Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wilde voor een bepaald vak een screen adaptation maken van een verhaal van Daniil Charms, maar nu heb ik in de afgelopen paar dagen zijn gehele oeuvre gelezen en het blijkt dat er geen enkel verhaal is dat zich er echt goed voor leent. Of nouja, je hebt er natuurlijk een hele hoop, maar geen enkel verhaal sluit aan bij m'n mogelijkheden wat betreft personages/budget/locatie/special effects/etc. De deadline voor het script is overmorgen. Fail :')
|
![]() |
|
Godverdegodver ik heb een plank gemold in m'n kledingkast
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gisteren 25 graden en van 9 tot 18u op school met 2x 10 minuten rookpauze buiten vandaag nog steeds best warm en weer fulltime stage morgen naar groezrock en overmorgen en dan gaat t vast stortregenen. nogal degoutant. |
![]() |
|
Ik ga echt dood van zelfmedelijden, iedereen gaat dit weekend al naar een stageplekje ver weg, Bonaire, Curaçao, Canada, Zuid-Afrika en dan zit ik bijna een weekje thuis lonelyponely vakantie te vieren om vervolgens naar Cambridgeshire te gaan om een weekje in de bibliotheek te zitten.
![]() Ik heb er wel heel veel zin in want ik ga ook naar Londen met mijn moeder maar daar is dit niet het topic voor.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe anoniem ben je nou eigenlijk op internet Purgatori | 13 | 15-06-2007 23:40 | |
Liefde & Relatie |
Hem <--> beste vriendin! ....?? Hulp gevraagd! lieve | 6 | 11-08-2002 22:59 |