Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2009, 10:14
Verwijderd
Hoi ik ben missy, ik zoek een jongen of meisje die iets ouder is dan ik en net iets meer forummacht heeft! Anders kijk ik lekker op je neer. Je moet ook lief, stoer en sexy zijn!

Je weet me te vinden op admin.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2009, 13:07
flyaway
flyaway is offline
Hoi ik ben Kunst, maar alles aan mij is echt! Zoek je puur natuur? Misschien ben ik dan wel de perfecte match voor jou.
Denk jij dat ook? Neem contact met me op
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 12:35
Verwijderd
Hé droomprins! Vlieg met me mee naar een onbewoond eiland. Ik heb lange zwarte haren die zullen wapperen als jij me op je witte paard meevoerd en grote ogen om je smachtend aan te kijken bij een zonsondergang. Als je me terugbrengt voor het studiejaar weer begint, ben ik je vrouw!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 15:12
Missy
Missy is offline
Goedendag jongeman. Mijn naam is Quis. Ik zoek een intellectuele, knappe man, waarbij ik me niet snel verveel. Die me kan uitdagen en die ik niet snel zat ben. Hij moet ook begrip hebben voor mijn vrouwelijke momenten. Voel je er wat voor? Mail me.
Oud 21-08-2009, 15:58
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hey ik ben Missy en ik houd heel erg van SM. Ik ben een strenge meesteres+. Kom bij me langs dan laat ik je mijn SM kelder zien. als je van een flinke afranseling houdt reageer dan snel...
Oud 22-08-2009, 08:35
Verwijderd
Dag, Ik ben het oog van Sauron. Ik word verslagen in deel 3 dus geniet van mij in deel 1 en 2 van Lotr. We kunnen een filmpje gaan kijken, een staar wedstrijd houden, wie-het-langst-z'n-ogen-open-kan-houden-wedstrijdje (wat ik altijd win hihi) Verder ben ik brandbaar en kwaadaardig.

Ben 27 jaar en mijn hobby is om midden aarde te regeren.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 14:44
Martiño
Martiño is offline
Hoi, ik ben Rode Panda. Ik heb schattige krulletjes en mijn grootste hobby is mezelf op de foto zetten en die overal op het internet te posten. Ik ben lief, zacht en knuffelbaar, net als een echte rode panda, en zoek een dito persoon om mijn leven mee te delen.
Oud 24-08-2009, 14:46
Verwijderd
hallo ik ben de fotobaas en ik zoek een leuk moppie en mee te winkelen en naar de bios te gaan. WUBWUB.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 22:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zoek een gevoelige, maar sterke partner, liefst voor het leven, maar een avondje filmkijken zou ik ook fijn vinden. Ben jij lief, hartstochtelijk, warm en bereid met mij een avondje de bank te delen - of misschien ons leven? Laat snel wat van je horen! kusjes, KingelDingel.

Laatst gewijzigd op 24-08-2009 om 22:38.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 22:27
Verwijderd
Hoi ik ben Fizzle-Fluffy en hoewel mijn naam zo doet vermoeden ben ik heus zo poezelig niet. Wel ben ik romantisch en hartstochtelijk en zoek ik iemand met gevoel en klasse. Een interesse in de schone kunsten is zeker een pré. Herken jij je hier in, wend je dan op zo orgineel mogelijke wijze tot mij.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 10:56
Verwijderd
Hallo luitjes,

ik ben Quis, ik ben lief en romantisch ingesteld en zoek een mannenman die toch met mij wil kijken naar oude engelse en romantische films. Paardrijden is een pre edit: motorrijden ook.

tot snel, Quis
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 00:10
Martiño
Martiño is offline
Lief, enthousiast, klein beetje gek knuffelbeertje zoekt dito om een gaaf leven mee te hebben.
Oud 28-08-2009, 00:47
Verwijderd
Ik ben martino en ik zoek een mooi, lieve en spontane jongen die gek is op huisgemaakte aardappelpuree? Bel me snel.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 10:40
flyaway
flyaway is offline
Ik ben Kunst, ik weet heel veel van andere mensen maar nog niet zoveel van jou. Mag ik jou ook leren kennen, en zelfs beter dan anderen? JIJ mag bovenaan komen te staan in mijn adressenboek. Bel je me?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 10:59
Verwijderd
Hallo! Ik ben flyaway, ik ben de cleopatra van het scholieren forum. Val je voor mij, dan ben je zeker niet de eerste of enige, dus je moet constant vechten tegen de rest van mijn aanbidders. Van al dat geweld wordt ik wel opgewonden, dus het is meteen raak. kus.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 13:06
Daboman
Daboman is offline
Ik ben kunst, een vrouw van 20 jaar. Altijd al in geweest voor een beetje lol in het leven? Avontuurlijk ingesteld? De Himalaya willen beklimmen? Bel me! Boekhouders niet reageren a.u.b.
Oud 29-08-2009, 13:53
Verwijderd
Daboman zoekt Dabovrouw.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 14:27
Daboman
Daboman is offline
http://forum.scholieren.com/member.php?u=98172

Maar dat was een undercover. En ik weet ook wel van wie
Oud 29-08-2009, 14:34
Daboman
Daboman is offline
Ik ben rode panda, 21 jaar oud. Ik ben op zoek naar een vrouw van 17-21 jaar die world of warcraft speelt. Liefst een warlock, want dat zijn de meest coole figuren. Voldoe jij aan dit profiel? Neem dan in-game contact op op de Trollbane server. We zullen ontmoeten in de deeprun tram.
Oud 29-08-2009, 18:42
Rivka
Rivka is offline
Daboman zoekt lief forumvrouwtje om wereldburger mee te zijn.
Oud 29-08-2009, 18:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jonge vrouw zoekt sexy Brit om kostuumfilms mee na te spelen. Darcy-look een pre.
Oud 29-08-2009, 19:04
Rivka
Rivka is offline
Blonde 22-jarige 19e-eeuwminnende stoot zoekt bij voorkeur Britse jongeling om bij een knappend haardvuur Oscar Wilde te lezen.
Oud 29-08-2009, 19:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hai! Ik ben een spontane, melige dertienjarige en ik ben op zoek naar een interessante oudere jongen (16-18). Ben jij geinteresseerd en hou je van Amélie en soortgelijke films? Sms me!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 19:34
Rivka
Rivka is offline
Good day, I am an adorable, fluffy 17-year-old girl. Would you like to have a nice cup of tea with me in your garden between lovely flowers? Write me a lovenote.
Oud 29-08-2009, 21:04
Daboman
Daboman is offline
Hallo, ik ben peace&cookies en 13 jaar oud. Jij bent cool. Afspreken?
Oud 30-08-2009, 12:10
Verwijderd
Hoi, ik zoek een lief en mooi meisje dat geloofd in de laddertheorie en toch voor eeuwig op mij valt. Laat mij JOUW held zijn en ik leer jou dammen. .

kus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten