Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Dat alle complimenten die ik krijg helemaal niet tot me doordringen en dat dertig mensen kunnen zeggen dat ik iets geweldig doe, en als er dan eentje is die het niet goed vindt of zelfs maar ietsje minder ik me er altijd van weet te overtuigen dat iedereen die mening deelt. Wat is onzekerheid toch heerlijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond 'm 10 jaar geleden al irritant en ik vind hem na tienduizend keer horen nog veel irritanter ![]() |
![]() |
|
Neeeheee!
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik vind het heel vervelend dat ik kaarten heb gewonnen voor een festival omdat ik op een band van een vriend heb gestemd - ik wist niet eens dat ik kaarten kon winnen - en dat niemand meewil. Of nouja, mijn vriendje moet werken, mijn beste vriendin geeft een feest en een andere goede vriendin staat zwaar rood en moet kijken of ze nog geld bij elkaar kan schrapen voor de treinreis.
En ik zou niet weten aan wie ik het moet weggeven anders! ![]() |
![]() |
|
|