Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja eh zo krijgen we wel een heel verdeeld zooitje. Ik ging op hem stemmen omdat ik zelf ook net een stem kreeg dus ik dacht nou dan ga ik ook niet meer random stemmen.
![]() |
![]() |
|
Het punt is dat nieuwe spelers een kans verdienen zichzelf te bewijzen. Als ze het dan leuk vinden komen ze terug zodat ze vaker mee doen.
Uiteraard is het dan wel de bedoeling dat ze een beetje actief meespelen. Stille mensen die weinig toevoegen mogen er wat mij betreft zo snel mogelijk uit.
|
![]() Edit: Toch maar iets meer dan een smiley: Hehe, jullie maken je zo druk over mij, relax, ik kan lezen (en heb dus de spelregels gelezen, alweer, archont) en ik ben ook niet dom. Sinds het vorige spel weet ik ongeveer wat ik moet doen. En dat ik zo stil ben... sorry hoor, maar de bovenbouw valt me erg zwaar, met al dat huiswerk, als het mag. M'n stem: testout.com
||
Citaat:
/Severus mode ![]() Maar goed genoeg gezeurd, laten we gaan beginnen. Zoals het er nu naar uitziet word het een gelijkspel tussen ggyc8, Kazet en Lisa en dat kan later in het spel natuurlijk een hoop waardevolle informatie opleveren. Als ik me niet vergis heeft Testout.com nu dus de beslissende stem tenzij Lisa nog besluit te switchen.
||
Wat een verdeeldheid; gaan de wolven en de geliefden leuk vinden.
![]() Absinthe 1. Wammus VeGs 2. Archont ggcy8 5. Lisa 9. VeGs Lisa 4. Kazet 6. Martino Archont 7. Tink* Wammus 8. Absinthe Kazet 9. abzg 10 Fizzle-fluffy Tink* 3/11. Allure Testout.com 12.ggcy8 Citaat:
Wat is dat toch tegenwoordig... Mensen lijken totaal geen moeite te doen om te blijven leven. ![]() @ Wammus; gelijkspel in de eerste ronde levert toch niet zoveel informatie op? Wolven, verraders, geliefden... Te veel kans dat mensen bewust het spel vertekenen. Ik heb vaker gezien dat het veel onschuldige mensen de kop kostte, dan dat het wolven opleverde. |
![]() |
|
Zoals VeGs al aangeeft is het inderdaad niet handig om op een losse speler te stemmen op het moment dat je zelf hoog in de lijst staat van mensen die eruit gegooid worden. Stemmen uit lijfsbehoud noemen we dat en je zou er dus goed aan doen om je stem te wijzigen.
@ VeGs: Daar heb je een punt waar ik even geen rekening mee gehouden had. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lastig nu blijkt dat ik een beslissende stem had. Ik had nou zo'n mooi random pick idee bedacht (waaruit overigens bleek dat ik op mezelf zou stemmen, wat dan weer niet mogelijk is)
Dan ga ik toch kiezen uit ggcy8, Lisa en Kazet. Random hieruit gaat mijn stem naar Kazet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, ergens vind ik nu dat ik mijn stem moet wijzigen, omdat verdeeldheid irritant is. Maar ik vind Kazet een te gave speler om op te stemmen in de eerste ronde. En als ik op één van de andere twee stem, maak ik alleen maar de kans op gelijkspel groter.
Blijf toch maar bij mijn keuze. Ook al zal Kazet er nu wel uitgaan. Helaas. (sorry voor deze niet heel erg nuttige post. Ik dacht; ik twijfel even hardop ![]() |
![]() |
|
Ik vind Kazet inderdaad zonde voor de eerste ronde (huhu, rijm). Ik wil niet dat hij eruit gaat. Daarom stem ik semi-random op de eerste persoon in de lijst die nog 0 stemmen heeft, which is Allure.
||
Citaat:
Ik zou het bijna cheap noemen hoe je de aandacht op mij probeert te vestigen, puur om m'n lijf te behouden hoor. Je vind het vreemd dat ik random stem? Dan denk ik eigenlijk dat jij, als ik met een theorie was aangekomen, mij verdacht zou hebben van verdachtmakelarij. O, nee, wacht, ik zou de kans op gelijkspel vergroten, en dat terwijl er niet eens zoveel mensen zijn die mogen stemmen in een hangronde... Edit: Zodat alles duidelijk wordt: Ik heb wel binnen 24 uur gestemd, dus ik was niet van plan om stil te gaan spelen.
Laatst gewijzigd op 08-09-2009 om 20:05. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() In tegenstelling tot jou, zo te zien? En wat bedoel je er precies mee dat ik goedkoop de aandacht op jou richt 'puur om mijn lijf te behouden hoor'? Je lijf behouden was nou net wat jij niet deed en wat ik wel gedaan zou hebben. Citaat:
Als iemand op een gevaarlijke plek staat en er veel verdeeldheid is, stemmen mensen doorgaans uit zelfbehoud en maken zo nuttig gebruik van hun stem. Maar als iemand zijn stem liever vergooit, dan de kans te vergrootten zichzelf er in te houden, dan ga ik me afvragen of hij wel kan stemmen. Misschien heeft hij niets te vrezen van gelijkspel, omdat zijn medewolven hem wel redden. Misschien durft hij geen meerderheid te creëren, omdat hij weet dat zijn stem nutteloos is. Dit zeg ik uiteraard niet, omdat het ergens op gebaseerd is, maar omdat ik graag uit lijfsbehoud de aandacht naar jou uit doe gaan. Ik sta ook zo gevaarlijk. ![]() Maar goed, als dit je tweede spel is, hou ik het voorlopig maar op gebrek aan ervaring. Eens maar eens zien hoe je verder speelt. Anywayz, overzichtje: Absinthe 1. Wammus VeGs 2. Archont ggcy8 9. VeGs Lisa 4. Kazet 6. Martino Archont 7. Tink* Wammus 8. Absinthe Kazet 9. abzg 10 Fizzle-fluffy 5/13. Lisa (van ggcy8 geswitcht naar Kazet) 14. testout.com Tink* 3/11. Allure (van ggcy8 geswitcht naar Tink*) Testout.com 12.ggcy8 Allure 15. Biertank52 Iedereen heeft zijn stem doorgegeven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij verdacht VeGs terwijl die jou als newbie wil helpen wat je het beste zou kunnen doen. Ook de laatste keer dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus dit vind ik een rare en verdachte post om dan op iemand te stemmen waar je zéker veilig staat. Daarnaast is er natuurlijk veel af te leiden uit een gelijkspel. Kijk naar 2 spellen geleden waarbij we in no time de geliefdes én wolven hadden te pakken (en daarin had de 1e ronde een groot deel van het mystery opgelost) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik snap je punt wel, maar ik heb ook ooit mee gemaakt dat het 5-4 was, degene met 4 stemmen er uit vloog en de dorpelingen vervolgens iedereen die onder de persoon met 5 stemmen stond ophing. Die allen onschuldig bleken. Ja, het geeft informatie, maar die kan flink vertekend zijn. Dus ik vind het niet heel verdacht als iemand de kans op gelijkspel niet groter wil maken. Komt nog bij dat je de keuze dan aan de wolven laat, dus kan Kazet er nog steeds uit gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Duizendmaal excuses, ik was in Middelburg en in Leiden, (nogal ver weg voor mij) vandaar dat mijn communicatiemiddelen nogal beperkt waren. Dit gaat vanaf nu beter, en we zullen jullie binnenkort trakteren op een mooi verhaal! (even de communicatie op één lijn krijgen over wie wanneer schrijft, komt goed).
Deze ronde is de uitslag:
Spoiler
Morgen hebben de wolven tot 20:30 de tijd om hun maal te verorberen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #62 VeGs | 79 | 19-08-2009 17:38 |