Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2009, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Jezus Archont . En dat antwoord van Leonoor ook. Alleen 'nee'. En het topic was alweer gesloten.
Ik heb veel gesloten topics op mijn naam staan

Of het legendarische SortJuh topic nog maar is zoeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2009, 23:58
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Ik heb veel gesloten topics op mijn naam staan

Of het legendarische SortJuh topic nog maar is zoeken.
Sjonge wordt daar nou nogsteeds over gepraat.
Oud 07-08-2009, 14:53
Verwijderd
vorig jaar was ik psychotisch en liep ik overal te verkondigen dat iedereen ziek zou worden. Toen niet grappig, nu wel
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 23:01
Verwijderd
Klopt ja, dat was nogal vreemd. Gelukkig dat het nu weer beter met je gaat!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 09:28
Verwijderd
Ik heb nog eens lopen spitten in mijn eigen posts. Ik heb wel de depressieveling lopen uithangen zeg.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 18:38
Allure
Allure is offline
Hoe kom je bij je alleroudste posts? Bij mij gaat 'ie maar terug tot 10 pagina's.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 18:40
Verwijderd
Sorteer op datum.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 02:49
Nonaj
Nonaj is offline
Toen ergerde ik me al aan Dr. Phil, maar zn zoon vond ik blijkbaar wel een lekker ding :

Citaat:
Volgens mij vindt mevrouw Phil het allemaal helemaal prachtig. Ze zat de eerste aflevering in het publiek enthousiast mee te klappen en volgens mij zit ze altijd wel in het publiek........

Dr. Phil had laatst trouwens zijn zoon ook erbij gehaald voor een of ander probleem, een weggelopen meisje waar ie dan mee moest praten ofzo. Zoon Phil is wel een lekker ding trouwens. Dat meisje was het er trouwens niet mee eens, niks geen ja ja geblaat, maar anders moest ze naar de gevangenis geloof ik.

Waar ik me wel aan erger is dat die Amerikaantjes meteen zo enthousiast zijn. Bij Phil is dat nog niet eens zo heel erg, maar bij Oprah wel. Eén keer per jaar laat ze haar favoriete dingetjes zien en iedereen in het publiek krijgt daar dan een exemplaar van. Moet je ze dan eens horen gillen.....echt lachwekkend gewoon
Ik was nogal een strebertje blijkbaar:

Citaat:
Jaaah...ik stond een 8,48 voor Geschiedenis 1. In ons PTA staat: 50 of hoger afronden naar boven, 45 en lager naar beneden. Ik zat daar net tussen en vond dat ze ,48 maar naar boven af moesten ronden. Mijn afdelingsleider heeft me gelijk moeten geven, gna gna

Wat wel weer vreemd is dat op de lijst die mn leraar op de administratie ingeleverd had wél weer een 8,5 stond en op de lijst met álle gemiddeldes een 8,4....Maar ja, ik heb lekker een 9!!
En ik vond mezelf erg zielig:

Citaat:
Wie kan mij helpen? Ik (18) ben op zoek naar een kamer in (de plaats) Utrecht, voor per direct of anders zo snel mogelijk. De oppervlakte maakt me niet zo veel uit, maar natuurlijk het liefst zo groot mogelijk. Prijs: max. 300 euro. Hospita, studentenhuis: maakt niet uit. Ik ben anders heel zielig want dan ben ik 4 uur op een dag kwijt met reizen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten