Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nu vind ik hem dus irrtant. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (En idd, met z'n 'jij moet dat weten!'-gedoe. Hilarisch, maar vréselijk irritant natuurlijk als dat je vriend is! ) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als puntje bij paaltje komt zegt Takuya op alles dat hij het niet kan en dat hij het niet weet.
En ook als hij iets wel zou kunnen, voorkomt ie dat ie het uberhaupt moet proberen. Zoals vorige week, toen hij de handleiding van zo'n kind al niet wilde lezen, omdat hij anders iets moest proberen wat eventueel wel mis zou kunnen gaan. Hoezo onzeker.
|
Takuya zegt: 1. Ik kan het niet. 2. Ik wil het niet. 3. Als jij het ook niet wilt en ik iets moet doen, dan wil jij dus dat ik dingen doe die ik niet wil. Arme Quinta, die kan het ook niet helpen dat ze op zo'n nare verwende jongen verliefd is geworden, nu zit ze er maar mee.
Abbygail over Yvet: Ja, ik zeg niet dat ze een slechte moeder is of zo, maar ze ziet alles zo positief ![]()
|
Ja dat is toch juist goed dat ze het positief ziet.
![]() ![]()
|
Abbygail tegen Martijn: 'Haal warme melk voor mij!'
Abbygail daarna tegen Quinta: 'Ik moet alles alleen doen! Ik vroeg aan Martijn of hij warme melk wilde halen en dat deed hij niet.' Zo vraagt Abbygail namelijk dingen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Abbygail tegen Quinta: "Ik moet alles alleen doen! Ik vroeg Martijn even op te passen zodat ik melk kon gaan halen en dat deed hij niet!" ![]() |
![]() |
|
Ik kan er nog steeds niet over uit dat de basisschoolfase (zowel onderbouw als bovenbouw) maar gewoon wordt overgeslagen. En dat je dan pubers krijgt, alsof je daar enig overwicht over kan hebben als je zelf 17 bent. En om over die bejaarden volgende week nog maar te zwijgen..
![]() Dat standjesspel vond ik nogal weird. Je wil laten zien dat deze tieners ouders kunnen zijn en tegelijkertijd verplicht je hen om onopvoedkundige spelletjes te spelen in het bijzijn van hun minderjarige kroost? Dat stoere mannetje voelde zich maar wát opgelaten. En seksuele voorlichting is prima, maar toch zeker niet op zo'n manier..
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
OMG, dat standjesspel was echt belachelijk
![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind Yvet nog steeds een schátje, echt, wat een líef meisje. Over afl. 6:
Spoiler
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al heb ik bij bepaalde mensen hard moeten lachen. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Taquya, wat erg.
![]() Aan de ene kant had ik met die idiote te doen, omdat hij alleen werd gelaten (al woont ie alleen). Aan de andere kant is het zijn eigen keuze daar te blijven en is het niet nodig dat er 24h iemand bij hem is. Zelfmedelijden is ook weer zoiets... :') Die twee oma's, die Nederlandse komt mij bekend voor! Volgens mij heb ik dr weleens gezien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over afl. 7:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 03-03-2009 om 11:44. |
![]() |
|
Haha, treffend: Max en Martijn die hun beklag doen bij Quinta over Aad terwijl die lieve opa en oma staan te koken. "Het is zo'n teringlijer.." en dan zie je die opa opkijken... goud! Goeie zet van BNN om die opa's en oma's erbij te doen.
|
Wat schokkend zeg, heb net een stukje gelezen. Jelle kan best leuk schrijven, trouwens. En pff, televisiemakers, je weet wel dat ze alleen uitzenden wat ze willen uitzenden en vreselijk manipuleren en zo, maar toch, maar toch.
||
Verwijderd
|
Jeetje, die Max vond ik best overdreven, ik weet niet of ik zo gereageerd had durven hebben. Maar dat hangt ervan af natuurlijk wat er allemaal heeft plaatsgevonden buiten beeld.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En zo zit er wel meer in het verhaal waarvan ik denk: jaja, praat je er maar onderuit. Met 2 peuters naar een park gaan is bijvoorbeeld zo lastig helemaal niet, als je 1 kinderwagen hebt. Tja, wél als je op jouw tempo wil lopen of het kind voortdurend op je heup mee zeult. Dan kun je wel balen dat BNN geen dubbele kinderwagen heeft, maar als je zelf 2 kinderen hebt (of 10!) dan loop je ook niet met een dubbele wagen. Ik vond ook dat Max gelijk had, maar dat hij dat op een respectloze manier vertolkte. Je moet er boven staan en ook niet op zo'n manier die strijd aan gaan.
|
@Balance: Ja, dat realiseerde ik me ook wel en de 'waarheid' ligt natuurlijk ergens in het midden, die beelden zijn er natuurlijk ook, maar ik vond het bijvoorbeeld wel maf dat ze dan niet hadden gezegd dat die ene jongen wel mocht drinken, dat is gewoon een beetje hopen dat er sensatie ontstaat
![]() En tsja, Max.. Hij zegt dingen nu eenmaal op een directe manier en ik vermoed dat ze niet meteen zijn gaan beginnen schreeuwen, ze zullen eerst het wel op een normale manier hebben gevraagd (hoop ik toch). Maar het werd ze waarschijnlijk een beetje teveel nadat ze ook al de hele middag dat gezeur over Rotterdam beleefd aan hadden staan horen ![]()
||
Verwijderd
|
Martijn viel reuze mee.
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik weet nog dat mn juffrouw van groep 7 niet wilde dat we juichend de school uitrenden, van de trap. De producer/cameraman was toen geïrriteerd. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie is de saai? #535 TopDrop | 500 | 24-02-2009 18:54 | |
De Kantine |
Relbitches op je saaie hooft #520 Verwijderd | 500 | 10-02-2009 17:32 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #3 Verwijderd | 500 | 15-07-2008 18:51 | |
Films, TV & Radio |
Baby Te Huur Verwijderd | 208 | 14-03-2008 14:31 | |
De Kantine |
saai cxxv **18+ muv ecnelis, CS en Neko** Verwijderd | 500 | 21-01-2008 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #2 Verwijderd | 497 | 20-01-2008 15:20 |