Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 14:38
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:

enig idee hoe moeilijk dat voor sommige mensen is...

kan je beter wat meer sporten
ja dat weet ik, maar t lukt wel, en anders zijn r nog zoveel mogelijkheden
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:52
Tenischa
Tenischa is offline
nee het lukt niet altijd
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:54
Verwijderd
Citaat:
NickName23 schreef:
nee het lukt niet altijd
wel als je wilt, als je er echt vanaf wil moet je ervoor vechten en niet zitten jammeren dat niks wil lukken, sorry maar zo dnek ik erover
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:59
Tenischa
Tenischa is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

wel als je wilt, als je er echt vanaf wil moet je ervoor vechten en niet zitten jammeren dat niks wil lukken, sorry maar zo dnek ik erover

als je het echt echt echt heel erg graag wilt heb je die strijd lust misschien ook wel maar dan nog kan t niet lukken
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:02
Verwijderd
Citaat:
NickName23 schreef:

als je het echt echt echt heel erg graag wilt heb je die strijd lust misschien ook wel maar dan nog kan t niet lukken
ja hoe vaak hoor je niet dat mensen graag willen afvallen, ze proberen het, krijgen een vreetbui, duwen hun vinger in hun strot, kotsen alles weer uit en voelen zich dan opgelucht.. het zit puur tussen je oren... en als het tussen je oren zit is het zoooo moeilijk om het te veranderen, bijna onmogelijk... het is net zoiets als ineens van jezelf kunnen houden.. wie doet dat nou? bijna niemand... wie wilt dat veranderen.. iedereen wilt dat wel... lukt dat? nee niet vaak, want het zit tussen je oren...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:04
Verwijderd
mijn moeder heeft ook heel vaak geprobeerd af te vallen, sinds dit jaar deed ze t met mjin tante en nicht, en dat heeft ze volgehouden en is 16 kilo kwijt geraakt, dus t kan wel! je hebt iets nodig dat je een steun in de rug geeft!

mijn moeder heeft aquaslim gedaan ik weet niet of t overal gegeven wordt maar dat is watersport en dieet van een dieetist die bij dat aquaslim zit
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:08
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
mijn moeder heeft ook heel vaak geprobeerd af te vallen, sinds dit jaar deed ze t met mjin tante en nicht, en dat heeft ze volgehouden en is 16 kilo kwijt geraakt, dus t kan wel! je hebt iets nodig dat je een steun in de rug geeft!

mijn moeder heeft aquaslim gedaan ik weet niet of t overal gegeven wordt maar dat is watersport en dieet van een dieetist die bij dat aquaslim zit
ja mijn ma is ook superveel afgevallen maar weetje wat het nou is... op school word je constand geconfronteerd met snoep en allerlei lekkers, in automaten, veel mensen eten het, je krijg nog eens wat. dan ga je naar vrienden (na schooltijd) die lope wel eens de winkel in kopen wat, krijg je weer wat. overal waar je bent is gewoon al dat eten.. en voor tieners is het gewoon moeilijker, omdat ze ook nog eens zo onzeker zijn..

maar als je mensen hebt die je helpen gaat het beter ja. maar als ik bijv zou willen afvallen zou iedereen zeggen dat het onzin was en dat 'k niet dik was. dusja sta je er toch alleen voor
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:21
Tenischa
Tenischa is offline
mensen kunnen in een vreetbui terech komen als ze proberen af te vallen en dat kan ook met een steuntje in de rug niet alleen vreetbui maar weet ik veel
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 16:10
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, ik vind mijn borsten niet zo bijzonder. Ze zijn wel heel mooi en stevig, maar veel te klein. En daar ga ik dus ook in januari iets aan laten doen, puur en alleen voor mezelf; mijn vriend vindt ze super.

Ja hoor, kom maar met de klote-reacties...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 16:11
Bor
Bor is offline
een vraagje:

Mijn vriendin heeft hele kleine borsten,

ik laat regelmatig blijken dat ik er blij mee be; maar ik vind het moeilijk om dit in woorden te laten blijken, ik laat het meer in lichamelijke aandacht blijken..

Is het heel belangrijk om dit nou ook met woorden te ondersteunen: Ik heb het gevoel dat ze dan denkt: "Dat zeg je alleen maar om mij gerust te stellen"
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 16:13
Bor
Bor is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Nee, ik vind mijn borsten niet zo bijzonder. Ze zijn wel heel mooi en stevig, maar veel te klein. En daar ga ik dus ook in januari iets aan laten doen, puur en alleen voor mezelf; mijn vriend vindt ze super.

Het lijkt wel of vrouwen er meer waarde aan hechten dan mannen..

Voor mezelf geld de regel: heeft ze mooie (redelijk grote) borsten dan is het meegenomen; zo niet; WHO CARES!!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:

waarom klote-reacties, als je er zelf echt helemaal niet blij mee bent, en je bent gelukkiger als je er wat aan laat doen... waarom zou je er dan niet iets aan laten doen...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 17:38
Jenseltjuh
Jenseltjuh is offline
ik ben wel blij met mijn borsten...natuurlijk wil iedereen wel eens dat haar borsten groter/kleiner zijn en is niet iedereen tevreden.

Maar als je echt NIET tevreden bent en je hebt er ook nog last aan, dan lijkt me het niet bezwaarlijk er iets aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 11:31
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

waarom klote-reacties, als je er zelf echt helemaal niet blij mee bent, en je bent gelukkiger als je er wat aan laat doen... waarom zou je er dan niet iets aan laten doen...
Tja, normaal krijg ik altijd reacties als:"Oh ja, dan krijg je ballonnen-tieten" en meer van dat soort kinderachtige dingen. Alsof ik het allemaal niet eerst goed uitzoek voordat ik in me laat snijden.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 12:47
misty500
misty500 is offline
Ik vind dat je het helemaal zelf moet weten. Als jij je er beter door voelt en je goed hebt laten informeren , wat houdt je dan nog tegen. succes ermee, ik hoop dat alles goed verloopt.

zelf heb ik ook hele ( hele hele ) kleine borsten maar kan er eigenlijk wel mee leven. mijn vriendje ook. het zou ook niet echt leuk zijn als iedereen grote borsten had lijkt me zo. en bovendien past het bij me want ik ben klein en smal.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 14:00
BELLEKE
BELLEKE is offline
eigenlijk zou k moeten blij zijn met mn borsten... heb n mooie C-cup maar toch... staat ook bij mijn liggen dus wel zeggen dat k niet echt superslank ben... zou liever wat slanker zijn en n kleiner borst hebben..
x
Oud 07-08-2002, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Tja, normaal krijg ik altijd reacties als:"Oh ja, dan krijg je ballonnen-tieten" en meer van dat soort kinderachtige dingen. Alsof ik het allemaal niet eerst goed uitzoek voordat ik in me laat snijden.
je hoeft toch ook niet meteen ballonnen-tieten te krijgen als je ze laat vergroten....

en idd, eerst goed uitzoeken en praten met een platisch chirurg voordat je in je laat snijden
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
anders moet je naar t borstenforum gaan, daar hebben ze foto's van vergrotingen enz
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 15:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
misty500 schreef:

zelf heb ik ook hele ( hele hele ) kleine borsten
Hoe klein?

Verder; bedankt voor de racties allemaal!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:02
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
NickName23 schreef:

hoe je eruitziet wordt gedeeltelijk door jezelf bepaald
ik bijvoorbeeld en stevig en tis volgens mij ook zo dat je borsten daardoor groter zijn
en dat ik stevig ben is mn eigen schuld
dus tis mn eigen schuld hoe ik dr uitzie
dat is toch helemaal niet waar, je hebt aanleg voor stevigheid of niet. het is zeker niet je eigen schuld!!!!
maar als je er wat aan wil doen dan mag dat natuurlijk, zorg gewoon dat je niet van de ene dag op de andere gaat hongeren. een vriendin van mij is op een jaar heel wat kilo's kwijtgeraakt op die manier, maar nu heeft haar huid niet kunnen volgen met krimpen en heeft ze zo'n rimpelbuik, en overal is er vel te veel en dat wil je ook helemaal niet hoor. als je trager afvalt blijft het er trouwens gemakkelijker af en zit je niet te jojoën.
het is niet je eigen schuld meisje, ook al snoep je te veel naar jou mening, het zit in je genen, en stevig zal je er het meest harmonieus uit zien.
Oud 07-08-2002, 19:33
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Nu ze een cup zijn gegroeid ben ik wel tevreden ja, 75B
En dankzij t feit dat ik een vriend heb die ze helemaal geweldig vind, ook toen ze nog een cup kleiner waren
Oud 08-08-2002, 19:03
Verwijderd
ik vin mijn borsten veelste klein (A) en in bikini lopen iz ook nie egt alles mja het kan nog.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 19:10
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
misschien een tip voor meiden die wat vollere borsten willen krijgen: train je borstspieren. Dat kun je doen met gewichten of apparaten. Op websites als die van de libelle, margriet, viva en de yes staan wel tips.
Oud 08-08-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
misschien een tip voor meiden die wat vollere borsten willen krijgen: train je borstspieren. Dat kun je doen met gewichten of apparaten. Op websites als die van de libelle, margriet, viva en de yes staan wel tips.
lieve schat, in je borsten zitten geen spieren, de spieren zitten eronder, daar bovenop ligt een laagje vet, als je die spieren traint,haal je die vetlaag weg,dus je krijgt minder, je borsten gaan dat alleen wat hoger staan en wordt steviger
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 21:33
Verwijderd
Ik heb 75A... sommige B past ook. Ik had graag wat groter gewild, grote B of zo (ook niet groter, ik ben maar klein, dat is vaag). Nou ja, groeit toch tot je eenentwintigste of zo? *hoopt*
Het kan me niet bijzonder veel schelen....
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 22:01
georgie
georgie is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

lieve schat, in je borsten zitten geen spieren, de spieren zitten eronder, daar bovenop ligt een laagje vet, als je die spieren traint,haal je die vetlaag weg,dus je krijgt minder, je borsten gaan dat alleen wat hoger staan en wordt steviger
Je moet wel heel veel trainen wil je dat vet weghalen. Door het trainen van je borstspieren worden je borsten niet groten, maar komen ze als het ware hoger te liggen en dus lijken ze groter.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:02
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Nee, absoluut niet.
Heb nu 75F. En ik heb er best last van.
Eerst ga ik proberen af te vallen, en als dat daarvoor niet werkt ga ik serieus overwegen om een borstverkleining te doen.
Oud 11-08-2002, 18:45
Ska-nne
Ska-nne is offline
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:
Nee, absoluut niet.
Heb nu 75F. En ik heb er best last van.
Eerst ga ik proberen af te vallen, en als dat daarvoor niet werkt ga ik serieus overwegen om een borstverkleining te doen.
Ik heb 75DD/E en ik ben er soms ook niet blij mee (jarloerse reacties van meisjes, jongens die tegen je borsten praten en dat soort dingen) maar het heeft ook positieve kanten vind ik, als je een jurk aan hebt staat een volle boezem toch wel mooi

Een borstverkleining zou ik niet doen, mijn vader werkt zelf op de operatie kamers en die vertelde hoe het in zijn werk ging en dat de littekens vaak erger zijn als die van een borstvergroting.. ik heb liever een iets te grote cup dan allemaal littekens op je borsten..
Oud 11-08-2002, 19:00
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

ik weet ook wel dat de spieren daaronder liggen. Maar door training verbrand je niet meteen vet. Daar moet je enorm lang voor achter elkaar trainen. Dus training van die spieren helpt wel.
Oud 11-08-2002, 19:30
shanli
shanli is offline
Neeee,ik ben totaal niet blij met mijn borsten.Laat staan dat ik ze zo kan noemen.Aaaargh,bah,nee,klote dingen.
Oud 12-08-2002, 17:41
Marilyn
Marilyn is offline
Ik ben best blij met mijn borsten, heb 75C...Vroeger wilde ik altijd grotere borsten, maarja...je kunt niet alles hebben! Nu draag ik (meestal als ik een 1 of ander speciaal truitje draag, ofzo) af en toe een push up bh, werkt prima!
Misschien kun je aan je dokter vragen wat voor oefeningen je kunt doen om je borsten wat steviger te maken of/en een andere pil uitproberen, YASMIN misschien, daarvan kom je minder aan, dus blijven (of worden) je borsten dan ook weer wat kleiner! Het proberen waard, want een borstverkleining lijkt me geen pretje...succes!
Oud 12-08-2002, 17:47
heldin
heldin is offline
ik ben blij met mn borsten
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:17
Verwijderd
Totaal niet... Zit allemaal striae op, ik vind m'n tepels afschuwelijk en ze hangen... Maar ach, aan alledrie die dingen is verdraaid weinig te doen, dus ik zal er maar mee moeten leren leven?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 20:07
X-je
X-je is offline
Neen, absoluut niet. Wel tevreden met de grote, maar niet met de vorm

X-je
Oud 12-08-2002, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Marilyn schreef:
Ik ben best blij met mijn borsten, heb 75C...Vroeger wilde ik altijd grotere borsten, maarja...je kunt niet alles hebben! Nu draag ik (meestal als ik een 1 of ander speciaal truitje draag, ofzo) af en toe een push up bh, werkt prima!
Misschien kun je aan je dokter vragen wat voor oefeningen je kunt doen om je borsten wat steviger te maken of/en een andere pil uitproberen, YASMIN misschien, daarvan kom je minder aan, dus blijven (of worden) je borsten dan ook weer wat kleiner! Het proberen waard, want een borstverkleining lijkt me geen pretje...succes!
want C is ook nie groot of zo... *a-tje hier vind van wel!*
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 15:54
D-sire
D-sire is offline
Het ligt er helemaal aan hoe stevig je borsten zijn denk ik. "Hangen" ze wat meer dan kan een c-cup er best uitzien als een B en als je echt stevige borsten hebt staan ze wat meer naar voren en lijkt het allemaal wat groter.

Maar weet je wat ik zo irritant vind, als ik gewoon een goede bh aanheb en ik loop bijvoorbeeld dan wiegt het toch een beetje op en neer oeh kan ik me zooo aan ergeren .
Oud 18-08-2002, 22:39
A*
A* is offline
ik ben niet echt blij met mn borsten, ik vind ze te klein
af en toe zijn het net piramides
ze zijn wel wat gegroeid gelukkig maar het ziet er nog niet echt mooi uit.
kheb een A75 ofzo geloof ik
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 09:16
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
De grootte is prima, ik heb 80b of 75c. Ze warenooit mooi rond maar ze gaan nou wel iets meer hangen waardoor ze er ook minder vol uitzien. (bijna) niks aan te doen helaas

En er zit ook een beetje striae op, maar dat zie je nauwelijks meer, het is al helemaal weggetrokken
Oud 19-08-2002, 11:04
Verwijderd
ik heb 75 b en daar ben ik tevreden mee

ze hoeven van mij niet groter of kleiner

een vriendin van mij heeft inmiddels dubbel d / e en als ik al die ellende die zij heeft zie ben ik blij met mijne

groter is echt niet beter
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Marcade schreef:

Of je vriend is een lieve goedzak en liegt liever om je beter te laten voelen, dan dat die de waarheid zegt. Of hij heeft een roze bril op, of blah blah blah.
Er zijn ook jongens die hun vriendin gewoon waarderen zoals ze is, en jongens die echt van kleine borsten houden en ze mooi vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:24
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dreamzy schreef:
Het ligt er helemaal aan hoe stevig je borsten zijn denk ik. "Hangen" ze wat meer dan kan een c-cup er best uitzien als een B en als je echt stevige borsten hebt staan ze wat meer naar voren en lijkt het allemaal wat groter.
Ja, dat geluk heb ik dan wel weer. Ze zijn klein, maar zijn wel superstevig, hangen totaal niet. Dat is dan wel weer een voordeel, is er toch nog iets moois te bespeuren!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 15:36
iedere dag is er een
iedere dag is er een is offline
ik zelf heb niet zoveel, 75A.
ik heb welleens gelezen dat als je aan de pil gaat je borsten groter en steviger kunnen worden. Bij welke pil is de kans het grootst dat je borsten dan iets groter en steviger worden?

wil het heel graag weten want ik denk niet dat ze uitzichzelf nog gaan groeien.

groetjes
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 16:21
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Dreamzy schreef:
Ik ben het dus niet. Ik heb cup c, maar doordat ik met de pil ben begonnen zijn ze nog iets groter geworden. Ze zijn ook duidelijk meer gaan hangen dan eerst en dat vind ik helemaal afschuwelijk. Ik zou op zich best een borstverkleining willen overwegen, maar mijn vriend vind het niks en het lijkt me ook erg duur. Ik heb verder geen rugklachten, dus dan wordt er niets vergoed he?

Reacties graag..
ik ben er ook niet blij mee, maar ik heb ze wel zover geaccepteerd dat ik geen operaties overweeg.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 10:57
rabecca
rabecca is offline
maat is minder belangerijk dan vorm vind ik.
je kan een leuke cupmaat hebben maar als het pyramides zijn schiet je dr ook niets mee op toch?ik heb 80 c
khad ze liever ietsje kleiner gehad maja ik wil ze iig niet groter
mijn ex vond (en vind) ze perfect dusss
Ik zelf tjah... ik heb geen hangers ofzo maar kweet niet op zich is er niks fouts aan maar dat zoek ik altijd wel weer op bij mezelf.
Ik bekijk mezelf kritischer dan anderen dus wil ik eigenlijk geen oordeel over geven omdat die wel eens heel verkeerd zou kunnen zijn.
stel ik zeg: ik vind ze wel mooi rond etc.
en zegt iemand anders: mmmm wat een kapsones `t zijn gewoon hangzakjes
Oud 24-08-2002, 11:13
rodina
rodina is offline
Mjah ik ben er wel tevreden mee, vorm is goed gloof ik, en qua maat passen ze bij de rest van m'n lichaam.
Oud 24-08-2002, 11:35
Breg
Breg is offline
ik heb cup 75a, van mij had dat wel 75b mogen zijn, maarja, kan er toch weinig aan veranderen.
Oud 24-08-2002, 18:17
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Citaat:
Ska-nne schreef:

Ik heb 75DD/E en ik ben er soms ook niet blij mee (jarloerse reacties van meisjes, jongens die tegen je borsten praten en dat soort dingen) maar het heeft ook positieve kanten vind ik, als je een jurk aan hebt staat een volle boezem toch wel mooi

Een borstverkleining zou ik niet doen, mijn vader werkt zelf op de operatie kamers en die vertelde hoe het in zijn werk ging en dat de littekens vaak erger zijn als die van een borstvergroting.. ik heb liever een iets te grote cup dan allemaal littekens op je borsten..
Nee, als ik een jurk aanheb, lijk ik alleen maar nog diker dan ik al ben door mijn borsten. Net alsof ik zwanger ben.
Ja, die littekens zijn niet fijn, maar de vriendin van de broer van mijn vriend heft ook een borstverkleining gedaan, en ze zei dat bij haar de littekens best wel goed waren weg getrokken.
Ik heb liever een litteken, wat je misschien een klein beetje ziet, dan dit.
Want ik word er helemaal gek van!
Oud 24-08-2002, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:

Nee, als ik een jurk aanheb, lijk ik alleen maar nog diker dan ik al ben door mijn borsten. Net alsof ik zwanger ben.
Ja, die littekens zijn niet fijn, maar de vriendin van de broer van mijn vriend heft ook een borstverkleining gedaan, en ze zei dat bij haar de littekens best wel goed waren weg getrokken.
Ik heb liever een litteken, wat je misschien een klein beetje ziet, dan dit.
Want ik word er helemaal gek van!
idd, lidtekens die zie je niet als je kleren aanhebt, maar die grote borsten die blijf je altijd zien, met en zonder kleren.
En volgens mij trekken de lidtekens ook best wel goed weg

Maar blijven je borsten echt tot je 21e doorgroeien, of kunnen ze ook al eerder uitgegroeid zijn?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:21
blacky
blacky is offline
Ik heb 70 A en ik ben er echt niet blij mee, maar ja ik zal geen borstvergroting doen, later...dus ja moe'k het maar accepteren he.
Oud 26-08-2002, 18:45
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
ik heb cup 75B vinnik wel oke
kuszzz een tevreden meisje...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten