Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vergeet heel vaak m'n tandenborstel. Zoiets wat je die ochtend voor vertrek nog nodig hebt. Of uhm.. je knuffel, of je kussen. Of je badhanddoek, je sokken, bh's (ja dat soort dingen vergeet ik soms echt
![]()
|
Gatver, m'n rechteroor zit de hele dag al dicht ofzo. Het voelt net als in een vliegtuig, dat er druk op je trommelvlies staat. En ik word er chagrijnig van
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat van Alexandra kan ik me niet herinneren, fris me even op wie was dat? Ik heb net de cliff van s06 gezien, waarin Rik en Anita gaan trouwen (anita in die vreselijke zwarte jurk) en erachter komt dat Rik als verrassing wil emigreren naar Finland. Maar het einde is dat Arnie en Linda gaan varen met een zeilboot en arnie zo'n balk tegen zijn kop krijgt en verdwijnt in het water. Toen speelde Stan en Jessica en Roos en Meneer Harmsen er ook nog in. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|