Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik kan me het probleem wel voorstellen hoor
![]() Ik heb dat vaak als ik -incidenteel- 's avonds alleen ben. Maar zo, overdag, ga ik internetten, schoonmaken, lezen, lekker uitgebreid douchen met alles erop en eraan, met de honden wandelen, film kijken eventueel.. Of ik rij ergens naartoe, m'n moeder bezoeken of naar de stad of zoiets. En veel muziek luisteren, vaak gecombineerd met poetsen. Keiharde metal en dan een beetje met de bezem erdoor. En ja, toegegeven, slapen doe ik ook ![]() |
![]() |
|
haha handig topic dit.. maar hebben jullie dan nooit het gevoel dat je alleen bent?
Want ook al kan ik mezelf prima vermaken en prima dingen verzinnen om te doen, ik heb toch snel een gevoel van alleen zijn. Mede doordat ik nu moet wennen om geen relatie te hebben tijdens het studeren merk ik dat ik tijd over heb. En voor the fact: ik werk, sport, maak muziek, zit bij een vereniging etc. Of stel ik me gewoon aan en is het een kwestie van wennen een avondje-paar avonden voor mezelf te hebben? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Naar de bieb gaan, je bed een paradijsje maken met lekker zachte kussens, wat lekkers te drinken op je nachtkastje. Daar ben ik altijd uren zoet mee
![]() Dat kan je natuurlijk onderbreken door een paar baantjes te gaan zwemmen in het zwembad, of een rondje te skeeleren, te koken, beetje muziek te luisteren enzo. ![]() |
![]() |
|
Nutteloos op Internet surfen, in mijn dagboek schrijven, aan artikelen werken, een pot thee helemaal-voor-mezelf-alleen zetten, filmpje kijken, e-mailen, naakt of alleen in een oud t-shirt rondlopen (want dat kan dan eindelijk), spullen ordenen, foto's kijken. En als ik mezelf eenzaam voel of er even uit wil dan ga ik een stuk wandelen of fietsen, of iemand opbellen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
"Hij heeft witte sokken aan" "nee toch, meteen dumpen!!" Lorelei | 106 | 13-06-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Liefde & Relatie |
hoe haal ik mijn ouders nou toch over?! droppie | 38 | 15-07-2003 16:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |