Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Tenslotte moet je natuurlijk niet verwachten dat de discussie vruchtbaarder wordt als jij opeens gaat emo-ragen. Laatst gewijzigd op 14-07-2009 om 23:42. |
![]() |
||
@ketter, In de Groene Amsterdammer van deze week:
Citaat:
Maar zoals hierboven al gezegd: ja, het is hypocriet - maar niet zo dat je t alleen bij (islamitische) Marokkanen tegen zal komen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Er is een tijd voor brede discussie en er is een tijd voor focus. Big deal. De andere geloven staan vaak genoeg ter discussie zonder dat de islam er met de haren bij wordt gesleept. Daar hoor je nooit iemand over. Dus nu ook niet zeiken.
|
Verwijderd
|
Ik zeik altijd heel globaal over alle geloven heen, knullemans.
Zoals ik al zei, het topic heeft weinig echte discussiewaarde. Tiswah. We weten ondertussen (nogmaals) wel dat elk geloof zijn hypocriete kant heeft. Een artikel plaatsen zonder daar enige toevoeging aan te geven om vervolgens onterecht miljoenen mensen te beschuldigen en uit te schelden gaat gewoon niet werken. |
![]() |
|
Het is triest om te zien dat een aantal intolerante figuren de discussie doelbewust en op totaal respectloze wijze de verzieken als een mening als die van Ketter opduikt.
De film staat als een huis. Er zijn grote problemen in de Marokkaanse samenleving. De islamitische problemen omtrent machocultuur en positie van de vrouw die het aankaart zijn correct. Ik zou dat verder willen toelichten, ontopic blijven en toelichten waarom dat zo is, maar ik kom niet verder dan algemeen bekende zaken als gearrangeerde huwelijken, en de rol van de vrouw als huishoudende seksslavin. Wat is er nieuw aan? Als iets zo algemeen bekend is, wat is er dan nog te discussiëren over de voorveronderstellingen achter zo'n film? Niets toch? Ketter heeft dus gelijk. Voor de rest is het wachten op de forumbazen om op te treden tegen de figuren die proberen de discussie te verzieken omdat ze geen argumenten tegen de TS post konden verzinnen en dus Ketter maar afzeiken. Tot dat optreden lijkt een zinnige discussie me onmogelijk, ik begin er nu dus ook niet aan, omdat ik weet dat diezelfde mensen dan ook mij aanvallen en me proberen te provoceren.
Laatst gewijzigd op 19-07-2009 om 00:15. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 |