Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2009, 02:07
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Daarna moest ik huilen omdat m'n sneeuwbal kapot was.
Zo?

Advertentie
Oud 23-03-2009, 05:05
Verwijderd
Precies zo, ja.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 16:06
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 16:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg wat een gaaf vogelbekdier
Oud 25-03-2009, 01:30
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
"anders mag je niet op mijn feestje komen" is geloof ik de ergste bedreiging uit mijn kindertijd.

het waren vooral daden, een meisje uit mijn dorp dat altijd een legertje kinderen achter haar aan had hangen droeg hen vaak op me te schoppen en mijn spullen af te pakken en kapot te maken enzo.

toen ik in brussel een zakkenroller bezig zag een tas te openen van iemand in de metro zei ik iets van 'he kap daar es mee'. Hij legde zeer dreigend zijn hand op mijn arm en zei met zijn ogen: als je nog meer geluid maakt ram ik je. Ik werd echt bang van zijn blik en hield even mijn mond, maar het meisje dat bijna gerold werd stapte ook al de metro uit.
ik had wel spijt, ik had natuurlijk alarm moeten roepen ofzoiets, er was niks wat hij me kon doen midden in de metro.
Oud 27-03-2009, 10:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
"anders mag je niet op mijn feestje komen" is geloof ik de ergste bedreiging uit mijn kindertijd.
Haha omg ja, die heb ik ook wel gehoord
Oud 27-03-2009, 11:15
Verwijderd
laatst een zwerver in de metro die vond dat ik mn kankermuil moest houden en of ik soms klappen wou, toen ging ik lekker als een viswijf terugschelden en hij moest blij zijn dat ik er daar uitmoest want ik had al een grafhumeur en zo'n idioot verdient wel een beuk op zn gezicht, hij zat te spugen in de metro, doe even normaal...

en een keer 2 wazige chicks die achter me aanholden de bus uit tot in t huis van mn ex (waar halen ze t lef vandaan) en zeiden dat ze me van de trap af gingen pleuren, die ene is later nog in de gevangenis gegooid want ze werd al gezocht... en ik heb nog steeds dr adres ergens staan... want die hadden we in t telefoonboek gevonden, je bent best dom als je zomaar jezelf uitnodigd in iemand zn huis, inlogt op msn en dan zo dom bent om je niet af te melden en dan zulke domme vrienden hebben die ook nog zeggen waar je woont als ernaar word gevraagd... :') rotterdam zuid blijft geweldig
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 11:25
Verwijderd
Citaat:
en een keer 2 wazige chicks die achter me aanholden de bus uit tot in t huis van mn ex (waar halen ze t lef vandaan) en zeiden dat ze me van de trap af gingen pleuren, die ene is later nog in de gevangenis gegooid want ze werd al gezocht... en ik heb nog steeds dr adres ergens staan... want die hadden we in t telefoonboek gevonden, je bent best dom als je zomaar jezelf uitnodigd in iemand zn huis, inlogt op msn en dan zo dom bent om je niet af te melden en dan zulke domme vrienden hebben die ook nog zeggen waar je woont als ernaar word gevraagd... :') rotterdam zuid blijft geweldig
huh?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 11:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Idd wtf
Oud 27-03-2009, 12:33
Verwijderd
ja ik zat gewoon in de bus, toen ging ik eruit en zaten er 2 wijven achter me aan, eerst wilden ze vuur toen wilden ze bellen met mn telefoon(kanker op) toen heb ik ook gezegd dat ze op moesten rotten en toen kwam ik bij mn toenmalige vriendje aan en die jaagde ze ook niet weg want "ja ik dacht dat je die kende" en toen hadden ze besloten dat ze dan maar daar naar binnen mee gingen en toen we riepen dat we de politie gingen bellen renden ze weg...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 12:35
TopDrop
TopDrop is offline
wat de hel
Oud 27-03-2009, 13:05
Verwijderd
in the ghetto...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 13:38
Verwijderd
Citaat:
wat de hel
dat was ook mijn gedachte
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 14:52
Lorelei
Lorelei is offline
Nooit bedreigd. Wel eens gevolgd door een stel dronken sukkels. Toen heb ik m'n telefoon gepakt en ben ik luid telefonerend met m'n zusje naar huis gelopen.
Was nog wel interessant want m'n zusje is autistisch en zwakbegaafd maar toen ik zei "Bel, we gaan een gesprek voeren en het kan me niet schelen waarover maar we blijven praten ok?" had ze meteen door dat ik gevolgd werd. Later vroeg ik haar wat ze nou gedaan zou hebben als er iets was gebeurd zei ze "ik weet eigenlijk niet.. " en m'n moeder was niet thuis dus mja, het was vooral goed voor m'n eigen gevoel blijkbaar
Oud 27-03-2009, 15:53
crazycat
crazycat is offline
een raar wijfie uit me klas, ze zit altijd te schelde van neger dit en neger dat, dus toen ik langsliep zei ze weer, kanker neger, dus ik haak dr voet en toen ging ze echt gewoon mooi onderuit, staat ze op en begint ze te flippen en zecht ze van ik steek je neer kanekr neger, dus ik dacht pff wat wil je doen kom maar met je mesje, en alchde ahar recht in haar gezicht uit.

komt ze de volgende dag aan met een piep klein roestig mesje, keb haar recht in dr gezicht uitgelachen

zoiets
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 16:41
Verwijderd
omg
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 18:26
Verwijderd
Ik had ooit eens ruzie in de bus, Ik zat gewoon... beetje rond te krijgen.. kreeg ik ineens van een geflipte persoon een ram voor mijn muiltje... heb hem eigen handig uit de bus geflikkerd.. en nooit meer gezien. wtf was dat voor idioot
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 18:29
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik had ooit eens ruzie in de bus, Ik zat gewoon... beetje rond te krijgen.. kreeg ik ineens van een geflipte persoon een ram voor mijn muiltje... heb hem eigen handig uit de bus geflikkerd.. en nooit meer gezien. wtf was dat voor idioot
sorry, ik zal het niet meer doen
Oud 27-03-2009, 19:42
Verwijderd
Citaat:
een raar wijfie uit me klas, ze zit altijd te schelde van neger dit en neger dat, dus toen ik langsliep zei ze weer, kanker neger, dus ik haak dr voet en toen ging ze echt gewoon mooi onderuit, staat ze op en begint ze te flippen en zecht ze van ik steek je neer kanekr neger, dus ik dacht pff wat wil je doen kom maar met je mesje, en alchde ahar recht in haar gezicht uit.

komt ze de volgende dag aan met een piep klein roestig mesje, keb haar recht in dr gezicht uitgelachen

zoiets
[afbeelding]
Jij bedreicht vast nooit iemand.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 12:09
crazycat
crazycat is offline
ja tuurlijk wel maarja
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 12:29
Verwijderd
Met citaat reageren