Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Naja op zich maakt het uiteindelijk niet zo veel uit. Maar voor mezelf wil ik ook niet eeuwig in die fase blijven hangen ofzo. Ik wil ook ooit zeg maar samenwonen (hoewel ik dat eerder kan doen) maar dan een huisje kopen enzo, een leuke baan uitzoeken. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nja maar bij haar was er ook verwarring: mensen vroegen: wanneer heb jeje diploma dan behaald? ja in 2003. Eh, nee ik bedoel je vwodiploma. Ja in 2003! Dus dat was voor sommigen nogal moeilijk te begrijpen, dat het ook zo kon ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind eigenlijk dat, ook als je niet gelovig bent, je op z'n minst een bijbel wel in je kast moet hebben staan of moet hebben gelezen. ;x
Ik heb deze week met de open dag m'n moeder geholpen (geeft levensbeschouwelijke vorming, godsdienst maar dan anders) en ik had dan een soort quizje met bijbelkennisvragen. Ik verbaasde me er echt over hoe weinig sommigen weten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar net zo goed als dat je wat van de bijbel moet weten vind ik ook dat iedereen - in grote lijnen - zou moeten weten wat de andere wereldreligies (islam, jodendom, hindoeïsme en boedhisme) vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, het gaat dus niet om feiten maar om wat mensen geloven. En als je iets niet kent kan je er ook niet over oordelen enzo.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wat een gruwelijk irritant vak was dat zeg ![]() Ohjee paperfail ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |