![]() |
|
Roaccutane mag ie toch pas gebruiken vanaf oktober! Als je een goede dermatoloog hebt gaat die je eerst anti-biotica voorschrijven samen met Differincreme of Duac-gel voor 's avonds gecombineerd met een dagcreme met spf in.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
update morgen maak ik afspraak met huisarts wou het eigenlijk het vandaag doen maar hij was nog weg vakantie of zo , dus de verwijzing naar dermatoloog heb ik binnen kort vast wel goede huisarts
![]() Citaat:
1. kapper : check al tijdje geleden 2. moet eerst ff naar huisarts want ik weet niet of mijn huid het trekt 3. ik weeg 66.3 kg met een lengte van 1.68 goede bmi maar ben wel bezig met meer bewegen en ben gestopt met ongezond eten ( constand friet / hamburgers ) 4. geen idee hoe dit moet heb niet echt controle over mijn ogen kan niet scheel kijken als ik het wil en soms als ik het niet wil kijk ik wel scheel ( dit is alles behalve leuk ben vroeger aan scheel kijken geopereert wel 3x wil nog wel een keer maar heb het geld er niet voor omdat dit schoonheids behandeling is is dit niet verzekerd ![]() 5. lach geloof het of niet maar was aan het lachen enkelt durf het niet met mond open want mijn tanden staan een beetje scheef/overelkaar ( nooit beugel gehad ) komt doordat de tanden elkaar aan het weg duwen zijn btw zijn er maar 2 1 boven en 1 onder precies tegenover elkaar ( ja binnen kort naar tandarts bellen om afspraak te maken en kijken hoe duur een beugel is ziet er mis wel vaag uit bij een 20 jarigen maar liever paar jaar met beugel dan heel leven met schreven tand )
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel leuk dat je zo open bent over je onzekerheid, dat je een topic durft te maken met foto's! Maar ik denk dat je echt niet zo onzeker hoeft te zijn dat je de mening van forummers hoeft te vragen. Er is echt niets mis met jou, als je wat aan je uiterlijk wilt doen, hou het dan bij een (goede) verzorging. Vraag een kapper om advies voor je kapsel en misschien zelfs shampoo of gel/wax. Probeer verschillende dingen uit als je niet tevreden bent met een merk. Vraag een moeder/zus/buurmeisej of goede vriendin om zijn/haar mening. Vraag in een winkel advies van een verkoper/verkoopster. (Soms moet je duidelijk maken dat je echt wel wat koopt, maar gewoon advies nodig hebt over wat je moet kopen). Je kunt voor huidverzorging ook advies vragen in een drogist (winkels en kappers zijn echt wel behulpzaam als je het lief vraagt!)
Maar het belangrijkste is dat je een goede uitstraling hebt en goed in je eigen vel zit. Dus draag geen dingen of doe geen dingen die je echt niet wilt en wees wat meer overtuigd van jezelf want er is zeker niets mis met jou! *ik heb de rest van het topic niet bijgelezen, want het is zo veel, maar ik zeg dit gewoon aan de hand van de foto's sorry als ik iemands mening kopieer. |
![]() |
|
update: pas na 2 juni is dokter terug van vakantie >_<
oooh ja Atelier Madame ik had je iets beloofd en belofte maakt schuld niewe foto i album hopelijk is de kleding net genoeg XD (als het al niet te net is )
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Liefde & Relatie |
Waarom vinden vrouwen en meisjes iemand met geld aantrekkelijker? supergirl#1 | 5 | 10-11-2009 07:33 | |
Liefde & Relatie |
Bewezen: vrouwen vallen op mannen met dure auto's supergirl#1 | 30 | 24-09-2009 11:34 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |