Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik ken ze van een ander forum! Vooral Lara, Yonne kwam er later bij. Ik ben een keer bijna met Lara en Stefan naar Spinvis geweest, maar dat ging voor mij op het laatste moment niet door en ik kon altijd leuk met haar over toneel praten enzo. En over de vakanties in Frankrijk en haar liefde voor Gent. Heel gezellig altijd! En ze praatte ook altijd zo lief over haar 'grote zus' dus ik vind het vet leuk dat jij nu hier zit. ![]()
|
Verwijderd
|
Nog even @ Laisve en Tink* en de mensen die het hadden over vrouwen in Zweden. Nee, ik was niet jaloers.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Katje, Paranoide, Pippeloen, weten jullie nog hoe die ene dichteres/schrijfster heette die haar boeken bij zo'n amateurschrijversuitgeverij uitgaf, van die heel slechte gedichten en een boek over haar paard. Volgens mij is haar voornaam Naomi.
|
|