![]() |
||
Volgens mij is iedere burger bij wet verplicht om tot hulp over te gaan (naar beste kunnen), dat wil dus ook zeggen dat je gewoon moet beginnen met reanimeren - je ziet genoeg folders liggen/hangen waar dat in staat, dat je gewoon moet beginnen met reanimeren indien dit nodig is. Echt moeilijk is het overigens niet, en het kan een mens zijn leven redden. Dus gewoon beginnen met reanimeren, en niet zeiken. En mocht je niet willen overgaan tot beademing, dan kun je allicht minstens pompen. Beter iets, dan niets...
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Is er een jurist die weet hoe dit in elkaar steekt? Het lijkt mij namelijk volledig onwenselijk dat zulke regels bestaan.
@rare kwast: iedereen kan iedereen aanklagen om van alles, het gaat er om wat de rechter uiteindelijk vind. (in theorie kan ik jou aanklagen omdat jouw haarkleur mij niet aanstaat, ik raaskal er even wat regeltjes omheen en we staan voor de rechtbank. De rechter beslist dan uiteraard in mijn nadeel)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Reanimatie in verzorgingshuizen fractuur | 76 | 28-08-2008 21:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nagedacht over je ''eind'' Verwijderd | 46 | 16-04-2004 18:47 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |