![]() |
|
![]() |
ja dit lokt weer rare opmerkingen op he , maar aller eerst denk er nuchter over ,het is voor een jongen normaal ,en hij heeft er net zo veel last van dat jij hem gezien hebt dan jij .probeer met hem te praten en zeg dat je weet dat jongens dat doen , maar dat jij er van sjok of hij het voortaan daar wil doen waar jij he niet ziet of merk.geef elkaar een beetje de vrijheid en puberen valt ook niet mee . groetjes Ron
|
![]() |
|
![]() |
heey allemaal,
ik heb hetzelfde zojuist meegemaakt alleen was ik de broer die betrapt werd door zijn zus. ik ben 15 en zij 17. het was echt ontzettend genant en ze ging zo snel mogelijk weer weg. ik schaam me nu echt dood maar zolang ze er niet over begint is het al een stuk minder genant. hoe is het bij anderen met dezelfde ervaring afgelopen? |
![]() |
|
Ik zou me geen raad weten als ik tijdens het aftrekken betrapt zou worden door mijn zus, of een ander familielid, daarom deed ik altijd om dat te voorkomen mijn kamerdeur op slot, evenals de badkamer als ik daar bezig was, en niet te vergeten het toilet, ofwel zorg goed voor je privacy, dat scheelt een hoop gedonder en gezeur. en kan je ongestoord aan je trekken komen.
![]() ![]() |
![]() |
|
|