Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2009, 08:07
Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
Je hebt mensen die in de spiegel kijken en tevreden zijn. Je hebt ook mensen die verdrinken in zelfmedelijden. Stop daarmee.
Makkelijk gezegt dan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 10:37
Silent Moon
Silent Moon is offline
Zet dan geen lelijke idioot boven je foto's.
Je komt uit Nijmegen ofniet?
Oud 12-04-2009, 11:36
Just_Wanna_Jump
Citaat:
Zet dan geen lelijke idioot boven je foto's.
Je komt uit Nijmegen ofniet?
hm,hoe weet je dat ik uit nijmegen komt 0.0

-ken je mij???
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 13:11
Silent Moon
Silent Moon is offline
Wel eens gezien ja
Oud 13-04-2009, 17:33
Just_Wanna_Jump
Citaat:
Wel eens gezien ja
waar heb je me dan gezien?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 17:55
Balance
Balance is offline
Dat soort dingen kan wel per PM.
Oud 13-04-2009, 20:57
Just_Wanna_Jump
Citaat:
Dat soort dingen kan wel per PM.
niet aan gedacht..

en: ik kom jou ook overal op forum's tegen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 10:08
Lilything
Lilything is offline
Ik vind je heel mooi
Oud 16-04-2009, 17:47
Just_Wanna_Jump
Citaat:
Ik vind je heel mooi
waarom dat poppetje erbij.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 18:57
Verwijderd
Citaat:
waarom dat poppetje erbij.
Misschien omdat ze het gek vindt dat je zo onzeker bent?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 20:16
Just_Wanna_Jump
Citaat:
Misschien omdat ze het gek vindt dat je zo onzeker bent?
??
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 21:07
a-mmber
a-mmber is offline
Citaat:
[B][I] I
ik bedoel m'n lichaam is lelijk..,maar dan kan ik teminsten verhongeren,
NEEE, doe dat alsjeblieft niet. Een hongerkuur op z'n tijd mag (wat mij betreft) als je je met moeite in een jurkje ofzo moet proppen. Maar ga jezelf niet uithongeren, voor je 't weet ben je verslaafd aan afvallen en voor zover ik weet (naaste omgeving) is dat een hel!
En over je foto's,
ik vind dat je prachtige volle lippen hebben en je ogen zijn heel mooi sprekend, een bril staat je trouwens echt erg goed. misschien is dat wel iets voor in de toekomst, een brilmodel ofzo?
trouwens, ik wil je niet helemaal ophemelen ofzo, er zijn maar weinig mensen die echt van het model zijn kunnen leven (ook al hoef je dan misschien niet zoveel eten aan te schaffen ) dus kijk ook naar andere beroepen en zorg dat je een plan B hebt, anders ben je nergens na een evt. afwijzing.

misschien iets om je zelfvertrouwen op te krikken: ga op zelfverdediging .
of ga in de spiegel staan te kijken met je nieuwe kleren aan en ga heel vaak tegen jezelf zeggen dat je er goed uitziet in je nieuwe outfit. Zoiets, google maar even op zelfvertrouwen ofzo, volgens mij kan je daar een hele hoop van gebruiken.

Oh, nog ff over je foto's: een goede fotograaf doet al heel veel, kijk eventjes bij je vrienden/vriendinnen/klasgenoten/etc. wie van hen orginele en mooie foto's heeft, kan je mooi vragen of zij je willen helpen met leuke foto's maken ;D
voordat je vanalles instuurt zou ik dus nog even wat betere foto's maken & misschien nog een jaartje wachten. zelfvertrouwen moet je namelijk ook uitstralen op een foto.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 21:46
Just_Wanna_Jump
Citaat:
NEEE, doe dat alsjeblieft niet. Een hongerkuur op z'n tijd mag (wat mij betreft) als je je met moeite in een jurkje ofzo moet proppen. Maar ga jezelf niet uithongeren, voor je 't weet ben je verslaafd aan afvallen en voor zover ik weet (naaste omgeving) is dat een hel!
En over je foto's,
ik vind dat je prachtige volle lippen hebben en je ogen zijn heel mooi sprekend, een bril staat je trouwens echt erg goed. misschien is dat wel iets voor in de toekomst, een brilmodel ofzo?
trouwens, ik wil je niet helemaal ophemelen ofzo, er zijn maar weinig mensen die echt van het model zijn kunnen leven (ook al hoef je dan misschien niet zoveel eten aan te schaffen ) dus kijk ook naar andere beroepen en zorg dat je een plan B hebt, anders ben je nergens na een evt. afwijzing.

misschien iets om je zelfvertrouwen op te krikken: ga op zelfverdediging .
of ga in de spiegel staan te kijken met je nieuwe kleren aan en ga heel vaak tegen jezelf zeggen dat je er goed uitziet in je nieuwe outfit. Zoiets, google maar even op zelfvertrouwen ofzo, volgens mij kan je daar een hele hoop van gebruiken.

Oh, nog ff over je foto's: een goede fotograaf doet al heel veel, kijk eventjes bij je vrienden/vriendinnen/klasgenoten/etc. wie van hen orginele en mooie foto's heeft, kan je mooi vragen of zij je willen helpen met leuke foto's maken ;D
voordat je vanalles instuurt zou ik dus nog even wat betere foto's maken & misschien nog een jaartje wachten. zelfvertrouwen moet je namelijk ook uitstralen op een foto.

Succes!
heel erg bedankt xD

ben jij dat meisje op die foto?
zo jah,je ziet er leuk uit.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 20:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind je niet lelijk, maar ik denk dat je te weinig zelfvertrouwen hebt om model te worden. Werk daaraan! Want niemand in die wereld gaat zijn best doen om jou je beter te laten voelen over jezelf.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 20:51
Just_Wanna_Jump
Citaat:
Ik vind je niet lelijk, maar ik denk dat je te weinig zelfvertrouwen hebt om model te worden. Werk daaraan! Want niemand in die wereld gaat zijn best doen om jou je beter te laten voelen over jezelf.
ja daar heb je gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2009, 22:10
Kaa
Kaa is offline
Ik snap echt niet dat mensen zeggen 4 out of 10.
Ik vind je echt ongelofelijk mooi. Je hebt n prachtig vorm gezicht, heel sierlijk, heel vrouwelijk. En grote hertenogen. En een onbedorven huid zoals de meeste jongeren tegenwoordig juist wel hebben. Als je jezelf of een ander n keer een plezier wil doen meot je n foto van jezelf maken zonder bril, met je haar los langs je gezicht en neutrale kleur kleding aan (een zwarte of beige jurk ofzo) in een natuurlijke omgeving, op een uitgestrekt leeg strand of in n bos of iets dergelijks.
Wat betreft het model worden; je hebt inderdaad nog geen/niet genoeg ruggengraat voor zoiets. En volgens mij is het ook helemaal niet wat jij 'wilt'. Je wilt je waarschijnlijk beter voelen over jezelf of je uiterlijk. Dat kan ook op andere manieren. Maar zoals meerdere mensen al zeiden; doe er dan wat voor. Naar complimentjes vissen (hetzij bewust, hetzij onbewust) brengt je helemaal nergens, in geen enkele situatie.
Oud 26-04-2009, 22:37
Just_Wanna_Jump
Citaat:
Ik snap echt niet dat mensen zeggen 4 out of 10.
Ik vind je echt ongelofelijk mooi. Je hebt n prachtig vorm gezicht, heel sierlijk, heel vrouwelijk. En grote hertenogen. En een onbedorven huid zoals de meeste jongeren tegenwoordig juist wel hebben. Als je jezelf of een ander n keer een plezier wil doen meot je n foto van jezelf maken zonder bril, met je haar los langs je gezicht en neutrale kleur kleding aan (een zwarte of beige jurk ofzo) in een natuurlijke omgeving, op een uitgestrekt leeg strand of in n bos of iets dergelijks.
Wat betreft het model worden; je hebt inderdaad nog geen/niet genoeg ruggengraat voor zoiets. En volgens mij is het ook helemaal niet wat jij 'wilt'. Je wilt je waarschijnlijk beter voelen over jezelf of je uiterlijk. Dat kan ook op andere manieren. Maar zoals meerdere mensen al zeiden; doe er dan wat voor. Naar complimentjes vissen (hetzij bewust, hetzij onbewust) brengt je helemaal nergens, in geen enkele situatie.
dankjewel xD
ik keek er zelf ook een beetje van: 0.0

maar die hertenogen klinken lief.
Oud 27-04-2009, 10:10
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Als je jezelf zo lelijk vind, wat is dan je reden om model te worden.

Ik bedoel je hoeft jezelf niet heeel knap te vinden. maar enige zelfkennis is wel gewenst.
Oud 27-04-2009, 10:26
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
je bent een mooie meid met potentie om model te worden maar;

je onzekerheid en gegis naar complimenten zal je naar mijn idee de das om doen in het modellenwereldje;
werk daar dus eerst aan =)

Regels voor berichten