| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Ik wist dat Biertank jager was en vatte deze post dus ook maar op als hint.
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Geen idee eigenlijk. Ik ken de spelregels ondertussen van voor tot achter dus ik weet zeker dat dat er niet in staat. Is ook wel een heel uitzonderlijk en zeldzaam scenario wat nog niet eerder is voorgekomen. Ik neig te denken dat Bas er dan uit was gegaan, omdat die geen wolf is en cup of tea wel (Bas heeft dus geen zeggenschap in die keuze). Het staat namelijk wel in de spelregels dat de wolven niet een andere wolf op mogen eten zonder toestemming van die wolf (om geliefde-verdachte wolven eruit te werken dus). Ow, en leuk verhaal Vlinder
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Tijdens het spel wilden mensen dat er een lijst werd gemaakt, zodat ze een pm kregen als het volgende spel begon, bestaat dit idee nog altijd?
Ik wil op zich over twee weken wel een pm rondsturen, maar dan moet ik wel weten naar wie.
|
|
|
|
1. Biertank 52
2. VeGs 3. Cup of tea 4. Severus 5. light fighter 6. ~~Fantôme~~ 7. MartinV 8. arPos hopelijk iets meer dan 1 ronde volgende keer ![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Je bet niet te laat Je mag in de lijst, degene die zich dan als eerste melden doen mee. Dus als je online bent als het spel start, kan je er prima in als je je optijd meldt.
|
||
|
|
|
|
Ik wilde graag met Flyaway het volgende spel leiden, dat hadden we samen afgesproken. Dan weet men dat vast. Dat wij ons aanmelden. Maar dat staat nog niet vast toch dan? Of wel? Of moeten we gewoon zorgen dat wij het meteen als het topic openen zeggen?
edit: en dan wil ik ook wel op de pm-lijst, want dan weet ik wanneer ik zo snel mogelijk moet roepen in het nieuwe topic dat ik ga spelleideren ![]() 1. Biertank 52 2. VeGs 3. Cup of tea 4. Severus 5. light fighter 6. ~~Fantôme~~ 7. MartinV 8. arPos 9. Wammus 10. Barabas 11. kleinepierik 12. Matige Muis 13. Fizzle-fluffy |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 11:20 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #58 Vlindertje | 500 | 24-04-2009 22:54 | |