Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je op je buik slaapt moet je altijd één kant op kijken, dus dat is minder goed voor je nek. Je kunt dan het beste zonder kussen slapen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ze kiezen juist dunne stukjes huid, waar ze makkelijk doorheen kunnen prikken. De huid van je tepel is dus zo'n stukje huid, onder andere. Dus ze sabbelen het liefst een tet of een ander dun stukje huid. Maar het rare is, dat ze dan weer niet in je lip steken!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Aber gut, Amerikaanse series of kabelprogramma's oid mogen ook, want wrs heb ik alle britcoms toch al. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat Little Britain van na League of Gentlemen komt wist ik, ze hebben er ook wat dingen van gejat is het niet? Toch vind ik het wel een nadeel, dat soort humor ligt me niet zo. Gelukkig heeft de serie veel meer te bieden dan enkel zulke flauwigheid, dus er is geen man overboord. Citaat:
Maar je kunt natuurlijk nog altijd alle afleveringen van The Simpsons, Futurama, American Dad, Family Guy, South Park en/of Seinfeld gaan kijken. Die heb je vast nog niet allemaal in hun geheel gezien, en daar ben je wel een tijdje zoet mee. |
![]() |
|
Wat schiet je ermee op om je te abonneren op een topic? Ik had dat gedaan en toen was er na mij alweer gereageerd maar er gebeurt verder niks. Hmm.
||
Citaat:
![]() En het kan toch niet surrealistischer zijn dan de mighty boosh? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het goede van The League vind ik dat er in de serie wel echt een verhaal zit. In serie 2 gaat het over de mysterieuze neusbloedingen en in serie 3 hebben de belangrijkste personages allemaal hun eigen verhaal die aan het eind ingenieus samenkomen. Maar verder is het gewoon teringgrappig en soms een beetje creepy. Mijn favoriete scene, omdat 'ie zo flauw is:
Laatst gewijzigd op 11-09-2009 om 13:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Word ik vanochtend wakker, ga ik op mijn gemak ontbijten.
Gaat de bel....Hmm, ik verwacht niemand. En wie zijn het: 2 Jahova's getuigen. Die gezellig kwamen 'praten' over God. Ik heb niets tegen God, maar we hebben ook een sticker naast de bel geplakt: ![]() Waarom negeren ze die sticker? Ik ben er gewoon niet van gediend van verkopers / jehova's aan de deur te hebben....
|
![]() Ik heb trouwens een keer twee Jehova's aan de deur gehad en net zolang met ze gepraat tot zij zeiden 'hm, we moesten maar weer eens gaan'.
|
Ik vind het eigenlijk wel raar om bij mensen aan de deur te komen en ze dan over te gaan zitten halen tot een bepaald geloof. In NL mag iedereen toch zelf uitmaken wat hij / zij wil geloven... En bij Jehova's krijg ik altijd het idee dat ze je iets willen opdringen. Vandaar die sticker. Ik bedoel, als zaterdag-postbode geeft ik de mensen met een sticker: "NEE, geen reclame" toch ook geen reclame.
![]()
|||
Citaat:
Maar die mensen belde aan, en ik zag dat boekje van geloven. En ze zeggen van: We zouden graag willen praten over dit ........ *laat het boekje zien* Ik zei meteen: "Geen interesse" en deed de deur dicht. Nou woon ik in een beurt waar Jahavoa's regelmatig langs de deur komen. Dus de volgende die de sticker negeert zal ik het eens vragen. ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Jehova's zijn verplicht zich bezig te houden met het bekeren van nietgelovigen. Als je jehova bent zul je naar hun hemel gaan, als je nee zegt nadat iemand erover vertelt zul je naar de hel gaan. Als je er niet vanaf wist ligt het eraan of je een goed mens was. Mijn vader heeft zo jehova's een schuldgevoel aangepraat: ja fijn zeg, bedankt, ik wilde het helemaal niet weten, weet je wel wat je me hebt aangedaan? Zoiets.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Had het vanochtend gegoogled. En kwma op een forum dat Jehova's die sticker idd negeren. Hier een quote waarom: Citaat:
|
Verwijderd
|
Een dringende vraag van mijn zusje:
(weet niet of het mag maar anders hoor ik het vanzelf wel) Willen jullie even stemmen op Spinvis op deze hyve? http://culdesac.hyves.nl/polls/59935...W8MBTCHICS0SKO Het is een grote strijd aan het worden tussen de Mala Vita- en Spinvis-liefhebbers. En we (vooral mijn zusje dus) willen graag dat Spinvis die dag in onze stamkroeg staat! Thanks! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Vrolijke kadavers en meer van zulks Verwijderd | 207 | 07-10-2013 14:18 | |
De Kantine |
Saairikatuur #1772 Verwijderd | 500 | 21-01-2013 11:37 | |
Seksualiteit |
Het Grote Anonime Vragen Topic jjohan | 19 | 04-12-2009 00:40 | |