Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
M'n moeder nam het ook een keer voor me op. We liepen in Duitsland over de kerstmarkt en ik had toen blauw haar en een soort van uma thurman in pulp fiction kapsel. Toen zei een vrouw 'Het zal je kind maar wezen'. Mijn moeder ging er meteen opaf en zei: 'Ik heb er liever zo één dan één die zo bekrompen en kortzichtig is als jij'. Je had dat gezicht van dat mens eens moeten zien. Die had natuurlijk helemaal niet verwacht dat er meer Nederlanders rondliepen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
/faceplant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar Duitsers zelf vangen natuurlijk ook wel wat op, aangezien Duits en Nederlands nou ook weer niet zo verschillend zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat Kazet al zei: Een Duitser had de woorden 'Dikke' en 'Duitser' ook wel begrepen hoor. ![]()
|
Haha, dat hadden we ook in boedapest
![]() ![]() ![]()
|
Ik zat een paar jaar geleden met een vriendin in de tube in Londen, want we moesten naar heathrow. Wij zaten echt onwijs uit ons nek te lullen en te bedenken wat je zoal met supermodellen kon doen. Zoals een soort te land, ter zee en in de lucht en dat je ze dan van een dak moet flikkeren en moet zorgen dat ze beneden een target raken, maar dat moest dan wel in een juiste hoek, anders flapperen ze zomaar weg door de wind enzo.
Anyway, dat ging een half uur zo door en op een gegeven moment stond de man tegenover ons op en zei: "Veel succes nog met jullie tv programma, dames. ![]() Nooooooo! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben normaal ook erg zuinig, maar hier is alles zó duur dat ik het op een gegeven moment gewend was geld uit te geven als water, je moet wel. En dan gaat iedereen constant op reis en dan wil je ook en ai ai het openbaar vervoer is zo duur...
![]() Laatst gewijzigd op 04-06-2009 om 17:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is wel handig dat er zo veel bussen rijden. ![]() |
![]() |
|
ik ken mensen die nog steeds elk weekend met een tas vol kleren naar huis gaan om ze door mammie te laten wassen. ik snap het niet. zelfs ik kan 't.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|