Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2009, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Veel huisvrouwen doen gewoon veel meer dan ze zouden moeten doen omdat ze lijden aan smetvrees, opruimwoede en ze het idee hebben dat zij wel weten wat de andere gezinsleden nodig hebben om goed te gedijen terwijl ze in feite de meeste dingen zo doen omdat dat voor henzelf prettiger is.
Ik denk dat ze voornamelijk bang zijn geconfronteerd te worden met de waarheid, namelijk dat ze gewoon te lui zijn om te werken en door fictief "werk" te verzinnen voelen ze zich weer nuttig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2009, 10:37
Nona
Nona is offline
Citaat:
Veel huisvrouwen doen gewoon veel meer dan ze zouden moeten doen omdat ze lijden aan smetvrees, opruimwoede en ze het idee hebben dat zij wel weten wat de andere gezinsleden nodig hebben om goed te gedijen terwijl ze in feite de meeste dingen zo doen omdat dat voor henzelf prettiger is.
Op die manier zijn veel ziektes wel teruggedrongen tot uithoeken van de wereld waar ik niet kom. Niet dat het nu nog nodig is hoor, maar hygiene zorgt niet alleen voor allergieen en extra werk.

Dat veel mensen nu een beetje te panisch zijn is dan weer een ander verhaal.
Oud 26-08-2009, 19:21
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik denk dat ze voornamelijk bang zijn geconfronteerd te worden met de waarheid, namelijk dat ze gewoon te lui zijn om te werken en door fictief "werk" te verzinnen voelen ze zich weer nuttig.
En jij zorgt wel volledig voor je eigen huishouden neem ik aan?
Oud 26-08-2009, 19:24
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Op die manier zijn veel ziektes wel teruggedrongen tot uithoeken van de wereld waar ik niet kom. Niet dat het nu nog nodig is hoor, maar hygiene zorgt niet alleen voor allergieen en extra werk.

Dat veel mensen nu een beetje te panisch zijn is dan weer een ander verhaal.
Neuh, dat had vooral met handen wassen en penicilline te maken. Niet met elke dag alle stofdeeltjes uit je huis te verwijderen, dat levert toch vooral allergieën op.
Oud 26-08-2009, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ik wel en het stelt GEEN RUK voor.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, samen met mijn vriendin, hoogstens een paar uur per week.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 21:25
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ja, samen met mijn vriendin, hoogstens een paar uur per week.
Hoe groot woon je? Dat maakt namelijk ook nogal verschil. Als je 10 kinderen huist, is het toch even wat meer werk dan een studentenkamer of -appartement.
Oud 26-08-2009, 21:49
Verwijderd
10 kinderen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 21:59
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
10 kinderen
Ik nam het gemiddelde van mijn geboortedorp
Oud 26-08-2009, 22:21
Verwijderd
Arme jij, opgroeien in Rijssen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 23:59
Honk4gayrights
Honk4gayrights is offline
Ik ben vrijwillig werkeloos, en buiten de ideale manier tevinden om jankende of hyperactieve koters in, bijvoorbeeld, de supermarkt te extermineren zonder strafrechtelijk vervolg te worden heb ik geen intresse naar bejaarde of kinderen.

Zijn wel vrij brede benamingen "kinderen" of "bejaarden", of juist te nauwkeurige.
Een man van 64 zoals bijvoorbeeld Lemmy(Motörhead) vind ik razend intersant.
De gepensioeneerde kapitalist vind ik ook razend intersant.. om in een discussie verbaal te mishandelen.
Bejaarde als in verzorgings afhankelijke oudjes @ dagverzorging vind ik vrij on interessant.

Veel meisjes van 14-15 vind ik leuk om mee te kletsen, terwijl ik jongens bevooroordeel en jonger dan 16 met heel veel moeite een kans gun.
Niet persee seksueel bedoeld, maagden zijn bij voorbaat uitgesloten van neuken, maar dan nog kan ik leuke, vermakelijke boeiende gesprekken met ze hebben.

Bovendien is de stelling subjectief, en dus fout.

Ik ben speed verslaafd, 16 en dus nog een "jongeren". Lijkt me sterk dat een, bijvoorbeeld, christen nu interesse in mij heeft als gespreks partner, laat staan vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 05:59
hookee
hookee is offline
Citaat:
bla bla.
Grow up or end it now..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 06:13
Honk4gayrights
Citaat:
Grow up or end it now..
Hahaha, nee ik neem je heel serieus nu, merk je het?
/golfclap
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 06:24
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vrijwillig werkeloos, en buiten de ideale manier tevinden om jankende of hyperactieve koters in, bijvoorbeeld, de supermarkt te extermineren zonder strafrechtelijk vervolg te worden heb ik geen intresse naar bejaarde of kinderen.

Zijn wel vrij brede benamingen "kinderen" of "bejaarden", of juist te nauwkeurige.
Een man van 64 zoals bijvoorbeeld Lemmy(Motörhead) vind ik razend intersant.
De gepensioeneerde kapitalist vind ik ook razend intersant.. om in een discussie verbaal te mishandelen.
Bejaarde als in verzorgings afhankelijke oudjes @ dagverzorging vind ik vrij on interessant.

Veel meisjes van 14-15 vind ik leuk om mee te kletsen, terwijl ik jongens bevooroordeel en jonger dan 16 met heel veel moeite een kans gun.
Niet persee seksueel bedoeld, maagden zijn bij voorbaat uitgesloten van neuken, maar dan nog kan ik leuke, vermakelijke boeiende gesprekken met ze hebben.

Bovendien is de stelling subjectief, en dus fout.

Ik ben speed verslaafd, 16 en dus nog een "jongeren". Lijkt me sterk dat een, bijvoorbeeld, christen nu interesse in mij heeft als gespreks partner, laat staan vriendschap.
Als je geïnteresseerd zou zijn in anderen zou je wat met je leven doen. Zoals even bij Tactus verslavingszorg langs.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 06:30
Honk4gayrights
Citaat:
Als je geïnteresseerd zou zijn in anderen zou je wat met je leven doen. Zoals even bij Tactus verslavingszorg langs.
Helaas, ik vermaak mij prima zo.

Ik doe genoeg voor andere, volgens mij is dat een van die mis opvattingen die rond verslaafde en verslavingen hangt. Dat we allemaal "drugs" gebruiken, dat intraveneus doen, allemaal de hele dag heroïn "flashed" op een onhygiënisch stuk grond zitten en natuurlijk niet te vergeten van jullie belastings centen "leven"..

Ik doe genoeg met mijn leven, ik vermaak me, ik heb het naar mijn zin, sommige mensen. Hoe moeilijk dat ook te geloven is voor jouw, of andere.

Wat versta jij eigelijk onder "iets" of "iets met je leven doen"?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 06:42
Verwijderd
Geen financiële last voor de maatschappij zijn maar je steentje bijdragen. Ik hou genoeg tijd over naast mijn werk om actief te zijn, politiek en in het verenigingsleven.

En ik heb geen misvattingen over verslavingen. Geloof me. Heb speedverslaafden, cokeverslaafden, wietverslaafden en alcoholverslaafden in mijn omgeving.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 06:59
Honk4gayrights
Citaat:
Geen financiële last voor de maatschappij zijn maar je steentje bijdragen. Ik hou genoeg tijd over naast mijn werk om actief te zijn, politiek en in het verenigingsleven.

En ik heb geen misvattingen over verslavingen. Geloof me. Heb speedverslaafden, cokeverslaafden, wietverslaafden en alcoholverslaafden in mijn omgeving.

In je omgeving, maar ben je het zelf al eens geweest?

De enige reden voor mij om te stoppen zou zijn omdat de maatschappij mij niet accepteert, uitsluit van elke vorm van serieuze behandeling. Het is niet dat ik niet kan werken, maar eerder dat ik niet mag werken. Niemand zou me aannemen, tenzij ik tegen ze lieg.

Apart from that, ik heb ook echt geen behoefte om te werken. Noem mij lui, noem mij profiteur, noem mij wat anders.. Ut zal ut voormij niet minder aangenaam maken.

Bovendien, wat voor financieële last positie vervul ik nou?
Al was ik dat, jij werkt, jij betaalt belasting, jij zorgt dat ik niet zou hoeven werken. Eigenschuld dikke bult, ik verplicht je echt niet te werken hoor.

En in de omgeving zijn van verslaafden geeft je echt nog geen goede mening d'r over. Je moet weten hoe het werkt, en het liefst ook nog hoe het voelt, maar dat is opzich ook nog bij zaak.

Ik snap niet waar al die haat/afkeur vandaan komt jegens verslaafde. Ik voel me vaak net de neger van de maatschappij.

No prejudice

Laatst gewijzigd op 27-08-2009 om 07:01. Reden: Te vaak bovendien en onlogische zin, excuses.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 07:47
Verwijderd
Citaat:
ik heb ook echt geen behoefte om te werken. [...]
Error.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Hoe groot woon je? Dat maakt namelijk ook nogal verschil. Als je 10 kinderen huist, is het toch even wat meer werk dan een studentenkamer of -appartement.
Ja hallo, de meeste mensen hebben ook geen 10 kinderen.

Maar goed, als je die wel hebt, kun je mooi de oudere kinderen (oudere meisjes in je geboortedorp, ongetwijfeld) aan het werk zetten in het huishouden en alsnog ruim voldoende tijd over hebben om fulltime te werken.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 08:26
Verwijderd
Citaat:
In je omgeving, maar ben je het zelf al eens geweest?
Nee, maar om te weten hoe het is om gediscrimineerd te worden hoef je niet zelf gediscrimineerd te zijn.

Citaat:
De enige reden voor mij om te stoppen zou zijn omdat de maatschappij mij niet accepteert, uitsluit van elke vorm van serieuze behandeling. Het is niet dat ik niet kan werken, maar eerder dat ik niet mag werken. Niemand zou me aannemen, tenzij ik tegen ze lieg.
Nee, je *wil* niet werken.

Citaat:
Al was ik dat, jij werkt, jij betaalt belasting, jij zorgt dat ik niet zou hoeven werken. Eigenschuld dikke bult, ik verplicht je echt niet te werken hoor.
Dus als iedereen maar geen zin meer heeft in werken moeten ze maar stoppen? Dan kan jouw uitkering ook niet meer betaald worden...

Citaat:
En in de omgeving zijn van verslaafden geeft je echt nog geen goede mening d'r over. Je moet weten hoe het werkt, en het liefst ook nog hoe het voelt, maar dat is opzich ook nog bij zaak.
Haha, je hebt geen idee. Nadat jij 2 maanden aan je moeders sterfbed hebt gezeten praten we verder, okay?

Citaat:
Ik snap niet waar al die haat/afkeur vandaan komt jegens verslaafde. Ik voel me vaak net de neger van de maatschappij.

No prejudice
Wat heeft dit te maken met een vooroordeel. Jij mag je best volsnatsen hoor. Geen probleem dat je ´s ochtends opstaat en eerst die lekkere benzeenbrandlucht in je neus wil versterken met een goed versneden nieuwe lijn. Ik heb absoluut geen vooroordeel over verslaafden. Het gaat me er om dat je gewoon lui bent en niet wil werken terwijl je er prima toe in staat bent.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 21:45
Honk4gayrights
Citaat:
Error.
Waarom error...?
Citaat:
Nee, maar om te weten hoe het is om gediscrimineerd te worden hoef je niet zelf gediscrimineerd te zijn.
Als jij wil weten hoe jij je voelt als je gediscrimineerd word, moet je eerst gediscrimineerd worden. Als jij wil weten hoe ik, je vrouw, je kinderen of een ander individueel zich voelt als men gediscrimineerd word, wil je iets dat niet kan.
Citaat:
Nee, je *wil* niet werken.
Inderdaad, ik wil niet werken.
Maar als ik een solicitatie gesprek zou hebben, zou ik weinig tot geen kans maken en altijd (een van de) laatste keus zijn.
Citaat:
Dus als iedereen maar geen zin meer heeft in werken moeten ze maar stoppen? Dan kan jouw uitkering ook niet meer betaald worden...
Je maakt hier 2 fouten.
1. Ik zeg niet dat je moet stoppen met werken als je daar geen zin in hebt.
2. Ik heb geen uitkering.

Als jij geen zin hebt om te werken, dan is dat jouw gevoel, daar heb, wil en kan ik niks over zeggen. Van mij mag je gewoon blijven werken als je er geen zin in hebt, al ga je daarop nog eens een baan nemen, zal me weinig interesseren.
Mijn keus is gewoon om niet te werken, gewoon omdat ik lui ben, of een profiteur.. ofzo..

Jouw keus is om te werken, ookal heb je er misschien geen zin in, of moet je voor andere die NIET werken hun uitkering betalen. Dat kies jij, daar verplicht niemand je toe, laat staan dat ik er wat aan ga doen als de keus beperkt tot jouw beslissing blijft.

Citaat:
Haha, je hebt geen idee. Nadat jij 2 maanden aan je moeders sterfbed hebt gezeten praten we verder, okay?
Daar heb je het al, subjectief gebaseerde standpunten.
Citaat:
Wat heeft dit te maken met een vooroordeel. Jij mag je best volsnatsen hoor. Geen probleem dat je ´s ochtends opstaat en eerst die lekkere benzeenbrandlucht in je neus wil versterken met een goed versneden nieuwe lijn. Ik heb absoluut geen vooroordeel over verslaafden. Het gaat me er om dat je gewoon lui bent en niet wil werken terwijl je er prima toe in staat bent.
Hypocrisie heerscht.

Als ik niet wil werken, vind ik zelf niet dat ik daartoe in staat ben. Maar voor de rest heb ik vrede met je stelling. Wat is er mis mee eigelijk..?

Het voordeel zit hem in de stellingen die niet eens berust zijn op waarneming of logica, en slechts bestaan uit subjectief natte vinger werk. Hoe kom je erbij dat het naar benzeenbrandlucht ruikt? Hoe kom je erbij dat mijn lijnen versneden zijn?
Bovendien, de laatste keer dat ik smorgens(tussen 6 en 12) ben opgestaan zal ongeveer 3maanden(examens) terug zijn, enkele keer sporadisch daar gelaten. Meestal ben ik dan nog wakker, of lig ik te pitten..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 06:58
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik heb geen uitkering..
Mag jij me uitleggen hoe je aan je "shit" komt, eet, drinkt en dagelijks op het internet zit. Lijkt me razend interessant.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 08:44
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja hallo, de meeste mensen hebben ook geen 10 kinderen.
dat gezin in kampen nu wel
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 08:51
Verwijderd
Citaat:
dat gezin in kampen nu wel
Nee, er was er al één het huis uit
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 09:06
Rationeel
Rationeel is offline
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 10:17
De Veroorzaker
Citaat:
Mag jij me uitleggen hoe je aan je "shit" komt, eet, drinkt en dagelijks op het internet zit. Lijkt me razend interessant.
"centen van rijke papa gingen rechtstreeks in de neus, dealers verkochten meer poeder dan witte reus"
Oud 28-08-2009, 11:20
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik ben vrijwillig werkeloos [...]
Klinkt alsof je een of andere criminele parasiet in een kraakpand bent, zoals het er nu staat.

Tegelijkertijd, hoe komt een junkie aan zijn dope zonder een baan? Waar die afkeur vandaan komt? Bij mijn werk krijg ik er per dag een stuk of vijftig over de vloer. Twee opties: of ze zijn nutteloos, of ze zijn niets dan problemen.

Sterker nog, de junkies zijn de reden dat mijn ervaring met Krav Maga en kickboksen plus de 'en al zette je er helemaal geen beveiliger neer, like I care'-mentaliteit als pluspunten werden geteld bij de sollicitatie.
Oud 28-08-2009, 13:09
Honk4gayrights
Citaat:
Nou, wie mijn post had gelezen...
Citaat:
Ik ben speed verslaafd, 16 en dus nog een "jongeren".
En dan had je, waarschijnlijk zelf al kunnen bedenken dat ik gratis vreten, zuipen en internet heb.

Hoe ik aan m'n dope kom? Kwestie van X aantal broden in kopen, en dan korting krijgen, waarnaar je een X aantal broden kan door verkopen zodat je X aantal broden zelf kan op eten en 't verdient niks, maar het werkt precies.

Kwestie van zonder (veel) winst ook tevreden zijn.

Citaat:

Klinkt alsof je een of andere criminele parasiet in een kraakpand bent, zoals het er nu staat.

Tegelijkertijd, hoe komt een junkie aan zijn dope zonder een baan? Waar die afkeur vandaan komt? Bij mijn werk krijg ik er per dag een stuk of vijftig over de vloer. Twee opties: of ze zijn nutteloos, of ze zijn niets dan problemen.

Sterker nog, de junkies zijn de reden dat mijn ervaring met Krav Maga en kickboksen plus de 'en al zette je er helemaal geen beveiliger neer, like I care'-mentaliteit als pluspunten werden geteld bij de sollicitatie.
Oh ja? Hoe klinken die dan?

Wat is mis met nutteloos?
Wie ervaart er een probleem? Jij, lijkt me. Dus daar kan en "junkie" niks aan doen, wat jij ervaart.. das jouw probleem. Ligt toch echt aan jouw .

Alsof je kickboks ervaring nodig hebt om en junkie neer te maaien.. :')
Joh, hoeveel wegen de meeste junkies? 50kg?

Maargoed, als jij je dan van enig nut beschouwt in de samenleving.. omdat je kan kickboksn of hatsflatsen.. Hoe kom je er bij dat dit zo nuttig is? Ik bedoel.. wat voor nut heeft het om mekaar de koppen in te rammen als je er achteraf gen profijt hebt..Ik red me prima zonder hatseflats al hoewel ik wel een bruine streep in de onderboek heb.. Ik beheers mijn sluit spier "BIJNA".. 1 to go Brown>black

Maar dat geloof je denk ik niet... Hé, John Rambo.

:')
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 13:48
De Veroorzaker
Citaat:
Hoe ik aan m'n dope kom? Kwestie van X aantal broden in kopen, en dan korting krijgen, waarnaar je een X aantal broden kan door verkopen zodat je X aantal broden zelf kan op eten en 't verdient niks, maar het werkt precies.
En hoe kom je aan het geld om X aantal broden in te kopen? Gevonden? Gekregen van iemand met een baan?
Oud 28-08-2009, 13:51
Rationeel
Rationeel is offline
babshoewab is back!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 14:02
Honk4gayrights
Citaat:
En hoe kom je aan het geld om X aantal broden in te kopen? Gevonden? Gekregen van iemand met een baan?
Ik het echt niet meer weten, misschien sporadisch eens 100 euro verdient met een avondje werken op gemeente evenementen ofzo.

Als je nog net begint, heb je een tolerantie die nergens opslaat, dus dan kan je van de, laat we zeggen 6 broden, er 4 verkopen. Terwijl je na een tijdje gemakkelijk zelf aan de 6-8 broden per week KAN zitten. Bovendien heb je ook nog verschil in broden, als je intensief je kennis verbreed en weet hoe brood werkt, wat het is en hoe het verteerd word etc. dan kan je op zoek naar "de goeie" welke vaak veel meer waard is, mede dankzij zijn "zeldzame(re)" voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 14:11
Verwijderd
Citaat:
babshoewab is back!
Hehe, en dat had je na 5 posts nog niet door?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 14:18
De Veroorzaker
Citaat:
Ik het echt niet meer weten, misschien sporadisch eens 100 euro verdient met een avondje werken op gemeente evenementen ofzo.

Als je nog net begint, heb je een tolerantie die nergens opslaat, dus dan kan je van de, laat we zeggen 6 broden, er 4 verkopen. Terwijl je na een tijdje gemakkelijk zelf aan de 6-8 broden per week KAN zitten. Bovendien heb je ook nog verschil in broden, als je intensief je kennis verbreed en weet hoe brood werkt, wat het is en hoe het verteerd word etc. dan kan je op zoek naar "de goeie" welke vaak veel meer waard is, mede dankzij zijn "zeldzame(re)" voorkomen.
Ok man, te gek,. Kun je daar wat meer over vertellen? Vooral het verteringsproces.
Oud 28-08-2009, 14:46
Honk4gayrights
Citaat:
Ok man, te gek,. Kun je daar wat meer over vertellen? Vooral het verteringsproces.
Gezien de metaforische waarden van "brood" en "verteringsproces", letterlijk, niet, maar over de achter liggende onderwerpen, ja.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 14:47
Honk4gayrights
Is die "babshoewab" een verwijzing naar mij, of zie ik dat verkeerd? :')
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 14:56
De Veroorzaker
Nee babshoewab is een metafoor.
Oud 28-08-2009, 16:21
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Oftewel, je bent nog niet eens volwassen, of je bent al een drugscrimineel. Mijn felicitaties.
Citaat:
Wat is mis met nutteloos?
Is dat zelfs een serieuze vraag? Niet toch?

Die mentaliteit is de oorzaak dat ik overal op politieke borrels hoor dat de uitkeringen sterk beperkt moeten worden. Om die uitvretersmentaliteit te belonen met loon naar 'werken'.

Maar goed, ik verwacht dat je daarin na een paar jaar wel zal veranderen. Nu lijkt het nog alsof dat kan, maar over een paar jaar zal het leven dan een stuk lastiger voor je worden.
Citaat:
alsof je kickboks ervaring nodig hebt om en junkie neer te maaien.. :')
Joh, hoeveel wegen de meeste junkies? 50kg?
Ga jij er eerst maar eens staan. Daarna spreken we elkaar nog wel eens.

Het nut daarvan is overigens puur bijkomstig. Het is niet belangrijk voor de functie an sich, maar aangezien ik niet makkelijk te intimideren ben en wat fysiek agressieve cliënten betreft ook geen ondersteuning nodig heb, om het zo maar uit te drukken, vonden ze dat een pluspunt vergeleken met mijn softere collega's.

Dat was puur om te illustreren hoe lastig en nutteloos junkies zijn, terwijl jij heel luchtig deed over je verslaving en bijbehorende leefstijl.
Oud 28-08-2009, 16:40
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik snap niet waar al die haat/afkeur vandaan komt jegens verslaafde. Ik voel me vaak net de neger van de maatschappij. No prejudice
Nou, nu weet je het. Nietsnut, parasiet, crimineel, je bevestigt zelf het vooroordeel. Plus, dat je jezelf onbeschikbaar maakt om te werken, ook in de toekomst OF zometeen op staatskosten in een staatsoptrekje mag vertoeven.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 17:05
Honk4gayrights
Citaat:
Oftewel, je bent nog niet eens volwassen, of je bent al een drugscrimineel. Mijn felicitaties.
Wat voor waarde heeft een woord "volwassen" of "drugscrimineel"?
Citaat:
Is dat zelfs een serieuze vraag? Niet toch?

Die mentaliteit is de oorzaak dat ik overal op politieke borrels hoor dat de uitkeringen sterk beperkt moeten worden. Om die uitvretersmentaliteit te belonen met loon naar 'werken'.

Maar goed, ik verwacht dat je daarin na een paar jaar wel zal veranderen. Nu lijkt het nog alsof dat kan, maar over een paar jaar zal het leven dan een stuk lastiger voor je worden.
Ja dat was een serieuze vraag, ik betwijfel of je hem objectief kan uitleggen.

Wat jij verwacht, trek ik mij eigelijk niks van aan. Stuk lastiger? Wat kan er lastiger zijn dan functioneren naar de maatschappij als hij overheerst word door lui die als gevolg van cognitieve dissonantie het niet eens zijn met de waarheid en dan maar hun uitweg zoeken in iemand persoonlijk in diskrediet brengen?

politieke borrels :') Laat me raden, je geloof deze op hun onpartijdige visie?

Citaat:
Ga jij er eerst maar eens staan. Daarna spreken we elkaar nog wel eens.

Het nut daarvan is overigens puur bijkomstig. Het is niet belangrijk voor de functie an sich, maar aangezien ik niet makkelijk te intimideren ben en wat fysiek agressieve cliënten betreft ook geen ondersteuning nodig heb, om het zo maar uit te drukken, vonden ze dat een pluspunt vergeleken met mijn softere collega's.

Dat was puur om te illustreren hoe lastig en nutteloos junkies zijn, terwijl jij heel luchtig deed over je verslaving en bijbehorende leefstijl.
Waarom zou ik? Risico waar jij bewust voor hebt gekozen, je moet niet dom opkijken dat je met meer junkies als normaal incontact komt als je bij een interesse punt van hen werkt. Zeik je ook over de hoeveelheid buitenlanders in het buitenland?

Haha pluspunt? Welke baan heb jij? Voor ik conclusies ga trekken gebaseert op foute veronderstellingen.

Afsluitend met een inspirationeel stukje tekst:
White Line Fever.
We're gonna make a dreamer, made me a believer.
White Line Fever, yeah.
It's a slow death, it hasn't killed my yet.

-
Motörhead - White Line Fever.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 17:08
Honk4gayrights
Citaat:
Nou, nu weet je het. Nietsnut, parasiet, crimineel, je bevestigt zelf het vooroordeel. Plus, dat je jezelf onbeschikbaar maakt om te werken, ook in de toekomst OF zometeen op staatskosten in een staatsoptrekje mag vertoeven.
Haha, waar baseer jij jezelf op? Nietsnut, parasiet, crimineel, hmm.. Jij vind jezelf vast "normaal", zo niet goddelijk hé?

Waarom zou ik in een staatsoptrekje gaan vertoeven? Deze gaan gepaard met verplicht clean zijn, daar heb ik tot nog toe geen behoefte aan gehad. Of ik dat ooit krijg is speculatief, en zou geen basis mogen zijn voor je "statement".
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 17:15
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Waarom zou ik in een staatsoptrekje gaan vertoeven? Deze gaan gepaard met verplicht clean zijn, daar heb ik tot nog toe geen behoefte aan gehad.
Ging men maar zo principieel met opvang om..

De rest waarvan hij die termen op baseerde vertel je ons eerder zelf hoor. Daar is niets speculatiefs bij.
Als het je niet bevalt dat mensen je verslijten voor van alles en nog wat, moet je of daarover liegen, of niets vertellen, of natuurlijk iets zinnigs gaan doen met je leven en niet zo opscheppen over je uitvretersmentaliteit.
Oud 28-08-2009, 17:40
Honk4gayrights
Citaat:
Ging men maar zo principieel met opvang om..

De rest waarvan hij die termen op baseerde vertel je ons eerder zelf hoor. Daar is niets speculatiefs bij.
Als het je niet bevalt dat mensen je verslijten voor van alles en nog wat, moet je of daarover liegen, of niets vertellen, of natuurlijk iets zinnigs gaan doen met je leven en niet zo opscheppen over je uitvretersmentaliteit.
Nee, dat ligt aan jullie Ik hoef niet te liegen omdat jullie jezelf op onzin baseren. Ik zou het niet eens willen. Hoezo zou het me niet bevallen? Woorden doe mij geen pijn. Het zijn of leugens, welke door hun fout zijn, gewoon geen pijn kunnen doen. Of het is de waarheid, en die is gewoon waar.

Ik doe iets zinnigs Ik amuseer me, dat jullie je daar aan ergere amuseert mij ook.

Uitvretersmentaliteit?

Jij hebt wel een fantasie hoor, hoelang duurt het denkje voor dat ik atoom bommen in mn achter tuin heb begraven?
Begin een beeld van jouw te krijgen dat slaat op pseudologia phantastica. :')
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 18:10
Verwijderd
Oh dus je dealt drugs, superzinnig man.

Nu ben ik wel voor de legalisering hoor, daar niet van.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 09:33
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Nee, dat ligt aan jullie Ik hoef niet te liegen omdat jullie jezelf op onzin baseren. Ik zou het niet eens willen. Hoezo zou het me niet bevallen? Woorden doe mij geen pijn. Het zijn of leugens, welke door hun fout zijn, gewoon geen pijn kunnen doen. Of het is de waarheid, en die is gewoon waar.

Ik doe iets zinnigs Ik amuseer me, dat jullie je daar aan ergere amuseert mij ook.

Uitvretersmentaliteit?

Jij hebt wel een fantasie hoor, hoelang duurt het denkje voor dat ik atoom bommen in mn achter tuin heb begraven?
Begin een beeld van jouw te krijgen dat slaat op pseudologia phantastica. :')
Ik ben zeer benieuwd wat jij denkt dat er met deze wereld gebeurd als we allemaal een beetje gaan doen waar we zin in hebben? Als de helft van de kinderen niet naar school gaat, maar tripjes over de wereld maakt, dagen verslijten met het doen van vrijwilligerswerk of gewoon de hele dag luieren? Wat als er niemand meer werkt?
Oud 29-08-2009, 10:11
BendeBen
BendeBen is offline
als de helft van de kinderen tripjes gaat maken wordt een diploma weer wat waard, maar dat terzijde
Oud 29-08-2009, 20:54
Verwijderd
jullie nemen die zogenaamde junk serieus???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten