Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kom vaak sterker en ruiger en stoerder over dan ik ben. Ik krijg vaak te horen: 'In het begin was ik echt wel een beetje bang voor jou, je praatte zoveel' en dan staan ze er van te kijken dat ik toch best wel lief ben. Leraren en (o.a. stage)begeleiders geven aan dat ze hier vaak wel doorheen zien, maar niet goed weten hoe ze door mijn 'schild' heen moeten prikken.
Als ik me op mijn gemak voel, ben ik veel rustiger en kan ik ook écht de kat uit de boom kijken. Het is dan alleen weer jammer dat ik van mezelf een heel boze blik heb, dus dan vinden mensen me vaak arrogant. Of ik kan ook écht ontzettend gaan stuiteren en dan vinden mensen me vaak irritant of juist grappig maar durven ze geen gesprek met me aan te gaan want ook dan ben ik raar. ![]() Ik heb Neko vorig jaar op LL gemeet, en dat was wel tof ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Als ik eens tijd heb, ga ik toch maar een lijstje maken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Maar tegelijkertijd is het een meeting en willen de meeste mensen op een meeting wel leuk gevonden worden. En dit topic lijkt me best de gepaste plek om te vragen wat mensen dan bedoelen ![]() Citaat:
![]() En ik bedacht me nog meer DK'ers: - Pippeloen: kwam over als iemand die voortdurend vrolijk is en niet te moeilijk doet over dingen. Ik vond haar erg aardig overkomen. - Kunst: pakt makkelijk het woord, in voor gekke dingen, soms best zelfverzekerd en verder ook erg vrolijk. En ik heb het idee dat ik best wel wat met haar gekletst heb toen, terwijl zij denkt van niet (dus vergeetachtig? ![]()
|
Minke: verrassend klein. Verder joviaal en vrolijk. Direct in staat de juiste toon in een gesprek te vinden.
Martin: een jongensachtige jongen, hoewel niet zo jongensachtig als zijn foto's soms de indruk geven. Goede vent. Soija: stille peer. Daboman: praatgraag en opgewekt. Dark Phoenix: stilletjes, maar zijn blik suggereert oceanen aan spul. Gedachten als 'hm, wat zal er nu gebeuren?' zie je achter die ogen voorbij schieten. Cherry Springs: verrassend lang. Verder zoals verwacht.
|
Verwijderd
|
Nog een paar:
Daboman: Stil, maar soms weer praatgraag. Wel heel vriendelijk. Balance: kwam op me over als een volwassen persoon, best serieus. Maar dat is alweer langer dan een jaar geleden, dus ik weet het niet heel goed meer. Kunst: vrolijk, spontaan, maar heeft wel vaak 'dingetjes' ofzo met mensen. Zeg maar van die inside jokes, en dan denk je weleens: huw? Cherry Springs: Lief, en kan het goed vinden met de 'ouderen'. Wel lang ja. ![]() Lucky Luciano: we weten allemaal hoe hij op het forum is, maar in het echt is hij schattig, vrolijk en aardig. Hij kan soms nog wel irritant zijn hoor, qua eigenwijs. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kom hardnekkig stil over bij eerste indrukken. Ik kan mensen soms de oren van de kop kletsen en dan nog vinden ze dat ik zo stil ben. Alsof ze ruiken dat ik bij >75% van de eerste ontmoetingen wél stilletjes doe
![]() Verder vinden mensen me intelligent overkomen, onafhankelijk van of ik ook intelligente opmerkingen maak. Dat is wel nuttig. Ik krijg natuurlijk nooit uitgesproken negatieve dingen te horen over eerste ontmoetingen want mensen zijn nu eenmaal lief tegen me. Maar dat doet me wel vermoeden dat ik overkom alsof ik snel gekwetst ben. En ik denk ook dat mensen moeilijk hoogte van me krijgen, ook als ze me wel langer kennen. Ik heb maar 1 keer forumers gemeet die nu hier actief zijn, selectie daaruit: Sidhe vond ik rustig overkomen, wat afwachtend, ze zag er alternatiever uit dan ik had verwacht. Tink leek vrolijk, gezellig, zorgeloos. Ik snap uiteraard dat ze niemand werkelijk zorgeloos is, maar zo kwam ze over. Kunst smeedde meteen de groep aaneen van binnenuit, heel sociaal en actief en extravert, af en toe een beetje puberaal-beschaamd 'doe nou niet zo opvallend' en andere keren leek ze zich daar juist helemaal niets van aan te trekken. Pippeloen vond ik kalm, leidinggevend op een niet-autoritaire manier, ontspannen. Als een kat. Topdrop bestuderend maar dan door z'n cameralens ![]() Verder weet ik niet meer. Laatst gewijzigd op 03-05-2009 om 14:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen vinden mij doorgaans heel vrolijk en goedlachs. Ook op momenten dat ik helemaal niet vrolijk ben, ben ik dat blijkbaar toch. En verder zullen ze me over het algemeen wel sociaal vinden, maar ik kan soms ook wel afstandelijk zijn als ik me heel onzeker voel in een groep ofzo.
Verder verschilt het ook per situatie en per groep of mensen me ouder schatten of juist jonger. En dan even een paar eerste indrukken van mij van anderen: Kunst: supervrolijk, sociaal en grappig. Ze lacht heel veel en wil het heel graag leuk hebben met z'n allen. Topdrop: Gewoon nogal stil, wel vriendelijk, maar vrij teruggetrokken. Juice: minder arrogant dan ik hem destijds op het forum vond (dat vond ik hem toen namelijk wel een beetje ![]() Tink: al redelijk bekend met de mensen, sociaal. Pippeloen: een schatje. Martino: klikte meteen, naar mijn idee. Was toen heel zenuwachtig voor de meet, wat nergens voor nodig was. Sociaal, aardig, volwassen. Soija: de beschrijving van Balance was wel pakkend. Hij was zo bizar stil, dat ik hem echt nogal uitlach als hij een grote bek heeft op het forum. Stefenootje: lief meisje, aardig, vrolijk en een beetje flirterig inderdaad. LL: eerste indruk weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Gewoon wel een leuke jongen om te zien en wel aardig, geloof ik. DP: kon ik écht geen enkele hoogte van krijgen de eerste keer dat ik hem zag. Kazet: gewoon een vriendelijke jongen, met af en toe een geniale droge opmerking tussendoor. Balance: eigenlijk wel een beetje zoals ik verwachtte. Musicalgek en best principieel, ofzo (weet niet of dat het goede woord is). In elk geval duidelijk in wat ze wil. En verder gewoon best leuk gezelschap. Zoiets. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Biertank vond ik eerst ook echt een beetje een nerd, maar dat was binnen een minuut weer over
![]() Neko* vond ik eerst ook ouder overkomen, ze is zo heerlijk sarcastisch ![]() Barabas ís gewoon een beetje een verlegen veertienjarige ![]() ![]() Fizzle was echt precies zoals ik me had voorgesteld, misschien iets minder dramatisch. Yvonne vond ik wat stil, maar dat la vast aan mij want ze kletste wel gewoon ![]() En Bas vond ik ook wat stil, hij heeft wel humor ![]()
|
Eens zien.
Biertank vind ik een beetje een Herman Finkers maar dan wat anders. Met zo'n accent en ook zo onschuldig als wat, een beetje klunzig. Helemaal toen hij op een of andere manier omver viel en zich op die manier in de schoot van Neko wierp en hij zei, "oh nee toch, och wat vervelend nou" en zo vleef liggen. Barabas is leuk/gezellig en ik vond hem niet verlegen en ook niet typisch 14 ofzo. Lag dat aan mij dan? Neko is ook leuk, sarcastisch dus. Bas vond ik ook wel een beetje stil maar ook weer niet op een bange manier. En wel aardig enzo. ![]() Miekje was ook zoals ik verwachtte, zo'n lief altomeisje, awww. ![]()
|
Verwijderd
|
Oh dan moet ik natuurlijk ook. Blijkbaar kom ik heel stil over in nieuwe situaties, en dat is ook wel een beetje zo. Ik vond een heul eng enzo.
![]() Mijn eerste indruk van Biertank was dat 'ie best een klapmongool was. ;x Maar dat beeld werd al snel weer weggepoetst door z'n heerlijke accent, droogheid en gevoel voor humor. <3 Als ik homo zou zijn, zou ik het wel weten. ![]() Yvonne kwam heel leuk op ons af, zo van 'DAAR BEN IK DAN, EN NU GAAT HET LEUK WORDEN!!' en daarna viel een beetje een angstige stilte. ;x Maar verder een heel leuk en spontaan meisje. ![]() Fizzle vond ik juist heel ondeugend overkomen. Maar goed. En verder een heel leuk en spontaan meisje. ![]() Miekje was miekje. Daar kun je verder niet zo veel over zeggen. Barabas kwam eerst een beetje zenuwachtig over maar verder een ontzettend chille duuuuuuude, natuurlijk. Edit; ooooooh en bijna ons kleine meisje vergeten. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wat zou ik toch graag een keer bij een meeting willen zijn!
Naja ik denk dat mensen me misschien een beetje kak vinden overkomen als ze me voor de eerste keer zien en spreken? Verder heb ik eigenlijk geen idee hoe mensen over me denken xD..
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Slechte eerste indruk emyh | 2 | 26-05-2009 16:20 | |
Liefde & Relatie |