Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2009, 22:53
Lychee
Lychee is offline
Citaat:
welke idioot heeft deze topic gestart iemand heeft me gebruikers naam en wachtwoord gehackt wat is dit ik heb nooit seks gehad en ben er zeker nog lang niet klaar voor ik ben een laatbloeier
Zusje? Broertje?

Laatbloeier?
Oud 08-08-2009, 14:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
"Hey pa, trio'tje?"
He gadver, moest dat nou?
Oud 09-08-2009, 00:00
Verwijderd
Citaat:
hee..
ik zie het maar zo::
hoe vaker een jongen in je lichaampje te keer gaat,, hoe wijder je kutjee is
en hoe meer ervaring..
of niet dan >?? dan ben je zker nu al klaar voor anaal?
o je hebt het al gedaan ? !!
...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 01:31
Verwijderd
Citaat:
hee..
ik zie het maar zo::
hoe vaker een jongen in je lichaampje te keer gaat,, hoe wijder je kutjee is
en hoe meer ervaring..
of niet dan >?? dan ben je zker nu al klaar voor anaal?
o je hebt het al gedaan ? !!
Wat is deze
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 13:14
obrain
obrain is offline
het uitlokken van deze vraag is je gelukt, mijn ? is echter ben je wel die je zegt wie je bent.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 00:49
metalheadje
metalheadje is offline
pffffff lucky bastard XD
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 10:31
theladyroos
theladyroos is offline
ik vind het een beetje dom..
en heb je nog steeds met die zelfde jongen ?
en hoe oud was hij ?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 22:55
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Volgens mij zoek je hier keihard aandacht.

Dat zijn ons zaken toch niet, als jij seks hebt, veel plezier daarmee.

Ik heb er verder geen problemen mee, iedereen moet zelf weten wanneer ie er klaar voor is. Alhoewel ik het wel een best jonge leeftijd vind.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 23:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De meisjes die door loverboys worden misbruikt zijn meestal zwakbegaafd. Het gaat dus wat dit probleem betreft niet zo zeer om de leeftijd, ik denk dat je bij de gemiddelde vwo-leerlinge van 13 als loverboy weinig succes zult hebben. Al zijn er vast uitzonderingen op die regel.
Ik ben op mijn 13e het bed ingepraat door een charmante jongeman van 20 en ik was helemaal verliefd maar toen hij ook nog begon over geen condoom gebruiken toen dacht ik ja wacht eens even. En toen ben ik gegaan. (en ik heb vwo gedaan. Dus tenzij de gemiddelde vwo-leerling zwakbegaafd is in jouw ogen, klopt je constatering niet echt.)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 14:25
Verwijderd
Maar je het bed in laten praten is nog wel heel iets anders dan je het bed van zijn vrienden in laten praten zodat hij daar geld voor krijgt (een loverboy is een jongen/man die jonge meisjes de prostitutie inwerkt met hem als pooier, door ze eerst te versieren; niet gewoon een jongen/man die jonge meisjes versiert.). De meeste onzekere meisjes van 13, 14 zijn makkelijk te versieren maar toch te slim om daar in te trappen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op mijn 13e het bed ingepraat door een charmante jongeman van 20 en ik was helemaal verliefd maar toen hij ook nog begon over geen condoom gebruiken toen dacht ik ja wacht eens even. En toen ben ik gegaan. (en ik heb vwo gedaan. Dus tenzij de gemiddelde vwo-leerling zwakbegaafd is in jouw ogen, klopt je constatering niet echt.)
Ik denk niet dat jij representatief bent voor de gemiddelde vwo-leerlinge, fizzle.

Maar goed, het bed ingepraat worden en misbruikt worden door een loverboy zijn ook wel even twee andere dingen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 15:48
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik vind je een sletje.
Oud 17-08-2009, 15:56
Geel
Geel is offline
Citaat:
het uitlokken van deze vraag is je gelukt, mijn ? is echter ben je wel die je zegt wie je bent.
Ja, ben je wel die je zegt wie je bent?

Oud 18-08-2009, 08:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik was ook zo naïef op m'n 13e/14e en was toch verstandig genoeg om dat toch maar even niet te laten gebeuren. Maar loverboy's zijn inderdaad heel anders en die pakken inderdaad zwakke meisjes (die dus niet pittig genoeg zijn om iemand tegen te spreken).
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 12:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jaja nou weet ik het wel, na drie dezelfde reacties ik las verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 16:04
Verwijderd
Wou je het wel? Ik bedoel als je er niet klaar voor bent dan had ik het niet gedaan, Ik ben zelf ook 13 maar je bent geen slet ofsoow.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 18:00
Silo
Silo is offline
Citaat:

Afin OT;
Ik was zelf 14. Ik denk dat de jeugd tegenwoordig veel vroeger is met dit soort dingen. Als jij jezelf er goed bij voelt, vooral doen
Nee, dat klopt niet.. Mijn stiefvader was bijvoorbeeld ook al op zijn 13e ontmaagd, maar er werd er vroeger nooit over gepraat...

Ik was 16, prima leeftijd om voor het eerst sex te hebben
13 vind ik persoonlijk veel te jong! Toen ik 13 was, fantaseerde ik over zoenen en niet verder
Ik vind trouwens sex onder de 15 altijd te jong, ongeacht of je je nu 'volwassen' voelt of niet..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 18:05
Silo
Silo is offline
Citaat:
welke idioot heeft deze topic gestart iemand heeft me gebruikers naam en wachtwoord gehackt wat is dit ik heb nooit seks gehad en ben er zeker nog lang niet klaar voor ik ben een laatbloeier

Ow, dit had ik nog niet gelezen
Das balen..
(Maar je bent echt geen laatbloeier hoor, tenzij jij echt vindt dat je op 13e al geen maagd meer moet zijn)

Srry voor de dubbelpost
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 22:15
Verwijderd
Vies kind.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten