Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2009, 17:20
McGrijns
McGrijns is offline
Misschien is het een idee om die nutteloze posts weg te halen ipv mensen verbieden erop te reageren.
Oud 06-03-2009, 19:34
Verwijderd
Ja ik heb ook ontopic gereageerd, ik vind alleen wel dat cerentola aangesproken mag worden op dit soort uitspraken.
Iedereen mag een mening hebben, maar onderbouwing en verstand van zaken zou wel prettig zijn en niet van die nutteloze uitspraken (die ook nog eens irrelevant zijn) lopen te schreeuwen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk waardeer ik het dat er mensen zijn die vrijwillig hun vrijheid en hun toekomst opzij zetten voor het landsbelang. Maar geef mij maar een vriend die studeert of gestudeerd heeft.
Ze geven hun vrijheid en toekomst niet op. Weet je uberhaupt wel iets van het leger of van defensie?
Een opleiding aan de KMA is ook studeren.
Oja, en het zou wel heel naief zijn van de TS om te denken dat door jouw mening zij stopt met die relatie. Je geeft zulk goed advies .
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 19:54
Elle
Elle is offline
Opleidingsniveau kan voor sommigen een belangrijke parameter zijn voor wat ze o.a. aantrekkelijk vinden aan een jongen/ man. Daar is volgens mij helemaal niks mis mee. Uiteraard is er ''in het leger'' ook behoefte aan hoogopgeleiden. Als iemand daarentegen aan kan tonen wat het gemiddelde opleidingsniveau ‘’in het leger’’ is én dit blijkt over de gehele linie gezien ongeveer op het ''vmbo/mbo niveau'' te liggen… dan vind ik het niet incorrect om te zeggen dat men in het leger over het algemeen niet heel hoog opgeleid is.(als het omgekeerde het geval is dan is het uiteraard wel incorrect). Wanneer opleidingsniveau echt een parameter is dan kan je op dat moment best in zn algemeenheid ''afschrikken'' van mannen in het leger. Al kan je dan in het dilemma van ''het vooroordeel'' belanden en in hoeverre dit mag meespelen... als het een partnerkeuze van individu betreft vind ik dat je er als buitenstaander niet zoveel over hebt te oordelen of veroordelen. Ditzelfde kan ook spelen als er bijvoorbeeld vooral hoogopgeleide mannen in het leger zitten en je afschrikt van hoogopgeleiden..

Laatst gewijzigd op 06-03-2009 om 20:21.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 20:29
Arwyn
Arwyn is offline
De gemiddelde soldaat die niet verder komt dan soldaat 1e klasse zal over het algemeen inderdaad niet hoog opgeleid zitten. Daar zitten genoeg jongens zonder opleiding tussen (hoewel dit dan weer niet gelijk wil zeggen dat ze dom zijn, misschien een beetje te lui om te leren ).
De jongens op de KMA hebben echter wel een opleiding afgerond en zitten minimaal op HAVO niveau. Veel zelfs nog wel hoger. Deze jongens zijn dus niet echt laag opgeleid.

Dat je het vooroordeel hebt dat militairen niet hoog opgeleid zijn, oke. Maar dit geld dus niet op de KMA en om dat dan heel hard te gaan roepen vind ik ook niet echt snugger staan...
Oud 06-03-2009, 20:37
Elle
Elle is offline
Ik weet niet tegen wie je het specifiek hebt (of dat je in zn algemeenheid praat) Arwyn, maar vaak zijn parameters met betrekking tot ''liefde'' helemaal niet zo snugger en volgens mij zegt niemand dat het snugger is om de jongens van het KMA te bestempelen als hoogopgeleid of laagopgeleid. Of men hun keuze daarvan laat afhangen moet men zelf weten en uitspraken over ''snuggerheid'' lijken me wat dit onderwerp betreft nogal overbodig.
Reageren

Regels voor berichten