Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Er zijn ook merken die op gezette tijden hun producten goedkoper maken. Sloggi bijvoorbeeld: om de zoveel tijd kun je bij eigelijk alle winkels vier halen, drie betalen. Hetzelfde voor Rexona deodorant: om de zoveel maanden zie je overal steeds setjes van drie bussen bij elkaar in van dat strakke plastic en de derde bus is dan gratis. Als je een erg fanatiek sloggi/rexona fan bent, kun je flink inslaan
![]()
|
Vaak zijn er in bepaalde periodes extra acties in supermarkten, zo heb je bijvoorbeeld begin januari altijd erg veel aanbiedingen. Bovendien richten sommige winkels zich soms op een bepaald soort product, zo had de AH bijvoorbeeld een tijdje dat ze alle drogisterij artikelen enorm in prijs hadden verlaagd (tot en met 40%). Op dit soort momenten kun je goedkoop aan bepaalde producten kopen die je eigenlijk altijd gebruikt, maar dan stukken goedkoper. Neem er meteen een paar mee, dan ben je er meteen voorlopig vanaf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen heb ik thuis nu een wildgroei aan deorollers ![]() |
![]() |
|
Shampoo is vaak drie voor vijf euro (Andrelon bij de Albert Heijn), daar heb ik al bijna genoeg aan voor een jaar. Deodorant koop ik altijd in de aanbieding (tweede of derde gratis oid, Rexona idd), scheelt echt enorm veel. Wasmiddel ook altijd in de aanbieding (alleen moet je opletten als het bijna op is want rond de feestdagen in december heb je nergens wasmiddel enzo in de aanbieding).
||
Citaat:
|
![]() |
|
Op dingen als wasmiddel kun je juist niet zo heel veel besparen. Als je bedenkt dat zo'n fles/doos of whatever meestal wel een maand of twee meegaat is je uiteindelijk besparing door het in de aanbieding te kopen vrij klein. Tenzij je natuurlijk elke week een grote berg was hebt en grootverbruiker bent, maar dat zal wel niet.
||
Citaat:
De kratten bier die ik eerder noemde koop je ook niet elke dag, maar aangezien er normaal gesproken € 2 van af gaat in de aanbieding scheelt het je statiegeld niet meegerekend meer dan 20%. En in een jaar gaat er toch wel een kratje of twaalf doorheen, zo niet meer.
||
Citaat:
![]() Wat vooral op het gebied van kleding scheelt, is je niet gek laten maken door reclame. Als een shirt is afgeprijst van 20 naar 10 euro dan denk je misschien: "yes, tien euro bespaard!", maar als je dat shirt eigenlijk helemaal niet nodig had, heb je niets bespaard: je hebt gewoon tien euro uitgegeven.
||
![]() |
Citaat:
Echt besparen doe je door van een hoop producten B-merken of huismerk-artikelen te kopen. In veel gevallen kwalitatief net zo goed, alleen is de prijs niet verbonden aan allerlei dure marketing-campagnes. Niet alle B-merken of huismerk spullen zijn natuurlijk even goed als het A-merk (zo vind ik alleen Lidl-cola en Coca Cola lekker, de rest is niet te zuipen en bij de Lidl kom ik helaas te weinig) maar door dat allemaal een keer te testen kun je voor een groot deel van je boodschappen ineens op een goedkoper merk uitkomen als wat je gewend bent. Zonder smaak of kwaliteit in te leveren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Werkt inderdaad heel goed. Ik schaam mezelf soms best als ik bij de AH in de rij sta met alleen maar euroshopper producten, echt het goedkoopste van het goedkoopste. Mja de meeste van die spullen smaken gewoon goed ![]() |
![]() |
|
Ik vind veel Euroshopper producten ook prima en koop het ook vaak, of AH-huismerk. Voor wasmiddel wil ik graag een wat duurder, A-merk. Huismerken wassen prima schoon maar vaak slijten je kleren er ook wel harder van omdat het meestal wat agressiever is.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wasmiddel van de Aldi was volgens mij als beste getest ![]()
||
Citaat:
Zelf gebruik ik vloeibare ariel color (sic) omdat dat het gehannes met poeder voorkomt, en ik geen zin heb om verschillende wasmiddelen op te slaan. Niks sterke geur, behalve dat niets extra nodig. Ja, het zal best duurder zijn, maar dat merk je in de kwaliteit. Je kunt waarschijnlijk geen volle machine schoon krijgen met een heel klein beetje van dat euroshopper spul.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Eerste auto kopen Mali | 5 | 20-04-2012 15:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Illegaal downloaden kost een vrouw 220.000 dollar MelFi | 76 | 13-10-2007 00:01 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |