Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerlijk gezegd vind ik het wel onder haatzaaien vallen. Of mag ik dan ook zeggen dat ik hoop dat hun vliegtuig neerstort? En dat hun familie aan de ergste, pijnlijkste en langzaamste vorm van kanker dood mag gaan? Want dat zijn ook dingen die je niet zegt, puur vanwege het fatsoen alleen al... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat ik dus eigenlijk bedoel: waar ligt de grens voor dit soort vrijheden. Moeten we dan alles maar toestaan?
Moet je mensen die kapot zijn van verdriet en ellende, dit laten doorstaan? Omwille van de vrijheid van godsdienst voor dergelijke freaks? Lijkt me ook weer een uiterste. Ik hoop dat de douane en de marechaussee, ze uit pieeteit heeeeeel erg lang ophouden aan de grens. Tot na de begrafenis/uitvaart/repatrieering... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou ze net zoals die troela toendertijd "vriendelijk" verzoeken als een speer uit m'n zicht te verdwijnen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat is het mooie, mijn beste Bas, alles valt direct te linken aan eenieders eigen referentiekader. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |