Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
dat is niet het enigste, alles gaat fout nu, heb een probleem met iemand scooter wat ik never kan betalen, en nu is het dus waarschijnlik uit, ikheb er gewoon geen zin meer in, en die abt boeit me nix meer, hij kent me niet eens.. me ex doet me zoveel pijn maar toch wil ik bij hem zijn
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik snap ook dat hij serieus bedoeld, en daar gaat hetook niet om, maar het gaat erom dat hij dingen zegt over mij zonder mij te kennen, en dus niet gegrond zijn. hij kan niet uit een paar reacties van mij aflezen hoe ik zou moeten zijn of wel soms?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Wat de topicstartster hier zegt, kan ik weer niet echt waarderen. Vandaar dat ik er netjes tegenin ga. Waarom zou dat niet mogen? 3) Waarom niet? Het is toch jouw functie om beide partijen hun zegje te laten doen? Een forumbaas hoort och onpartijdig te zijn? Of heb ik nu andermaal te maken met iemand die mij de mond wil snoeren, terwijl allerlei anderen hun meningen vrijelijk mogen spuien? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Een topic als deze is bedoeld om raad te vragen. Als jij daar een nogal bot geformuleerde mening tussen zet, okee. Maar het is op een ruzie uitgelopen, en het meisje heeft al een paar keer gezegd dat ze die reacties niet waardeert. Ik wil dit forum gezellig houden, dus ik ben sowieso tegen ruzies hier. En al helemaal als het nergens meer over gaat op het laatst. Dingen zeggen als "de havo stelt nix voor" vind ik sowieso erg irritant, om maar wat te noemen en ook nergens voor nodig. Ik vind dat je met bepaalde stellingen en meningen echt wel wat toegevoegd hebt aan dit forum. Maar je moet niet vergeten dat je met mensen om gaat hier, je kunt mensen kwetsen met bepaalde harde opmerkingen. Alles wat je nog in dit topic zal zeggen draait uit op ruzie en/of allerlei offtopic reacties. Dat is niet de bedoeling van een topic. Citaat:
Ik snoer je niet de mond, ik wil het gewoon gezellig houden. Ik ga hier in dit topic verder niet in discussie. Volgens mij kun je best begrijpen waarom ik op deze manier handel. Zo niet, dan kun je me mailen. Alicia |
![]() |
|
![]() |
lief meisje,
denk eventjes na.... heb je met hem gezoend? NEE ben je met hem naar bed geweest? NEE wat stelde het voor jou voor, ben je helemaal verliefd op die jongen? volgend mij NIET ga je je vriendje er misschien pijn mee doen, terwijl jij nix hebt gedaan? ZOU KUNNEN---> DUS JA what is the big deal? jij hebt nix verkeerds gedaan, en daarbij die vriend gaat naar het buitenland... voorgoed, daar voel jij je ook niet echt happy mee, want vrienden ga je missen. dus kan het ook zo zijn dat je hem weer niet wilde krenken door hem echt keihard af te wijzen (wat je wel een beetje al hebt gedaan omdat je niet met hem hebt gezoend naar ik begrepen heb. ik heb eenzelfde situatie gehad, had gezoend op vakantie met een andere jongen en voelde me de dag erna afschuwelijk. ik heb het niet tegen mijn toenmalige vriend gezegt omdat ik zeker wist dat er ruzie etc uit voort zou komen. ik was niet verliefd op die andere jongen, maar had een slaapplaats nodig en dat was toevallig (is ook echt zo!!!) bij die ander in zijn slaapzak (waren niet op onze eigen camping terug gekomen omdat ik en vriendinnetjes te dronken waren). het stelde in weze, na een weekje erover na gedacht te hebben totaal niets voor. dus waarom zou je het dan vertellen. de definitie van vreemdgaan vind ik het volgende: je laat de andere persoon totaal zijn gang gaan, doet overal aan mee en geniet ervan. zelfs op het punt dat je beseft dit kan eigenlijk niet kan ga je door en interesseerd het je niet, want het voeld goed en je hebt gevoelens voor die ander en meis, volgends mij is dit NIET op jou van toepassing suc6 witlof foogy
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ter rectificatie, want jij zegt het nogal stellig: ik post overduidelijk materiaal dat jou niet zint en waaruit jij - omdat jij het liefst van mij af zou willen zijn - wílt opmaken dat het krenkend is. Trouwens, wat is "krenkend"? En áls iets al "krenkend" overkomt, is het van mij uit in elk geval niet als "moedwillig krenkend" bedoeld. En juist over dat laatste gaat de regel. De inhoud van de regel is dus niet op mij van toepassing. Terzijde: ik neem de afgewogen reactie van Alice dan ook heel wat serieuzer dan de jouwe. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Groetjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hehehe, nee hoor, ben niet gevlucht.,aar heb beetje drukke dag gehad en was niet echt in stemming. bedankt in ieder geval om mijn topic weer normaal te krijgen zonder onzinnihe discussies.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Wat is aanvallen? Het verhaal over de Limburgse afkomst ging daarom dat ik als niet meer in Limburg wonende Limburger een redelijk goed zicht heb op het gedrag van "de Limburger" in het algemeen. Op grond daarvan deed ik een aanval op "de Limburger", of liever: geen aanval, maar een aanzet tot een gepeperde discussie. Is dat erg? Daar worden we toch allemaal beter van? 3) Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken. En sommigen moeten er nu eenmaal eens verbaal flink van langs hebben. 4) Fijn om te horen. Reageer dan in het vervolg ook niet zo geëmotioneerd, wil je? 5) Die zijn heel wel zelf in staat op op mij te reageren. Die hebben geen schoothondje nodig. 6) Dat kan ja, maar het helpt meestal niet. Groetjes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2) Je generaliseert. Gepeperde discussies zijn lang niet goed voor iedereen. Je merkt toch zelf wel wanneer iemand niet begrijpt waar je heen wil en alleen maar geirriteerd raakt? Wat heeft het dan nog voor nut er verder op in te gaan? 3) We zijn hier niet bij Jerry Springer ![]() 4) Waar reageer ik emotioneel op jou? 5) Nee, ik acht de meesten van hun niet in staat iets te veranderen aan jouw gedrag op het forum. Simpelweg omdat zij wel emotioneel reageren en het daardoor onnodig persoonlijk maken. 6) Provocatieve therapie werkt enkel bij mensen die jou als respectspersoon betrachten. Mensen die hier emotioneel op jou reageren, worden alleen maar kwaad en denken verder niet na over jouw replies. Het resultaat is daardoor vrijwel nihil. *knuf* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Veel sterkte ermee thuggirl ![]() Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 17:44. |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat een gezeik hier... Je wacht gewoon tot je vriend terug is, praat met hem over je relatie (waarom sms't ie niet terug, antwoordt hij niet als je belt enz enz). Je vertelt gewoon wat er is gebeurd en je wacht zijn reactie af. Wil hij verder gaan met jullie relatie heb je geluk, anders tja.. Dan zul je verder moeten zonder hem?
Wat ik niet snap is dat hier zoveel mensen zich blijkbaar in het recht stellen de fout van iemand anders te beoordelen. Mind your fucking own business. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wil verder niet echt reageren hoor, enkel op je naam..... mooi, vooral sion, maar mag ik vragen waarom???? (enkel niwusgierigheid ![]() ![]()
|
![]() |
Je weet best wel zelf je grenzen! Als JIJ VOELT dat je iets te ver bent gegaan, dan ben je dat ook. Het gaat niet om meningen van anderen, echt niet. Blijkbaar voel jij dat je iets verkeerd hebt gedaan en voel je je schuldig tegenover je vriend, ik maak op uit je verhaal dat jij het voelt alsof je bent vreemdgegaan en je wenst dat je het niet had gedaan en je hebt iets gedaan, namelijk: het toelaten...Maar je zat in een moeilijke situatie met een jongen die erg opdringerig was en soms kan dat je zo overdonderen dat je iets doet wat je eigenlijk niet wil doen. Ik denk dat je je een stuk beter voelt als je hierover praat met je vriend, natuurlijk zal hij dit helemaal niet leuk vinden, maar als je het nou precies zo uitlegt zoals je het voelt, dan zou hij bijna onredelijk zijn als hij boos wordt! Dat is een stukje eerlijkheid dat je aan elkaar verschuldigd bent, vind ik en eerlijkheid is de basis van een goede relatie! Wel een goed idee lijkt me als je de onenigheid die jullie al hebben eerst probeert op te lossen. Ik kan je andere topic niet vinden, maar las net dat hij niet reageerde op smsjes, telfoontjes en dergelijke en dat hij nog eens smst met een ander meisje...Heb je je onvrede daarover al wel uitgesproken??? Dat moet je namelijk zeker wel doen! En zet hem voor het blok: vraag DUIDELIJKHEID en EERLIJKHEID, want dat is hij JOU verschuldigd! En hou altijd in je achterhoofd als hij zich zo blijft gedragen: er zijn echt wel veeeeel leukere en lievere jongens dan hij! Succes!
Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 19:20. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
is dit al vreemdgaan? meisje-xx | 48 | 13-09-2008 22:46 | |
Liefde & Relatie |