te huilen). terwijl ze diezelfde dag 6.99 hebben aangetikt. Ben er nog kapot van. 250 euro waar jij 1 week voor staat te werken smijt ik weg in één dag! Om te huilen...

Vandaag: Klap komt nog harder aan en ben er helemaal ziek van. Moe en sloom, maar wel beter dan gister: 3!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 20:52
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
2 proefwerken gehad, 1 flink verpest.
Hele middag huiswerk + presentatie voorbereiden.
Sporten in de avond.

Een 5je.
Oud 27-01-2009, 21:03
Verwijderd
een 6enhalf! omdat eht een prima dag was, behalve dat ik maar 2 en een half uur had geslapen en me daardoor de hele dag misselijk en chagrijnig voelde
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 22:24
Sens.
Sens. is offline
Gisteren was mijn laatste examen. Dus ik heb heerlijk lang geslapen en de hele dag lui in de zetel gelegen met een boek Mijn moeder heeft eitjes voor me gemaakt en ook het avondeten vond ik lekker. (Sojascheuten met rijst & gekruide kip) En ik ben plannen aan het maken om volgende week veel af te spreken met vriendinnen!

Kortom een 9
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 22:27
MartinV
MartinV is offline
Een 8. Spannend, maar uiteindelijk heel gezellig. Maar wel koud.
En een film gekeken over een wetenschapper die onderzoek deed naar sex. (en galwespen) Weet eigenlijk niet of dat het cijfer omhoog of omlaag haalt, het was wel een redelijke film, maar soms ook wel irritant.
Oud 27-01-2009, 22:30
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Gisteren: een 2. Saai, irritant, niks nuttigs. En het ergste is dat ik 250 euro ben misgelopen doordat ik mijn aandelen ING te vroeg heb verkocht, waardoor ik de hele rally van +30% ben misgelopen. Om 9:08 uur verkocht tegen 5.68 Heb er maar 5 euro in totaal aan overgehouden (om te huilen). terwijl ze diezelfde dag 6.99 hebben aangetikt. Ben er nog kapot van. 250 euro waar jij 1 week voor staat te werken smijt ik weg in één dag! Om te huilen...

Vandaag: Klap komt nog harder aan en ben er helemaal ziek van. Moe en sloom, maar wel beter dan gister: 3!
Heb je ze wel met winst verkocht? (winst als in: een voor jou voldoende percentage op jaarbasis, in vergelijking met het aankoopbedrag?)
Oud 27-01-2009, 22:31
Verwijderd
Een zeven. Op school en thuis flink wat aan Toets gedaan, en het blijkt nog redelijk interessant te zijn. Verder heb ik een lief vriendje en moet ik eigenlijk naar bed (want anders morgen gaarheid), maar daar heb ik geen zin in dus blijf ik zitten.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 22:37
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik heb deze dag veel tijd verloren aan LOG gedrag -> leven ontwijkend gedrag, maar toch is mijn eindcijfer nog wel ok, ik heb namelijk een 6.7 voor mijn nieuwe testament toets ondanks soggedrag.

ik ga voor 7
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 15:48
remy476
remy476 is offline
7.5 eerst stage, waar sommige kinderen druk waren. Daarna lekker gesport.
Oud 28-01-2009, 15:59
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Presentatie verpest!
Natuurkunde schoolexamen ging vrij goed.
Werken ging, maar is saai.

Tot nu toe een 5.
Oud 28-01-2009, 16:47
Verwijderd
10. want helemaal niks nuttigs gedaan en zo naar no use for a name en dat moet gewoon alles goed maken vind ik.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 16:52
Miekje*
Miekje* is offline
Eigenlijk had ik een prima dagje, want veel verval op school, vroeg uit, en hangen met vriendje op het station Van kwart over 1 tot 4 uur
Maar pech was dat ik m'n sigaretten ben verloren En nu heb ik het koud
Maar toch een 8
Oud 28-01-2009, 16:57
Neko*
Neko* is offline
Vroeg op want: school. Heel erg gehaast en dan ontdekken dat ik nog een uur had. Hmjuist, ik houd niet van haasten. (5,5) Cijfer Engels, Bio en GLO terug gekregen. Werd ik ook niet écht blij van.. Maar wel voldoendes dus nouja. (6) Verder was school op zich wel gezellig, en kreeg ik chocolademelk. Weinig gezeik aan mijn hoofd dus dikke prrrima. (7,8) En nu heb ik een hele avond om nog wat kleine dingen te doen en voel ik me wel ok. Alleen een beetje moe. (7,1) Oh, en ik had super lekker avondeten dus een +1.(=8,1) En de dag krijgt een +1 bonus omdat ik leuke vooruitzichten heb deze week.
Eindcijfer: 6,9 +1 = 7,9.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 17:04
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn dag was wel oké. Ik heb lang kunnen slapen tot 8 uur zo ongeveer, wat lang genoeg was. Ik werd wakker toen de telefoon ging, ik droomde dat ik aan het bellen was en ik dacht, hè, maar ik ben in gesprek!
Anyway. Ik had een leestoets Engels die wel goed ging, mijn potentiële vriendje was er vandaag weer en hoewel ik niet met hem gepraat heb was het wel een positief punt, hihi. Ik ga met een leraar een liedje spelen op een muziekopdreedavond dat de school ieder jaar geeft en toen gingen we daarvoor oefenen en dat was leuk en toen vertelde hij dat zijn vriendin zwanger was. Dat is wel heel gaaf want hij zou zo'n coole vader zijn.
Toen heb ik met vriendinnen ook nog muziek zitten maken en vanaf daar werd het wat meer bergafwaarts, ik heb 2 tussenuren zitten niksen maar ik heb wel suikerwafels gehaald. <3 Ik had een 7.7 voor mijn toets maatschappijwetenschappen en het eerste lesuur hebben we niks anders gedaan dan alle toetsen controleren want iedereen had wel iets aan te merken, die man kijkt zó slordig na. Ik heb mijn cijfer opgekrikt tot een 7.9. Het uur daarna dat tot 17:05 duurde was ook nutteloos, ik heb alleen een blogje geschreven over mijn studiehouding.
Ik vond het toch nog wel een leuke dag dus ik geef een 7.5.
Reageren

Regels voor berichten