Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2009, 20:58
maantje tuurt
maantje tuurt is offline

Oud 19-05-2009, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zou Barabas overigens best als neefje willen hebben

En om maar ontopic te gaan; meeuwen die ijsjes stelen van mensen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een prachtfoto's.
Oud 20-05-2009, 00:55
Verwijderd
Vandaag kon ik nergens om lachen .
Oud 20-05-2009, 19:35
Verwijderd
Zonet stond ik in de supermarkt bij de kassa. Het was 5 minuten voor sluitingstijd.

Opeens schreeuwt een man vlakbij de ingang: "Ik wil...gewoon...een... BROOD hebben!" Een winkelmedewerker maant hem rustig te doen.
"Ja, maar ik wil gewoon een brood hebben! Een brood! Ik wil! Een! BROOD! Hebben! Ik wil een brood hebben ik wil een brood hebben!"

Manager wordt erbij geroepen via de intercom. Ze legden uit dat het bijna sluitingstijd was en dat al het brood uit de schappen was gehaald, zoals ze altijd doen rond sluitingstijd.
Man: "Ik wil gewoon een brood! Een half bruin brood! Ik wil gewoon een brood hebben!!"
Manager: "Meneer, d.."
Man: "Ik wil een brood hebben, één brood!"
Manager: "Maar..."
Man: "Een bruin brood!"
etc.etc.

Ondertussen kijkt iedereen grinnikend naar die gozer (die duidelijk niet 100% was), zelfs het kassameisje lachte breeduit om die knuppel
Oud 20-05-2009, 19:42
geen punt :|
geen punt :| is offline
*rolt van stoel*
Oud 20-05-2009, 20:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Zonet stond ik in de supermarkt bij de kassa. Het was 5 minuten voor sluitingstijd.

Opeens schreeuwt een man vlakbij de ingang: "Ik wil...gewoon...een... BROOD hebben!" Een winkelmedewerker maant hem rustig te doen.
"Ja, maar ik wil gewoon een brood hebben! Een brood! Ik wil! Een! BROOD! Hebben! Ik wil een brood hebben ik wil een brood hebben!"

Manager wordt erbij geroepen via de intercom. Ze legden uit dat het bijna sluitingstijd was en dat al het brood uit de schappen was gehaald, zoals ze altijd doen rond sluitingstijd.
Man: "Ik wil gewoon een brood! Een half bruin brood! Ik wil gewoon een brood hebben!!"
Manager: "Meneer, d.."
Man: "Ik wil een brood hebben, één brood!"
Manager: "Maar..."
Man: "Een bruin brood!"
etc.etc.

Ondertussen kijkt iedereen grinnikend naar die gozer (die duidelijk niet 100% was), zelfs het kassameisje lachte breeduit om die knuppel
Oud 20-05-2009, 20:35
Verwijderd
Hehe, inderdaad. Goede film, wel.
Oud 20-05-2009, 20:43
Miekje*
Miekje* is offline
Om deze mail die ik net kreeg:

Citaat:
heey

alles goed? ik zag je profiel op scholieren forum je ziet er goed uit ik hoop dat je leuk wilt mailen ik ben sjoerd en woon in vlissingen heb nu geen msn ik ben op mijn werk als je meer wilt weten of juist geen contact dan hoor ik het wel

dikke kus sjoerd
omg :')
Oud 20-05-2009, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Om deze mail die ik net kreeg:

omg :')

En zijn adres is sjoerd1962@hotmail.com?
Oud 20-05-2009, 20:47
Miekje*
Miekje* is offline
Nee, het is sjoerd_kras@live.nl
Oud 20-05-2009, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zou Barabas overigens best als neefje willen hebben

En om maar ontopic te gaan; meeuwen die ijsjes stelen van mensen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Oud 20-05-2009, 21:09
Verwijderd
Haha, nu je het zegt. Kwam niet eens bij me op
De man leek trouwens op de kankerkachelman uit Probleemwijken.
Oud 20-05-2009, 22:35
Hier heb ik al eens eerder om moeten lachen, maar ik las 'm net weer, en ik heb weer gelachen.

Oud 21-05-2009, 18:59
Miekje*
Miekje* is offline
Oud 21-05-2009, 22:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hier heb ik al eens eerder om moeten lachen, maar ik las 'm net weer, en ik heb weer gelachen.

[afbeelding]
Oud 22-05-2009, 10:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hihihihi om een ep van 3rd Rock from the Sun
Oud 22-05-2009, 11:20
Allure
Allure is offline
Heeft dat jongetje nou nog een luier om?
Oud 22-05-2009, 11:40
Miekje*
Miekje* is offline
ja
Oud 22-05-2009, 12:42
Verwijderd
Zat met een vriendin in de tuin een fles rose leeg te drinken, wat het mogelijk grappiger maakte dan het was... Zij loopt eerst een heel verhaal op te hangen over dat ze best flirterig is en eigenlijk wel gemakkelijk met iedereen zoent, wat een beetje problematisch kan zijn als je een vriendje hebt. Horen we een huisgenoot in de keuken rommelen, zij gaat gewoon verder met haar verhaal ophangen, ik kijk even wie het is en dan blijkt het net de huisgenoot te zijn met wie zij al een paar keer heeft gezoend (en waar ze érg veel moeite mee heeft om hem te weerstaan). Zij kijkt mij zo vragend aan, ik knik, waarop zij echt zo "oh neeee *headdesk*" zit en vervolgens in de slappe lach schiet. En die jongen (en de buren) maar denken

Vervolgens vertelde ze dat ze ooit met een jongen op een (semivriendschappelijke) date bleef slapen. Hij wilde natuurlijk wel seks, maar zij zat zo van, "ja nee sorry, ik ben nog maagd, en ik heb geen zin dat mijn eerste keer hier en nu met jou is." Wat hij helemaal begreep, had ie respect voor, okee, gingen ze slapen. Liggen ze daar een tijdje, probeert hij het gewoon anaal! Zij echt van, "wtf ," hij: "Ja dát maakt dan toch niet uit?"

Echt hoe verzin je het
Oud 22-05-2009, 14:21
Verwijderd
hahahaaha prachtig
Oud 22-05-2009, 14:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Noooo waaay
Oud 22-05-2009, 15:10
capibara
capibara is offline

Caaarrrll
Oud 22-05-2009, 15:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
I was hungry for hands, give me a break!
Oud 22-05-2009, 16:55
Miekje*
Miekje* is offline
"Caaarl, what's wrong with you Carl?!"
"Well, I kill people and I eat hands, that's two things."

<33
Oud 23-05-2009, 01:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Filipje Peeters. Het kleine seksmaniakske...

Oud 23-05-2009, 03:33
Uice
Uice is offline
Para en ik waren aan het picknicken met wat vrinden, en om de één of andere reden had een groep vijftienjarige alto's zich bij ons aangesloten. Eén meisje stond erop dat ze de watermeloen mocht snijden, ze zei: 'Ik ben heel goed met messen, weet je waarom? Omdat ik ook weleens een mesje in m'n hand zet!'

:')

Laatst gewijzigd op 23-05-2009 om 12:29.
Oud 23-05-2009, 03:45
Verwijderd
Een gozer in Take me Out die als een mongool opkwam en gelijk keihard werd weggedrukt door alle 30 dames. Bloody brilliant.
Oud 23-05-2009, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Para en ik waren aan het picknicken met wat vrinden, en om de één of andere reden had een groep vijftienjarige alto's zich bij ons aangesloten. Eén meisje stond erop dat ze dat watermeloen mocht snijden, ze zei: 'Ik ben heel goed met messen, weet je waarom? Omdat ik ook weleens een mesje in m'n hand zet!'

:')
Oud 23-05-2009, 13:07
Allure
Allure is offline
Citaat:
Een gozer in Take me Out die als een mongool opkwam en gelijk keihard werd weggedrukt door alle 30 dames. Bloody brilliant.
En toen begon die commentator te zeggen dat vrouwen zeuren dat mannen alleen naar het uiterlijk kijken, terwijl vrouwen dat net zo hard zelf ook doen. Maar het ging natuurlijk vooral om zijn kansloze opkomst.
Oud 23-05-2009, 13:49
arPos
arPos is offline
Held.

ik hoop elk NOS journaal op zo'n genie, die vragen ook.
Oud 23-05-2009, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ik zie net dat Jeff Buckley in de TMF superchart staat. Wtf.
En dan word er bijgezegd dat 'Hallelujah' ook gezongen werd door Lisa uit X-factor en dat 'ie z'n succes dus een beetje aan haar heeft te danken.

Flikker toch op man! Jeff keert zich vast om in z'n graf. En Leonard kijkt beduusd.
Oud 23-05-2009, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Vervolgens vertelde ze dat ze ooit met een jongen op een (semivriendschappelijke) date bleef slapen. Hij wilde natuurlijk wel seks, maar zij zat zo van, "ja nee sorry, ik ben nog maagd, en ik heb geen zin dat mijn eerste keer hier en nu met jou is." Wat hij helemaal begreep, had ie respect voor, okee, gingen ze slapen. Liggen ze daar een tijdje, probeert hij het gewoon anaal! Zij echt van, "wtf ," hij: "Ja dát maakt dan toch niet uit?"

Echt hoe verzin je het
Pff, jij hebt duidelijk nooit blauwe ballen gehad!
Oud 23-05-2009, 21:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*kwoot van Trimmie*

Whaha, die vond ik ook geniaal inderdaad
Oud 23-05-2009, 21:53
Verwijderd

Oud 23-05-2009, 22:00
Verwijderd
Oud 24-05-2009, 01:05
Lol te erg
Oud 24-05-2009, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Pff, jij hebt duidelijk nooit blauwe ballen gehad!
Bij mij zeggen jongens dan ook nooit "sorry, ik ben nog maagd, dus nu ff niet"
Oud 24-05-2009, 12:10
Verwijderd
In het Fok-topic "Leuke opmerkingen die je al duizend keer gehoord hebt":

Postbode komt de post bezorgen.
Man, wijzend op de beruchte blauwe envelop: "Die mag je wel verscheuren hoor."

Een vriend van me was ook zo droog om het gewoon te doen, nadat hij die opmerking voor de 25e keer hoorde die week. Je had het gezicht van die man moeten zien
Oud 24-05-2009, 15:21
capibara
capibara is offline
Citaat:
In het Fok-topic "Leuke opmerkingen die je al duizend keer gehoord hebt":

Postbode komt de post bezorgen.
Man, wijzend op de beruchte blauwe envelop: "Die mag je wel verscheuren hoor."

Een vriend van me was ook zo droog om het gewoon te doen, nadat hij die opmerking voor de 25e keer hoorde die week. Je had het gezicht van die man moeten zien
Herkenbaar
Oud 24-05-2009, 15:46
Rockin'Girl
Rockin'Girl is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ik klikte ook echt. Ik dacht dat er wel een gaaf spel achter moest zitten, maar dat was niet zo.
Zeker die site dat je steeds berichtjes krijgt en alleen maar op OK kan klikken?
Oud 24-05-2009, 15:53
Verwijderd
Nee, een stomme RPG.
Oud 24-05-2009, 19:04
Verwijderd

Toen ik dit filmpje aan mijn moeder toonde, was de gelijkenis tussen mij en Laurie best wel groot. In mijn entousiasme wilde ik met mijn vuisten tegen mijn voorhoofd stoten van het lachen, maar ik mikte verkeerd en raakte mijn neus. Iemand ooit al zichzelf een bloedneus geslagen? Ik nu dus wel.
Oud 24-05-2009, 19:08
Severus
Severus is offline
Win.
Oud 24-05-2009, 21:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[filmpje]

Toen ik dit filmpje aan mijn moeder toonde, was de gelijkenis tussen mij en Laurie best wel groot. In mijn entousiasme wilde ik met mijn vuisten tegen mijn voorhoofd stoten van het lachen, maar ik mikte verkeerd en raakte mijn neus. Iemand ooit al zichzelf een bloedneus geslagen? Ik nu dus wel.

Oud 24-05-2009, 23:18
Verwijderd
Zonet in discussieprogramma Ontopic:

Is er een meisje aan het woord, verschijnt onderin beeld:

Ryanne
subtekst
Oud 25-05-2009, 00:14
Verwijderd
"Oprah, what's the message board say about their pedo level?"
"It's over NINE THOUSAND PENISES!!!!!!!"
"WHAT, NINE THOUSAND! THAT CAN'T BE RIGHT!"

omdat het intussen alweer oud is maar er net weer over hoorde
Oud 25-05-2009, 10:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
[filmpje]

Wát een gaaf filmpje
Oud 25-05-2009, 11:04
ChiliPeppertje
ChiliPeppertje is offline

Oud 25-05-2009, 11:52
Verwijderd
Oud 25-05-2009, 11:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
omg

Regels voor berichten