Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
leren drinken doe je gewoon door te beginnen met een paar biertjes, en je hoeft het zeker niet op te bouwen ofzo. je moet ook niet drinken om stoer te doen, gewoon omdat je het lekker vind en gezellig een biertje wil drinken met je vrienden..
en wees niet bang dat je na 2 slokken dronken bent, ik kan je garanderen dat nog nooit iemand na 2 slokken dronken was.. hooguit na 1 biertje. maar gewoon proberen dus, en dan kom je er vanzelf achter. btw, je wordt sneller dronken op een lege maag, of als je je niet lekker voelt. mutsjaah als je het over smirnoff ice hebt. daar krijg je van een half flesje geen kater.. (je bedoelt geen 1 liter fles neem ik aan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je dan toch gaat drinken...
Geen hele fles Safari achterover, dat is echt vies gewoon :'D Deel zo'n fles met z'n drieën, niet met minder, dan voel je je dus echt gewoon kud. Drinken op je 14e: Ja, slecht, we weten het. Maargoed, toch zijn eigen keuze. Zelf zou ik het lekker rustig aan doen. Biertje af en toe, verschillende merken, kom je erachter wat je lekker vindt. Als je een keer gaat klemzuipen, niet teveel mixdranken door elkaar, man dan ga je dood xD En idd. Van tevoren moet je hebben gegeten. Ik heb de gevolgen gezien als je niet eet voordat je drinkt, sterker nog, ik zat ernaast. En da's geen fijn gezicht. Laatst gewijzigd op 05-12-2009 om 13:56. Reden: +edit |
![]() |
|
![]() |
begin met 1 flesje bier op een avond (die je niet in een keer opdrinkt...) en ga dan steeds meer drinken...
ik drink al sinds m`n 9e en ik begon ook zo... nu kan ik al veeeel meer drinken als ik wil... en als je zelf niet wil drinken niet doen!!! als je vriendin het dan uitmaakt of je vriendendom tegen je doen zijn het geen echte vrienden neem dat maar van mij aan ![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Stom topic. In de eerste plaats; Wammus heeft gelijk. Doe even normaal, je bent net uit 't ei. Voorts is het zo dat hoeveel je kunt hebben enorm afhangt van factoren als bijvoorbeeld hoe vermoeid je bent en wat je gegeten hebt und so weiter. Je zult merken dat je de ene keer héél makkelijk dronken wordt en de andere keer praktisch een bodemloze put lijkt. En och, later durf je ook wel om 'n colaatje te vragen hoor, bij rondje X waar je geen zin meer in hebt.
![]() Alcohol c.q. drank hoor een míddel te zijn, geen doel. |
![]() |
||
Citaat:
Sowieso ben je niet na 1 slok dronken, zo werkt dat gewoon niet. Niet dat ik weet, iig. Ik persoonlijk drink niet omdat ik bier of die ranzige zoete troep gewoon niet te zuipen vind. Mijn vrienden kunnen dat respecteren, zelfs al wordt ik raar aangekeken, dat kan mij vrij weinig schelen. Zij zijn uiteindelijk degene die op de stoep lopen te kotsen. Daarbij komt ben je pas 14, man. Wacht nog even een jaar of 2 en pak dan een biertje ofzo.
|
Wat ik ga zeggen is al duizend keer gezegd, maar wellicht helpt herhaling van de boodschap...
Als je voor je 16e drinkt, doe 't dan wel rustig aan. Een keer een biertje/breezer drinken om te proberen kan niet zoveel kwaad. Maar je regelmatig bezatten wel. Je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling en door teveel te zuipen rem je die ontwikkeling. Zonde toch?! Niet dat je bezatten als je ouder bent helemaal geen kwaad meer kan, maar wel een stuk minder.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
niet genoeg drinken. jet | 53 | 02-01-2006 14:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Onaf hersenspinsel Charlottetje | 49 | 02-12-2005 00:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting: 26 Juni Ieke | 251 | 18-07-2004 04:30 | |
Eten & Drinken |
Breezers Jeroenvdberg | 45 | 06-07-2004 19:39 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |