Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Soija was echt een shock toen ik hem voor het eerst meette, want op het forum is ie zo haphap en praten, maar in het echt het tegenovergestelde.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Oke ![]()
|
Jaa, het was leuk!
![]() Ik ben te lui om een verslag te typen, maar ik moest wel heel hard lachen omdat we in de Albert Heijn een bordje zagen van iemand die zijn hondje kwijt was, een kruising tussen een Yorkshire en een Maltezer of zoiets. Rense ging ook een briefje schrijven, en wij konden het niet lezen dus gingen we speculeren wat erop zou staan. 'Gezocht: een pen.' Hangt hij het briefje op: "Te koop: Hondje, yorkshire/malteser. Bel me 0906-1337" ![]() Elina vond het ook leuk!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik stond bij dat bord, en toen was het rond twaalf uur, en toen ging ik een rondje lopen voor dat bord en toen ik weer terugkwam op de plek waar ik daarvoor stond stond Miekje daar, en even later kwam Bas ook, en daarna Yvonne, en in de tussentijd kreeg ik een sms van Rianne dat Rense zich had verslapen en dat ze daardoor een uur later waren. toen kwam Elea ook, en toen gingen we Utrecht in, en daar kwam ook een vriendin van Yvonne, (ilse heette ze toch?) En toen gingen we een muffin eten en daarna weer naar het station om Rianne en Rense op te halen, en toen gingen we aan de gracht op een bankje zitten, en toen hadden rense en elea en ilse en yvonne een of ander gek ijsje. na een tijdje gingen we pizza oid eten bij Mario, en gingen we de overblijfselen aan de eendjes voeren. Toen liepen we naar de mcDonalds, want miekje moest plassen, en toen moest ik op de foto met mijn mond open en oordopjes in, en toen ik die toch in had ging ik maar muziek luisteren met Elea en Yvonne, en toen liet Elea mij iets klassieks horen en had ik twee soorten oordopjes in, en Yvonne ook, en Elea ook. Toen gingen we weer naar het station (waarom ookalweer?) en toen kwamen we Sylph tegen. Toen waren we maar het station doorgelopen en daar achter in het park gaan zitten, daar hebben we een tijdje gezeten, en ging Rense Lisa bellen, en toen ze opnam hebben we allemaal haar stem gehoord, ze praat heel grappig.
![]() En toen ging ik ook weg, en toen ik op Den Bosch was moest ik een uur wachten. En nu ben ik best veel vergeten. Zo hebben Yvonne en ik poffertjes gehad, miekje een oliebol, waardoor poedersuiker over haar hele gezicht zat (daar zijn foto's van! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "hoi Lisa" ![]() Yvonne's geluidmaak-op-grassprietjes-skillz ![]() |
![]() |
|
Oooh wat leuk
![]() En waar is de poedersuiker-op-Miek-foto?
||
Citaat:
Het ijsje was een swirl, die van mij kostte drie euro en ik gaf een briefje van vijf. De twee euro wisselgeld viel op een of andere manier in het bakje met kersen (oeoeoh, Cherry Springs - kersen?!) Fizzle en Miekje en Elea gingen ook nog handstanden en turndingetjes doen. Dat kan ik allemaal niet, ik kan niet eens bij mijn eigen tenen (mijn niet-lenigheid heb ik gemeen met Rense, die had moeite met opstaan.) Ik kan daarentegen inderdaad wel geluid maken met grassprietjes, heel klein zitten en, eh, wat kan ik nog meer? We hadden nog wat verzonnen. Oh ja, en er was iets over schattige dingen en dat we 'aww' riepen tegen dingen en Rense vond het niet zo schattig dus die begon 'aww' te zeggen tegen de bussen. Ooeeh, een witte! En die heeft streepjes! Oooeoh, hij is zacht in het midden! Awwww! Ik vond het zeker wel een succesmeet. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
DK meet #24 Neko* | 0 | 03-05-2009 18:10 | |
De Kantine |
9# ej nevob remurof ed revo stei letreV Verwijderd | 500 | 25-03-2007 18:59 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Wat heb jij gedroomd? Verwijderd | 205 | 04-02-2005 13:33 | |
De Kantine |
Kben hier nieuw lovequeen | 445 | 03-04-2004 22:02 |