Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2009, 10:46
miekmuis
miekmuis is offline
Poes is de nacht in ieder geval heel goed doorgekomen. Ze slaapt constant en wil lekker vertroeteld worden, waar ze normaal niet zoveel behoefte aan heeft. Ik twijfel of ik haar staart er af ga laten halen. Ze heeft nog gewoon gevoel in de hele staart en lijkt hem achter de breuk ook nog wel te bewegen. Ik vind het helemaal geen leuk idee dat ze een stuk van mijn poes af gaan halen en ik kom op internet nogal verschillende berichten tegen. Mijn eigen dierenarts (die voor de operatie ruim 400 euro rekent) vindt dat ik hem er hoe dan ook af moet laten halen, maar de dierenarts van mijn zus (die een hersteloperatie voor de pootamputatie van haar kat heeft gedaan) vindt het onzin en vindt het alleen nodig als ze de staart over de grond laat slepen omdat er dan wonden kunnen ontstaan. Ik denk nu dat ik morgen voor haar controle naar die tweede dierenarts ga en dan bekijk wat hij er van te zeggen heeft. Als die operatie niet echt nodig is, wil ik dat mijn poes gewoon heel blijft. Wat vinden jullie?
Oud 22-07-2009, 15:08
Verwijderd
Ik woon in een 3 kamer appartement op de 1e verdieping. Mijn kat is graag en vaak buiten. Hij kan via het washok beneden via een raampje naar buiten en als ie naar binnen wil dan krabt ie aan de deur. Boven kan ie ook nog naar een groot dakterras. In het portiek voor de voordeur staat zijn kattenbak, maar daar gaat ie echt bijna nooit op. Voor de voordeur staan ook een bakje water en droogvoer. Als hij binnenkomt krijgt ie nat voer. Maar hij heeft ook periodes dat ie dat niet wil, welk merk ik dan ook probeer.
Hij heeft een tijdlang heel mijn huis ondergepist, ondanks dat de bak toen nog binnen stond, (vooral vaak in het hoekje van de bank en over m'n schoenen) maar dat heeft ie nu al heel lang niet meer gedaan gelukkig. Geen idee waar dat nou aan lag.

Als ik een keer een paar dagen niet thuis ben dan zorgt mijn buurman voor de kat. Hij komt daar ook weleens binnen.

Mijn kat komt bij een vrouw vandaan die niet wilde dat hij op de vloerbedekking liep en daarom altijd in een donker gangetje van 2x2 moest zitten. Hij was 8 maanden toen ik hem kreeg en nu is ie 5.
Het is een heel lief beest die geen vlieg kwaad doet, het is een sukkeltje die alles wel prima vindt. Hij heeft nog nooit iemand gekrabbeld, zelfs kinderen niet die op hem zijn gaan liggen omdat ie dat allemaal toestaat

Hij wordt het liefst over zijn buik geaaid en zo werpt hij zich dan voor je voeten :
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 11:09
drukknoopje
drukknoopje is offline
Wow Pip, jouw kat lijkt heel erg op de mijne!

Oud 23-07-2009, 11:29
Poeperd
Poeperd is offline
Haha Pip wat een lekker beest <3

Citaat:
Poes is de nacht in ieder geval heel goed doorgekomen. Ze slaapt constant en wil lekker vertroeteld worden, waar ze normaal niet zoveel behoefte aan heeft. Ik twijfel of ik haar staart er af ga laten halen. Ze heeft nog gewoon gevoel in de hele staart en lijkt hem achter de breuk ook nog wel te bewegen. Ik vind het helemaal geen leuk idee dat ze een stuk van mijn poes af gaan halen en ik kom op internet nogal verschillende berichten tegen. Mijn eigen dierenarts (die voor de operatie ruim 400 euro rekent) vindt dat ik hem er hoe dan ook af moet laten halen, maar de dierenarts van mijn zus (die een hersteloperatie voor de pootamputatie van haar kat heeft gedaan) vindt het onzin en vindt het alleen nodig als ze de staart over de grond laat slepen omdat er dan wonden kunnen ontstaan. Ik denk nu dat ik morgen voor haar controle naar die tweede dierenarts ga en dan bekijk wat hij er van te zeggen heeft. Als die operatie niet echt nodig is, wil ik dat mijn poes gewoon heel blijft. Wat vinden jullie?
Tja dat vind ik moeilijk te zeggen zo, ik zou inderdaad naar een tweede dierenarts gaan en kijken wat die erover zegt.
Oud 07-08-2009, 11:01
Maus0611
Maus0611 is offline

The Big Boss in de normale rustpositie...

en de onderdanige variant, met de slaapkop op de achtergrond.
Max & Gijs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten