Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2009, 09:03
Neko*
Neko* is offline
Nou eh, tot straks dan maar!
Oud 04-05-2009, 09:04
Verwijderd
Tot zo!
Oud 04-05-2009, 09:16
Verwijderd
Nou dan hoop ik maar dat ik je nog zie barabas.
Oud 04-05-2009, 09:32
Verwijderd
Hoezo dan Soija
Oud 04-05-2009, 09:49
Verwijderd
Omdat ik pas laat kom he! Tenminste als de meet nog bezig is!
Oud 04-05-2009, 10:40
Verwijderd
Citaat:
dat komt wel goed hoor!
Oud 04-05-2009, 11:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Have fun
Oud 04-05-2009, 11:42
Verwijderd
Ik zag ze net
Oud 04-05-2009, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ik zag ze net
Huh, waar dan?
Oud 04-05-2009, 12:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat ik me even afvraag.. ik lees in het eerste-indruktopic alleen maar hoe extreem stil en verlegen je bent op meets, vind je het dan ook echt wel leuk om te gaan?
Oud 04-05-2009, 13:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat ik me even afvraag.. ik lees in het eerste-indruktopic alleen maar hoe extreem stil en verlegen je bent op meets, vind je het dan ook echt wel leuk om te gaan?
Dat je stil bent wil niet meteen zeggen dat je het niet leuk vindt, hoor.
Oud 04-05-2009, 13:14
Verwijderd
Iemand voelt zich aangevallen

Ik moet zeggen dat ik ook altijd stil ben. En ik vond niet alle meets stom hoor, helemaal niet

Ofja ik was niet altijd heel stil maar je snapt het wel

En barabas is helemaal neit meer aan het zeggen waar ze zijn! Wat ie wel had beloofd.
Oud 04-05-2009, 13:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat je stil bent wil niet meteen zeggen dat je het niet leuk vindt, hoor.
Oh, maar dat bedoel ik ook helemaal niet hoor! Ik ben zelf ook soms een kat-uit-de-boom-kijk-type. Maar het leek in de beschrijvingen van Soija alleen nog een stapje erger te zijn. Ofzo. Correct me if I'm wrong
Oud 04-05-2009, 14:39
Tink*
Tink* is offline
Soija was echt een shock toen ik hem voor het eerst meette, want op het forum is ie zo haphap en praten, maar in het echt het tegenovergestelde. Iedereen die ik ken vindt Soija volgens mij het meest anders dan op het forum.
Oud 04-05-2009, 15:41
Verwijderd
Nou ik ben er dus niet want ik ben ziek en ik heb me gisteren en eergisteren niet afgemeld omdat ik zaterdag druk was en de hele zondag verslapen heb!

Hoe was het hoe was het?
Oud 04-05-2009, 15:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dus nu staan ze nog steeds vergeefs te wachten onder het blauwe bord op Kunst
Oud 04-05-2009, 15:59
Verwijderd
Hoi! Het is heel leuk hier! We hebben sylph gespot! lucky hebben we niet gezien.
Oud 04-05-2009, 16:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah veel plezier nog!
Oud 04-05-2009, 16:17
Tink*
Tink* is offline
Haha ze kwamen Syllie tegen, wat zei hij?
Oud 04-05-2009, 18:07
Verwijderd
Nou ik kom niet meer dus. @ chick rock, lees mijn post in dat zelde topic maar.
Oud 04-05-2009, 18:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou ik kom niet meer dus. @ chick rock, lees mijn post in dat zelde topic maar.
Welke?
Oud 04-05-2009, 18:29
Verwijderd
Mijn ontopic post. mijn richting huis is net gaan rijden!
Oud 04-05-2009, 18:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn ontopic post. mijn richting huis is net gaan rijden!
Oh, dat je heel stil overkomt en mensen daardoor denken dat je je niet vermaakt

Oke got it!
Oud 04-05-2009, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Haha ze kwamen Syllie tegen, wat zei hij?
niet zo veel, hij had haast ofzo. Het was heel leuk! Uitgebreider verslag komt vanavond, en fotos.
Oud 04-05-2009, 18:58
Verwijderd
Om acht uur staat de trein twee minuten stil.
Oud 04-05-2009, 18:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Om acht uur staat de trein twee minuten stil.
Serieus? Dat wist ik niet
Oud 04-05-2009, 19:28
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jaa, het was leuk! Neko was veel droger en sarcastischer dan ik had verwacht, voor de rest was iedereen net zoals in mijn hoofd/kende ik ze al.
Ik ben te lui om een verslag te typen, maar ik moest wel heel hard lachen omdat we in de Albert Heijn een bordje zagen van iemand die zijn hondje kwijt was, een kruising tussen een Yorkshire en een Maltezer of zoiets. Rense ging ook een briefje schrijven, en wij konden het niet lezen dus gingen we speculeren wat erop zou staan. 'Gezocht: een pen.' Hangt hij het briefje op: "Te koop: Hondje, yorkshire/malteser. Bel me 0906-1337"

Elina vond het ook leuk!
Oud 04-05-2009, 19:31
Verwijderd
Oud 04-05-2009, 19:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Leuk leuk
Oud 04-05-2009, 19:33
Verwijderd
Nee die pen hadden we bedacht toen rense nog geen pen had om dat op te schrijven omdat er ook een briefje ging 'gezocht: kamer' en we hadden ook 'gezocht: leven' en dat soort dingen.
Oud 04-05-2009, 19:50
Verwijderd
Commendatore spot ik nu net op rotterdam centraal.
Oud 04-05-2009, 19:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een forumgespot vandaag
Oud 04-05-2009, 20:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jaa, het was leuk! Neko was veel droger en sarcastischer dan ik had verwacht, voor de rest was iedereen net zoals in mijn hoofd/kende ik ze al.
Ik ben te lui om een verslag te typen, maar ik moest wel heel hard lachen omdat we in de Albert Heijn een bordje zagen van iemand die zijn hondje kwijt was, een kruising tussen een Yorkshire en een Maltezer of zoiets. Rense ging ook een briefje schrijven, en wij konden het niet lezen dus gingen we speculeren wat erop zou staan. 'Gezocht: een pen.' Hangt hij het briefje op: "Te koop: Hondje, yorkshire/malteser. Bel me 0906-1337"

Elina vond het ook leuk!
O gelukkig, hebben jullie je niet verveeld terwijl ik met miekjuh in die epic rij bij de kassa stond!
Oud 04-05-2009, 20:55
Neko*
Neko* is offline
Ik ben ook weer thuis! Het was leuk.
Oud 04-05-2009, 21:02
Verwijderd
Net een half uur thuis. Zo.

Trouwens, Chick Rock, ik vind het altijd heel irritant als men dat vraagt op een meet, want dat wordt altijd wel door een nieuwkomer gevraagd. :')
Oud 04-05-2009, 21:04
Neko*
Neko* is offline
En ik wil nog even zeggen dat ik vind dat iedereen een centimeter of 10 moet krimpen want als je bijna de oudste bent en toch nog redelijk de kleinste klopt er toch echt iets niet.
Oud 04-05-2009, 21:05
Verwijderd
Haha, ja, ik ben kleiner dan bijna iedereen denk ik. en ik ben een ouwe man!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Net een half uur thuis. Zo.

Trouwens, Chick Rock, ik vind het altijd heel irritant als men dat vraagt op een meet, want dat wordt altijd wel door een nieuwkomer gevraagd. :')
Oke, ik zal het onthouden. Als ik eens naar een meet ga waar jij ook bent zal ik niet vragen of je het wel leuk vindt
Verwijderd
Ik was de langste. :muaahaahaahaahaa:
Oud 04-05-2009, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Oke, ik zal het onthouden. Als ik eens naar een meet ga waar jij ook bent zal ik niet vragen of je het wel leuk vindt
Juh, tis best beledigend hoor.
Oud 04-05-2009, 21:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Juh, tis best beledigend hoor.
Nah, waarschijnlijk zou ik zelf te stil zijn om dat tegen je te zeggen hoor
Oud 04-05-2009, 21:08
Verwijderd
Ik stond bij dat bord, en toen was het rond twaalf uur, en toen ging ik een rondje lopen voor dat bord en toen ik weer terugkwam op de plek waar ik daarvoor stond stond Miekje daar, en even later kwam Bas ook, en daarna Yvonne, en in de tussentijd kreeg ik een sms van Rianne dat Rense zich had verslapen en dat ze daardoor een uur later waren. toen kwam Elea ook, en toen gingen we Utrecht in, en daar kwam ook een vriendin van Yvonne, (ilse heette ze toch?) En toen gingen we een muffin eten en daarna weer naar het station om Rianne en Rense op te halen, en toen gingen we aan de gracht op een bankje zitten, en toen hadden rense en elea en ilse en yvonne een of ander gek ijsje. na een tijdje gingen we pizza oid eten bij Mario, en gingen we de overblijfselen aan de eendjes voeren. Toen liepen we naar de mcDonalds, want miekje moest plassen, en toen moest ik op de foto met mijn mond open en oordopjes in, en toen ik die toch in had ging ik maar muziek luisteren met Elea en Yvonne, en toen liet Elea mij iets klassieks horen en had ik twee soorten oordopjes in, en Yvonne ook, en Elea ook. Toen gingen we weer naar het station (waarom ookalweer?) en toen kwamen we Sylph tegen. Toen waren we maar het station doorgelopen en daar achter in het park gaan zitten, daar hebben we een tijdje gezeten, en ging Rense Lisa bellen, en toen ze opnam hebben we allemaal haar stem gehoord, ze praat heel grappig. toen gingen we naar de AH en daar hing zo'n mededelingenbord, met oa een briefje met "gezocht, kamer" en daarnaast een brief met "Vermist, hond" blablabla. En toen ging biertank zo'n briefje pakken, en zocht een pen, terwijl wij gingen bedenken wat hij allemaal ging opschrijven, "gezocht, leven" "Gezocht, pen" enzo. Zie foto's voor resultaat. Toen gingen we weer in dat park zitten, waar ONEE WACHT ERROR we gingen naar het station na de MCdonalds omdat we naar de AH zouden gaan, en toen dat verhaal, toen gingen we naar dat park. Toen gingen we na een tijdje daar weer weg omdat Fizzle weg ging, en daarna zijn we daar weer gaan zitten waar Miekje een vreemd telefoongesprek had met haar vriendje.
En toen ging ik ook weg, en toen ik op Den Bosch was moest ik een uur wachten.

En nu ben ik best veel vergeten. Zo hebben Yvonne en ik poffertjes gehad, miekje een oliebol, waardoor poedersuiker over haar hele gezicht zat (daar zijn foto's van! ) en daarna ging ilse weg, en liepen we naar haar fiets toe, daar hebben we ook een tijdje gestaan. Ook ben ik vergeten te vertellen over de lenigheid van Fizzle, en het gebrek daaraan bij Yvonne. Ook heb ik nog niks verteld over de busfetish van Elea en Biertank, en meer.

"hoi Lisa"

Yvonne's geluidmaak-op-grassprietjes-skillz
Oud 04-05-2009, 21:11
Verwijderd
Oud 04-05-2009, 21:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooh wat leuk Toen ik dat verhaal las moest ik echt heel hard gaan nadenken bij sommige namen welke forumer daar ook alweer bij hoort :')

En waar is de poedersuiker-op-Miek-foto?
Oud 04-05-2009, 21:19
Verwijderd
Leuk!
Oud 04-05-2009, 21:20
Verwijderd
Wat een gemeniteiten alweer.
Oud 04-05-2009, 21:33
Cherry Springs
Citaat:
... en daar kwam ook een vriendin van Yvonne, (ilse heette ze toch?) ....en toen hadden rense en elea en ilse en yvonne een of ander gek ijsje. nOok ben ik vergeten te vertellen over de lenigheid van Fizzle, en het gebrek daaraan bij Yvonne. Ook heb ik nog niks verteld over de busfetish van Elea en Biertank, en meer.
Ze heette Elina!
Het ijsje was een swirl, die van mij kostte drie euro en ik gaf een briefje van vijf. De twee euro wisselgeld viel op een of andere manier in het bakje met kersen (oeoeoh, Cherry Springs - kersen?!)
Fizzle en Miekje en Elea gingen ook nog handstanden en turndingetjes doen. Dat kan ik allemaal niet, ik kan niet eens bij mijn eigen tenen (mijn niet-lenigheid heb ik gemeen met Rense, die had moeite met opstaan.) Ik kan daarentegen inderdaad wel geluid maken met grassprietjes, heel klein zitten en, eh, wat kan ik nog meer? We hadden nog wat verzonnen.
Oh ja, en er was iets over schattige dingen en dat we 'aww' riepen tegen dingen en Rense vond het niet zo schattig dus die begon 'aww' te zeggen tegen de bussen. Ooeeh, een witte! En die heeft streepjes! Oooeoh, hij is zacht in het midden! Awwww!

Ik vond het zeker wel een succesmeet.
Oud 04-05-2009, 21:34
Cherry Springs
Ohja, de foto's van Miekje versus poedersuiker heb ik op mijn camera, ik zal ze posten als ik de kabel vind!
Oud 04-05-2009, 21:36
Verwijderd
Ja ik hoorde echt vaak aww
Oud 04-05-2009, 21:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Leuke foto's

Regels voor berichten