Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2009, 11:39
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
Typisch.
Kan ik ook over jou zeggen.
Oud 09-07-2009, 11:49
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Kan ik ook over jou zeggen.
Ik heb het in dit geval dus over jouw reactie op mijn bericht, niet over je smaak.

Hoewel je mijn smaak idd (stereo)typisch zou kunnen noemen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 11:55
Verwijderd
Europese joden vallen dus sowieso buiten de boot..om hun religie of wat?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 13:05
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
Ik heb het in dit geval dus over jouw reactie op mijn bericht, niet over je smaak.

Hoewel je mijn smaak idd (stereo)typisch zou kunnen noemen.
Dat begrijp ik ook wel. Ik snap alleen niet waarom je zo moeilijk zou moeten doen over iemands afkomst. Als je iemand leuk vindt en ze is nou toevallig bijv. Marokkaans dan zeg jij gelijk 'oh sorry, laat het in dat geval maar zitten' ?
Oud 09-07-2009, 13:32
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Europese joden vallen dus sowieso buiten de boot..om hun religie of wat?
Citaat:
Dat begrijp ik ook wel. Ik snap alleen niet waarom je zo moeilijk zou moeten doen over iemands afkomst. Als je iemand leuk vindt en ze is nou toevallig bijv. Marokkaans dan zeg jij gelijk 'oh sorry, laat het in dat geval maar zitten' ?
Scheelt weer dat ik per defenitie niet val op bijvoorbeeld Marokkanen. Jij hebt toch ook een voorkeur voor mensen met joods/arabisch uiterlijk?

Om een of andere reden is het tegenwoordig wel ok om uitsluitend op bijvoorbeeld negers te vallen, maar alleen met je eigen volk willen ketsen is niet (meer?) salonfähig.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 13:39
Verwijderd
Nouja, ik ken wel een aantal Europese joden die zo blond en blauwogig zijn als ik. Dus qua uiterlijk is er dan geen verschil.. Daar sloeg mijn opmerking op. Hetzelfde geldt voor Marokkanen uit het Noorden van Marokko.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 15:45
Verwijderd
Ik snap het probleem niet zo. EC heeft puur zijn voorkeuren en voorkeuren verschillen gelukkig per persoon. Als hij per definitie niet valt op personen met een bepaalde afkomst of huidskleur is dat toch zijn goed recht?

Ikzelf vertik het om ooit iets met een andere gozer uit te spoken terwijl bepaalde personen niet anders of af en toe dat leuk vinden om te doen. Waarom zou dat anders zijn?

Smaken. Subjectief. Goed ding.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 15:51
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik snap het probleem niet zo. EC heeft puur zijn voorkeuren en voorkeuren verschillen gelukkig per persoon. Als hij per definitie niet valt op personen met een bepaalde afkomst of huidskleur is dat toch zijn goed recht?

Ikzelf vertik het om ooit iets met een andere gozer uit te spoken terwijl bepaalde personen niet anders of af en toe dat leuk vinden om te doen. Waarom zou dat anders zijn?

Smaken. Subjectief. Goed ding.
Precies.

Citaat:
Nouja, ik ken wel een aantal Europese joden die zo blond en blauwogig zijn als ik. Dus qua uiterlijk is er dan geen verschil.. Daar sloeg mijn opmerking op. Hetzelfde geldt voor Marokkanen uit het Noorden van Marokko.
Er zijn meer (uiterlijke) verschillen tussen volkeren dan alleen haar- en oogkleur.

Het gaat niet alleen om uiterlijk, maar ook om afkomst, cultuur, religie, gedrag, etc.

En euh... mocro's met blonde haren en blauwe ogen? Verf en lenzen zul je bedoelen?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Het gaat niet alleen om uiterlijk, maar ook om afkomst, cultuur, religie, gedrag, etc.

Er zijn meer (uiterlijke) verschillen tussen volkeren dan alleen haar- en oogkleur.

En euh... mocro's met blonde haren en blauwe ogen? Verf en lenzen zul je bedoelen?
Ik vind het hooguit frappant, maar natuurlijk is het jouw eigen keuze en smaak. Daar valt niet over te twisten.
Houd je rollende oogjes maar voor je want ik heb inderdaad (volbloed) blonde marokkanen gezien die dat van nature zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 16:05
Broeder
Broeder is offline
Dom, dik en religieus vallen natuurlijk af, verder maakt het allemaal niet zoveel uit. Wat uiteraard niet wegneemt dat veel te kritisch ben.
Oud 09-07-2009, 16:06
Broeder
Broeder is offline
Of zijn dom en dik geen lifestyle? Wat een prangende vragen roept dit topic op!
Oud 09-07-2009, 16:58
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Dom, dik en religieus vallen natuurlijk af, verder maakt het allemaal niet zoveel uit. Wat uiteraard niet wegneemt dat veel te kritisch ben.
Elke avond met cola en chips op de bank.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 17:10
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
Scheelt weer dat ik per defenitie niet val op bijvoorbeeld Marokkanen. Jij hebt toch ook een voorkeur voor mensen met joods/arabisch uiterlijk?
Dat kan je met een korreltje zout nemen. Ik heb maar één keer iets met een Marokkaanse gehad en heb nog nooit wat met een Joodse gehad.

Maar het is inderdaad je goed recht. Ik begrijp het zelf alleen niet, omdat ik zelf weinig aandacht besteed aan afkomst of religie.
Oud 09-07-2009, 17:18
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik vind het hooguit frappant, maar natuurlijk is het jouw eigen keuze en smaak. Daar valt niet over te twisten.
Houd je rollende oogjes maar voor je want ik heb inderdaad (volbloed) blonde marokkanen gezien die dat van nature zijn.
Tja, je hebt altijd uitzonderingen (door genetische 'foutjes', 1 andere voorouder, etc.).

Citaat:
Dat kan je met een korreltje zout nemen. Ik heb maar één keer iets met een Marokkaanse gehad en heb nog nooit wat met een Joodse gehad.

Maar het is inderdaad je goed recht. Ik begrijp het zelf alleen niet, omdat ik zelf weinig aandacht besteed aan afkomst of religie.
Haha, waarom plaats je het dan hier als het toch een geintje is?

Tja, ik vind mensen buiten de door mij eerder beschreven gebieden en volkeren sowieso niet fysiek aantrekkelijk. Als het daarnaast mentaal niet strookt (oa. op (politiek-)religieus vlak) valt er voor mij al helemaal niets te halen bij die persoon (en daardoor ook vice versa).
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 18:04
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Tja, ik vind mensen buiten de door mij eerder beschreven gebieden en volkeren sowieso niet fysiek aantrekkelijk. Als het daarnaast mentaal niet strookt (oa. op (politiek-)religieus vlak) valt er voor mij al helemaal niets te halen bij die persoon (en daardoor ook vice versa).
Qft
Ik heb zelf bijvoorbeeld niks met getinte/donkere mannen, omdat ik ze fysiek over het algemeen gewoon niet aantrekkelijk vind. *schouderophaal* Net als met mannen die kleiner zijn dan ik.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 18:33
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Qft
Ik heb zelf bijvoorbeeld niks met getinte/donkere mannen, omdat ik ze fysiek over het algemeen gewoon niet aantrekkelijk vind. *schouderophaal* Net als met mannen die kleiner zijn dan ik.
Gelukkig ben ik bijna wit.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 18:38
Verwijderd
Maar wel kleiner.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 18:43
Mobius
Mobius is offline
Tja EC, once NS, always NS.

Propere vrouwen uit het midden-oosten zeg ik ook geen nee tegen. Niet uit Noord-Afrika trouwens, teveel geperverteerd vanwege inteelt.
Oud 09-07-2009, 18:55
Verwijderd
I like where this thread is going!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 19:01
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
I like where this thread is going!
Je vergeet dat plaatje met die storm op zee ^^
Oud 09-07-2009, 19:05
Verwijderd
Die is al zovaak gebruikt dat jullie hem ondertussen er wel bij kunnen denken
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 19:57
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Heh, nooit geweest.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 20:16
Verwijderd
Ik val ook niet op negroďde mensen maar dat is geen bewuste keuze die ooit is gemaakt op een donderdagmiddag op een mooie lentedag. Ik vind dat geen racisme hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 20:41
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik val ook niet op negroďde mensen maar dat is geen bewuste keuze die ooit is gemaakt op een donderdagmiddag op een mooie lentedag. Ik vind dat geen racisme hoor.
Het zou niet best zijn als je zo rationeel gaat denken over wie je wel of niet wil neuken. Je kan je gevoel niet sturen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 08:25
Verwijderd
Alsof mannen überhaupt nadenken voor ze iemand neuken.

Volgens mij wordt er nergens beweerd dat het hier om racisme gaat.
Maar het kan aan mij liggen hoor..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 11:52
Verwijderd
Jawel hoor, wij bedenken ook of er nog bier na de daad in de ijskast beschikbaar is.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 12:23
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Alsof mannen überhaupt nadenken voor ze iemand neuken.

Volgens mij wordt er nergens beweerd dat het hier om racisme gaat.
Maar het kan aan mij liggen hoor..
Heh, wat een wanhopige wezens zijn we ook.

Jawel, hoor:

Citaat:
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 13:01
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 15:49
sabrosa
sabrosa is offline
Tegen mij zou je geen nee zeggen EvilConduct!
Oud 11-07-2009, 03:48
avant-moi
avant-moi is offline
Dit topic is sappig genoeg om me weer aan te melden, NS, rassen, afkomst, mode, alles bij elkaar!

Ik schrik van je verrechtsing EC, ik ken je al een hele tijd, maar dit gaat ver en dan heb ik vooral over de be-argumentering van je voorkeur. Ik zie het al voor me, mooie dame, keurige meid, praat vloeiend Nederlands, goede klik, totdat ze verteld dat ze van oorsprong Roemeens is. Dat Mobius je als een metgezel in zijn politieke strijd ziet zou een waarschuwing moeten zijn denk je niet? Ik kijk uit naar de dag dat je verliefd wordt op een Pools Joodse zigeuner gabberin.

Laatst gewijzigd op 11-07-2009 om 04:03.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 10:13
Mobius
Mobius is offline
Ik vind het vervelend als clones over me praten alsof ze me kennen, zeker als ze het ook nog eens volledig bij het verkeerde eind hebben.
Oud 11-07-2009, 10:59
Vivian.
Vivian. is offline
Als er bij die kledingstijl maar een leuke uitstraling zit. Ik ben namelijk nog nooit iemand tegen gekomen waarvan ik elk kledingstuk of elk paar schoenen e.d. leuk vond. En qua lifestyle moet ze wel buiten de hokjes denken. En een sociaal leven hebben. Zelfstandigheid is belangrijk, symbiose beangstigend.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 11:27
avant-moi
avant-moi is offline
Citaat:
Ik vind het vervelend als clones over me praten alsof ze me kennen, zeker als ze het ook nog eens volledig bij het verkeerde eind hebben.
Voorheen was ik Avant-Garde, geen clone hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 12:58
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Tegen mij zou je geen nee zeggen EvilConduct!
Is dat zo?

Citaat:
Dit topic is sappig genoeg om me weer aan te melden, NS, rassen, afkomst, mode, alles bij elkaar!

Ik schrik van je verrechtsing EC, ik ken je al een hele tijd, maar dit gaat ver en dan heb ik vooral over de be-argumentering van je voorkeur. Ik zie het al voor me, mooie dame, keurige meid, praat vloeiend Nederlands, goede klik, totdat ze verteld dat ze van oorsprong Roemeens is. Dat Mobius je als een metgezel in zijn politieke strijd ziet zou een waarschuwing moeten zijn denk je niet? Ik kijk uit naar de dag dat je verliefd wordt op een Pools Joodse zigeuner gabberin.
Weinig verrechtsing aan. Puur compatibiliteit.

Goeie trouwens van zigeuners. Die was ik helemaal vergeten.

En nogmaals:

Citaat:
Om een of andere reden is het tegenwoordig wel ok om uitsluitend op bijvoorbeeld negers te vallen, maar alleen met je eigen volk willen ketsen is niet (meer?) salonfähig.
Moge trouwens duidelijk zijn dat ik met deze discussie enkel de hypocrisie aan wil tonen en dat ik mij nou niet bepaald geneigd voel om mijn voorkeur te 'verdedigen'.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 16:04
sabrosa
sabrosa is offline
Nee joh geintje, ik val toch niet op skinheads.
Oud 11-07-2009, 16:11
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Nee joh geintje, ik val toch niet op skinheads.
Kan ik het helpen dat ik een kale kop heb en graag Dr Martens draag?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 13:51
Parlaa
Parlaa is offline
Van dat haar dat zo naar voren is gedaan zegmaar (lekker duidelijk)
Zo een lekker lage broek die heel veel mensen vreselijk vinden
En voor de rest niet echt ?
Ohja Asics of Munich schoenen^^
NIET VERGETEN:
Blingbling oorbellen(a)
De jongens die ik leuk vind zijn best standaard.
Het zijn meestal ook gewoon voetballers.
Oud 12-07-2009, 15:19
Allochthony
Allochthony is offline
Wat een problemen hier. Ik hou niet op blond haar en blauwe ogen, ik hou ook niet van negerinnen, ik hou ook niet van de meestse Aziaten (en toch heb ik een Japanse, kut).
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 18:08
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Wat een problemen hier. Ik hou niet op blond haar en blauwe ogen, ik hou ook niet van negerinnen, ik hou ook niet van de meestse Aziaten (en toch heb ik een Japanse, kut).
Prima toch?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 22:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
- Donker getinte huiskleur
Ja, witte muren zijn echt een
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 23:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik heb wel een zwak voor maatpakken en veel lekker eten.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 23:06
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Hierop geďnspireerd: http://en.wikipedia.org/wiki/Ostap_Bender
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 15:18
EvilConduct
EvilConduct is offline
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 15:55
Balthasar
Balthasar is offline
Leuke poging tot een grap cultuurbarbaar.
Oud 23-07-2009, 17:08
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Leuke poging tot een grap cultuurbarbaar.
Dat was een van de eerste dingen die ik zag toen ik zocht naar boating jackets en ik had geen zin om verder te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 17:49
Balthasar
Balthasar is offline
Nou zo ziet Ostap er dus echt niet uit hoor. Die man heeft niet eens gele bottines.
Oud 23-07-2009, 20:17
EvilConduct
EvilConduct is offline
http://en.wikipedia.org/wiki/Filestap_Bender.jpg

Dat is toch echt een boating jacket.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 21:27
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Filestap_Bender.jpg

Dat is toch echt een boating jacket.
Ja, maar dat is in de film adaptatie, die wijkt wat af van het boek.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 21:23
Verwijderd
Ben je ook aan de Twaalf Stoelen gegaan, Balthasartje? Ostap
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 09:12
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Intellect en iemand zónder waslijst met voorkeuren. Dat kan echt niet meer als je boven de 14 bent hoor.
Reageren

Regels voor berichten