Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zelden tot nooit heimwee maar ik kan wel mensen missen. Ik ben ook chronisch ziek maar praat daar niet graag over dus dat doe ik hier ook niet. Bijna al mijn sokken zijn gestreept. In heel veel van mijn gerechten gooi ik kerrypoeder. Als ik te weinig slaap kan ik halverwege de dag gaan huilen van vermoeidheid. Als het me niet enorm zou beperken in mijn doen en laten zou ik nu (gevoelsmatig) een baby willen. |
![]() |
|
Ik ben best wel jaloers aangelegd en word heel gemeen als ik jaloers ben.
Ik ben niet echt een meisjesmeisje qua gedrag en kan ontzettend bot zijn. Ik heb ontzettend veel slaap nodig maar bijna niemand in mijn vriendengroep lijkt dat te accepteren waardoor ik áltijd smoesjes verzin om niet mee op stap te gaan. Mijn beste vriendin heeft een inlevingsvermogen van jan lul waar ik me mateloos aan erger. Ik stel vaak dingen uit en ik leer super weinig (voor school). Ik ben in de 4e klas lang ziek geweest waardoor ik ongeveer 4 maanden niet op school ben geweest, en in de 5e klas had ik weer een terugval waardoor ik ook lange tijd afwezig ben geweest. Mijn moeder en broer zijn de belangrijkste personen in mijn leven. Ik heb op mijn 11e het contact met mijn biologische vader verbroken en zie hem sindsdien niet meer. Tot en met groep 6 heb ik geduimd. Eén van mijn beste vrienden ken ik al vanaf de peuterspeelzaal. Ik draag een armbandje van een hele goede vriendin uit Ede. Ik heb 6 oorbellen en wil graag een tongpiercing. KLAAAAAAR.
|
Verwijderd
|
- Ik ben wél uitermate geschikt voor een /care-houding, behalve dat ik een groot moreel plichtsgevoel heb maar die twee weet ik uitstekend te combineren.
- Ik vind bijna alle mensen (die ik niet ken) heel erg lame, maar ik zou toch bijna alle mensen helpen als ze hulp nodig zouden hebben. Maar dan moeten ze daarna wel gauw weggaan ofzo. - Gisteren betrapte ik mezelf op dat ik een minuut of tien naar een kinderboek aan het staren was. Nu heb ik 'm maar gekocht. Het is een boek over de ruimte en er staan heel gave plaatjes in. - Ik heb zeven oorgaatjes, maar ik draag meestal maar drie oorbellen. Een ringetje boven in m'n oor en twee hele oude zilveren oorbellen. Ze stellen twee takjes voor, en de sluiting werkt met schroefdraad. - Verder heb ik een tongpiercing en een traguspiercing en ik wil er graag meer, maar alle andere (gezichts)piercings zouden me niet staan. Jammerrr. - Op Terschelling stemt 15% op Wilders, ondanks dat er ongeveer twaalf allochtonen wonen op dat eiland. Er is ook geen criminaliteit en moskeeën zijn er al helemaal niet. De meeste inwoners komen nooit aan wal, dus ze hebben geen idee hoe het hier dan is. Hun redenen zijn 'Ja, nou, eh. Tja. Oja, Nederland is vol!!1!' en 'Ja, als ik zo verhalen over Rotterdam hoor, nou, dan weet ik genoeg'. Dit is geen feit over mij, maar het is wel retarded en ik moest heel hard doch treurig lachen om de documentaire waarin ik dit hoorde. - Ik ben eigenlijk halfblind aan één oog, maar dat had ik niet door tot de oogarts dat vorig jaar opeens zei. Het ging zo: > "Geen wonder dat je met dat oog slechter ziet." < "Oh, wat dan?" > "Je hebt daarmee maar 40% zicht en dat kan niet gecorrigeerd worden." < "HAHAHAHAHA" Want ik vond het heel grappig dat ik dat nog nooit opgemerkt had. - Aan mijn andere oog heb ik like 120% zicht, wat inhoudt dat 'ie veel beter is dan het gemiddelde. Lief oog, hij had zoiets van 'nou als die andere niet wil dan word ik wel gewoon über'. - Ik ben heel goed in afstanden schatten en ik weet ook altijd hoe laat het is, ondanks dat ik geen horloge draag. Meestal zit ik er hooguit een paar minuten naast. - Ik vind kaartlezen leuk en ik ben er ook best goed in. - Maar richtingsgevoel heb ik niet echt, behalve in chaotische steden zoals Amsterdam en Rome. In Amstelveen verdwaal ik heel vaak, want daar heb je alleen rechte straten met overal ongeveer dezelfde huizen. - Ik wil graag een zakkompas, maar alle kompassen die ik tegenkom zijn lelijk of doen het niet. - Zoals het kompas op mijn Filmmuseum-pen. Die doet het niet. - Als kind had ik wel een kompas en dat droeg ik altijd bij me. Maar toen kreeg ik een klein plastic beeldje van een kat, met een magneet in de neus zodat 'ie het bijgeleverde bolletje wol kon 'vastpakken'. Die begon ik toen ook constant bij me te dragen en daardoor ging m'n kompas kapot. - Ik wil best graag in m'n eentje lang op reis, de Camino de Santiago lopen of backpacken in Australië ofzo, maar ik heb zoveel tijdsgebrek door studie en HOBBIES en mensen die ik graag wil zien en meer van dergelijke zaken dat ik al blij mag zijn als ik een weekje per jaar de tijd heb om rustig thuis te zitten en bij te komen van alle (sociale) drukte. - Ik houd niet van de leiding nemen, omdat ik het vermoeiend vind om de eindverantwoordelijke te zijn voor van alles, maar toch ben ik het best vaak. Vaak omdat er niemand anders wil/kan, soms omdat ik de enige ben die niet betrokken is bij een conflict dat opgelost moet worden, maar meestal omdat ik de enige ben die vindt dat er iets moet gebeuren en daarmee begin, waarna meer mensen zich bij me aansluiten. Straks hebben mensen nog door dat ik helemaal niet zo onverantwoordelijk ben als mijn zorgvuldig opgebouwde imago doet vermoeden ![]() - Ik heb geen tv-aansluiting en dat vind ik heel prettig, maar ik vind het wel heel jammer dat ik How It's Made van Discovery niet kan kijken. - Ik vind heel veel dingen aan mij heel normaal, maar soms blijkt opeens dat allemaal andere mensen ze heel raar vinden. Dan ben ik verbaasd. - 'Het straatje' van Vermeer is één van de weinige schilderijen die ik écht heel graag in het origineel bij mij thuis zou willen hangen. Want op reproducties zie je niet goed hoe gaaf hij is. Gelukkig woon ik in Amsterdam en kan ik op ieder gewenst moment naar het Rijksmuseum om 'm te bekijken, dat is ook wat waard. - In mijn vensterbank staat een dode basilicumplant. Planten willen nooit groeien bij mij. - Pesto vind ik fakking lekker. - Er zijn teveel voorwerpen in mijn huis. - Gisteren kwam er een interessante theologische vraag in me op die ik heel graag wilde bespreken met m'n gristelijke vriendinnetje, maar ik ben 'm vergeten. ![]() - Ik vind Pokémon leuk, maar nu niet meer want nu zijn het er teveel. Vanaf het moment dat er OPEENS like 498743 Pokémon bij kwamen vond ik het gay. Toch moet het volgende gezegd worden: het is Pikachu, niet Picachu. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben veel te vriendelijk en meelevend en aardig en bescheiden, vandaag nog liet ik 4 mensen voor bij de kassa. Ik voel me veel gemakkelijk bij totaal onbekende meisjes dan bij sommige jongens. Ik vind jongens die ik nog niet ken absoluut eng. Ik heb wat van de paranoia van de familie geërfd, gelukkig niet te veel. Ik vond mijn mentor een totale eikel en ben blij dat ik van hem af ben. Ik ben de goeroe van de klas, maar net geen wandelende encyclopedie, en daar ben ik wel blij om.
|
Verwijderd
|
Ik ben niet in staat om te kiezen welke kleding ik aan wil. Dus pak ik elke ochtend de onderste broek van de stapel en het onderste t-shirt. Als ik de was gedaan heb leg ik de schone dingen weer bovenop waardoor elk kledingstuk even vaak wordt gedragen. Ik ben ook niet in staat om te bepalen wanneer het tijd is om een kledingstuk te vervangen, daarom hou ik bij wanneer ik wat gekocht heb en vervang ik elk kledingstuk na 5 jaar (behalve feestkleding, die gaat 10 jaar mee).
Als ik mag afgaan op mijn beoordelingsgesprekken van stages, is mijn slechtste punt dat ik te bescheiden ben. Dat klinkt als een mooie binnenkomer op sollicitatiegesprekken, maar bij de gynaecologie vonden ze het aanleiding om te twijfelen of ik wel een voldoende moest krijgen. Binnen de geneeskunde wordt veel aan arrogantie gehecht. Ik ben niet autistisch en ook niet hoogbegaafd. Daar kan ik vrij zeker van zijn, want ik ben getest. Ik denk dat het belangrijkste doel van DK is dat je over jezelf kunt praten en er een goede kans is dat mensen het lezen. In dat licht bekeken is dit een ultiem DK topic Ik vind mijn konijn Daan leuker, want die loopt altijd rond en likt aan je enkels. Maar ik vind mijn konijn Sam liever, vooral omdat Daan de baas over hem speelt en ik een zwak heb voor underdogs. Laatst gewijzigd op 06-08-2009 om 19:47. Reden: ik heb er alwéér een toegevoegd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ene been is 5 mm korter dan het andere. Vroeger was dat 10 mm maar dat is -terwijl ik al uitgegroeid was- bijgetrokken, iets dat eigenlijk onmogelijk is, volgens de podoloog. Ik duimde tot mijn zeventiende en slaap nog steeds met een lap. Ik ben een ongelofelijke laatbloeier. |
![]() |
|
Ik ben ook best wel geschikt voor een /care-houding, meestal. Als ik boos ben, ruzie met ouders/zusje, ben ik dat vaak ook na 10 minuten wel weer vergeten
![]() En ik ben ook niet autistisch, volgens de test. M'n moeder denkt van wel. En ik had volgens de testen daar een IQ van 111, maar m'n mentor dacht dat dat lager is dan echt, door aandachttekort. Want ik heb wel ADHD, volgens de testen. Maar tegenwoordig reageren de meesten heel verbaasd als ik dat vertel. ![]()
|
Verwijderd
|
Het zou me geweldig lijken om een bank te beroven, met een slim plan en zonder mensen te moeten bedreigen of te doden.
Ik haat het als ik mensen een probleem vertel en dan dat ze zeggen "Ja dat had ik ook, ik weet precies hoe je je voelt.| Nee je weet niet hoe ik me daarbij voel want iedereen ervaart alles op een ander niveau Ik had 2 IQ testen gedaan, 1 was gericht op theorie (taal, rekenen etc) dat was een klein beetje onder het gemiddelde.Bij de 2e test moest je puzzels namaken, bepaalde beelden onthouden, dat was hoog boven het gemiddelde. Soms lijkt het wel of ik een paar keer dood ben gegaan. Als ik gelukkig ben kan ik daar moeilijk mee omgaan. Ik heb een intens bizarre ervaring met paddo's gehad. Ik heb precies 10 operaties gehad. Toen ik geboren was had ik wat met mijn darmen wat bij 1 kind in de 5 jaar voorkomt. (In nederland dan! Toen des tijds, geen idee hoe dat nu zit.) Laatst gewijzigd op 06-08-2009 om 19:53. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic; - Ik ben wel autistisch en hoogbegaafd volgens de tests, maar ik heb geen idee wat m'n IQ is want IQ-tests geven allemaal verschillende getallen aan. Het hoogste wat ik heb gehaald was rond de 180 voor een kindertest op m'n zesde en rond de 150 op een gewone test rond m'n achttiende/negentiende. Het laagste wat ik heb gehaald was 120 oid. Dat geeft allemaal niet zozeer mijn intelligentieniveau aan, maar meer dat IQ-tests relatieve nonsens zijn. - Door jarenlang heimelijk alcoholisme, zo rond mijn rebelse puberjaren, vind ik nu bier op kamertemperatuur lekkerder dan gekoeld bier. Citaat:
Iedereen op internet is vermeend autist en hoogbegaafd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meer ontopic omdat ik geen waarschuwing hoef: - Ik ga de 24ste op vakantie en daar heb ik heel veel zin in, want het is naar hetzelfde plaatsje in Oostenrijk waar ik vorig jaar ook was en dan kan ik terug naar een bepaald watervalletje dat daar is. Het is een watervalletje met bizar lekker bergwater hebt. Het is dat ik daarna nog naar Keulen ga, anders had ik er een aantal literflessen van meegenomen. |
![]() |
|
Wist je dat ik..?
..hier al 6 jaar op het forum rond zwerft? ..waarvan ik 2 jaar lang hier niet ben geweest? ..20 jaar ben maar iedereen me uiterlijk op 16/17 schat? ..heel veel van me waterschildpad hou? ..en ook me manegepaard? ..maak eigenlijk best veel schrijffouten maar dat heb je waarschijnlijk al gemerkt. ..hou van werken. ..ben in het echt verlegen. ..maar mensen toch vinden dat ik spontaan ben? ..heel vaak achter elkaar kan lachen als iets grappig is waardoor mensen die mij niet kennen denken:,,wie is die rare meid?’’ ..dat als iemand 1 keer een slaat-nergens-op-grap heeft verteld ik vaak als enigste lach, als iedereen lach ben ik meestal stil omdat ik de "echte-normale-grap" niet begrijp ..niet tegen veranderingen kan. ..af en toe heel to the point kan zijn. ..de enige emotie die ik voornamelijk laat zien blijdschap is? ..ik geen raad weet als iemand zijn hart kom luchten of kom huilen tegen me. Ik zeg wel wat maar volgens mij klink het heel lomp of dom. Daarom zeg ik vaak:,,Sorry als ik zo bot klink ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.’’ ..Chemisch Lab ga doen op de HBO. .. 6 jaar heb gewoont op Curaçao. ..dat me waterschildpad nu 8 jaar oud is. ..bij mijn ouders woont. ..als ik gestresst ben heel chaotisch ben en slordig ga doen. Dat was het.
Laatst gewijzigd op 06-08-2009 om 20:48. Reden: meer weetjes |
![]() |
|
![]() |
Ik ben niet hoogbegaafd, heb een vrij gemiddeld vwo'ers IQ, maar heb wel een heel goed geheugen (jammer alleen dat ik meestal de meest onbelangrijke dingen beter onthou dan belangrijkere dingen) en kan heel goed leren. En ik leer ook heel graag.
Ik wilde vroeger astronaut worden of sowieso gewoon iets met sterren, maar toen bleek dat je daarvoor goed moest zijn in wiskunde en natuurkunde en toen heb ik het maar opgegeven. Ik wilde ook nog een tijdje schrijfster worden trouwens. En ik kon op m'n derde al lezen en ik vond het vroeger altijd heel raar dat anderen dat pas leerden op hun zesde. ![]() |
![]() |
|
- Ik droom elke nacht en ik onthoud dat ook, soms onthoud ik zelfs meerdere dromen per nacht
- Vroeger was ik heel erg geinteresseerd in sterrebeelden en tarotkaarten en dat soort dingen - Altijd als ik Grey's Anatomy kijk heb ik lichtelijk spijt dat ik ook niet die kant ben opgegaan - Ik ben zo gek van Lost dat ik regelmatig op de hyves zit, blogs lees, lid ben van recapmannetjes bij youtube, theorieën lees, de meeste eps minstens 5x heb gezien - Ik kan mijn arm zo buigen dat het lijkt of ie gebroken is - Ik durf mensen niet te bellen, zelfs mijn vrienden niet - Ik heb altijd het idee/de angst dat mensen me niet echt aardig vinden maar me gewoon accepteren omdat ik er nu eenmaal bij zit, ook bij vrienden - Ik zoen alleen maar met iemand als er voor mij meer inzit dan alleen maar een avondje plezier - Ik heb een deal met mezelf dat ik geen dingen uit het verleden nu nog goed mag maken - Ik ga nooit mee op kampen en liever ook niet op vakantie omdat ik snel overprikkeld raak - Ik dagdroom vaak dat het leven niet zo saai is maar het heel anders zou zijn als ik bv op een eiland zou crashen (goh where does this come from) en dat ik dan heel andere dingen aan mijn hoofd zou hebben, lijkt me heel fijn - Ik fantaseer hele persoonlijkheden bij mensen die ik niet of alleen maar 'gespot' heb - Ik mis het hebben van een echt hele goede beste vriend sinds ik gebroken heb met mijn beste vriend van vroeger
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic; - Die Renee uit bovenstaande link, in het stuk over de griep, ik vind dat ze echt een superleuk hoofd heeft. Jammer van de taalfouten die ze maakt, anders zou ik 'r doen. |
![]() |
|
![]() |
* Ik ben van een drieling.
* Mijn broers en ik lijken qua uiterlijk totaal niet op elkaar. * Ik zal nooit groter worden dan mijn ouders en dat vind ik eigenlijk wel jammer. Ik ben dan ook maar 1,51m en ik denk niet dat ik veel kans heb om nog te groeien. ![]() omdat zij krimpen. Maar dat wens ik hen niet toe. * Ik ben ontzettend naďef. * Het heeft erg lang geduurd voor ik de klok kon lezen. Nu moet ik nog steeds goed opletten dat ik goed kijk. (Dit geef ik pas de laatste 2 jaar toe. ) * Ik keek tot een jaar geleden scheel, maar ik heb dat laten corrigeren. Ik vind het nu zo leuk dat mijn 2 ogen terug kijken als ik in de spiegel kijk. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een behoorlijk slecht korte termijn geheugen. Als ik m'n fiets ergens parkeer ben ik daarna vaak 10 minuten bezig m'n fiets weer te vinden. Ook bij dit topic wil ik elke keer posten maar dan vergeet ik weer de dingen die ik wilde posten.
Ik stoor me altijd aan andere mensen die ik niet ken als het ergens druk is. Vooral in winkels(traten) heb ik altijd een hekel aan mensen die met kinderwagens lopen. Ik stoor me overigens ook heel erg aan kleine kinderen die hard huilen of schreeuwen. Ik vind het erg leuk om mensen te irriteren of boos te maken. Ik voer dan ook vaak discussies gewoon om het voeren van de discussie. Vroeger sprak ik altijd over mezelf in de 3e persoon. Ik koop wel eens een studieboek om dat voor m'n plezier te lezen, zo ga ik vanmiddag een studieboek over breukmechanica kopen. Ik heb 's ochtends als ik wakker ben altijd direct veel energie, ik ben kom ook zelden na 11 uur uit m'n bed. Ik vind domme mensen irritant. Vroeger vond ik goochelen heel leuk net zoals astronomie. Ik kan vrij veel dingen repareren, over het algemeen snap ik hoe iets werkt als ik het zie. Ik studeer bijna nooit echt zo dat ik snap wat er gebeurd, ik snap daarentegen wel heel snel hoe iets gebeurd en hoe ik het kan reproduceren. Ik leerde tentamens altijd door oude tentamenvragen te maken in de hoop dat er soort gelijke vragen gesteld werden op het tentamen. Ik altijd erg kritisch ben naar het werk van anderen toe, maar me er aan stoor als andere moeilijk doen over mijn werk ![]() O en ik loop ook erg hard. Ik moet altijd bewust zacht lopen als ik met andere ben. Laatst gewijzigd op 07-08-2009 om 19:02. |
![]() |
|
Ik ben misselijk
Ik heb zin in een broodje met skippy pindakaas Ik heb pas weer voor het eerst pindakaas gegeten Ik lustte vanaf ongeveer mijn zesde tot nu geen pindakaas meer Dat komt omdat ik toen een hele pot pindakaas in een keer op at en heel erg misselijk werd Ik lustte ook geen pindasaus meer Ik lustte ook geen pinda's meer Ik lust nog steeds geen pinda's Ik lust ook geen cashewnoten Ik lust ook geen pistachenoten, omdat ik er te veel van heb gegeten Mijn ouders kopen elke keer iets van tien zakken met pistachenoten Die eten ze ook nog op.
|
Verwijderd
|
Ik moest vroeger de heel heel heel vieze anti-wagenziekte pilletjes altijd met AH sinaasappelsap innemen. Dus heb ik van mijn 8e tot mijn 12e geen AH sinaasappelsap gelust. Ik moest al kokhalzen als ik het pak zag. Daarna kreeg het pak een ander uiterlijk en toen lustte ik het weer.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh als kind had ik ook veel last van wagenziekte, vooral toen we nog een andere auto hadden. Daar hing een geurballetje in dat een vreselijke stank verspreidde en ik dacht altijd dat ik daardoor misselijk werd. Nu ben ik gelukkig alleen af en toe misselijk als ik in de bus zit.
Ik heb zojuist voor het eerst van mijn leven een back-up gemaakt van mijn bestanden. Ik heb ongeveer een jaar lang een cup-a-soup verslaving gehad, maar nu ze het 'nog lekkerder' hebben gemaakt lust ik het niet meer. Ik hou er absoluut niet van om door onbekenden aangeraakt te worden en ik heb ook een hekel aan mensen die bij de eerste ontmoeting een slap handje geven. Ik vind het ook stom om als er familie op bezoek komt iedereen drie kussen te moeten geven, dus meestal vertoon ik me pas vijf minuten nadat iedereen is binnengekomen zodat iedereen al zit en ik niet meer aan iedereen kussen hoef uit te delen. ![]() Ik heb nog nooit een IQ- of autismetest gedaan. Ik ben erg slecht in rekenen, en eigenlijk in alles dat met cijfers te maken heeft. Telefoonnummers en datums kan ik nooit onthouden. Ik hou van kleuren en kleurcomposities en onthou allerlei onzinnige uiterlijkheden van mensen, zoals hoe een bepaald wenkbrauwhaartje krult of hoe iemands onderste ooglid eruit ziet. Voorhoofden vind ik ook interessant, want bij sommige mensen zit er echt een heel patroon in. ![]() Ik loop standaard heel snel en krijg daar altijd opmerkingen over. Ik hou niet van katten, maar onze buurkat vind ik wel erg lief. Als ik met de fiets weg wil komt ze altijd langs mijn benen ronken en het fietspedaal kopjes geven. Als ik dan verder wil gaat ze voor me op straat zitten zodat ik niet weg kan. ![]() Ik kan met verf haarfijne lijntjes schilderen, maar ik kan niet mijn nagels lakken zonder twee centimeter uit te schieten. Ik word chagrijnig van dit weer. Ik heb gisteren voor het eerst sinds jaren gezwommen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wilde posten "Ik weet niet meer wat ik wilde posten" maar toen bij "ik weet" wist ik weet wat ik wilde posten. Leuk he!
Vroeger kroop mijn broer altijd bij mij in bed als het koud was want volgens hem was ik een biologisch kacheltje. Ook wilde wilde mijn broer altijd verhalen van mij horen over mijn bedachte avonturen van "De dikke mevreu" De dikke mevreu reeks gaat over een vrouw die zo ongelovelijk dik is en belachelijk grote tieten heeft, ze heeft een huisdier en dat is een bankje dat leeft. Zodat ze waar zo ook gaat altijd kan zitten. De tietenjatter is altijd uit op haar borsten. Ik ga een huis kraken. Ik ben jaloers op mevrouw hierboven, ik wil ook haarfijne lijntjes kunnen schilderen! ;x Ik heb ooit een flinke tijd een slappe lach gehad om een schaap. Als ik val van de fiets of ik word aangereden (wat 1 keer is gebeurt) ben ik een ongelovelijke droogkloot op dat moment. Ik was een keer met de scooter gevallen en terwijl ik viel dacht ik "Ow nee he.." Ik was een keer zachtjes tegen mijn achterband van de fiets aangereden waardoor ik een slag in m'n wiel kreeg en de straat op slingerde, bijna recht tegen een rijdend busje op maar kon nog net op tijd bijsturen waardoor ik zachter tegen de zijkant aan botste. Ook toen dacht ik "moet dit nou.." Laatst met de fiets gevallen en dacht "Noh!" |
![]() |
||
Citaat:
Ik hou ook van kerkhoven en begraafplaatsen, vooral oude (Joodse) begraafplaatsen bezoek ik graag. Serene stilte, rust. Ik kan er uren zomaar zitten nadenken, vooral op oude (gedeelten van) begraafplaatsen, omdat daar bijna nooit meer iemand komt. En kloosters zijn ook heerlijk. Kloosters hebben een hele grote bibliotheek, een heerlijke kruidentuin en mysterieuze kamertjes vol oude boeken. Sluit me op in een kloosterbibliotheek met een notitieboek en een vulpen en ik hou het urenlang vol.
|
Verwijderd
|
Ik draag een bril, en die haat ik.
Ik ben klein voor mijn leeftijd, 13 jaar, 1.50CM ik speel sinds mijn 3e gitaar. Nu treed ik op. Ik ben een keer bij een concert van Les Paul & Chet Atkins op het podium gevraagd, door Les Paul himself, en toen moest ik voor 100.000 (inc tv) Gitaarspelen, op de gitaar van Les Paul. Daarna kreeg ik gesigneerde plectrum's van ze. En ze hebben mij t-shirt gesigneerd. Dat ik met 2 plectrums (zie hierboven) in een zakje onder mijn kussen slaap. Ik hou van Gitaarmuziek. (oude) Dat ik me verveel. |
![]() |
|
Ik kan nooit slapen in de auto,
ik ben helemaal niet technisch, ik kan zelfs de billy-boekenkast van ikea nog verkeerd om in elkaar zetten ( dit gaat gelukkig wel steeds beter). Wespen vind ik eng! Wanneer er eentje in de buurt ik loop ik snel een stukje verder! Soms ben ik best lomp, laat dingen vallen, raak dingen eventjes kwijt. Mijn kamer is vaak een rommel, dit gaat helemaal vanzelf! Gelukkig komen er steeds meer dozen en andere dingen om de boel netjes te houden. Ik heb altijd een horloge om, ik kan er niet tegen als ik niet weet hoe laat het is. Werken in de supermarkt vind ik echt super fijn om te doen! Boeken die slecht aflopen vind ik niet leuk. Het zelfde geld voor films. Ik wil graag een groot schoolbord op mijn muur hebben, ik ben nog bezig met het verzinnen hoe. |
![]() |
||
Citaat:
Ik slaap niet graag naakt, want ik ben me dan de hele tijd zo ontzettend bewust van mijn eigen naaktheid, en als ik dan m'n knuffelbeer vasthoudt vind ik het bijna obsceen ![]() ![]() Ik praat vaak hardop als ik alleen zit tv te kijken, dan geef ik commentaar of roep ik dingen tegen personages (vooral bij spannende of zielige dingen, zoals Lost). Ik hou heel erg van autorijden, vooral met mooi weer. Raampjes open en dan heel hard muziek draaien, goede meezingnummers, zoals van Queen of Abba, of lekkere oude rocknummers. Ik kan me vreselijk ergeren aan mijn vader als hij weer eens chagerijnig is en dat afreageert op zijn omgeving, maar ik merk vaak dat ik precies hetzelfde doe, en dan ind ik het moeilijk om me in te houden. Vaak ga ik ervan uit dat iedereen wel bepaalde basiskennis heeft. Maar ik kom er steeds weer achter dat die basiskennis bij iedereen echt heel verschillend is. Ik neem altijd aan dat iedereen wel iets weet van biologie, of wiskunde, omdat het voor mij zo ontzettend basaal is, en merk dat veel mensen er niks van weten.
|
Verwijderd
|
- Mensen waarvan ik het idee heb dat ze me alleen maar accepteren en waarvan ik denk dat ze wel iets beters te doen hebben dan tijd doorbrengen met mij noem ik geen vrienden.
- Ik hou ervan om esdoornhelikoptertjes op mijn neus te plakken. Die dingen waar de zaadjes in zitten dus. Als je de flapjes van elkaar trekt en het zaadje eruit haalt kun je hem op je neus plakken. Dat deed ik als kind altijd, maar tegenwoordig kom ik nergens meer helikoptertjes tegen met zelfklevende flappen dus nu lukt het me nooit meer en dat vind ik jammer. Ik hoop echt dat ik ze nog eens vind, want het lijkt me gaaf om dan samen met iemand ze op onze neuzen te plakken en een soort gevecht te houden wie als eerst het helikopertje van de ander zijn neus weet af te meppen zonder zijn handen te gebruiken. Dit klinkt vast heel raar. ![]() - Als ik thuis ben en ik zie dat het hard gaat regenen ga ik graag zonder jas naar buiten en loop ik tot ik volledig doorweekt ben en het koud heb. Zodra ik thuis ben neem ik dan een warm bad of een douche en nestel ik me op de bank in droge kleren. Dat vind ik heerlijk. ![]() - Ik hou heel erg van zingen ook al kan ik het niet goed. Als ik me slecht voel doe ik het, en als ik ervoor in de stemming ben ook op straat. Alleen durf ik dan nooit door te zingen als iemand me passeert en ga ik over op een soort gemurmel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
- Ik kan heel goed accenten nadoen of mensen imiteren
- Een persoon ben die je vaak of helemaal geweldig vindt of echt een eikel - Ik eigenlijk wel iets te veel drink, echter geen verslaving maar ik ben niet zo blij met sommige opmerkingen - Dit ook voortkomt uit verslavinggevoeligheid in mijn familie waardoor ik eigenlijk heel onzeker/angstig ben op dat gebied - Als ik iets fouts doe daar heel laconiek mee om kan gaan ŕ la 'nou ja, nu is het toch al gebeurd en ik kan het niet meer terug draaien' - Ik kan twee benen in mijn nek leggen - Ik kan best wel goed zingen - Als ik aan een appel denk ik ook vaak het woord visualiseer - Ik bezit behoorlijk wat temperament en ik ben extreem ongeduldig dat het soms een beetje mensen kan intimideren - Ik vind eten zonder al te veel poespas maar gewoon naturel het lekkerst - Ik presteer het beste onder druk qua leren - Ik een beetje een aandachtstrekker ben - Ik me er soms voor schaam dat ik veel sociale contacten heb als ik zie dat bepaalde mensen dat niet hebben - Kattenhater ben - Ik vroeger wel eens dwanghandelingen had zoals op bepaalde stoeptegels wel lopen maar daar gelukkig nu geen last van heb - Mijn moeder in therapie is geweest voor smetvrees en een koopverslaving en ik daar absoluut de humor van kan inzien ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #3 Missy | 297 | 11-05-2010 00:06 | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #2 Miekje* | 500 | 26-01-2010 10:15 | |
De Kantine |
Vertel iets over de forumer boven je #16 Verwijderd | 500 | 03-09-2009 14:38 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |