Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2009, 13:13
Verwijderd
Heb nu even echt gegoogled. Slechts 1 pagina waar ik op sta en niet iemand anders met mijn voornaam of achternaam. Alleen wat sportdaguitslagen en 1 keer mijn tel. nr. maar ik heb al gevraagd om die eraf te halen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2009, 16:52
Lyne
Lyne is offline
Hmm.. ik heb mezelf net gegoogled en ik kom dus uit op 1 link, van mijn universiteit die elke week drie studenten een vraag stelt, en dan kom je met je antwoord en foto op de website.

Vind het wel vervelend dat dat via google te vinden is, ga het toch maar weg laten halen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 18:28
KreZor
KreZor is offline
Nee, ik hou er ook niet van om onder mijn naam op internet te vinden te zijn. Facebook en hyves doe ik niet (meer).
Oud 07-10-2009, 19:09
DreamAboutIt
DreamAboutIt is offline
Laatst stond er op de eerste pagina een resultaat waar ik niet erg blij mee was. Verzoekje bij Google ingediend of het verwijderd kon worden (heb ingevuld dat de pagina niet meer bestond). Nu ben ik (op een pagina na dat ik geslaagd was) niet meer te vinden Wel via hyves, maar alleen zichtbaar voor "vrienden"
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 16:50
Verwijderd
Ik heb een hyves account, maar daar heb ik maar 1 keer gebruik van gemaakt om erachter te komen waar een begrafenis van een vriend zou plaatsvinden, er staat ook geen foto bij.
Verder vind ik een berichtje dat ik heb achtergelaten op iemands gastenboek, en bij schoolbank maar daar staan ook geen foto's bij.
Je komt dus niet veel te weten over mij en dat wil ik graag zo houden, ik let er wel op.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 14:17
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben nauwelijks vindbaar. Als je op mijn naam zoekt, kom je bij facebook uit. Die is niet toegankelijk voor buitenstaanders dus er is alleen een foto te zien (en dat is een brave foto). Verder wordt mijn naam door 2 mensen op internet een keer genoemd, op een forum en op een blog. Daar staat ook niets afschuwelijks bij. Verder kom je niet bij mij uit. Prima dus.

Ik ben er ook wel bewust mee bezig. Toen ik wat jonger was, was ik er minder mee bezig maar toen speelde dit ook gewoon eigenlijk nog niet echt (niet in mijn leven maar ook niet in het algemeen). Gelukkig heb ik toen geen rare dingen op internet gezet.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 23:40
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ja ik ben wel te vinden. Als je googled op mijn naam is mijn facebook/hyves foto de eerste die je tegenkomt bij de plaatjes. Je kunt zien met wie ik bevriend ben maar zolang je mijn vriend niet bent kun je de foto's enzo niet tegenkomen. En al zien ze de foto's, dan zien ze een vrolijke meid die veel reist en af en toe van een feestje houdt.
Voor de rest kom je me tegen bij mijn universiteit, met een wedstrijd waaraan ik meedeed, honours programma bundel en muziekvereniging commissies.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 16:43
marrel
marrel is offline
Je vind m'n hyves, maar dat is opzich wel een nette pagina vind ik. Let er in zoverre op dat er geen belachelijke foto's op staan of rare teksten. Niet vrienden zien sowiso niet alles.
Facebook vind je maar daar staat niks op
En verder wat nutteloze dingen als een vakantiebeoordeling en een inzending voor een fotowedstrijd enzo.
Er staat volgens mij niks wat tegen me kan werken, maar misschien toch ooit beter opletten met voor+achternaam.
Oud 11-10-2009, 16:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben te vinden via google maar wat je vindt zijn geen schokkende dingen. Je vindt een berichtje, ook met foto op de website van het astmafonds dat ik ooit een groot bedrag voor ze ingezameld heb wat ik toen overhandigd heb, (alleen maar positief lijkt me). Verder vind je m'n facebook maar die is alleen zichtbaar voor vrienden en zo vind je alleen een foto waar ik mee kan leven, m'n hyves vind je gek genoeg niet, die van m'n broertje vind ie wel (als je googelt op mijn naam ). Het enige waar ik van baal is een berichtje op de website van collegenet waarin ik jaaaaren terug m'n e-mailadres getypt heb wat bestaat uit voornaam+achternaam. Dat e-mailadres heb ik ook al jaren niet meer maar misschien toch maar eens vragen of ze dat uit die post kunnen verwijderen want het doet er nu toch niet meer toe.
Oud 13-10-2009, 09:20
Verwijderd
Je vindt mijn facebook, hyves, hyves-van-vrienden, twitter, gedichten, krantenartikel en dat soort zooi. Maar facebook en hyves zijn verder afgeschermd en de rest vind ik niet erg dat het te vinden is
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 15:28
wup
wup is offline
Op google vragen ze meteen of het niet verkeerd gespeld is. Zowel mijn voor als achternaam hebben een (spellings)variant die veel vaker voorkomt. De kans is wel groot dus dat ze op die naam gaan zoeken en dan kom je op sportuitslagen.
Mijn facebook en hyves zijn wel te vinden. Hyves is verder niet te zien en volgens mij facebook ook niet. En verder heb ik geen rare hobby's en zet ik nooit rare foto's van mezelf op internet, dus als ze toch foto's oid vinden, is dat prima. Maak me meer zorgen om mensen die mij 'taggen' op facebook op rare festival foto's enzo..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 07:58
HST
HST is offline
Alles van mij is prive.
Als mijn baas mij dit zou gaan proberen zou ik niet blij worden..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten