Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2002, 20:17
Mystique
Mystique is offline
Echt vreemdgaan vind ik het nog niet. dan zou jij hem terug moeten zoenen. Maar ik vind wel dat je hem te ver hebt laten gaan. Als ik je vriend zou zijn zou ik het zeker niet pikken maar of ik het uit zou maken weet ik niet.
Als je een sterke relatie hebt met je vriend moet je het hem kunnen vertellen en eruit komen en zal hij wel aan je zien dat jou dit veel pijn doet.
Oud 07-08-2002, 20:34
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:

die persoon waar het mee gebeurde betekend helemaal nixxxx voor mij, maar mijn vriend betekend echt heel veel voor me, hoewel hij me slecht behandeld nu hij weg is,zoals me niet bellen, geen sms terug sturen,als ik bel niet opnemen, en ook nog met een ander meisje smssen, en toch wil ik hem niet kwijt, is niet normaal
Hmmm ik vraag me af waarom je nog bij hem blijft? Hij komt niet echt volwassen over en doet jou zo alleen maar pijn. Een vriend moet er voor je zijn, je liefde geven en iets toevoegen aan je leven en dat betekend niet onzekerheid en nog meer ellende.. Sorry dat ik het zo recht voor zijn raap zeg maar ik denk echt dat je een leukere kerel moet gaan zoeken die je wel geeft wat je verdient.
Ik snap dat je je nu rot voelt en dat kwijt wilt. Iedereen doet wel eens wat doms. Een ex heeft mij ook geprobeerd te zoenen. Ook al heb ik hem niet toegelaten ik was wel redelijk close daarvoor met hem. Zoals knuffelen enzo. Dus ik voelde me ook erg schuldig tegenover mijn vriend, maar later zag ik in dat ik niks fout had gedaan omdat knuffelen hem gene recht had gegeven mij te zoenen(proberen). Jij hebt dan wel een fout gemaakt, maar een kleintje en bij een goede relatie zuo hij dat kunnen vergeven.

En abt of sion hou toch aub op me je arrogante berichten. je doet alsof je alles weet en zo ontzettend slim bent, maar alles wat je zegt is heel erg zielig en onproffesioneel. Jij hebt niet het recht iemand te kleineren omdat je op de universiteit zit. Wat trouwens niet aan je te merken valt met je ronduit onvolwassen gedrag(en dan kun je nog zo'n mooie woordenschat hebben!). Denk je nou echt dat iemand hierop zit te wachten? Je krijgt niks voor niks negatieve reacties en je blijft doorgaan dus het lijkt me dat je er wel veel lol aan hebt. Dit is een serieuze forum dus hou op met dat kwetsende gedrag!!
Oud 09-08-2002, 17:12
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Zou jij misschien zinnige dingen willen zeggen en goed formuleren, want zo vind ik je alleen maar storend...
ach man, het interesseerd me geen kut meer,mijn leven boeit me niet meer, ik ben alles zat als je het zo nodig wilt weten, ik heb er geen zin meer in, maybe is beter als ik wegga
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 17:43
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:

ach man, het interesseerd me geen kut meer,mijn leven boeit me niet meer, ik ben alles zat als je het zo nodig wilt weten, ik heb er geen zin meer in, maybe is beter als ik wegga
heej meisje. Je laat je toch niet uit het veld slaan, omdat iemand zulke dingen zegt om je op te jutten? Probeer je probleem met je vriend op te lossen, en hoe dat ook afloopt, het leven is écht de moeite waard.
Oud 09-08-2002, 17:51
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

heej meisje. Je laat je toch niet uit het veld slaan, omdat iemand zulke dingen zegt om je op te jutten? Probeer je probleem met je vriend op te lossen, en hoe dat ook afloopt, het leven is écht de moeite waard.

dat is niet het enigste, alles gaat fout nu, heb een probleem met iemand scooter wat ik never kan betalen, en nu is het dus waarschijnlik uit, ikheb er gewoon geen zin meer in, en die abt boeit me nix meer, hij kent me niet eens..
me ex doet me zoveel pijn maar toch wil ik bij hem zijn
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 17:55
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

Inderdaad, laat je niet opjutten, en al helemaal niet door Abt van Sion. Negeer hem liever, dan krijgt hij misschien eindelijk eens door dat hij op de verkeerde plek zit met zijn 'provocatieve therapie'.
Oud 09-08-2002, 18:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:

zou jij misschiet niet willen reageren, want ik vind je alleen maar storendddddddddddddddddddddd
Lieve schat, als je wilt dat je topic openblijft, kan je beter ophouden met flamen (ja en Abt moet er niet op ingaan). Abt reageert serieus, jij waarschijnlijk ook? Er zit een negeerknop op dit forum, als je je zo stoort zet zijn naam erbij, dan hoef je zijn replies niet meer te lezen. Er zijn ook mensen die wel degelijk Abts reacties waarderen, omdat ze meer waarde en objectiviteit hebben dan de 14 jarige naieve meisjes op dit forum, no offense...
Oud 10-08-2002, 09:31
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Lieve schat, als je wilt dat je topic openblijft, kan je beter ophouden met flamen (ja en Abt moet er niet op ingaan). Abt reageert serieus, jij waarschijnlijk ook? Er zit een negeerknop op dit forum, als je je zo stoort zet zijn naam erbij, dan hoef je zijn replies niet meer te lezen. Er zijn ook mensen die wel degelijk Abts reacties waarderen, omdat ze meer waarde en objectiviteit hebben dan de 14 jarige naieve meisjes op dit forum, no offense...
hehe, ik voel me niet eens aangevallen, want ben 17 maarja

ik snap ook dat hij serieus bedoeld, en daar gaat hetook niet om, maar het gaat erom dat hij dingen zegt over mij zonder mij te kennen, en dus niet gegrond zijn. hij kan niet uit een paar reacties van mij aflezen hoe ik zou moeten zijn of wel soms?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 21:29
Verwijderd
*gaat wat reacties verwijderen*

Wil de Abt misschien uit dit topic blijven?
Alles wat je hier nog zegt zal de topicstartster niet echt waarderen denk ik, vandaar. En ik trouwens ook niet.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 22:41
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

1) Wil de Abt misschien uit dit topic blijven?
2) Alles wat je hier nog zegt zal de topicstartster niet echt waarderen denk ik, vandaar.
3) En ik trouwens ook niet.
1) Is dit een vriendelijk verzoek of een verkapt bevel? In het eerste geval luidt mijn antwoord: "Nee, waarom zou ik?" en in het tweede moet ik mij wellicht neerleggen bij een bij een bevel dat de vrijheid van meningsuiting ernstige schade toebrengt.
2) Wat de topicstartster hier zegt, kan ik weer niet echt waarderen. Vandaar dat ik er netjes tegenin ga. Waarom zou dat niet mogen?
3) Waarom niet? Het is toch jouw functie om beide partijen hun zegje te laten doen? Een forumbaas hoort och onpartijdig te zijn?

Of heb ik nu andermaal te maken met iemand die mij de mond wil snoeren, terwijl allerlei anderen hun meningen vrijelijk mogen spuien?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 22:45
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
nee, dit is geen vreemdgaan, want je stemt zelf niet toe. Pas als jij zo iets bij hem doet kan het vreemdgaan wezen..........

Glad I never had these problems.....
Oud 11-08-2002, 10:11
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

argumenten en zo
Het topic stond vol met allerlei offtopic-reacties.
Een topic als deze is bedoeld om raad te vragen.
Als jij daar een nogal bot geformuleerde mening tussen zet, okee.
Maar het is op een ruzie uitgelopen, en het meisje heeft al een paar keer gezegd dat ze die reacties niet waardeert.
Ik wil dit forum gezellig houden, dus ik ben sowieso tegen ruzies hier. En al helemaal als het nergens meer over gaat op het laatst.
Dingen zeggen als "de havo stelt nix voor" vind ik sowieso erg irritant, om maar wat te noemen en ook nergens voor nodig.
Ik vind dat je met bepaalde stellingen en meningen echt wel wat toegevoegd hebt aan dit forum.
Maar je moet niet vergeten dat je met mensen om gaat hier, je kunt mensen kwetsen met bepaalde harde opmerkingen.
Alles wat je nog in dit topic zal zeggen draait uit op ruzie en/of allerlei offtopic reacties. Dat is niet de bedoeling van een topic.
Citaat:
Nee, waarom zou ik?
Omdat een topic als deze bedoeld is om raad te geven aan de topicstartster. Niet om haar uit te schelden. Ik vind dat je hier moet komen voor je plezier, en als je je aan topics of personen ergert kun je die posts beter niet lezen.
Ik snoer je niet de mond, ik wil het gewoon gezellig houden.
Ik ga hier in dit topic verder niet in discussie.
Volgens mij kun je best begrijpen waarom ik op deze manier handel. Zo niet, dan kun je me mailen.

Alicia
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 11:01
foogy
foogy is offline
lief meisje,

denk eventjes na.... heb je met hem gezoend? NEE
ben je met hem naar bed geweest? NEE
wat stelde het voor jou voor, ben je helemaal verliefd op die jongen? volgend mij NIET
ga je je vriendje er misschien pijn mee doen, terwijl jij nix hebt gedaan? ZOU KUNNEN---> DUS JA

what is the big deal? jij hebt nix verkeerds gedaan, en daarbij die vriend gaat naar het buitenland... voorgoed, daar voel jij je ook niet echt happy mee, want vrienden ga je missen. dus kan het ook zo zijn dat je hem weer niet wilde krenken door hem echt keihard af te wijzen (wat je wel een beetje al hebt gedaan omdat je niet met hem hebt gezoend naar ik begrepen heb.
ik heb eenzelfde situatie gehad, had gezoend op vakantie met een andere jongen en voelde me de dag erna afschuwelijk.
ik heb het niet tegen mijn toenmalige vriend gezegt omdat ik zeker wist dat er ruzie etc uit voort zou komen. ik was niet verliefd op die andere jongen, maar had een slaapplaats nodig en dat was toevallig (is ook echt zo!!!) bij die ander in zijn slaapzak (waren niet op onze eigen camping terug gekomen omdat ik en vriendinnetjes te dronken waren). het stelde in weze, na een weekje erover na gedacht te hebben totaal niets voor. dus waarom zou je het dan vertellen.

de definitie van vreemdgaan vind ik het volgende:
je laat de andere persoon totaal zijn gang gaan, doet overal aan mee en geniet ervan. zelfs op het punt dat je beseft dit kan eigenlijk niet kan ga je door en interesseerd het je niet, want het voeld goed en je hebt gevoelens voor die ander
en meis, volgends mij is dit NIET op jou van toepassing

suc6 witlof foogy
Oud 11-08-2002, 13:55
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Of heb ik nu andermaal te maken met iemand die mij de mond wil snoeren, terwijl allerlei anderen hun meningen vrijelijk mogen spuien?
Je ging met iets akkoord bij het aanmelden:

Citaat:
ls je lid bent van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet is.
Je post overduidelijk krenkend materiaal. Eigenlijk zou je het lidmaatschap ontnomen moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 15:41
de abt van sion
Citaat:
******** schreef:
Je ging met iets akkoord bij het aanmelden:

Je post overduidelijk krenkend materiaal. Eigenlijk zou je het lidmaatschap ontnomen moeten worden.
Gelukkig bepaal jij dat niet.

Ter rectificatie, want jij zegt het nogal stellig: ik post overduidelijk materiaal dat jou niet zint en waaruit jij - omdat jij het liefst van mij af zou willen zijn - wílt opmaken dat het krenkend is.

Trouwens, wat is "krenkend"? En áls iets al "krenkend" overkomt, is het van mij uit in elk geval niet als "moedwillig krenkend" bedoeld. En juist over dat laatste gaat de regel.

De inhoud van de regel is dus niet op mij van toepassing.

Terzijde: ik neem de afgewogen reactie van Alice dan ook heel wat serieuzer dan de jouwe.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 15:53
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Gelukkig bepaal jij dat niet.

Citaat:
Ter rectificatie, want jij zegt het nogal stellig: ik post overduidelijk materiaal dat jou niet zint en waaruit jij - omdat jij het liefst van mij af zou willen zijn - wílt opmaken dat het krenkend is.
Nope, mij persoonlijk boeit het hartelijk weinig of jij hier bent of niet. Soms vind ik het zelfs grappig hoe serieus mensen op je ingaan, maar ik vind het zielig als je mensen gaat aanvallen (op onder andere hun Limburgse afkomst, verklaar jij mij maar eens het causale verband!)..

Citaat:
Trouwens, wat is "krenkend"? En áls iets al "krenkend" overkomt, is het van mij uit in elk geval niet als "moedwillig krenkend" bedoeld. En juist over dat laatste gaat de regel.
Oh ja? Ik meen me te herinneren dat je hier mensen direct aanviel op hun afkomst en intellect. Moedwillig genoeg..

Citaat:
Terzijde: ik neem de afgewogen reactie van Alice dan ook heel wat serieuzer dan de jouwe.
Hmhm, in dat geval zou het ook fijn zijn als je haar visie op het geheel accepteert en ophoudt mensen te ergeren op dit forum. Mij raak je er niet mee, maar genoeg mensen voelen zich uitermate aangevallen door jou, terwijl het niet zo hoeft te zijn. Je kunt ook advies geven zonder iemand te confronteren.

Groetjes.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 16:15
Verwijderd
Hmm ja en nu is het weer vrede op het forum.
Alleen volgens mij is de topicstartster gevlucht maarjah.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 18:36
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Hmm ja en nu is het weer vrede op het forum.
Alleen volgens mij is de topicstartster gevlucht maarjah.

hehehe, nee hoor, ben niet gevlucht.,aar heb beetje drukke dag gehad en was niet echt in stemming. bedankt in ieder geval om mijn topic weer normaal te krijgen zonder onzinnihe discussies.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 14:07
de abt van sion
Citaat:
******** schreef:

1) Nope, mij persoonlijk boeit het hartelijk weinig of jij hier bent of niet.
2) maar ik vind het zielig als je mensen gaat aanvallen (op onder andere hun Limburgse afkomst, verklaar jij mij maar eens het causale verband!)..
3) Hmhm, in dat geval zou het ook fijn zijn als je haar visie op het geheel accepteert en ophoudt mensen te ergeren op dit forum. 4) Mij raak je er niet mee,
5) maar genoeg mensen voelen zich uitermate aangevallen door jou, terwijl het niet zo hoeft te zijn.
6) Je kunt ook advies geven zonder iemand te confronteren.

Groetjes.
1) Insgelijks.
2) Wat is aanvallen? Het verhaal over de Limburgse afkomst ging daarom dat ik als niet meer in Limburg wonende Limburger een redelijk goed zicht heb op het gedrag van "de Limburger" in het algemeen. Op grond daarvan deed ik een aanval op "de Limburger", of liever: geen aanval, maar een aanzet tot een gepeperde discussie. Is dat erg? Daar worden we toch allemaal beter van?
3) Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken. En sommigen moeten er nu eenmaal eens verbaal flink van langs hebben.
4) Fijn om te horen. Reageer dan in het vervolg ook niet zo geëmotioneerd, wil je?
5) Die zijn heel wel zelf in staat op op mij te reageren. Die hebben geen schoothondje nodig.
6) Dat kan ja, maar het helpt meestal niet.

Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 15:25
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
1) Insgelijks.
2) Wat is aanvallen? Het verhaal over de Limburgse afkomst ging daarom dat ik als niet meer in Limburg wonende Limburger een redelijk goed zicht heb op het gedrag van "de Limburger" in het algemeen. Op grond daarvan deed ik een aanval op "de Limburger", of liever: geen aanval, maar een aanzet tot een gepeperde discussie. Is dat erg? Daar worden we toch allemaal beter van?
3) Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken. En sommigen moeten er nu eenmaal eens verbaal flink van langs hebben.
4) Fijn om te horen. Reageer dan in het vervolg ook niet zo geëmotioneerd, wil je?
5) Die zijn heel wel zelf in staat op op mij te reageren. Die hebben geen schoothondje nodig.
6) Dat kan ja, maar het helpt meestal niet.

Groetjes!
1)
2) Je generaliseert. Gepeperde discussies zijn lang niet goed voor iedereen. Je merkt toch zelf wel wanneer iemand niet begrijpt waar je heen wil en alleen maar geirriteerd raakt? Wat heeft het dan nog voor nut er verder op in te gaan?
3) We zijn hier niet bij Jerry Springer Mensen vragen hier om advies, niet om veroordeeld te worden op hun gedrag.
4) Waar reageer ik emotioneel op jou?
5) Nee, ik acht de meesten van hun niet in staat iets te veranderen aan jouw gedrag op het forum. Simpelweg omdat zij wel emotioneel reageren en het daardoor onnodig persoonlijk maken.
6) Provocatieve therapie werkt enkel bij mensen die jou als respectspersoon betrachten. Mensen die hier emotioneel op jou reageren, worden alleen maar kwaad en denken verder niet na over jouw replies. Het resultaat is daardoor vrijwel nihil.

*knuf*
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:42
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:
ik heb me weer eens wat kuts gedaan, ik was namelijk gister uit, en toen kreeg ik sms van iemand wat daar ook was of ik ff met hem wilde praten omdat hij wegging naar een ander land, voorgoed. ik zo is goed, maarwel alleen praten. ik was dus met hem aan hetlopen, en over keiveel dingen gepraat enzo, ook over mijn vriend, waar ik ruzie mee heb(zie andere topic) en we stonden daar dus zo, en hij wilde mij steeds kussen, en ik heb dit dus echt NIET gedaan, en hij mij hele tijd in mijn nek kussen enzo, wat ik wel heb toegelaten met mijn stomme kop.
is dit vreemdgaan vinden jullie???????????? ik weet het echt niet meer, en ik wil het meteen tegen mijn vriend (?) zeggen, maar die eikel neemt weer eens niet op als ik bel, ik weet niet meer wat ik moet doen. ik heb er spijt van, ook al heb ik zelf nix gedaan, behablve dan toegelaten dat hij mij kustte in mijn nek en aan me zat ik maak altijd die domme fouten
zeg ajb wat ik het beste kan doen...
[ff een reactie tussen de discusse van Abt en ********, sorry jongens!] Hé, ik ken dit.. Ik zou dit niet onder vreemdgaan verstaan. Als jouw vriend zich al zo kloterig tegenover je gedraagt heb je veel meer reden om 't met hem uit te maken! Als je dat al niet van plan was. Je verdient beter. Je hoeft er heus niet rouwig om te zijn hoor, 't is eigenlijk best liev dat je je rouwig voelt om zo'n gozer, dat soort meisjes zie ik niet vaak, meestal is de jongen de dupe (in gevallen die ik ken) en zijn de meisjes vaak errug sletterig bezig **wou ik ff kwijt*

Veel sterkte ermee thuggirl

Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 17:44.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:21
Verwijderd
wat een gezeik hier... Je wacht gewoon tot je vriend terug is, praat met hem over je relatie (waarom sms't ie niet terug, antwoordt hij niet als je belt enz enz). Je vertelt gewoon wat er is gebeurd en je wacht zijn reactie af. Wil hij verder gaan met jullie relatie heb je geluk, anders tja.. Dan zul je verder moeten zonder hem?
Wat ik niet snap is dat hier zoveel mensen zich blijkbaar in het recht stellen de fout van iemand anders te beoordelen.
Mind your fucking own business.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 20:34
de abt van sion
Citaat:
******** schreef:

*knuf*
Ga weg, man! Met je knuf...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 20:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Goed zo meisjes, we worden weer vriendelijk
Oud 12-08-2002, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Goed zo meisjes, we worden weer vriendelijk
*knuf*
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 11:22
foogy
foogy is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

wil verder niet echt reageren hoor, enkel op je naam.....
mooi, vooral sion, maar mag ik vragen waarom???? (enkel niwusgierigheid en een *knuf* terug aan iedereen!!!
Oud 13-08-2002, 19:10
Marilyn
Marilyn is offline
Je weet best wel zelf je grenzen! Als JIJ VOELT dat je iets te ver bent gegaan, dan ben je dat ook. Het gaat niet om meningen van anderen, echt niet. Blijkbaar voel jij dat je iets verkeerd hebt gedaan en voel je je schuldig tegenover je vriend, ik maak op uit je verhaal dat jij het voelt alsof je bent vreemdgegaan en je wenst dat je het niet had gedaan en je hebt iets gedaan, namelijk: het toelaten...Maar je zat in een moeilijke situatie met een jongen die erg opdringerig was en soms kan dat je zo overdonderen dat je iets doet wat je eigenlijk niet wil doen. Ik denk dat je je een stuk beter voelt als je hierover praat met je vriend, natuurlijk zal hij dit helemaal niet leuk vinden, maar als je het nou precies zo uitlegt zoals je het voelt, dan zou hij bijna onredelijk zijn als hij boos wordt! Dat is een stukje eerlijkheid dat je aan elkaar verschuldigd bent, vind ik en eerlijkheid is de basis van een goede relatie! Wel een goed idee lijkt me als je de onenigheid die jullie al hebben eerst probeert op te lossen. Ik kan je andere topic niet vinden, maar las net dat hij niet reageerde op smsjes, telfoontjes en dergelijke en dat hij nog eens smst met een ander meisje...Heb je je onvrede daarover al wel uitgesproken??? Dat moet je namelijk zeker wel doen! En zet hem voor het blok: vraag DUIDELIJKHEID en EERLIJKHEID, want dat is hij JOU verschuldigd! En hou altijd in je achterhoofd als hij zich zo blijft gedragen: er zijn echt wel veeeeel leukere en lievere jongens dan hij! Succes!

Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 19:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten