Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja ik zat gewoon in de bus, toen ging ik eruit en zaten er 2 wijven achter me aan, eerst wilden ze vuur toen wilden ze bellen met mn telefoon(kanker op) toen heb ik ook gezegd dat ze op moesten rotten en toen kwam ik bij mn toenmalige vriendje aan en die jaagde ze ook niet weg want "ja ik dacht dat je die kende" en toen hadden ze besloten dat ze dan maar daar naar binnen mee gingen en toen we riepen dat we de politie gingen bellen renden ze weg...
|
![]() |
|
Nooit bedreigd. Wel eens gevolgd door een stel dronken sukkels. Toen heb ik m'n telefoon gepakt en ben ik luid telefonerend met m'n zusje naar huis gelopen.
Was nog wel interessant want m'n zusje is autistisch en zwakbegaafd maar toen ik zei "Bel, we gaan een gesprek voeren en het kan me niet schelen waarover maar we blijven praten ok?" had ze meteen door dat ik gevolgd werd. Later vroeg ik haar wat ze nou gedaan zou hebben als er iets was gebeurd zei ze "ik weet eigenlijk niet.. " en m'n moeder was niet thuis dus mja, het was vooral goed voor m'n eigen gevoel blijkbaar ![]()
|
![]() |
een raar wijfie uit me klas, ze zit altijd te schelde van neger dit en neger dat, dus toen ik langsliep zei ze weer, kanker neger, dus ik haak dr voet en toen ging ze echt gewoon mooi onderuit, staat ze op en begint ze te flippen en zecht ze van ik steek je neer kanekr neger, dus ik dacht pff wat wil je doen kom maar met je mesje, en alchde ahar recht in haar gezicht uit.
komt ze de volgende dag aan met een piep klein roestig mesje, keb haar recht in dr gezicht uitgelachen zoiets ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"Tot welke groepering vallen de Hindoestanen?". onbekend1234 | 4 | 08-11-2014 06:15 | |
Verhalen & Gedichten |
"Krijg ik nog een kus?" vroeg je zelfverzekerd. giftig kevertje | 30 | 11-07-2004 16:25 | |
Verhalen & Gedichten |
"Je deed net of je me niet kende" zei je, al in mijn kont knijpend.[verhaaltje] giftig kevertje | 15 | 23-05-2004 10:15 | |
Drugs & Alcohol |
Verhaaltjes maken in een "rare" bui zeehond23 | 16 | 22-03-2004 19:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: "alles anders" sweet17 | 5 | 30-09-2003 15:43 | |
Liefde & Relatie |
" perfecte " relatie. xXxEvaxXx | 20 | 25-06-2003 11:05 |