Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2009, 00:21
PV
PV is offline
Quinta is veel te aardig voor Takuya, maar zo te zien verandert dat in de volgende aflevering en Abbygail is een zeur. Idd is het homostel het normaalst Al hadden zij ook wel een heel gemakkelijk kindje geloof ik, in vergelijking met de anderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2009, 20:30
Verwijderd
Lekker makkelijk om het te beoordelen van achter mijn tv maar dat homostel lijkt mij idd ook nog het normaalst. Maarja knippen en plakken is ook niet zo moeilijk he.

Op die hyves van baby te huur staan trouwens superveel krabbels van de deelnemers van vorig jaar die elkaar hele tijd af zitten te bekken, haha
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 20:52
ac3000
ac3000 is offline
Ik heb het gister voor het eerst gezien en die jongens lijken me ook het normaalst Nou hadden zij ook wel een erg lief kindje.
Wat is die Takuya een zak zeg, bah..

Ben benieuwd hoe de stellen met een peuter omgaan
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 09:35
Verwijderd
Waarom staat iedere aflevering eigenlijk een week van te voren al online??
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 11:21
Verwijderd
Ik vind Takuya echt zoo leuk Hij moet wel echt even door hebben dat hij té verwend is, maar ik vind 'm echt ontzettend grappig
De rest vind ik ook heel leuk, eigenlijk. Alleen Abbygail vind ik soms een beetje zeurderig overkomen. Yvet en Joshua zijn super cute, lekker naief, maar ze kunnen 't goed hebben. Max en Martijn zijn gewoon gaaf En Quinta vind ik het meest volwassen overkomen van allemaal.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 20:07
WolterB
WolterB is offline
Ik erger me echt dood aan Terkuya, wát een egoïstisch verwend nest zeg, dat je daarmee samen kan leven , ook Abbygail die nog geen halve dag zonder dr vriendje kan zijn, wat vermoeiend
Oud 10-02-2009, 21:12
Signy
Signy is offline
Citaat:
Takuya vind ik echt grappig, hij is soms zoo droog (En met een trap onder z'n kont wordt hij ook wel wat minder lui, denk ik... Voor een extreem verwend jong vind ik hem overigens nog wel meevallen )
Citaat:
Ik vind Takuya echt zoo leuk Hij moet wel echt even door hebben dat hij té verwend is, maar ik vind 'm echt ontzettend grappig

Zou je ook zo om hem kunnen lachen als het je vriend is?
Ik echt niet namelijk. Ik snap Quinta helemaal.
Oud 11-02-2009, 14:00
Manon9
Manon9 is offline
Ik vind Max & Martijn het leukst
Ik zou gek worden als Takuya mijn vriend was.. maar het is wel een lachwekkend stel. En misschien zenden ze alleen de negatieve dingen uit..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me helemaal niet herinneren dat Takuya ondertiteld werd, misschien alleen als het wat herrie is of zo? Volgens mij kon ik hem op zich wel verstaan, Yvet heeft een erger accent
Ja, Yvet is moeilijker te verstaan.

Citaat:
Op die hyves van baby te huur staan trouwens superveel krabbels van de deelnemers van vorig jaar die elkaar hele tijd af zitten te bekken, haha

Citaat:

Toen ik hem de vorige aflevering nog leuk vond, was dat inderdaad meer leedvermaak.
Nu vind ik hem dus irrtant. Alles wat ze doet bekritiseren en zeggen hoe het beter moet, maar als zij zegt om het dan 'beter' te doen, is het "jij weet het toch beter dan ik, jij moet het weten". Wat is dat voor scheef denken?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2009, 16:19
Verwijderd
Citaat:

Oh ik zou hem echt niet als vriend willen hebben hoor
(En idd, met z'n 'jij moet dat weten!'-gedoe. Hilarisch, maar vréselijk irritant natuurlijk als dat je vriend is! )
Met citaat reageren
Oud 12-02-2009, 17:07
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik vind het tenenkrommend om die Takuya te zien. Hij heeft zelfs niet de kwaliteiten om zijn vriendin het huis rond te commmanderen. En dat is dan 23.
Oud 15-02-2009, 21:38
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik vind het tenenkrommend om die Takuya te zien. Hij heeft zelfs niet de kwaliteiten om zijn vriendin het huis rond te commmanderen. En dat is dan 23.
Idd, hij geeft me echt wurgneigingen door zijn gedrag
Oud 15-02-2009, 22:08
Balance
Balance is offline
Als puntje bij paaltje komt zegt Takuya op alles dat hij het niet kan en dat hij het niet weet.
En ook als hij iets wel zou kunnen, voorkomt ie dat ie het uberhaupt moet proberen. Zoals vorige week, toen hij de handleiding van zo'n kind al niet wilde lezen, omdat hij anders iets moest proberen wat eventueel wel mis zou kunnen gaan. Hoezo onzeker.
Oud 16-02-2009, 08:46
Verwijderd
En Abbygail dan ze heeft op iedereen commentaar en zelf kan ze niks fout doen, terwijl ze de slechtse moeder van de 3 (4) is.
Wel lieve kindjes allemaal
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 08:57
Balance
Balance is offline
Het valt me ook op dat ze zo aan het rond commanderen zijn. Niemand komt op het idee het eens positief aan te pakken.
Oud 16-02-2009, 09:03
ac3000
ac3000 is offline
Takuya is gewoon door en door verwend |:
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 09:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Takuya zegt: 1. Ik kan het niet. 2. Ik wil het niet. 3. Als jij het ook niet wilt en ik iets moet doen, dan wil jij dus dat ik dingen doe die ik niet wil. Arme Quinta, die kan het ook niet helpen dat ze op zo'n nare verwende jongen verliefd is geworden, nu zit ze er maar mee.

Abbygail over Yvet: Ja, ik zeg niet dat ze een slechte moeder is of zo, maar ze ziet alles zo positief
Oud 17-02-2009, 11:58
Tink*
Tink* is offline
Ja dat is toch juist goed dat ze het positief ziet. Die Abbygail gaat gelijk huilen als niemand haar helpt. Ja als jij met je kinderen ergens bent en je kent niemand moet je het ook alleen doen. En dan moet Yvet op haar kinderen passen en dan maar zeuren als die kinderen terug zijn, als zij voor meer kinderen had moeten zorgen had ze het veel slechter gedaan. En Takuya moet eens inzien dat alles niet vanzelf gaat, wat een rotjong.
Oud 18-02-2009, 08:48
Alwien
Alwien is offline
Abbygail tegen Martijn: 'Haal warme melk voor mij!'
Abbygail daarna tegen Quinta: 'Ik moet alles alleen doen! Ik vroeg aan Martijn of hij warme melk wilde halen en dat deed hij niet.'

Zo vraagt Abbygail namelijk dingen
Oud 18-02-2009, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Abbygail daarna tegen Quinta: 'Ik moet alles alleen doen! Ik vroeg aan Martijn of hij warme melk wilde halen en dat deed hij niet.'

het is zelfs nog erger, volgens mij.
Abbygail tegen Quinta: "Ik moet alles alleen doen! Ik vroeg Martijn even op te passen zodat ik melk kon gaan halen en dat deed hij niet!"

Volgens mij draaide ze het nog om ook.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 22:00
Verwijderd
Omg, dat standjesspel met die ballonnen! Ik had gewoon plaatsvervangende schaamte!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 13:40
Verwijderd
Haha die Jonas: 'Jelle is de slaaf van Abbygail' (of zoiets)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2009, 17:31
Balance
Balance is offline
Ik kan er nog steeds niet over uit dat de basisschoolfase (zowel onderbouw als bovenbouw) maar gewoon wordt overgeslagen. En dat je dan pubers krijgt, alsof je daar enig overwicht over kan hebben als je zelf 17 bent. En om over die bejaarden volgende week nog maar te zwijgen..

Dat standjesspel vond ik nogal weird. Je wil laten zien dat deze tieners ouders kunnen zijn en tegelijkertijd verplicht je hen om onopvoedkundige spelletjes te spelen in het bijzijn van hun minderjarige kroost? Dat stoere mannetje voelde zich maar wát opgelaten. En seksuele voorlichting is prima, maar toch zeker niet op zo'n manier..
Oud 24-02-2009, 23:15
PV
PV is offline
tja het blijft wel BNN he
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 13:36
Lilything
Lilything is offline
Citaat:

Ik vind dat trouwens wel echt een leuke naam trouwens, Abbygail, maar zo niet geschikt voor Nederlandse mensen eigenlijk
Oud 25-02-2009, 19:21
Verwijderd
hahaha ik heb zo dubbel gelegen bij dat standjes spel. En dan bij die andere spellen, hoe die abygail aan het gillen of krijsen was!!!!

En MIJN GOD die opa bij max en martijn!?!!?!?!?!?!?!?!??!kalejfkashda9uwhrjawkefaoseijfaslkfnasdfadf
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 18:17
Verwijderd
OMG, dat standjesspel was echt belachelijk Dat ga je toch niet spelen wanneer je een wedstrijd voor gezinnen organiseert En Abbygail, haha, wat een gekreun en gekrijs Vooral bij dat touwtrekken was ze echt éng

Ik vind Yvet nog steeds een schátje, echt, wat een líef meisje.

Over afl. 6:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 16:39
Verwijderd
Iemand op Fok zei heel treffend:

Als ik Yvet zie, dan denk ik <3 en :') tegelijk, dat vat het wel een beetje samen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Omg, dat standjesspel met die ballonnen! Ik had gewoon plaatsvervangende schaamte!
Omg ja, inderdaad.
Al heb ik bij bepaalde mensen hard moeten lachen.

Citaat:
Haha die Jonas: 'Jelle is de slaaf van Abbygail' (of zoiets)

Citaat:
hahaha ik heb zo dubbel gelegen bij dat standjes spel. En dan bij die andere spellen, hoe die abygail aan het gillen of krijsen was!!!!
Dat was echt eng.

Citaat:
OMG, dat standjesspel was echt belachelijk Dat ga je toch niet spelen wanneer je een wedstrijd voor gezinnen organiseert En Abbygail, haha, wat een gekreun en gekrijs Vooral bij dat touwtrekken was ze echt éng
Dat touwtrekken ja. Jelle ook "je denkt dan niet 'wat is aantrekkelijker zo'" of iets dergelijks.

Citaat:
Iemand op Fok zei heel treffend:

Als ik Yvet zie, dan denk ik <3 en :') tegelijk, dat vat het wel een beetje samen.
Hm, dat klopt wel ja.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 07:26
Verwijderd
Ik heb weer helemaal dubbel gelegen om Takuya
Maar eigenlijk is dat meer leedvermaak, want als het mijn vriend zou zijn...

En ik vind die oudjes in huis ook een beetje raar, maar de meeste zijn wel lief (behalve die van M&M )
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 13:05
Verwijderd
Die Arie is zo'n held.

''Born to raise hell. That's me.''
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 14:22
Verwijderd
Taquya, wat erg.

Aan de ene kant had ik met die idiote te doen, omdat hij alleen werd gelaten (al woont ie alleen). Aan de andere kant is het zijn eigen keuze daar te blijven en is het niet nodig dat er 24h iemand bij hem is.
Zelfmedelijden is ook weer zoiets... :')

Die twee oma's, die Nederlandse komt mij bekend voor! Volgens mij heb ik dr weleens gezien.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 18:34
__
__ is offline
AAH Aad, wat een verschrikkelijke man. Martijn (of Max? ik haal die twee altijd door elkaar) was wel érg gemeen tegen hem (aflevering 7) maar hij had het er ook wel naar gemaakt. En dat echtpaar is echt te schattig voor woorden, die wil ik ook wel in huis
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 23:13
Sultan_of_Swing
Dat bij die homo's lijkt wel zowat in scene gezet, dat verzin je niet. Alleen die urn al... Wat een debiel zeg, dacht je met Takuya alles gezien te hebben.
Oud 03-03-2009, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Dat bij die homo's lijkt wel zowat in scene gezet, dat verzin je niet. Alleen die urn al... Wat een debiel zeg, dacht je met Takuya alles gezien te hebben.
Geloof me, een heleboel mensen zijn een stúk raarder dan die Aad met z'n urn hoor

Over afl. 7:
Spoiler

Laatst gewijzigd op 03-03-2009 om 11:44.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2009, 22:00
Sultan_of_Swing
Haha, treffend: Max en Martijn die hun beklag doen bij Quinta over Aad terwijl die lieve opa en oma staan te koken. "Het is zo'n teringlijer.." en dan zie je die opa opkijken... goud! Goeie zet van BNN om die opa's en oma's erbij te doen.
Oud 09-03-2009, 23:08
PV
PV is offline
er waren ook een paar stukjes bij DWDD
Met citaat reageren
Oud 10-03-2009, 11:41
Signy
Signy is offline
hyves van abbygail en jelle: Blij_als_Baby_te_Huur_van_de_TV_is
Hun kant van het verhaal.
Oud 10-03-2009, 12:49
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat schokkend zeg, heb net een stukje gelezen. Jelle kan best leuk schrijven, trouwens. En pff, televisiemakers, je weet wel dat ze alleen uitzenden wat ze willen uitzenden en vreselijk manipuleren en zo, maar toch, maar toch.
Oud 11-03-2009, 15:22
Verwijderd
Zo'n vermoeden had ik al, bij het eerste seizoen kwamen dezelfde berichten. Jammer, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 15:42
Verwijderd
Jeetje, die Max vond ik best overdreven, ik weet niet of ik zo gereageerd had durven hebben. Maar dat hangt ervan af natuurlijk wat er allemaal heeft plaatsgevonden buiten beeld.

Citaat:
er waren ook een paar stukjes bij DWDD
Maandag neem ik aan? Dan ga ik die tvdd nog terugkijken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 22:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
Wat schokkend zeg, heb net een stukje gelezen. Jelle kan best leuk schrijven, trouwens. En pff, televisiemakers, je weet wel dat ze alleen uitzenden wat ze willen uitzenden en vreselijk manipuleren en zo, maar toch, maar toch.
Je vergeet dat Jelle en Abigail aan de andere kant er zelf ook wel goed vanaf willen komen natuurlijk. Want enerzijds geven ze aan dat die 'vieze toilet' een opdracht was van BNN, maar over het 'gezeur' van die oma's over dat hun relatie niet gelijkwaardig is, praten ze heen met iets als 'het was maar gezeur van die oma's ofzo. Kortom, dat stukje kan hij niet weerleggen.

En zo zit er wel meer in het verhaal waarvan ik denk: jaja, praat je er maar onderuit. Met 2 peuters naar een park gaan is bijvoorbeeld zo lastig helemaal niet, als je 1 kinderwagen hebt. Tja, wél als je op jouw tempo wil lopen of het kind voortdurend op je heup mee zeult.
Dan kun je wel balen dat BNN geen dubbele kinderwagen heeft, maar als je zelf 2 kinderen hebt (of 10!) dan loop je ook niet met een dubbele wagen.

Ik vond ook dat Max gelijk had, maar dat hij dat op een respectloze manier vertolkte. Je moet er boven staan en ook niet op zo'n manier die strijd aan gaan.
Oud 12-03-2009, 10:19
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Balance: Ja, dat realiseerde ik me ook wel en de 'waarheid' ligt natuurlijk ergens in het midden, die beelden zijn er natuurlijk ook, maar ik vond het bijvoorbeeld wel maf dat ze dan niet hadden gezegd dat die ene jongen wel mocht drinken, dat is gewoon een beetje hopen dat er sensatie ontstaat

En tsja, Max.. Hij zegt dingen nu eenmaal op een directe manier en ik vermoed dat ze niet meteen zijn gaan beginnen schreeuwen, ze zullen eerst het wel op een normale manier hebben gevraagd (hoop ik toch). Maar het werd ze waarschijnlijk een beetje teveel nadat ze ook al de hele middag dat gezeur over Rotterdam beleefd aan hadden staan horen
Oud 12-03-2009, 10:56
Verwijderd
Nou, "ze".
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 10:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja? Ze gingen toch allebei zo tekeer, of heb ik dat even gemist? Volgens mij nam Martijn het vrolijk van Max over nadat hij weg was gegaan?
Oud 13-03-2009, 13:52
Verwijderd
Martijn viel reuze mee. Nu gelezen, en oh, het is erger dan ik dacht. :') Dat opzettelijk saboteren en pushen hadi k niet verwacht. Dat soort "reality" zie je alleen bij MTV.
Ik weet nog dat mn juffrouw van groep 7 niet wilde dat we juichend de school uitrenden, van de trap. De producer/cameraman was toen geïrriteerd.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 14:16
Verwijderd
tv IS fake, mss volgende keer vooraf daarover nadenken
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 14:25
Verwijderd
Citaat:
tv IS fake, mss volgende keer vooraf daarover nadenken
Maar als je meedoet aan zo'n programma wil je toch wel in je waarde gelaten worden, lijkt me. Natuurlijk gaan ze dingen verdraaien, maar je woorden in de mond leggen (zoals Jelle met of kinderen die door een homo-stel worden opgevoed ook homoseksueel worden) vind ik wel ver gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 14:39
Verwijderd
De NPO hoort helemaal niet fake te zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 21:35
PV
PV is offline
met dat schaatsen tussendoor was ik het bijna vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten