Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei wolfbane eruit. Ik had gehoopt dat de wolven geloofde dat ik dat was. Zodat ik genoeg ruimte had voor theorieen. Nu ben ik bang dat ik eraan ga, of de tovenaar moet nog mooie acties kunnen maken.
Ja raar van die Test-out dat ze niet meer daarvan gebruikt heeft gemaakt. Tja, Kazet staat mij ook wel aan. Enkel als hij een dorpeling is zal het wel een groot verlies zijn. Kazet is een slimme (doch dit spel rustige) speler. Moeilijk.. Ik neig naar Mutsieprutsie of Abzg. ArPos maak is een stemlijstje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dankjewel voor de aardige reactie. Waarom is het logisch dat je stille spelers verdacht maakt? Ik krijg het gevoel trouwens dat alyssia en jasperJD een beetje samenspelen. Maar ik verdenk Alyssia het meest.. Dus ik heb even wat over haar opgezocht. Ze was er in het begin niet, -JasperJD ook niet trouwens- wat ik eigenlijk niet helemaal geloof. Ze maakt veel mensen verdacht, zodat ze makkelijk kan kiezen voor degene waar nog niemand op stemd.. wolven gedrag dus. Archont schreef: Oké in de zoektocht naar de wolven heb ik dit lijstje nog. Wie mis ik? Wie heeft er 1e ronde ''niet kunnen stemmen''. Uit mijn hoofd: Allysia, Jasper D 1e hangronde, Allysia niet gestemt. 2e hangronde, Allysia niet gestemt. 3e hangronde, Allysia als enige op mij gestemt 4e hangronde, Allysia stemt op kleinepierik, terwijl de meerderheid al op barabas heeft gestemd, die ziener bleek te zijn 5e hangronde, Allysia stemt op severus, wat wel logisch is iedereen stemt op hem. 6e hangronde, Allysia schreef: Verder zit ik ook te neigen naar een stille speler zoals Archont die hierboven noemde, maar net als wat JasperJD zegt, zit Archont wel erg zijn mening op te dringen aan iedereen en hoewel hij gelijk had met Severus (waar hij ook eigenlijk voornamelijk alleen maar achteraan ging omdat Barabas de Ziener liet merken dat hij wilde dat we dat zouden doen), betekent dat nog niet dat hij onschuldig is. Ik weet het dus nog niet. Weer een voorbeeld van twijfelen tussen mensen, wat nog alle kanten op kan gaan. En "ik weet het nog niet" is altijd makkelijk gezegt natuurlijk. Inmiddels heeft Allysia gekozen voor Karzet, na dat er nog 3 mensen voor karzet hebben gekozen.. Maar dat kan natuurlijk nog alle kanten op gaan. Laatst gewijzigd op 30-06-2009 om 13:02. |
![]() |
|
![]() |
Ja sorry dat ik er zo laat mee kom.. Ik had al eerder iets door maar ik ben hier best wel lang bezig mee geweest omd it allemaal op te zoeken en had er eerder gewoon geen tijd voor. En ik kon ook niet alleen zeggen "ik vind Allysia verdacht" want daar heeft niemand iets aan
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind haar wel verdacht. Omdat ze op het laatste moment pas naar Fizzle switched --> van een andere speler af. Veel veilig gepost (alleen onder 1 naam). Quote hieronder is dat ze op het laatste moment nog switch naar Fizzle om niet verdacht te worden. Citaat:
Daarnaast ook pas op het laatste moment op Severus gepost. Mijn stem zal gaan naar Abzg. Ik heb het gevoel dat ze het hele spel door Severus is ingefluisterd wat ze moet doen. Nu Severus wegvalt komt ze zelf met vage theorieen aan. (eerlijk gezegd kan ik op de theorie van Allysia wel wat afdingen) Jammer alleen dat jullie 2 altijd verdacht zijn geweest bij mij. Maar wel beiden elke keer elkaar verdacht aan het maken waren. Was zeer verwarrend voor mij. Daarnaast geloof ik niet echt dat Kazet een wolf is. Abzg zal het worden. Ohja! Arpos stemlijstje!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
De eerste twee hangrondes was ik op vakantie, dat heb ik al voor het spel uberhaupt begon verteld dus die kan je afstrepen.
Op Barabas stemde ik niet omdat ik in mijn eerste theorie jou, Abzg, verdachter vond en daarbij was hij een LF stemmer, dat heeft Archont me nog duidelijk gemaakt. Die stem op Severus was logisch, ik neem aan dat ik me daar ook niet op hoef te verdedigen. En voor Kazet ga ik inderdaad om dezelfde reden als JasperJD zegt, maar ArPos kwam daar nog eerder mee. Ik kan me daar niet op verdedigen, ik ben deze ronde een meeschaper omdat ik het gewoon niet weet. Bovendien mag je ook wel naar Archont kijken want die heeft elke keer ook nog goed gezeten. Niet dat ik nu hem verdacht wil maken ofzo, ik wil alleen maar zeggen dat 'elke keer goed zitten' niet per definitie zegt dat je schuldig bent. |
![]() |
|
![]() |
Wow. Dat was een snelle switch Archont. Ik kan heel goed verklaren waarom ik nu ineens wel veel post.. Ik heb het in het begin ook al gezegt, maar ik kom meestal aan het eind van het spel in actie.
Ik vind haar wel verdacht. Omdat ze op het laatste moment pas naar Fizzle switched Ja nou beter dat ik dat wel heb gedaan.. Als ik het helemaal niet had gedaan was flizzle misschien wel helemaal niet dood gegaan?? Valt me wel van je tegen Archont, ik vertrouw jou wel. Komt vooral door een post helemaal aan het begin, toen had je een hele goede theorie over waarom flizze fluffy een wolf was. en je had gelijk ook ![]() Laatst gewijzigd op 30-06-2009 om 14:10. |
![]() |
|
![]() |
Light Fighter verrader
Barabas - Ziener VeGs - Dorpeling m3tr01dm1nd3d dorpeling ~~Fantôme~~ - Dorpeling Severus - Wolf fizzle-fluffy - Wolf arPos Wammus leerlingverader Abzg (dorpeling) m3tr01dm1nd3d - dorpeling Mutsieprutsie testout.com Testout.com Mutsieprutsie Barabas Archont VeGs Light Fighter Abzg Kazet Nagorra Archont Wammus AllureV Ghidorah De stemlijst van de 1e ronde. Het gaat me om de bovenste 3. Daar heeft het dus (zeer zeker) gelijkspel tussen gestaan... Light fighter is er uit gegaan. Slimme zet van de wolven, maar er was natuurlijk nog een slimmere zet... De dorpeling er uit halen. Behalve, als die er niet tussen hoorde. En het gelijkspel was tussen de leerling verrader en de verradder. Dat zou betekenen dat arPos een wolf is. De wolven weten helemaal niet wie de verrader en leerling is, maar het is maar een theorie.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het nu voor mij ongeveer: 60% Abzg en 40% Allysia. Ik vind het heel moeilijk en wil de mening van anderen hierover wel is horen. Daarnaast schreef ik wel dat mijn stem al vast stond maar nog niks verstuurd, ik wacht even op de anderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
3-2 Want: Barabas - Ziener VeGs - Dorpeling Archont - m3tr01dm1nd3d dorpeling ~~Fantôme~~ - Dorpeling Severus - Wolf fizzle-fluffy - Wolf arPos Echt zo'n kleine kans dat ArPOs wolf is want dan zouden de wolf 1 stem geven aan metromind. Zou er altijd een gelijkspel zijn en heel dat rijtje zou eruit worden gestemd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu zijn er maar een paar over dus gaan ik rustig de posts weer na. Heb heel het topic weer doorgelezen en dit kwam er bij mij uit. Ik weet nog niet wat ik doe maar wacht op een aantal mensen hoe zij ertegenaan kijken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarnaast wil ik écht duidelijk maken Abzg dat ik het top vind dat je theorieen post. Het kan gevaarlijk zijn, maar voor mij is dat niet zo'n issue. Als iemand veel of enkele theorieen post vind ik dat juist goed en wordt je niet meteen mee verdacht bij mij.
Enkel ik heb de posts in het vorige topic nogmaals doorgelezen en jij en Allysia kwamen hierbij uit op de meest verdachte. Severus heeft 1 van jullie 2 zitten sturen maar hoe en wie weet ik nog niet. |
![]() |
|
![]() |
Ik dacht, laat ik ook eens een lijstje maken met JasperJD. Omdat ik Allysia en JasperJd nog steeds verdenk van de laatste 2 wolven te zijn...
1e hangronde, was er niet. 2e hangronde, stemt op barabas, die ziener is. 3e hangronde, zaghet stemlijstje er zo uit: ● Barabas kleinepierik fizzle-fluffy Ghidorah ● Fizzle-fluffy JasperJD VeGs Barabas Mutsieprutsie Archont Severus arPos Kazet Nagorra Hij was de eerste die op flizzle fluffy stemde, maar flizzle fluffy stemde tegelijk op haar tegenstander, barabas. Dus dat heeft niks uitgemaakt. 4e hangronde, stemt als eerst voor barabas. Aan de ene kant verdacht, dat je op een ziener stemt, en vervoglens heel veel mensen met je mee krijgt. Maar aan de andere kant minder verdacht.. Hij is nu 2 keer de eerste geweest die op iemand stemt, dus dat is geen wolven gedrag. 5e hangronde, stemt als 5e op severus. Logisch, iedereen stemde op serverus. 6e hangronde, - Dus ik zit eigenlijk niet zo erg meer op JasperJD.. Ohja. nu zie ik het Archont. je schreef: 3 mensen hebben op LF gestemd: Barabas (ziener) Vegs Archont 4 mensen hebben op Metromind gestemd: Severus (wolf) Fantome (dorpeling) Arpos Fizzle (wolf) in deze toestand zou het gewoon een 3-2 zijn voor LF. En is het logisch dat ze eruit is gegaan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
zoo ik kom weer online want ik was heel de dag weggeweest en ga dadelijk weer weg maar goed,
Citaat:
Maar ik vond jou (Kazet) en abzg eerst verdacht. Nu abzg met een aantal Goede theorieën komt, vind ik dat hij iets minder verdacht word. Het kan ook zijn dat hij wil ontsnappen aan zijn ''dood'' en dus vlug een aantal theorieën maakt om minder verdacht te worden. Dus op mijn verdachte lijstje staan : 1: Kazet Naggorra <-- stem ik op 2: abzg 3: Allysia <-- abzg heeft mij een ander beeld van haar gegeven en dus wil ik dit nog op mijn lijstje zetten. Verder vind ik de rest nog niet zo verdacht. Maar ik ga weer zwemmen met dit weer dus tot vanavond ![]()
|
Verwijderd
|
Wat een idiote post Ghidorah. Dus als iemand met vage theorieen komt ben je niet meer verdacht. Nou jongens lekker ''goede'' theorieen posten allemaal dan moet Ghidorah wel op zichzelf stemmen :roloog:
Wat stemt ArPos? Ik stem voor Allysia. Hoewel Abzg hoger op mijn ''lijstje'' staat wil ik weten wat de uitkomst is met een 4-3. |
![]() |
||
Citaat:
3 wolven in 1 rijtje dat is martelaarschap. Ik wilde trouwens met kazet vooral kijken wie gingen schapen, alyssia was daarmee niet de eerste maar ik ga wel op haar stemmen 4-4 valt misschien straks iets over te zeggen. alyssia dus ● Kazet Nagorra JasperJD Alyssia Mutsie Ghidorah ● Alyssia Abzg Kazet Archont arPos Ik ga al die switches er niet inzetten hoor ![]() eigenlijk vind ik de post van ghidorah hierboven mijn wolvenalarm (weer) doet afgaan, maar die gedachte hou ik even vast
||
Citaat:
Beetje schimmig hoe jij het wel mee vind vallen als de bane dood gaat terwijl dat in essentie de zekerste kans is dat de wolven misbijten en ons een grotere voorsprong geven. Hoe dat slechter kan ontgaat me compleet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wolven zijn hoogstwaarschijnlijk: Ghidorah, Allysia of jij. En aangezien ghidorah en allysia daarin staan en jij bij kazet. is het bye bye allysia en weten we meer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|