Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Om deze mail die ik net kreeg:
Citaat:
|
Verwijderd
|
|
![]() |
|
Nee, het is sjoerd_kras@live.nl
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zat met een vriendin in de tuin een fles rose leeg te drinken, wat het mogelijk grappiger maakte dan het was... Zij loopt eerst een heel verhaal op te hangen over dat ze best flirterig is en eigenlijk wel gemakkelijk met iedereen zoent, wat een beetje problematisch kan zijn als je een vriendje hebt. Horen we een huisgenoot in de keuken rommelen, zij gaat gewoon verder met haar verhaal ophangen, ik kijk even wie het is en dan blijkt het net de huisgenoot te zijn met wie zij al een paar keer heeft gezoend (en waar ze érg veel moeite mee heeft om hem te weerstaan). Zij kijkt mij zo vragend aan, ik knik, waarop zij echt zo "oh neeee *headdesk*" zit en vervolgens in de slappe lach schiet. En die jongen (en de buren) maar denken
![]() Vervolgens vertelde ze dat ze ooit met een jongen op een (semivriendschappelijke) date bleef slapen. Hij wilde natuurlijk wel seks, maar zij zat zo van, "ja nee sorry, ik ben nog maagd, en ik heb geen zin dat mijn eerste keer hier en nu met jou is." Wat hij helemaal begreep, had ie respect voor, okee, gingen ze slapen. Liggen ze daar een tijdje, probeert hij het gewoon anaal! Zij echt van, "wtf ![]() Echt hoe verzin je het ![]() |
![]() |
|
Para en ik waren aan het picknicken met wat vrinden, en om de één of andere reden had een groep vijftienjarige alto's zich bij ons aangesloten. Eén meisje stond erop dat ze de watermeloen mocht snijden, ze zei: 'Ik ben heel goed met messen, weet je waarom? Omdat ik ook weleens een mesje in m'n hand zet!'
![]()
Laatst gewijzigd op 23-05-2009 om 12:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In het Fok-topic "Leuke opmerkingen die je al duizend keer gehoord hebt":
Postbode komt de post bezorgen. Man, wijzend op de beruchte blauwe envelop: "Die mag je wel verscheuren hoor." Een vriend van me was ook zo droog om het gewoon te doen, nadat hij die opmerking voor de 25e keer hoorde die week. Je had het gezicht van die man moeten zien |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik dit filmpje aan mijn moeder toonde, was de gelijkenis tussen mij en Laurie best wel groot. In mijn entousiasme wilde ik met mijn vuisten tegen mijn voorhoofd stoten van het lachen, maar ik mikte verkeerd en raakte mijn neus. Iemand ooit al zichzelf een bloedneus geslagen? Ik nu dus wel. ![]() |
![]() |
|
Win.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|