Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is ook niet zozeer dat ik helemaal geen interesse had, ik kwam gewoon niemand tegen die ik nog interessant vond na de eerste twee zinnen. Ik ben echt heeeeel kieskeurig en een jongen hoeft maar iets te zeggen dat me niet bevalt en dan knap ik er meteen op af. Heel irritant, haha, maargoed. Het was dus niet expres; ik word gewoon moeilijk verliefd en ik zat er ook niet echt mee, lol. Ik heb in die 4 jaar echt geen jongen aangeraakt, niet eens gezoend of zo. En op feestjes ook niet; daar zoende ik altijd met vrouwen. ![]() Op één of andere manier zijn vrouwen.. makkelijker. Ik bedoel, die willen niet meteen altijd meer. Dan kun je gewoon even zoenen en dan zeg je "Nice to meet you, bye." lol. En nee, ik ben niet bi. Vrouwen zoenen gewoon heerlijk. Ik zou nooit verliefd kunnen worden op een vrouw. Nouja, nooit. Zeg nooit nooit, zei mijn moeder altijd. Het is in ieder geval nog nooit gebeurd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Dat weet ik, thank god ben ik niet retarded. Alleen ik vind werkelijk geen topics. Slechts 1 over een jongen die zegt gay te zijn en vraagt wat hij moet doen. Google talenten gebruikte ik even als zijnde een algemene vorm
![]() Siorin, ik heb precies hetzelfde maar dan met heteromeisjes en jongens? Heel raar. Maar jij zoende zeker ook niet altijd lesbiennes? Want in mijn ervaringen zijn er nogal vaak meisjes geweest waar ik gewoon mee wilde zoenen, maar toen wilden zij ineens een relatie en exclusiviteit. Oftewel niet scharrel nummer zoveel worden. Terwijl heterojongens bij mij weten dat ik lesbisch ben en daardoor juist niet zoveel verwachten. Het blijft bij gesprekken als: 'je moet toch eens een jongen proberen' 'heb ik al gedaan, er was niets aan' 'dan had je de verkeerde *hint hint*' 'zou jij seks hebben met een jongen?' '.....' En heteromeisjes verwachten sowieso niks, er zijn slechts meisjes die seks willen om te weten hoe dat is. En ja soms zoen ik dus met jongens, omdat ik dat ook wel fijn vind. Voor mij zijn jongens dus juist simpeler, meisjes kunnen soms echt vreselijk zeuren, onzeker doen, etc. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geen flauw idee of die vrouwen/meisjes bi, hetero of lesbisch waren, maar op één of andere manier zien die niet zo.. 'claimerig'. Ik heb zo vaak gezien bij vriendinnen, dan zoenden ze met een jongen op een feestje, gewoon voor de lol, en die jongen bleef dan de hele tijd om ze heen hangen, of die wilde opeens meer (sex, relatie, telefoonnummer, whatever). Terwijl ik dit probleem met meisjes nooit heb gehad. En soms hadden die meisjes dan gewoon een vriend en zoenden ze alsnog met me, en dan wilde die vriend ook en dan zei ik "nee dankje". lol.
Heb overigens wel een keer seks gehad met een meisje, oh en ook een keertje een trio met een ander meisje, maar daar vond ik dus echt niets aan. Geen idee waarom, er 'mist' gewoon iets. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uhm, misschien een beetje. Ik heb ook wel eens tegen mannen gezegd dat ik lesbisch was, omdat ik geen andere manier kon vinden om van ze af te komen, maar zelfs toen had ik geen behoefte om ze te zoenen.
![]() Ik vind vrouwen gewoon fijner om te zoenen op één of andere manier. |
![]() |
||
Citaat:
|
Er zijn voor lesbische mensen natuurlijk ook wel zulk soort dingen, fora op internet en feesten en dergelijke, maar ik denk dat een hoop meisjes daar niet echt zin in hebben en voor hen is het denk ik inderdaad wel lastiger dan voor de meeste andere mensen, maar dan moet je maar een beetje geluk hebben. Ik weet niet precies hoe jij aan je getallen bent gekomen, maar het lijkt me erg weinig, kan me dat bijna niet voorstellen.
|
Ik vroeg me vooral af hoe je aan die 1 op 900 kwam, als je toch 60 vrouwen hebt, dan heb je volgens jouw cijfers al twee lesbische vrouwen, dan kunnen die elkaar toch gewoon tegenkomen?
Hm, ineens heb ik het idee dat ik ontzettend veel geluk heb gehad dat ik per ongeluk met een hele leuke in een huis kwam te wonen ![]()
|
Je snapt het niet. Ik bedoel als 2 willekeurige vrouwen (inclusief hetero vrouwen) elkaar tegenkomen is de kans 1 op 900 dat ze allebei lesbienne zijn.
En wat jij zegt klopt ook niet. Want als je 60 vrouwen hebt is er niet 100% kans dat er daar 2 lesbienne van zijn. De kans dat een lesbienne een andere lesbienne tegenkomt is wel gewoon 1 op 30
Laatst gewijzigd op 15-07-2009 om 11:29. |
![]() |
|
het is toch ook vaak een klein wereldje. ik ken bijvoorbeeld een aantal lesbische meisjes uit utrecht, waar ik woon, en die kennen elkaar ook allemaal. (dit is misschien wat overdreven, maar goed)
het blijft zo dat t moeilijk is nieuwe lesbiennes te leren kennen, dus in een vriendengroep gaat de ene wel eens met haar ex d'r ex, en het nieuwe lesbische meisje brengt ook weer wat lesbische vriendinnen mee, etc. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @kyddi: Hmpf, alsof jij nog anoniem bent. ![]() Zelf ben ik 't trouwens niet. Ken(de) wel een handvol bisexuelen, maar daar houdt het ook op.
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik denk dat wat tuttebel zegt sowieso waar is, het is vaak een klein wereldje. Verder heb ik toch ook het idee dat er in de 'schrijverswereld' verhoudingsgewijs ook veel lesbische vrouwen rondlopen, misschien sowieso wel in de creatieve sector, maar dat baseer ik verder niet ergens op, dus misschien klopt het voor geen meter ![]()
|
![]() |
Enske? Whut?
En lesbiennes kennen elkaar voornamelijk doordat ze allemaal samen clusteren. Maar ik vind dat vrij irritant. En het is 1 groot L word schema (wat ze trouwens ook allemaal kijken, jezus). Oftewel, iedereen heeft wel met de ex van die gezoend en bladiebladiebla. Ik ben gelukkig met mijn goed werkende gaydar en het spotten van lesbiennes in het wild. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, een goede vriendin van mij is lesbienne en die clusterd echt niet samen hoor. Ze heeft nu wel een vriendin, die ze via een bestuursgenootje leerde kennen en die clusterd ook niet samen. Dan heb ik ook nog een lesbische kennis en zij zit ook helemaal niet in de scene. Lijkt me maw een beetje generaliserend wat jullie stellen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hoe wisten jullie dat je op hetzelfde geslacht valt? Misschien een rare vraag, ofzo, maar sinds een maand weet ik niet meer zeker of wel echt alleen op jongens val. Ik heb voor mezelf nooit uitgesloten dat ik alleen maar op jongens val, maar eigenlijk was er nooit reden om aan te nemen dat ik ook op meisjes verliefd zou kunnen worden. Echter wordt de twijfel dat ik me misschien daadwerkelijk wel ook tot meisjes aangetrokken voel wordt groter. En nu vind ik dat op zich zelf geen probleem, alleen als het al zo is weet ik niet wat ik er mee aan zou moeten... Ik ben overigens zeventien.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bij eens lesbische vriendin van mij hebben ze op de muur een enorm schema getekend met de namen van de dames die er wonen heel groot en de de namen van de meisjes waarmee ze iets hebben gedaan (zoenen, rotzooien, all the way, zoiets) erom heen met verschillende kleuren lijnen. en dan is er inderdaad een soort cluster
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, dat is misschien wat makkelijk gezegd, althans, ik heb destijds bepaald niet mijn eigen advies opgevolgd, want ik ging vreselijk veel piekeren en piekeren en piekeren zodra de gedachte zich in mijn hoofd had genesteld dat ik misschien op meisjes viel ![]() @z0pperd: ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nouja ik heb op het moment een vriend, maar nu komt ook de vraag of ik wel echt nog verliefd op hem ben. En wat lazyscientist zegt, zo heb ik mij eigenlijk ook altijd opgesteld alleen nu toch die 'serieuze' twijfel d'r is weet ik het niet meer. Nu is m'n beste vriendin precies op vakantie gegaan toen ik terug kwam dus ik kan het er met haar ook niet over hebben (ze blijft nog drie weken weg) en dan is het opeens toch wel moeilijk, want dan blijf ik zoals vogelvrij al zei maar piekeren enzo. |
![]() |
|
![]() |
Dat is inderdaad moeilijk. Zelf kwam ik er eigenlijk al heel snel achter, maar ik kwam 'pas' op mijn vijftiende uit de kast.
Iedereen is inderdaad in meer of mindere mate biseksueel. Volgens mij had ik ook wel gepost dat ik best met jongens kan zoenen en ze aantrekkelijk kan vinden. Maaaaar, ik word niet verliefd op ze. Dus mijn voorkeur ligt wel sterk bij meisjes. Verder stellen veel mensen zich ook niet open voor biseksualiteit, zeker jongens niet. Maar heb het er met vrienden over, praat met je ouders, en probeer het gewoon eens. Als je twijfelt of je nog wel verliefd bent in een relatie, moet je het sowieso per direct uit maken. Maar zo denk ik daar over. Verder heeft z0pperd werkelijk gelijk, IEDEREEN is aan elkaar te linken. Iedereen. Eng, maar helaas waar. |
![]() |
|
![]() |
Nu twijfel ik sowieso heel erg altijd, over van alles en nog wat. En het zomaar uit maken omdat ik iets niet zeker weet wil ik absoluut niet. We zijn nu 10 maanden bij elkaar en voor mij is dat gewoon echt onwijs lang en ik geef wel ontzettend veel om hem. Daarom weet ik ook niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Qant het is niet zo dat ik verliefd ben op een meisje op dit moment, maar ik heb wel het gevoel dat ik me misschien wel sterker aangetrokken voel toch meisjes dan tot jongens. Maar zoals ik al zei is dat een beetje een twijfelachtig gevoel... Ik denk dat ik inderdaad ga proberen om d'r met mensen over te praten, ik vind het alleen zo moeilijk, omdat zoals ik al zei m'n beste vriendin d'r niet is en zij is altijd zo nuchter over dingen en zorgt dat ik dingen helder zie. En dat is wel heel fijn als ik dingen niet zeker weet.
Dankje wel |
![]() |
|
@YumYum: O, je hebt een vriend, dat maakt de situatie wel wat anders/ gecompliceerder. Nou ja, je mag me een pb sturen als je er verder over wilt praten. Ik vind in elk geval niet dat je zodra je twijfelt in een relatie het uit moet maken, iedereen twijfelt wel eens, je moet het pas uitmaken als je denkt dat de relatie je echt ongelukkig maakt. En ik hoop dat je beste vriendin snel terugkomt, want een nuchter iemand is altijd prettig bij zulk soort dingen
![]() Verder wilde ik nog even melden dat het natuurlijk absoluut flauwekul is dat iedereen aan elkaar te linken is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, in ieder geval. Je merkt het vanzelf. Probeer het niet te pushen want daar schiet je toch niets mee op. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
gay of niet. Verwijderd | 3 | 14-01-2013 23:06 | |
Liefde & Relatie |
Gay en een probleem met jongen! sistje | 5 | 09-10-2010 20:33 | |