Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2009, 10:14
Verwijderd
Haar: check
Oud 07-05-2009, 11:58
Balance
Balance is offline
Citaat:
Haar: check
Oud 07-05-2009, 11:59
Hulk
Hulk is offline
En voor je gezicht echt naar de dermatoloog jij kunt wel een stevige roaccutane kuur gebruiken
Oud 08-05-2009, 13:36
Soundwave
Soundwave is offline
Gel en roaccutane zijn troep man, zo puur mogelijk laten. Er zijn veel lichtere zalfjes met beter effect. Gel maakt je haar alleen maar vet en je huid verrot, kan je/niemand gebruiken.
Oud 08-05-2009, 13:39
Hulk
Hulk is offline
Ik denk dat 95% van de mannen gel gebruikt... Hij liet het al zo puur mogelijk en dat zag er niet uit.
Oud 08-05-2009, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat 95% van de mannen gel gebruikt... Hij liet het al zo puur mogelijk en dat zag er niet uit.
Nowai.

Van de jongens in zijn leeftijd nog niet eens 95%.
Oud 09-05-2009, 19:00
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Nowai.

Van de jongens in zijn leeftijd nog niet eens 95%.
In mijn omgeving zijn het altijd de sulletjes die geen gel in hun haren doen!
Oud 09-05-2009, 19:33
hahaha
hahaha is offline
Citaat:
Gel en roaccutane zijn troep man, zo puur mogelijk laten. Er zijn veel lichtere zalfjes met beter effect. Gel maakt je haar alleen maar vet en je huid verrot, kan je/niemand gebruiken.
Euhm, roaccutane is één van de weinige middelen die ECHT helpen tegen acné hoor en er ook voor zorgen dat het wegblijft of in veel mindere mate terugkomt.

Van al die zalfjes zou ik afblijven tot je bij de dermatoloog bent geweest. En van de zonnebank moet je al helemaal wegblijven. In eerste instantie zal je acné verminderen door het 'zonlicht', maar enkele maanden later wordt je acné wel dubbel zo erg.

Oké, roaccutane is puur vergif voor je lichaam, maar als je er echt vanaf wilt, dan moet je maar zo'n kuur doen. Ik heb 2x een kuur gedaan en heb daardoor enorm veel zelfvertrouwen door gekregen, ook al kwamen de puistjes af en toe terug. Maar weet wel dat zo'n kuur geen pretje is, maar soms moet je er iets voor over hebben.
Oud 10-05-2009, 12:56
Apomes
Apomes is offline
Roaccutane mag ie toch pas gebruiken vanaf oktober! Als je een goede dermatoloog hebt gaat die je eerst anti-biotica voorschrijven samen met Differincreme of Duac-gel voor 's avonds gecombineerd met een dagcreme met spf in.
Oud 10-05-2009, 15:39
hahaha
hahaha is offline
Citaat:
Roaccutane mag ie toch pas gebruiken vanaf oktober! Als je een goede dermatoloog hebt gaat die je eerst anti-biotica voorschrijven samen met Differincreme of Duac-gel voor 's avonds gecombineerd met een dagcreme met spf in.
Bwa, als je goed tegen de zon kan en je bent nog nooit verbrand dan kan je nu perfect beginnen (weliswaar 20 a 30mg per dag en geen 60 ofzo).
Oud 10-05-2009, 19:49
Hulk
Hulk is offline
Gaat niet op voor bram dus
Oud 23-05-2009, 13:24
Rivka
Rivka is offline
Ik ga je geen cijfer geven want iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier
Maar ik wel wat tips.

1. Ga naar de kapper en knip je haar in een korter model.
2. Ga naar de zonnebank en krijg een mooi kleurtje.
3. Val een paar kilo af.
4. Kijk open en losser uit je ogen.
5. Lach!
Oud 25-05-2009, 23:21
bramxp
bramxp is offline
update morgen maak ik afspraak met huisarts wou het eigenlijk het vandaag doen maar hij was nog weg vakantie of zo , dus de verwijzing naar dermatoloog heb ik binnen kort vast wel goede huisarts

Citaat:
Ik ga je geen cijfer geven want iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier
Maar ik wel wat tips.

1. Ga naar de kapper en knip je haar in een korter model.
2. Ga naar de zonnebank en krijg een mooi kleurtje.
3. Val een paar kilo af.
4. Kijk open en losser uit je ogen.
5. Lach!

1. kapper : check al tijdje geleden

2. moet eerst ff naar huisarts want ik weet niet of mijn huid het trekt

3. ik weeg 66.3 kg met een lengte van 1.68 goede bmi maar ben wel bezig met meer bewegen en ben gestopt met ongezond eten ( constand friet / hamburgers )

4. geen idee hoe dit moet heb niet echt controle over mijn ogen kan niet scheel kijken als ik het wil en soms als ik het niet wil kijk ik wel scheel ( dit is alles behalve leuk ben vroeger aan scheel kijken geopereert wel 3x wil nog wel een keer maar heb het geld er niet voor omdat dit schoonheids behandeling is is dit niet verzekerd )

5. lach geloof het of niet maar was aan het lachen enkelt durf het niet met mond open want mijn tanden staan een beetje scheef/overelkaar ( nooit beugel gehad ) komt doordat de tanden elkaar aan het weg duwen zijn btw zijn er maar 2 1 boven en 1 onder precies tegenover elkaar ( ja binnen kort naar tandarts bellen om afspraak te maken en kijken hoe duur een beugel is ziet er mis wel vaag uit bij een 20 jarigen maar liever paar jaar met beugel dan heel leven met schreven tand )
Oud 26-05-2009, 00:04
Verwijderd
Ik vind het wel leuk dat je zo open bent over je onzekerheid, dat je een topic durft te maken met foto's! Maar ik denk dat je echt niet zo onzeker hoeft te zijn dat je de mening van forummers hoeft te vragen. Er is echt niets mis met jou, als je wat aan je uiterlijk wilt doen, hou het dan bij een (goede) verzorging. Vraag een kapper om advies voor je kapsel en misschien zelfs shampoo of gel/wax. Probeer verschillende dingen uit als je niet tevreden bent met een merk. Vraag een moeder/zus/buurmeisej of goede vriendin om zijn/haar mening. Vraag in een winkel advies van een verkoper/verkoopster. (Soms moet je duidelijk maken dat je echt wel wat koopt, maar gewoon advies nodig hebt over wat je moet kopen). Je kunt voor huidverzorging ook advies vragen in een drogist (winkels en kappers zijn echt wel behulpzaam als je het lief vraagt!)
Maar het belangrijkste is dat je een goede uitstraling hebt en goed in je eigen vel zit. Dus draag geen dingen of doe geen dingen die je echt niet wilt en wees wat meer overtuigd van jezelf want er is zeker niets mis met jou!

*ik heb de rest van het topic niet bijgelezen, want het is zo veel, maar ik zeg dit gewoon aan de hand van de foto's sorry als ik iemands mening kopieer.
Oud 26-05-2009, 16:35
Verwijderd
Alle mensen die eten als ze forumen begrijpen nu dat mama zei dat dat niet de bedoeling was.
Oud 28-05-2009, 15:08
bramxp
bramxp is offline
update: pas na 2 juni is dokter terug van vakantie >_<

oooh ja Atelier Madame ik had je iets beloofd en belofte maakt schuld niewe foto i album hopelijk is de kleding net genoeg XD (als het al niet te net is )
Oud 07-01-2010, 20:48
allan53
allan53 is offline
miss is plastische chirurgie iets voor jou..?
Oud 07-01-2010, 21:31
Pluis
Pluis is offline
dat is niet echt een zinnige bijdrage voor een topic waarop in mei voor het laatst gereageerd is...

Regels voor berichten