Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Wat staan er weinig wist je datjes in over forumers (dat was eigenlijk ook mijn bedoeling van het topic
![]() Wist je dat.. .. ik sinds gister weer vijf kilometer kan hardlopen? .. ik nu twee weken vakantie heb en soms momenten heb dat ik me verveel? .. in de chocoladedoos die ik gegeven heb voor moederdag maar 12 bonbons zitten? .. ik morgen mijn rijbewijs kan ophalen?
||
Citaat:
... dat je voet ongeveer even groot is als de binnenkant van je onderarm ?
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wist je dat vrouwen gemiddeld zeven jaar ongesteld zijn en twee jaar op de badkamer doorbrengen?
Wist je dat Japanse jongeren die niet ontbijten eerder ontmaagd worden dan Japanse jongeren die wel ontbijten? Wist je dat ik er zaterdagnacht achter ben gekomen dat de garage niet echt comfortabel is? Wist je dat ik niet kan slapen als de gordijnen niet goed zitten? |
![]() |
||
Citaat:
Jij stelde (of vroeg) dat moslima's een hoofddoek dragen omdat dat in de bijbel stond of de koran zegt dat je veel adviezen uit de bijbel moet overnemen. Ik geef aan dat Koran [24:30] de reden is dat veel moslima's een hoofddoek dragen. Dit omdat de koranexegeten de tekst zo uitleggen dat alles van hoofd tot teen behalve handen en gezicht bedekt moet zijn. Dat dat er niet precies staat doet niets ter zake, omdat moslima's het door die tekst doen.
||
Citaat:
(Dit heb ik dus een tijd geleden ergens gelezen, maar ik kan me de bron niet meer herinneren.)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wist je dat.. Missy | 101 | 01-08-2008 00:21 | |
De Kantine |
Wist je dat? TopDrop | 181 | 29-05-2007 09:00 | |
De Kantine |
Wist je dat... Ik Will | 9 | 18-07-2006 00:49 | |
De Kantine |