Toen ergerde ik me al aan Dr. Phil, maar zn zoon vond ik blijkbaar wel een lekker ding

:
Citaat:
Volgens mij vindt mevrouw Phil het allemaal helemaal prachtig. Ze zat de eerste aflevering in het publiek enthousiast mee te klappen en volgens mij zit ze altijd wel in het publiek........
Dr. Phil had laatst trouwens zijn zoon ook erbij gehaald voor een of ander probleem, een weggelopen meisje waar ie dan mee moest praten ofzo. Zoon Phil is wel een lekker ding trouwens.  Dat meisje was het er trouwens niet mee eens, niks geen ja ja geblaat, maar anders moest ze naar de gevangenis geloof ik.
Waar ik me wel aan erger is dat die Amerikaantjes meteen zo enthousiast zijn. Bij Phil is dat nog niet eens zo heel erg, maar bij Oprah wel. Eén keer per jaar laat ze haar favoriete dingetjes zien en iedereen in het publiek krijgt daar dan een exemplaar van. Moet je ze dan eens horen gillen.....echt lachwekkend gewoon 
|
Ik was nogal een strebertje blijkbaar:
Citaat:
Jaaah...ik stond een 8,48 voor Geschiedenis 1. In ons PTA staat: 50 of hoger afronden naar boven, 45 en lager naar beneden. Ik zat daar net tussen en vond dat ze ,48 maar naar boven af moesten ronden. Mijn afdelingsleider heeft me gelijk moeten geven, gna gna
Wat wel weer vreemd is dat op de lijst die mn leraar op de administratie ingeleverd had wél weer een 8,5 stond en op de lijst met álle gemiddeldes een 8,4....Maar ja, ik heb lekker een 9!!
|
En ik vond mezelf erg zielig:
Citaat:
Wie kan mij helpen? Ik (18) ben op zoek naar een kamer in (de plaats) Utrecht, voor per direct of anders zo snel mogelijk. De oppervlakte maakt me niet zo veel uit, maar natuurlijk het liefst zo groot mogelijk. Prijs: max. 300 euro. Hospita, studentenhuis: maakt niet uit. Ik ben anders heel zielig want dan ben ik 4 uur op een dag kwijt met reizen 
|