Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2009, 15:10
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Haaa mijn vader vond het verschrikkelijk want hij was bang dat iedereen me als een outcast ging behandelen. Mijn moeder vond het wel mooi. Toen ik ze had afknipt stond ik met mijn korte haar in de keuken en toen zat ze helemaal te snotteren en zei ze 'het lijkt wel alsof je uit een concentratiekamp komt'. Subtiel.

Dat is blijkbaar een dingetje tussen veel ouders en kinders he, dat gemiep om het haar.
Ja denk het

Ik zeg altijd dan op een ironische toon NEEM ME TOCH ZOALS IK BEN.... en dan zeggen ze, doen we, maar je moet wel even naar de kapper.

Oud 04-06-2009, 15:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
whahaha
Oud 04-06-2009, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Heb je je haar geknipt C'neel?
Uhm, niet recentelijk?
Oud 04-06-2009, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ja denk het

Ik zeg altijd dan op een ironische toon NEEM ME TOCH ZOALS IK BEN.... en dan zeggen ze, doen we, maar je moet wel even naar de kapper.

Ik zie het al helemaal voor me, jij als een soort langharige Frits van Egters en je pijprokende vader die je naar de kapper stuurt
Oud 04-06-2009, 15:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Uhm, niet recentelijk?
oh, dan heb ik verkeerd gelezen
Oud 04-06-2009, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Definitie van saaiheid, veel beter.

@Quis; ik zit pas in de groei, ben nu 1.55cm
Moet je dan niet de hele tijd schoenen ontwijken enzo?
Oud 04-06-2009, 15:18
Miekje*
Miekje* is offline
Godver, Cneel met dreads!
Oud 04-06-2009, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Moet je dan niet de hele tijd schoenen ontwijken enzo?

Excusé moi, ik bedoel 1.55m
Oud 04-06-2009, 15:39
Verwijderd
Mooie site is dat ja.
Oud 04-06-2009, 15:43
Miekje*
Miekje* is offline
fuck
Oud 04-06-2009, 15:45
Verwijderd
Nou, twaalf boeken kunnen scoren en ik moet er morgen nog vier ophalen. Onderwerp: België en Congo, een onderzoek naar de uitbuiting van Congo en de aard van het Belgisch bestuur.
Oud 04-06-2009, 15:48
Verwijderd
Altijd leuk, die koning Leopold.
Oud 04-06-2009, 15:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Haaa mijn vader vond het verschrikkelijk want hij was bang dat iedereen me als een outcast ging behandelen. Mijn moeder vond het wel mooi. Toen ik ze had afknipt stond ik met mijn korte haar in de keuken en toen zat ze helemaal te snotteren en zei ze 'het lijkt wel alsof je uit een concentratiekamp komt'. Subtiel.

Dat is blijkbaar een dingetje tussen veel ouders en kinders he, dat gemiep om het haar.
Mijn ouders vonden alles wel prima. Of het nou roze, blauw, zwart of zelfgeknipt en mislukt was.

M'n moeder nam het ook een keer voor me op. We liepen in Duitsland over de kerstmarkt en ik had toen blauw haar en een soort van uma thurman in pulp fiction kapsel. Toen zei een vrouw 'Het zal je kind maar wezen'. Mijn moeder ging er meteen opaf en zei: 'Ik heb er liever zo één dan één die zo bekrompen en kortzichtig is als jij'.
Je had dat gezicht van dat mens eens moeten zien. Die had natuurlijk helemaal niet verwacht dat er meer Nederlanders rondliepen.
Oud 04-06-2009, 15:51
Verwijderd
en terecht
Oud 04-06-2009, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders vonden alles wel prima. Of het nou roze, blauw, zwart of zelfgeknipt en mislukt was.

M'n moeder nam het ook een keer voor me op. We liepen in Duitsland over de kerstmarkt en ik had toen blauw haar en een soort van uma thurman in pulp fiction kapsel. Toen zei een vrouw 'Het zal je kind maar wezen'. Mijn moeder ging er meteen opaf en zei: 'Ik heb er liever zo één dan één die zo bekrompen en kortzichtig is als jij'.
Je had dat gezicht van dat mens eens moeten zien. Die had natuurlijk helemaal niet verwacht dat er meer Nederlanders rondliepen.
Haha ja, mijn Duitse huisgenoot had het ook over Nederlandse toeristen met hun caravans die denken dat niemand ze verstaat.
Oud 04-06-2009, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Haha ja, mijn Duitse huisgenoot had het ook over Nederlandse toeristen met hun caravans die denken dat niemand ze verstaat.
Waren we op vakantie, bij zo'n waterval. Mijn moeder wou een foto maken maar er stond een dikke dame voor. "Als die dikke Duitser nou even aan de kant gaat...", die vrouw keerde zich om en zei: "Je kon het ook gewoon aan me vragen hoor."
/faceplant.
Oud 04-06-2009, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Waren we op vakantie, bij zo'n waterval. Mijn moeder wou een foto maken maar er stond een dikke dame voor. "Als die dikke Duitser nou even aan de kant gaat...", die vrouw keerde zich om en zei: "Je kon het ook gewoon aan me vragen hoor."
/faceplant.

Maar Duitsers zelf vangen natuurlijk ook wel wat op, aangezien Duits en Nederlands nou ook weer niet zo verschillend zijn.
Oud 04-06-2009, 16:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
/faceplant.
Hahaha, epicfail.

Maar wat Kazet al zei: Een Duitser had de woorden 'Dikke' en 'Duitser' ook wel begrepen hoor.
Oud 04-06-2009, 16:07
TopDrop
TopDrop is offline
Haha, dat hadden we ook in boedapest We stonden bustijden te bekijken op zo'n bordje aan een paal. Komt er zo'n vrouw opeens voorstaan, en zegt een van ons "Ja, of je gaat gewoon even opzij". Draait die vrouw zich om en zegt "Oh, nou, sorry hoor". Niet echt facepalm, want ze ging er zelf voorstaan, maar toch verwacht je daar niet echt nederlanders enzo.
Oud 04-06-2009, 16:09
Verwijderd
Citaat:
/faceplant.
Oud 04-06-2009, 16:17
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kijk Pocahontas Ik hou van die film <33
Oud 04-06-2009, 16:20
Verwijderd
Ik kijk naar boeken over Congo. Daar is aardig wat nare shit gebeurd.
Oud 04-06-2009, 16:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zat een paar jaar geleden met een vriendin in de tube in Londen, want we moesten naar heathrow. Wij zaten echt onwijs uit ons nek te lullen en te bedenken wat je zoal met supermodellen kon doen. Zoals een soort te land, ter zee en in de lucht en dat je ze dan van een dak moet flikkeren en moet zorgen dat ze beneden een target raken, maar dat moest dan wel in een juiste hoek, anders flapperen ze zomaar weg door de wind enzo.
Anyway, dat ging een half uur zo door en op een gegeven moment stond de man tegenover ons op en zei: "Veel succes nog met jullie tv programma, dames. "
Nooooooo!
Oud 04-06-2009, 16:21
Verwijderd
i'm bitchin', great hair
Oud 04-06-2009, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zat
haha ,dat zijn de leuke dingen. vooral als je die man bent.
Oud 04-06-2009, 16:27
Verwijderd
Mijn kamergenoten hebben wat sinaasappelsap van mij geleend om te mixen met wodka en ze zeiden dat ze een nieuw pak zouden kopen, dus dat vond ik prima. Ze hadden alleen niet afgesproken wie dan het nieuwe pak zou kopen dus ik heb nu 2 nieuwe pakken.
Oud 04-06-2009, 16:28
Verwijderd
Wat een bof!
Oud 04-06-2009, 16:28
Verwijderd
+ hmmm screwdrivers
Oud 04-06-2009, 16:29
Verwijderd
Sinds ik hier ben drink ik sterke drank, omdat ik het steeds GRATIS aangeboden krijg.
Oud 04-06-2009, 16:30
Verwijderd
Je moet roeien met de riemen die je hebt.
Oud 04-06-2009, 16:30
Verwijderd
En een gegeven paard niet in de bek kijken.
Oud 04-06-2009, 16:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vertel.
Uice naamzoek!

Het komt omdat haar achterneef bij die partij zit :')
Oud 04-06-2009, 16:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Sinds ik hier ben drink ik sterke drank, omdat ik het steeds GRATIS aangeboden krijg.
Vodka is bij mij ook favoriet. Als ik er genoeg van drink word ik echt intens blij. En met jus erbij klok je het ook nog eens makkelijk weg.
Oud 04-06-2009, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Hoe dat zo?
Oud 04-06-2009, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Hoe dat zo?
Tja, ze vinden het zeker asociaal om me niks aan te bieden als ze weer eens aan het tanken zijn. Maar als ik in Estland ben zal ik wat wodka voor ze meebrengen.
Oud 04-06-2009, 16:51
Verwijderd
En als het goed is wordt binnenkort mijn Erasmusbeurs gestort. Dat is toch weer 800 euro in de pocket.
Oud 04-06-2009, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Tja, ze vinden het zeker asociaal om me niks aan te bieden als ze weer eens aan het tanken zijn. Maar als ik in Estland ben zal ik wat wodka voor ze meebrengen.
Ik heb vooral Chinese huisgenootjes, die drinken haast niet.
Oud 04-06-2009, 16:54
Verwijderd
Citaat:
En als het goed is wordt binnenkort mijn Erasmusbeurs gestort. Dat is toch weer 800 euro in de pocket.
Die kreeg ik al heel snel en het was ook heel snel op.
Oud 04-06-2009, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Die kreeg ik al heel snel en het was ook heel snel op.
Ik denk dat ik uiteindelijk maar een paar honderd in de euro min ga draaien van dit tripje. [/zeeuw]
Oud 04-06-2009, 17:15
Verwijderd
Ik ben normaal ook erg zuinig, maar hier is alles zó duur dat ik het op een gegeven moment gewend was geld uit te geven als water, je moet wel. En dan gaat iedereen constant op reis en dan wil je ook en ai ai het openbaar vervoer is zo duur...

Laatst gewijzigd op 04-06-2009 om 17:22.
Oud 04-06-2009, 17:21
Verwijderd
meh weer een blafhoest
Oud 04-06-2009, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ben normaal ook erg zuinig, maar hier is alles zó duur dat ik het op een gegeven moment gewend was geld uit te geven als water, je moet wel. En dan gaat iedereen constant op reis en dan wil je ook en ai ai het openbaar vervoer is zo duur...
Ja inderdaad! Even heen en weer naar Helsinki met de bus, 10 euro.

Maar het is wel handig dat er zo veel bussen rijden.
Oud 04-06-2009, 17:23
TopDrop
TopDrop is offline
ik ken mensen die nog steeds elk weekend met een tas vol kleren naar huis gaan om ze door mammie te laten wassen. ik snap het niet. zelfs ik kan 't.
Oud 04-06-2009, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ja inderdaad! Even heen en weer naar Helsinki met de bus, 10 euro.

Maar het is wel handig dat er zo veel bussen rijden.
Ik betaal voor een enkeltje buiten de stad al bijna 8 euro. De trein kan wel goedkoop zijn, als je drie maanden van te voren een ticket boekt.
Oud 04-06-2009, 17:25
Verwijderd
Citaat:
ik ken mensen die nog steeds elk weekend met een tas vol kleren naar huis gaan om ze door mammie te laten wassen. ik snap het niet. zelfs ik kan 't.
Ik vind het ook belachelijk, maar sommige gebouwen hebben nou eenmaal geen wasmachine.
Oud 04-06-2009, 17:26
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik vind het ook belachelijk, maar sommige gebouwen hebben nou eenmaal geen wasmachine.
ah, maar dan is het wat anders uiteraard.
Oud 04-06-2009, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Snap ik ook niet. Dan kun je toch net zo goed je mammie opbellen en vragen hoe het moet. Lijkt me minder werk dan zo'n tas met kleren meezeulen.
Oud 04-06-2009, 17:30
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Snap ik ook niet. Dan kun je toch net zo goed je mammie opbellen en vragen hoe het moet. Lijkt me minder werk dan zo'n tas met kleren meezeulen.
ja precies.
Oud 04-06-2009, 17:36
Verwijderd
Einstein on the beach
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten