Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2009, 15:46
light fighter
light fighter is offline
idd kleine deelnemerslijst, nah ja dat mag waarschijnlijk de pret niet drukken hoop ik
Advertentie
Oud 18-07-2009, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik dacht dat we nog in overleg waren 0_o
Fijn teampje, die spelleiders

Krijgen we straks ook 2 verschillende uitslagen
Oud 18-07-2009, 16:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fijn teampje, die spelleiders

Krijgen we straks ook 2 verschillende uitslagen
fantastisch

Ja dat lijkt me een goed plan!
Oud 18-07-2009, 17:10
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
idd kleine deelnemerslijst, nah ja dat mag waarschijnlijk de pret niet drukken hoop ik
jij weer
ik zie jou ook (bijna) alleen maar op het forum met het wwspel
je had niet meer die blunder in één of ander topic gezet he?

ik stem trouwens random op abzg.
Oud 18-07-2009, 20:41
Verwijderd
Citaat:
jij weer
ik zie jou ook (bijna) alleen maar op het forum met het wwspel
je had niet meer die blunder in één of ander topic gezet he?

ik stem trouwens random op abzg.
Eerst verhaal afwachten dan begint het pas toch?
Oud 18-07-2009, 20:43
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Eerst verhaal afwachten dan begint het pas toch?
ja, beginverhaal is vanavond en eerste stemronde is morgen. Maar een eerste ronde is voor mij altijd random eigenlijk, dus had mn stem vast doorgegeven.
Oud 18-07-2009, 21:50
Verwijderd
Fizzle was vanavond naar een opera, en ze kon Bas niet bereiken. Ze wou het verhaal al eerder maken, maar het forum was kapot. Daarom is het verhaal wat later vanavond. [/doorgever]
Oud 18-07-2009, 21:53
Geel
Geel is offline
Ik stem op nummer 7.
Oud 18-07-2009, 22:53
Spelleider
Spelleider is offline
Dankjewel, Barabas je haalt me de woorden uit de mond!
Oud 19-07-2009, 01:24
Verwijderd
Forum kapot, heb ik iets gemist? Fizzle doet aan opera (kijken)?

Fantome - Abzg
ggcy8 - Hanneke
Oud 19-07-2009, 01:48
Verwijderd
Ik wacht de deelnemerslijst af.
Oud 19-07-2009, 08:48
Alyssia
Alyssia is offline
Ach, dan beginnen we een dagje later. *schouder ophaal*
Oud 19-07-2009, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ach, dan beginnen we een dagje later. *schouder ophaal*
Oud 19-07-2009, 11:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan Bas nog steeds niet bereiken, dus ik ga zometeen maar gewoon het openingsverhaal posten dat ik heb geschreven. Is iedereen er okee mee dat we alsnog vanavond de eerste hangronde hebben, of liever morgenavond?
Oud 19-07-2009, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ik kan Bas nog steeds niet bereiken, dus ik ga zometeen maar gewoon het openingsverhaal posten dat ik heb geschreven. Is iedereen er okee mee dat we alsnog vanavond de eerste hangronde hebben, of liever morgenavond?
Doe vanavond maar, scheelt 1 avond, nog genoeg tijd. Enkel sommigen van ons gaan op vakantie dus het spel (ook al heeft het 14/15 spelers) mag best wat sneller (1 dag eerder dus) verlopen vind ik.
Oud 19-07-2009, 12:16
Wammus
Wammus is offline
Ik vind het ook prima als het vanavond word.
Oud 19-07-2009, 12:24
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Oke, dan ga ik vast stemmen, want ik ben er de rest van de dag niet meer. Randomding geeft nummer 11...dat is ggcy8.
Oud 19-07-2009, 12:33
Verwijderd
random.org geeft aan: 4 Lisa.
Oud 19-07-2009, 12:36
Spelleider
Spelleider is offline
Afgekeurd!
Dit is het verhaal van een hecht lerarenteam, dat al jaren door dik en dun samenwerkt, tot de inspectie komt. De school is afgekeurd! Dit zorgt voor chaos en allerlei veranderingen in de school. Zullen de leraren er doorheen komen zonder dat er iemand overspannen raakt of ontslagen moet worden?

De Inspectie
Mr Soija Inspecteur van de regering; robuust en grof, houdt zich strak aan alle protocollen, meten is weten en ongebruikelijk is verboden.

Archont Inspecteur van de regering; er hangt iets duisters om hem heen. Hij wil nog weleens naar mensen luisteren en niet alleen naar regels, in tegenstelling tot zijn collega Soija.

Het lerarenteam
Wammus Handenarbeidleraar. Heeft het grootste deel van het schoolmeubilair getimmerd. Ongelooflijk brede man, zeker twee keer zo breed als hoog. Kan het goed vinden met de leerlingen, hoewel de brugklassertjes zich nog weleens laten intimideren door zijn formaat. Hij werkt niet alleen met hout, maar ook met steen, metaal en eigelijk alles wat voor normale mensen ontilbaar en onbewerkbaar is.

Barabas Concierge. Is na zijn schooltijd blijven hangen op de school. Hij is eigenlijk al een beetje te lang op deze school. Het raakt hem erg persoonlijk dat de school is afgekeurd. Veel leerlingen zijn een beetje bang voor hem.

Lisa Lerares Frans. Hoewel ze van Nederlandse afkomst is, vindt ze zichzelf heel erg frans. Ze kleedt zich Frans, ze rookt sigaretten in meterslange houders, ze leest enkel Franse boeken en vloekt zelfs in het Frans. Veel jonge jongens zijn verliefd op haar.

Tink* Lerares aardrijkskunde. Is altijd een beetje in haar eigen wereldje verstrikt en wordt nooit in de gangen gezien. De roddel gaat dat ze in haar lokaal woont. Vertelt soms ineens bijzonder interessante dingen over vergeten culturen en eeuwenoude geloven. Houdt zich niet graag aan de standaard lesstof.

Hanneke Receptioniste. Kan vanalles tegelijk doen. Leeft op grote koppen koffie met creamer. Praat vreselijk veel tegen iedereen, wat vreemd genoeg haar werktempo niet beinvloedt.

Light Fighter Lerares economie. Is veel meer bezig met de beurscrisis dan met het wel of niet goedgekeurd zijn van de school. Ze zou haar verhaal nog doen voor twee leerlingen, ze is blij als iemand haar verhaal wil horen. Maar een leerling die zich inzet en graag wil leren, krijgt een hoop terug van haar.

Alyssia Lerares Duits. Heeft een mislukte poeziecarriere achter de rug in Zwitserland en is maar weer teruggekomen in Nederland. Bij toeval kwam ze op deze school te werken.

Abzg Leraar Nederlands. Gelooft heilig in spelling en grammatica als basis voor alles. Heeft drie voorbeeldige kinderen die hij streng protestant opvoedt. Is het geheel eens met de regels en protocollen die de inspectie opstelt en doet er alles aan om de school weer goedgekeurd te laten worden.

ggcy8 Wiskundeleraar. Weet precies waar hij mee bezig is, maar weet dat niet over te brengen naar de buitenwereld. Hij droomt in wiskundige formules en heeft vast berekend wat de kans is dat de inspectie de school goedkeurt wanneer er een inzet van 20% extra is bij alle leraren. Dat is een verrassend kleine kans. Hij loopt altijd in pak en weet niet goed wat hij moet doen als iemand hem groet in het voorbijgaan.

MartinV Jonge, onbevange leraar scheikunde. Is vlak voor de school werd afgekeurd, op school gekomen, vers van de universiteit. Heeft (nu nog) het volste vertrouwen dat het allemaal wel goed komt.

~~Fantome~~ Schoolhoofd. Is begaan met haar lerarenteam, maar wil erg graag dat er volledig wordt ingezet om de school weer goedgekeurd te laten worden. Ze is meestal kalm en vriendelijk, maar kan vreselijk fel uit de hoek komen. Vooral tegen leerlingen en nieuwe leraren.

Mutsieprutsie Lerares Geschiedenis. Vreselijk jong en veel te lief. Ze weet ontzettend veel, maar durft eigenlijk niet goed te praten in de les. Ze houdt de leerlingen enkel in de hand omdat ze haar zo lief vinden. En omdat ze zwanger is, en de leerlingen dus voorzichtiger voor haar zijn. Ze geeft de leerlingen vaak warme chocola als het koud is buiten, en nodigt graag leerlingen thuis uit. Het maakt ook niet zoveel meer uit wat ze doet in de les, over twee weken gaat ze met zwangerschapsverlof.

Het weerwolfspel kan beginnen!
  1. Mr Soija
  2. Wammus
  3. Barabas
  4. Lisa
  5. Archont
  6. Tink*
  7. Hanneke
  8. Light Fighter
  9. Alyssia
  10. Abzg
  11. ggcy8
  12. MartinV
  13. ~~Fantome~~
  14. Mutsieprutsie

De dorpelingen mogen tot vanavond 21:00 uur hun stem uitbrengen.

Laatst gewijzigd op 19-07-2009 om 19:46.
Oud 19-07-2009, 12:45
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Forum kapot, heb ik iets gemist? Fizzle doet aan opera (kijken)?

Fantome - Abzg
ggcy8 - Hanneke
Wat doet mijn naam daar?
Oud 19-07-2009, 12:54
Fantôme
Fantôme is offline
light fighter lerares economie, wat een toeval
en mijn rol als schoolhoofd bevalt me wel
Oud 19-07-2009, 12:55
Verwijderd
Leuke verhaallijn
Oud 19-07-2009, 13:16
Geel
Geel is offline
Nah, nummer zeven licht veel te dicht bij nummer 4 dus dat word hem niet denk ik.

Omg, ik als wiskunde leraar
Oud 19-07-2009, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Afgekeurd!
De Inspectie
Mr Soija Inspecteur van de regering; robuust en grof, houdt zich strak aan alle protocollen, meten is weten en ongebruikelijk is verboden.
[afbeelding]

Maar gaaaaaaaaaaaaaaaf.

Ik ben e rniet vandaag, ik stem vast op Abzg.
Oud 19-07-2009, 13:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Leuke verhaallijn
Dankjewel
Oud 19-07-2009, 13:49
Geel
Geel is offline
fizzle-fluffy, het kan toeval zijn, maar die foto's van de leraren komen ontzettend veel overeen met de leraren bij mij op school!
Vooral de scheikunde en geschiedenis docenten.

Geweldige verhaallijn!
Oud 19-07-2009, 13:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
fizzle-fluffy, het kan toeval zijn, maar die foto's van de leraren komen ontzettend veel overeen met de leraren bij mij op school!
Vooral de scheikunde en geschiedenis docenten.

Geweldige verhaallijn!
Wat toevallig! (en nou ben ik jaloers dat je zo'n hete scheikundeleraar heb )
Dankjewel dat jullie de verhaallijn tof vinden
Oud 19-07-2009, 14:13
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
light fighter lerares economie, wat een toeval
en mijn rol als schoolhoofd bevalt me wel
@fantome leg eens uit in pm?? ik niet begrijp.

mijn random ding zijn nummer 8 maar dat ben ik zelf daarom word het nummer 11 (want vandaag is het de negentiende minus acht). ggcy8 it is.
Oud 19-07-2009, 14:16
Tink*
Tink* is offline
Ja ik ben dat warhoofd uit Harry Snotter!
Oud 19-07-2009, 14:59
Verwijderd
Oh, nu Severus niet meedoet, wie houdt er de lijstjes bij?? Kunnen beter 1 persoon aanwijzen.
Oud 19-07-2009, 15:16
Verwijderd
Haha oei het was wel te voorspellen dat ik zo'n rol zou krjigen
Oud 19-07-2009, 15:19
Geel
Geel is offline
Citaat:
Wat toevallig! (en nou ben ik jaloers dat je zo'n hete scheikundeleraar heb )
Dankjewel dat jullie de verhaallijn tof vinden
hmm...nee, ik weet niet wie het is maar ik vind deze niet echt knap, mij echte scheikunde leraar is veel knapper!
Oud 19-07-2009, 15:33
Wammus
Wammus is offline
Ik vind het ook een goed verhaal.

Random.org zegt nummer 6: Tink*.

Laatst gewijzigd op 19-07-2009 om 16:10. Reden: quote vergeten weg te halen.
Oud 19-07-2009, 15:34
Verwijderd
Ik spreek overigens geen frans.
Oud 19-07-2009, 16:07
Fantôme
Fantôme is offline
het lijstje tot nu toe.

abzg
fantome
mr soija

Hanneke
ggcy8

ggcy8
Mutsieprutsie
Light Fighter

Tink*
Wammus

Lisa
Archont
Oud 19-07-2009, 16:08
Alyssia
Alyssia is offline
Haha wat een afschuwelijk lelijk personage ben ik

Ik had nummer 12, Martin V gerandom.orgd Dus ik stem op hem.

Wie houdt de stemlijstjes bij? Ik wil het wel doen

Edit: Oh ik zie dat Fantôme het al doet
Oud 19-07-2009, 16:09
Fantôme
Fantôme is offline
als je het doet, zet dan nog even mutsieprutsie bij ggcy8.
Oud 19-07-2009, 16:17
Bright Blue
Bright Blue is offline
Haahahaha, ik goed in nederlands...

Ik stem random op nummer 7. Hanneke dus.

Wat doen er allemaal leuke mensen mee.. Ik wil helemaal niet dat iemand er uit gaat!

Ik speel trouwens alleen, dat jullie het even weten
Oud 19-07-2009, 16:22
Geel
Geel is offline
Ik heb per ongeluk toch niet op Hanneke gestemd omdat ik random.org niet vertrouwde . Dus heb ik maar op degene achter m'n geluksgetal staat gestemd.
Oud 19-07-2009, 16:23
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik heb per ongeluk toch niet op Hanneke gestemd omdat ik random.org niet vertrouwde . Dus heb ik maar op degene achter m'n geluksgetal staat gestemd.
En wie is dat?
Oud 19-07-2009, 16:23
Alyssia
Alyssia is offline
Welk nummer is dat dan? 8 = Light fighter?
Oud 19-07-2009, 16:26
Geel
Geel is offline
Nee, mijn geluksnummer is übergeheim.

Hint: Ik heb vandaag al >>4<< keer het woord über gebruikt!
Oud 19-07-2009, 16:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ehm.. Nou maak je het me wel heel erg moeilijk. Is het.. Archont?
Oud 19-07-2009, 16:29
Geel
Geel is offline
Yup. Want Lisa is lerares frans en frans en lange sigarettenhouders zijn gewoon über.
Oud 19-07-2009, 16:33
Tink*
Tink* is offline
Ik tel mijn lievelingsgetallen bij elkaar op en dan kom ik op Abzg. Oh daar wordt ook al op gestemd door anderen, nou ja sorry als je eruit vliegt. Iemand moet de sjaak zijn.
Oud 19-07-2009, 16:33
Alyssia
Alyssia is offline
Dan is het dus als volgt:

Abzg
fantome
mr soija
Tink*

Hanneke
ggcy8
Abzg

ggcy8
Mutsieprutsie
Light Fighter

Tink*
Wammus

Lisa
Archont
ggcy8

MartinV
Alyssia

Archont
ggcy8

Laatst gewijzigd op 19-07-2009 om 16:43. Reden: omdat ggcy8 zich voor de zoveelste keer bedacht heeft.
Oud 19-07-2009, 16:39
Geel
Geel is offline
Ik had toch op Lisa gestemd omdat ik Franse lerares perfect geschikt vind om een weerwolf te zijn, al heeft het verhaal niet zo veel met het spel te maken dacht ik gewoon dat ik goed zat als ik op Lisa stemde
Oud 19-07-2009, 16:41
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Ik had toch op Lisa gestemd omdat ik Franse lerares perfect geschikt vind om een weerwolf te zijn, al heeft het verhaal niet zo veel met het spel te maken dacht ik gewoon dat ik goed zat als ik op Lisa stemde
Je weet dat je zo ontzettend irritant bent en je ontzettend verdacht maakt?

Bovendien heeft het hele verhaal niks met de functies te maken, dus die reden om op Lisa te stemmen slaat nergens op. Zeg dan gewoon dat het random is (wat het dus bij jou al lang niet meer is omdat je 329847203x veranderd bent.)
Oud 19-07-2009, 17:00
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik stem op ggcy8. Om mezelf te redden, want jullie willen écht niet dat ik er uit vlieg. En omdat dit gewoon een ontzettend verdachte opmerking is. Ik zei dat ik stemde op hanneke, en jij stemt ineens "per ongeluk" op iemand anders..
Oud 19-07-2009, 17:03
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Je weet dat je zo ontzettend irritant bent en je ontzettend verdacht maakt?

Bovendien heeft het hele verhaal niks met de functies te maken, dus die reden om op Lisa te stemmen slaat nergens op. Zeg dan gewoon dat het random is (wat het dus bij jou al lang niet meer is omdat je 329847203x veranderd bent.)
Het is de eerste keer dat hij meespeelt, toch? Het is wat gek, maar niet gelijk verdacht. Nog niet.

Regels voor berichten