Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2009, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Shmoogle is teringgaaf
if you wish to host Shmoogle on your server, and for any other questions, please contact: shmoogle @ gmail.com

Ik vind het ook nonsens dat ze zeggen van 'oh noes misschien worden we geblokt door Google'. Google heeft dikke /care. AltaVista wordt toch ook niet geblokkeerd? En die krijgt ongetwijfeld een stuk meer hits dan Shmoogle.

Maar hun logo is wel mooi.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2009, 21:24
Verwijderd
Altavista is ook gewoon een stuk internetgeschiedenis.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Maar een vraag: wat is de beste positie om te slapen? Is een hard kussen beter dan een zacht kussen? enzo.
Op je rug of op je zij is allebei even goed voor je rug. Als je het meest op je rug ligt heb je een plat stevig kussen nodig omdat je hoofd maar iets van het bed hoeft te worden opgetild om je ruggengraat recht te maken. Als je het meest op je zij ligt een dikker zachter kussen omdat je hoofd wat meer moet worden opgetild en omdat je gezicht van zachtheid houdt, maar niet zo zacht dat je een diep gat in het kussen drukt want dan kun je net zo goed geen kussen nemen. Als je kussen niet goed is geeft dat vooral kans op spierpijn in je nek en rug, niet op ernstige dingen ofzo. Maar je draait sowieso 10-40 keer per nacht, en dat is ook nodig om te voorkomen dat je helemaal stijf wakker word, dus het kussen klopt nooit 100%.
Als je op je buik slaapt moet je altijd één kant op kijken, dus dat is minder goed voor je nek. Je kunt dan het beste zonder kussen slapen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 11:51
Verwijderd
4:30
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 12:45
Allure
Allure is offline
Wat is het nut van tvp's in topics die niet van de eerste pagina verdwijnen?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 14:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb de griep en kan de deur niet uit. Wat moet ik doen om de tijd te doden?
Of eigenlijk: Welke serie/stand-up show moet ik kijken om mezelf vrolijk te houden?
Oud 10-09-2009, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Op je rug of op je zij is allebei even goed voor je rug. Als je het meest op je rug ligt heb je een plat stevig kussen nodig omdat je hoofd maar iets van het bed hoeft te worden opgetild om je ruggengraat recht te maken. Als je het meest op je zij ligt een dikker zachter kussen omdat je hoofd wat meer moet worden opgetild en omdat je gezicht van zachtheid houdt, maar niet zo zacht dat je een diep gat in het kussen drukt want dan kun je net zo goed geen kussen nemen. Als je kussen niet goed is geeft dat vooral kans op spierpijn in je nek en rug, niet op ernstige dingen ofzo. Maar je draait sowieso 10-40 keer per nacht, en dat is ook nodig om te voorkomen dat je helemaal stijf wakker word, dus het kussen klopt nooit 100%.
Als je op je buik slaapt moet je altijd één kant op kijken, dus dat is minder goed voor je nek. Je kunt dan het beste zonder kussen slapen.
Je zij ook goed ja? In de beddenwinkel zeiden ze van niet, maar dat was ook een doos.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 16:09
Verwijderd
hmm misschien is je rug beter als je heup/schouderbreedte verhouding heel scheef is... maar als je heel krom ligt dan voel je dat wel en heb je vanzelf de neiging anders te gaan liggen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 16:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
waarom word ik altijd op plaatsen gestoken waar ik echt helemaal bedekt ben door dekens en lagen kleding? (tetten, benen) klotemuggen!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 16:56
Verwijderd
Het schijnt dat dat is omdat ze het zweet ruiken op warme plekken, maar mensen wordt niet zo vaak gestoken in oksels en tussen tenen en in liezen en tussen vetrollen dus dat is dan weer raar.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 16:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja inderdaad. Ik lig best vaak met mn armen omhoog, dus dan zou ik vet in mn oksels gestoken moeten zijn.
En mn tepel is ook niet het zweterigste, warmste deel van mn borst denk ik zo
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 17:09
Miekje*
Miekje* is offline
Ze kiezen juist dunne stukjes huid, waar ze makkelijk doorheen kunnen prikken. De huid van je tepel is dus zo'n stukje huid, onder andere. Dus ze sabbelen het liefst een tet of een ander dun stukje huid. Maar het rare is, dat ze dan weer niet in je lip steken!
Oud 10-09-2009, 21:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar dat is ook een ander soort huid he, net als dat ze niet op je tepelhof steken. Denk ik?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 01:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de griep en kan de deur niet uit. Wat moet ik doen om de tijd te doden?
Of eigenlijk: Welke serie/stand-up show moet ik kijken om mezelf vrolijk te houden?
League of Gentlemen, mocht je dat nog niet kennen. Het is Brits en erg grappig, een soort The Mighty Boosh maar dan surrealistischer en donkerder. Je moet alleen even door de eerste twee afleveringen heen komen, die nét teveel weg hebben van Little Britain om echt heel grappig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 02:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
League of Gentlemen, mocht je dat nog niet kennen. Het is Brits en erg grappig, een soort The Mighty Boosh maar dan surrealistischer en donkerder. Je moet alleen even door de eerste twee afleveringen heen komen, die nét teveel weg hebben van Little Britain om echt heel grappig te zijn.
Ik heb alledrie de series in m'n kast staan. En dat de eerste afleveringen wat weghebben van Little Britain... Ach, dat vind ik wel meevallen. Bovendien was The League een aantal jaar eerder. Wat wrs ook de reden is dat ik Little Britain een stuk minder boeiend vind.

Aber gut, Amerikaanse series of kabelprogramma's oid mogen ook, want wrs heb ik alle britcoms toch al.
Oud 11-09-2009, 02:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb alledrie de series in m'n kast staan. En dat de eerste afleveringen wat weghebben van Little Britain... Ach, dat vind ik wel meevallen. Bovendien was The League een aantal jaar eerder. Wat wrs ook de reden is dat ik Little Britain een stuk minder boeiend vind.
Als ik 't niet dacht!

En dat Little Britain van na League of Gentlemen komt wist ik, ze hebben er ook wat dingen van gejat is het niet? Toch vind ik het wel een nadeel, dat soort humor ligt me niet zo. Gelukkig heeft de serie veel meer te bieden dan enkel zulke flauwigheid, dus er is geen man overboord.

Citaat:
Aber gut, Amerikaanse series of kabelprogramma's oid mogen ook, want wrs heb ik alle britcoms toch al.
In dat geval, misschien vind je Harvey Birdman, Attorney at Law wel leuk. Of anders The Brak Show, Aqua Teen Hunger Force of Metalocalypse.

Maar je kunt natuurlijk nog altijd alle afleveringen van The Simpsons, Futurama, American Dad, Family Guy, South Park en/of Seinfeld gaan kijken. Die heb je vast nog niet allemaal in hun geheel gezien, en daar ben je wel een tijdje zoet mee.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 10:13
drukknoopje
drukknoopje is offline
Wat schiet je ermee op om je te abonneren op een topic? Ik had dat gedaan en toen was er na mij alweer gereageerd maar er gebeurt verder niks. Hmm.
Oud 11-09-2009, 11:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
little britain is hardstikke grappig

En het kan toch niet surrealistischer zijn dan de mighty boosh?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 13:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
little britain is hardstikke grappig

En het kan toch niet surrealistischer zijn dan de mighty boosh?
Oh schatzi, dat kan echt wel hoor.

Het goede van The League vind ik dat er in de serie wel echt een verhaal zit. In serie 2 gaat het over de mysterieuze neusbloedingen en in serie 3 hebben de belangrijkste personages allemaal hun eigen verhaal die aan het eind ingenieus samenkomen. Maar verder is het gewoon teringgrappig en soms een beetje creepy.

Mijn favoriete scene, omdat 'ie zo flauw is:

Laatst gewijzigd op 11-09-2009 om 13:07.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 13:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

In dat geval, misschien vind je Harvey Birdman, Attorney at Law wel leuk. Of anders The Brak Show, Aqua Teen Hunger Force of Metalocalypse.
Kijk, daar heb ik wat aan. Die ken ik allemaal nog niet.
Oud 11-09-2009, 15:23
Verwijderd
Waarom denken nog steeds zo veel mensen dat je advocaat wordt als je rechten studeert?
Waarom zijn die topjes nog steeds in, die eruit zien alsof ze voor zwangere vrouwen zijn maar door allerlei vrouwen worden gedragen?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Oke ik heb een belangrijke Vraag.

Waarom is het zo dat in het openbaar vervoer men elkaar binnen hetzelfde object (bus/trein/tram) totaal ontwijkt, niet aankijkt, enzovoorts (als je wel kijkt is het óf flirten óf je bekijkt elkaar op een negatieve manier), maar aan de andere kant dat wanneer twee objecten bij elkaar in de buurt komen (trein langs trein, bus langs tram, je snapt het punt) de passagiers elkaar ongegeneerd aan gaan zitten kijken?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 15:34
Verwijderd
En waarom is het zo dat als een groepje pratende mensen een lift instapt, het gesprek stilvalt tot ze de lift weer uit zijn?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 16:22
Allure
Allure is offline
Citaat:
Wat is het nut van tvp's in topics die niet van de eerste pagina verdwijnen?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 17:02
Martiño
Martiño is offline
Als je een terugvindpost plaatst, verandert het topicicoontje. Zo kun je makkelijk tussen alle topics op een pagina zien welke topics voor jou belangrijk zijn.
Oud 11-09-2009, 17:08
Verwijderd
League of Gentlemen.
Het duurde lang voordat ik dat kon waarderen. Op een gegeven moment kon ik er wel om lachen, aanvankelijk vond ik het echt alleen maar creepy.

edit: ik zie nu pas dat dit helemaal niet het saaitopic is.

Laatst gewijzigd op 11-09-2009 om 17:24.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 11:29
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
...
de mensen die voorbij denderen staan veel verder van je af, daarvan weet je zeker dat je ze nooit meer zult zien. met die mensen in je eigen trein/tram/whatever zit je nog even opgescheept. zij staan dichterbij.

Citaat:
En waarom is het zo dat als een groepje pratende mensen een lift instapt, het gesprek stilvalt tot ze de lift weer uit zijn?
privacy. ikzelf doe het ook omdat ik anderen niet wil lastigvallen met mijn gesprekken.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 11:06
Tripp
Tripp is offline
Word ik vanochtend wakker, ga ik op mijn gemak ontbijten.
Gaat de bel....Hmm, ik verwacht niemand.
En wie zijn het: 2 Jahova's getuigen.
Die gezellig kwamen 'praten' over God.
Ik heb niets tegen God, maar we hebben ook een sticker naast de bel geplakt:

Waarom negeren ze die sticker?
Ik ben er gewoon niet van gediend van verkopers / jehova's aan de deur te hebben....
Oud 13-09-2009, 11:06
Rationeel
Rationeel is offline
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 11:14
Verwijderd
Eigenlijk zou ik wel weer eens zo'n trosje malloten aan de deur willen krijgen. Mogen ze nog binnen komen ook, maar dan gaan we inderdaad gezellig rond de tafel zitten just for my amusement
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 11:15
Tink*
Tink* is offline
Dit kan prima in het grote vragentopic.
Oud 13-09-2009, 11:24
Uice
Uice is offline
Wat. Wat is dan de vraag?

Ik heb trouwens een keer twee Jehova's aan de deur gehad en net zolang met ze gepraat tot zij zeiden 'hm, we moesten maar weer eens gaan'.
Oud 13-09-2009, 11:27
Tink*
Tink* is offline
'Waarom negeren ze die sticker' is net zo'n vraag als bepaalde vragen die hier nog meer gesteld worden dus het kan hier best. Maar ze mag er van mij ook over praten in het wsz hoor.
Oud 13-09-2009, 11:32
Tripp
Tripp is offline
Ik vind het eigenlijk wel raar om bij mensen aan de deur te komen en ze dan over te gaan zitten halen tot een bepaald geloof. In NL mag iedereen toch zelf uitmaken wat hij / zij wil geloven... En bij Jehova's krijg ik altijd het idee dat ze je iets willen opdringen. Vandaar die sticker. Ik bedoel, als zaterdag-postbode geeft ik de mensen met een sticker: "NEE, geen reclame" toch ook geen reclame.
Oud 13-09-2009, 11:36
Tink*
Tink* is offline
Misschien dat ze het toch gewoon probeerden. Heb je aan hen gevraagd waarom ze toch aanbelden ondanks die sticker?
Oud 13-09-2009, 11:37
Rationeel
Rationeel is offline
ja, je zou denken als men al de moeite neemt om zo'n sticker op te plakken, ze ook niet echt de makkelijkst bekeerbare zijn.

misschien hadden ze een grote jehova-weddenschap afgesloten om wie jullie het eerst zou bekeren.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 11:42
Tripp
Tripp is offline
Citaat:
Misschien dat ze het toch gewoon probeerden. Heb je aan hen gevraagd waarom ze toch aanbelden ondanks die sticker?
Nee, ik dacht: Niet weer! (daarom kwam de sticker er juist)

Maar die mensen belde aan, en ik zag dat boekje van geloven. En ze zeggen van: We zouden graag willen praten over dit ........ *laat het boekje zien* Ik zei meteen: "Geen interesse" en deed de deur dicht.

Nou woon ik in een beurt waar Jahavoa's regelmatig langs de deur komen. Dus de volgende die de sticker negeert zal ik het eens vragen.

Citaat:
ja, je zou denken als men al de moeite neemt om zo'n sticker op te plakken, ze ook niet echt de makkelijkst bekeerbare zijn.

misschien hadden ze een grote jehova-weddenschap afgesloten om wie jullie het eerst zou bekeren.
Wie weet.
Oud 13-09-2009, 11:43
Verwijderd
Jehova's zijn verplicht zich bezig te houden met het bekeren van nietgelovigen. Als je jehova bent zul je naar hun hemel gaan, als je nee zegt nadat iemand erover vertelt zul je naar de hel gaan. Als je er niet vanaf wist ligt het eraan of je een goed mens was. Mijn vader heeft zo jehova's een schuldgevoel aangepraat: ja fijn zeg, bedankt, ik wilde het helemaal niet weten, weet je wel wat je me hebt aangedaan? Zoiets.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 12:41
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Dat websites Google kunnen betalen om hoger in de lijst te komen klopt niet. Google kijkt gewoon naar hoe vaak er naar een site gelinkt wordt, en hoe hoger dat getal, des te hoger komt de site in de lijsten. Wel is het zo dat er inmiddels heel veel bedrijven zijn die zich bezighouden met het verbeteren van de zoekresultaten van andere bedrijven. Die maken dan tegen betaling een soort startpagina's waarin de sites van een hondertal bedrijven worden gelinkt. Niemand bezoekt zo'n startpagina ooit, maar de indexprogramma's van Google zien dat wel gewoon als een 'geldige' link waardoor die honderd bedrijven hoger in lijst komen te staan.
Maar hoe meer links een site heeft, hoe minder die links 'waard' zijn. Dus zo heel veel werkt zoiets ook weer niet.
Oud 13-09-2009, 15:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
'Waarom negeren ze die sticker' is net zo'n vraag als bepaalde vragen die hier nog meer gesteld worden dus het kan hier best.
Het is een retorische vraag om haar ergernis omtrent het onderwerp te verduidelijken.
Oud 13-09-2009, 15:50
Tripp
Tripp is offline
Citaat:
Het is een retorische vraag om haar ergernis omtrent het onderwerp te verduidelijken.

Had het vanochtend gegoogled.
En kwma op een forum dat Jehova's die sticker idd negeren.
Hier een quote waarom:

Citaat:
Maar die tekst geldt klaarblijkelijk (of moet ik zeggen ''waarachtig'') slechts voor hen. Zij menen namelijk dat degene die die sticker heeft, aanzet tot dwaling, en ze bellen TOCH aan.
Oud 29-09-2009, 18:09
Verwijderd
Een dringende vraag van mijn zusje:

(weet niet of het mag maar anders hoor ik het vanzelf wel)

Willen jullie even stemmen op Spinvis op deze hyve?
http://culdesac.hyves.nl/polls/59935...W8MBTCHICS0SKO

Het is een grote strijd aan het worden tussen de Mala Vita- en Spinvis-liefhebbers. En we (vooral mijn zusje dus) willen graag dat Spinvis die dag in onze stamkroeg staat!

Thanks!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 18:47
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb stiekem op mala vita gestemd

sljivovica!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 18:54
Verwijderd
Gedaan. 400 stemmen ofzo
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 20:23
Verwijderd
Citaat:
ik heb stiekem op mala vita gestemd

sljivovica!
Waarom precies?
Kom je ook kijken dan?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 22:46
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Waarom precies?
Kom je ook kijken dan?
wie weet

ik vind mala vita stiekem wel tof!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 00:53
Verwijderd
4:54
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 12:06
Verwijderd
Het valt me op dat je nooit meer mensen ziet met een petjes- of buitenboordbeugel! Waarom zou dat zijn?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 12:25
Verwijderd
ik stemde op andré manuel, maar als spinvis wint kom ik ook kijken.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 14:03
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het valt me op dat je nooit meer mensen ziet met een petjes- of buitenboordbeugel! Waarom zou dat zijn?
Ik zie ze regelmatig, moet ik zeggen!
Reageren

Regels voor berichten