|
|
Bekijk resultaten poll: Wil je graag het Tiswah topic terug op N&A? | |||
Ik wil graag het Tiswah topic terug |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 53.57% |
Ik wil het Tiswah topic niet terug |
10 | 35.71% |
Ik wil het Tiswah topic in een andere vorm terug |
2 | 7.14% |
Het maakt me niet zo veel uit |
1 | 3.57% |
Anders, nl... |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De regels helpen hier op het moment aan mee door sterk te wijzen op het belang van motivatie en diepgang (discussie). Dat willen we minder benadrukken.
|||
Citaat:
Citaat:
(helaas loopt de geschiedenis niet zo ver terug maar bv dit topic van jou is een mooi voorbeeld: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1743131 weinig diepgang, potentieel tiswah, maar goed geopend en dus legitiem) het is m.i. nooit zo geweest dat een onderwerp per definitie diepgang moet hebben, als dat een vereiste was dan zijn we toch al jaren verkeerd bezig... het hele probleem wat m.i. bij N&A aan de hand is (en eigenlijk al was sinds de naamsverandering) is dat opzienbarend nieuws tegenwoordig technisch en niet politiek- en/of religieus-sociaal van aard is... voor beiden catagoriën bestaat daarnaast een overlappend eigen subforum waardoor N&A met de dagelijkse grijze sleur liflafjes blijft zitten. ik zie daar verder geen obstructie in maar één ding is me duidelijk, dat is een inhoudelijke discussie niet zo zeer een vormmatige. In conclusie snap ik dus nog steeds niet zo goed waarom het zo zou zijn dat de input van jongere/minder ervaren/minder serieuze users niet op prijs zou worden gesteld... net of het zo is dat iedereen op het niveau T_id vs. Mobius zit te discussieren... of zou moeten for that matter. volgens mij is dat gewoon vervorming van de realiteit. vind het argument: "ik durf niet want misschien roept er iemand wel tiswah" nou niet bepaald overtuigend... ik bedoel als ik de topics moet benoemen die ondanks 2 a 3 tiswahreacties toch op een discussie zijn uitgelopen dan zit ik over 3 dagen met reuma in m'n handen nog te typen.
Laatst gewijzigd op 04-04-2009 om 21:13. |
![]() |
||
Citaat:
||
Het moet wat mij betreft wegblijven. Ik vind het forum nu weer leuk geworden, terwijl het destijds met de komst van het topic het juist bergafwaarts ging.
Streng fb'en klinkt alleen maar leuk, maar in mijn ervaring met dit soort verzameltopics (het simple art op art is ongeveer vergelijkbaar) is slecht en ook het actief fb'en is niet de oplossing. Ook daar ging het pas echt weer wat beter na afschaffing van het betreffende topic, na eerst alle fb-pogingen te hebben uitgeput, compleet met nieuwe regels etc. Citaat:
||
Citaat:
Als iemand dit een overweging vindt (en het zou me niets verbazen dat dit voor een flink aantal mensen een overweging is), dan ligt dat ergens aan... Bijvoorbeeld omdat er regelmatig 'tiswah' wordt geroepen, of een betoog volledig gefileerd wordt door sommige van de regulars hier. Maar dat ligt niet alleen op hoe je op de jongere users zelf reageert. Het gaat er ook om hoe jullie op elkaar kunnen reageren. Dat ik er tegen kan als je mijn betoog niet kloppend noemt en dat stevig zegt, betekend niet dat zo'n betoog een 12-jarige zal uitnodigen om te reageren. Ik gebruik dit topic trouwens ook voornamelijk om te kijken wat mensen van het verdwijnen van het Tiswah topic vonden (zoals mijn OP aangaf), niet hoe onze doelstellingen van het beleid liggen. Die doelstellingen hebben we in overleg met de andere FBs al vastgesteld en daar ben ik persoonlijk in ieder geval van overtuigd.
||
Citaat:
||
Citaat:
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
We gaan even terug in de tijd; N&A heette nog nieuws en actualiteit wat aangeeft dat het zoals nu ongeveer vooral ging om het posten van nieuws, nu.nl zo je wilt. de naam werd veranderd in nieuws en achtergronden, enerzijds omdat nieuws en actualiteit hetzelfde betekende, anderzijds om juist meer nadruk te leggen op de achtergronden ervan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
het is gewoon meer werk voor jullie als FBs lijkt me. en wat jullie nieuwe dan wel oude beleidsdoelstellingen ermee te maken hebben is me ook onduidelijk, die lijken me niet afhankelijk van het hebben dan wel weglaten van een tiswah maar meer betrekking hebben op wat kan wel/wat kan niet. Lief katje, wil je me asjeblieft uiteenzetten waarom jij opteerd voor een simplexsysteem en nu even zonder het "anders durf ik niet ![]() Zeg maar; net of we 2 volwassenen zijn die een discussie houden ![]() Misschien moet er minder in het tiswah, dat kan, maar dat kan je als FBs (evt in overleg met de users) toch prima instellen, moet je gewoon de klepinstelling veranderen ![]() Citaat:
wil je zoals jij eigenlijk puur op N&A komen dan staat er helemaal niets in je weg dat direct te doen mits je OP constructief is opgezet. en dan is het nog niet eens zo dat dat foutloos moet, immers hoe vaak is het niet voorgekomen dat een topic niet geweldig geopend was maar dat een kitten of een kenjirro de TS gewoon de kans gaf het te verbeteren om er alsnog een goed topic van te maken. jullie blijven herhalen dat het zogenaamd vroeger niet kon maar dat is m.i. vervorming van de realiteit. posten op N&A heeft altijd gekund. het enige dat ik vaststel is dat de usergroep 2 soorten nieuws presenteert, enerzijds belangrijke onderwerpen waar iedereen wel wat over kwijt wil en anderzijds wat luchtiger spul wat gewoon lekker wegleest.
Laatst gewijzigd op 06-04-2009 om 23:59. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk kan het makkelijk op s.com Citaat:
nog meer? we hebben er net 1 bij. Maargoed als jullie echt voordelen eraan zien zie ik verder niet zo'n bezwaar maar ik zie nergens iemand die voor een simplexsysteem is die even uiteen heeft gezet wat daar zo top aan is behalve dan wat losse dogmatische argumenten als:"ik vind de sfeer nu leuker" en "kennelijk durven mensen niet als er een tiswah is" allemaal prima verder fbs e.d. maar hou dan geen evaluatie; pas het beleid aan aan de wensen van het moderator team, doe wel of geen tiswah en kijk maar wat er beurt...
||
Citaat:
![]() Ik ben geen fan van het Tiswah-topic en verbaas mij over de meerderheid die dat blijkbaar wel is. Laat het dan minstens een uitgeklede versie worden, waarin alleen opmerkelijk nieuws terecht komt. Topics met enige nieuwswaarde, zelfs wanneer deze discutabel is, horen m.i. gewoon (zelfstandig) open te blijven. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het beter zo zonder tiswah topic. Je bereikt een veel grotere doelgroep, doordat sommige onderwerpen nu ook besproken worden die op het eerste gezicht weinig waarde hebben, maar voor sommigen wel leuk zijn. Daarnaast zijn er veel meer onderwerpen gekomen en is het forum daarom wat levendiger. Tot slot zie ik ook geen bezwaar aangezien als je een topic 'tiswah' vindt, je er gewoon niet op kan reageren. Iedereen blij.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Of laten we gewoon geen discussies meer voeren ![]() ![]()
|
Ik vind het een goed idee en zo blablabla, maar om eerlijk te zijn mis ik wel het lekker door een topic heen scrollen met van die fijne nutteloze, grappige of rare nieuwsberichtjes.
![]()
|
Bekijk resultaten poll: Wil je graag het Tiswah topic terug op N&A?
Ik wil graag het Tiswah topic terug 15 53.57% Ik wil het Tiswah topic niet terug 10 35.71% Ik wil het Tiswah topic in een andere vorm terug 2 7.14% Het maakt me niet zo veel uit 1 3.57% Anders, nl... 0 0% Aantal stemmers: 28. Deze poll is gesloten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Chávez maakt aanspraak op Nederlandse Antillen en Aruba Gatara | 500 | 13-12-2007 19:58 |