Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Om een of andere reden is het tegenwoordig wel ok om uitsluitend op bijvoorbeeld negers te vallen, maar alleen met je eigen volk willen ketsen is niet (meer?) salonfähig. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap het probleem niet zo. EC heeft puur zijn voorkeuren en voorkeuren verschillen gelukkig per persoon. Als hij per definitie niet valt op personen met een bepaalde afkomst of huidskleur is dat toch zijn goed recht?
Ikzelf vertik het om ooit iets met een andere gozer uit te spoken terwijl bepaalde personen niet anders of af en toe dat leuk vinden om te doen. Waarom zou dat anders zijn? Smaken. Subjectief. Goed ding. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Het gaat niet alleen om uiterlijk, maar ook om afkomst, cultuur, religie, gedrag, etc. En euh... mocro's met blonde haren en blauwe ogen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Houd je rollende oogjes maar voor je want ik heb inderdaad (volbloed) blonde marokkanen gezien die dat van nature zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het is inderdaad je goed recht. Ik begrijp het zelf alleen niet, omdat ik zelf weinig aandacht besteed aan afkomst of religie.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Tja, ik vind mensen buiten de door mij eerder beschreven gebieden en volkeren sowieso niet fysiek aantrekkelijk. Als het daarnaast mentaal niet strookt (oa. op (politiek-)religieus vlak) valt er voor mij al helemaal niets te halen bij die persoon (en daardoor ook vice versa). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb zelf bijvoorbeeld niks met getinte/donkere mannen, omdat ik ze fysiek over het algemeen gewoon niet aantrekkelijk vind. *schouderophaal* Net als met mannen die kleiner zijn dan ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dit topic is sappig genoeg om me weer aan te melden, NS, rassen, afkomst, mode, alles bij elkaar!
Ik schrik van je verrechtsing EC, ik ken je al een hele tijd, maar dit gaat ver en dan heb ik vooral over de be-argumentering van je voorkeur. Ik zie het al voor me, mooie dame, keurige meid, praat vloeiend Nederlands, goede klik, totdat ze verteld dat ze van oorsprong Roemeens is. Dat Mobius je als een metgezel in zijn politieke strijd ziet zou een waarschuwing moeten zijn denk je niet? Ik kijk uit naar de dag dat je verliefd wordt op een Pools Joodse zigeuner gabberin. ![]() Laatst gewijzigd op 11-07-2009 om 04:03. |
![]() |
|
![]() |
Als er bij die kledingstijl maar een leuke uitstraling zit. Ik ben namelijk nog nooit iemand tegen gekomen waarvan ik elk kledingstuk of elk paar schoenen e.d. leuk vond. En qua lifestyle moet ze wel buiten de hokjes denken. En een sociaal leven hebben. Zelfstandigheid is belangrijk, symbiose beangstigend.
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Goeie trouwens van zigeuners. Die was ik helemaal vergeten. En nogmaals: Citaat:
|
![]() |
|
Van dat haar dat zo naar voren is gedaan zegmaar (lekker duidelijk)
Zo een lekker lage broek die heel veel mensen vreselijk vinden En voor de rest niet echt ? Ohja Asics of Munich schoenen^^ NIET VERGETEN: Blingbling oorbellen(a) De jongens die ik leuk vind zijn best standaard. Het zijn meestal ook gewoon voetballers.
|
![]() |
Hierop geďnspireerd: http://en.wikipedia.org/wiki/Ostap_Bender
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|