Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2009, 14:51
Qimm
Qimm is offline
oh dat is inderdaad niets aan!

Ik ben eerst helemaal roze opgetuigd (heb nu een heel vette, roze, kitch kitchen schort <3 ) En toen eerst bootje varen en lunchen in Giethoorn, daarna wellness dagje met sauna/bubbelbad/etc. en een gezichtbehandeling voor ons allemaal en nog een extra voetbehandeling/massage voor mij, daarna de mannen ontmoeten om samen te gaan wokken en ten slotte met die mensen die daar nog zin in hadden rondstruinen, drankje doen en dansen in bruisend Almelo
Oud 13-09-2009, 17:19
Verwijderd
@Qimm: Klinkt relaxed! Met hoeveel waren jullie?
@Wup: Balen dat het niet lukt... Ben atm niet creatief genoeg om mee te denken, maar ik hoop dat het goed komt.

ot: Bah, ik kom altijd zó ontzettend bij als we een weekendje samen zijn geweest, maar ik baal er ontzettend van als hij dan weer moet gaan.
Oud 13-09-2009, 19:26
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
vanaf deze week beginnen we the wedding te plannen
Oud 13-09-2009, 20:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Afgelopen weekend samen een weekendje naar m'n moeder en broertje geweest omdat die jarig was. Normaal vind m'n vriend dat nooit zo'n feest maar nu was het echt heel gezellig. Een vriendin van m'n moeder was er ook die ik al zes jaar niet gezien had en dat is zo'n hartelijk mens dat iedereen daar goed mee overweg kan, heel gezellig En vanmiddag is hij nog even hier geweest, hebben we samen gegeten en nu is hij ff naar huis, heb ik een avondje voor mezelf (en stiekem vind ik dat wel weer ff heerlijk ) en morgen komt ie weer al had ik liever dat ie dinsdag kwam zodat ik morgen ff zelf wat kon doen maar dat is wel weer fijn
Oud 13-09-2009, 21:08
Verwijderd
Ik vond 't vrijgezellenfeestje ook erg leuk, wat een hilarische vriendengroep hebben wij toch ook Hoewel niet alle restaurantbezoekers er heel enthousiast over waren

En nu ga ik zo mijn vriendje bellen, want ik zie 'm alweer meer dan een week niet. Ik vind dit langeafstandsgebeuren echt achterlijk, dat jullie het even weten. Hoewel het misschien wel beter is, want anders zou ik waarschijnlijk helemaal niks voor school doen. Maar prft vriendjes horen op hooguit 10 minuten afstand te wonen, niet 2 uur! En ja, okee, officieel woon ik gewoon nog in dezelfde stad als hij hoor, maar door de week ben ik vooralsnog bij de ouders tot ik een huis in mijn nieuwe studiestad heb, en dan is de reistijd alsnog anderhalf uur. Zielig hoorrrrr!
Oud 13-09-2009, 21:24
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ik vond 't vrijgezellenfeestje ook erg leuk, wat een hilarische vriendengroep hebben wij toch ook Hoewel niet alle restaurantbezoekers er heel enthousiast over waren

En nu ga ik zo mijn vriendje bellen, want ik zie 'm alweer meer dan een week niet. Ik vind dit langeafstandsgebeuren echt achterlijk, dat jullie het even weten. Hoewel het misschien wel beter is, want anders zou ik waarschijnlijk helemaal niks voor school doen. Maar prft vriendjes horen op hooguit 10 minuten afstand te wonen, niet 2 uur! En ja, okee, officieel woon ik gewoon nog in dezelfde stad als hij hoor, maar door de week ben ik vooralsnog bij de ouders tot ik een huis in mijn nieuwe studiestad heb, en dan is de reistijd alsnog anderhalf uur. Zielig hoorrrrr!
Het klinkt nu net alsof nederland ontzettend groot is als ik jou met al je afstanden hoor

ot: rustig!
Oud 13-09-2009, 22:53
Verwijderd
Waarom vragen alle mensen de laatste tijd wanneer wij gaan trouwen
Oud 13-09-2009, 23:59
Verwijderd
Jah, vrijgezellenfeest was gaaf Wij mannen hadden natuurlijk een veel leuker dagprogramma dan de meiden (zie Qimm/Freyja)

- Eerst het slachtoffer in kwestie in belachelijke Jimi Hendrix-outfit (incl. elektrische gitaar) voor de lokale supermarkt neergezet om geld bij elkaar te spelen voor onze lunch

- Lunch t.w.v. 10 euro

- Paintball, met z'n 6'en op een gaaf veld, eerst Capture the Flag, toen Team Deathmatch en daarna 'Hunt the Bachelor'

- Lasergamen, ook gaaf

- 's Avonds wokken met de meiden erbij, was echt tof, des te meer omdat zowel aanstaande bruid als bruidegomnog steeds verkleed waren. Leverde leuke blikken op in het restaurant, en het eten was geweldig. Was ook heel gezellig idd

- Daarna nog Almelo doorgestruind. Karaoke ging niet door (tot grote opluchting van Qimm) dus een kroeg ingedoken.

- Slapen, 12 uur lang (ik in ieder geval )

En dan komt er ook nog eens een bruiloft aan over anderhalve week!
Oud 14-09-2009, 05:54
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt nu net alsof nederland ontzettend groot is als ik jou met al je afstanden hoor

ot: rustig!
Als de studie niet zo druk was, was het geen enkel probleem om elkaar vaker te zien (en datzelfde geldt voor mijn vrienden daar). Maar zoals het nu gaat, kan ik het me domweg niet veroorloven om elke dag op en neer te gaan. En als we dan in dezelfde stad woonden dan was dat geen probleem, dan spreek je gewoon wat vaker om 10 uur 's avonds af zodat je lekker nog twee uurtjes samen hebt en tegen elkaar aan in slaap valt. Maar dat gaat nu dus niet ivm de afstand. Dus ik vind Nederland inderdaad te groot op het moment

En @N00dles: Het is niet onze schuld dat een van onze 'deelnemers' vanwege rugproblemen niet dat soort ragdingen kon doen, anders hadden we jullie keihard ingemaakt En wij zijn nog wezen dansen JA, dus wij zijn sowieso stoerder!
Oud 14-09-2009, 08:06
Qimm
Qimm is offline
Dat natuurlijk

In een emo cafe proberen mensen over te halen om hun nagels door mij roze te laten lakken is echt uh moeilijk, maar hilarisch :')
Oud 14-09-2009, 09:11
ST*R
ST*R is offline
^ haha het klinkt gezellig

Hm ik vind het stom dat we het allebei druk zijn, ik wil m vaker en langer zien!!
En verder weet ik niet echt wat ik met de seks jongen aan moet, hij belt en smst best vaak, en ookal reageer ik niet of nauwelijk, paar dagen later weer. Zaterdag ook weer 2x gebeld en 2 smsjes.. Aan de ene kant zou het wel aardig zijn om te zeggen dat ik soort van vriendje heb en dus niks meer met hem kan/wil doen. Aan de andere kant heeft hij mij ook wel eens genegeerd zonder daar een reden voor te geven. En ik ga het ook heel raar vinden om het tegen hém te zeggen, volgens mij gaat hij hard lachen en me niet geloven
Oud 14-09-2009, 09:20
Verwijderd
Het moest er toch een keertje van komen. Vreemd genoeg voel ik me aardig opgelucht nu, na alles wat er is gebeurd. Ik ga hem vreselijk missen, maar ik had ook echt niet veel langer kunnen omgaan met al die drama.

Vandaag maar eens zien hoe ik de dag door kom.
Oud 14-09-2009, 09:22
wup
wup is offline
Vrijdag was er een jongen op mijn werk, die best vaak komt met zijn vrienden. Stiekem vind ik hem donders interessant, maar ik denk nu wel heel veel aan hem buiten mijn werk om
Oud 14-09-2009, 10:50
Verwijderd
In een poging tot sog al je oude berichten teruglezen zorgt wel voor wat inzicht. Ik loop al een jaar aan ons te twijfelen, en eigenlijk is er niks veranderd. Hoog tijd voor een nieuw projectje dus
Oud 14-09-2009, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Waarom vragen alle mensen de laatste tijd wanneer wij gaan trouwen
omdat je al 21 bent, en het dus hoog tijd wordt blijkbaar
wacht nog maar even overigens

ontopic: waarom twijfel ik zo? En waarom kan ik er zo goed met hem over praten en waarom snapt ie alles en vindt ie het niet erg dat ik twijfel? Dat verzin je toch niet?
Oud 14-09-2009, 11:53
Verwijderd
Citaat:
omdat je al 21 bent, en het dus hoog tijd wordt blijkbaar
wacht nog maar even overigens

ontopic: waarom twijfel ik zo? En waarom kan ik er zo goed met hem over praten en waarom snapt ie alles en vindt ie het niet erg dat ik twijfel? Dat verzin je toch niet?
Hij wil je houden . Dus hij laat je vrij.
Oud 14-09-2009, 11:55
Rob
Rob is offline
Citaat:
En @N00dles: Het is niet onze schuld dat een van onze 'deelnemers' vanwege rugproblemen niet dat soort ragdingen kon doen, anders hadden we jullie keihard ingemaakt
Daar houden we je aan, want dat wil ik nog wel 's zien.

Citaat:
Het moest er toch een keertje van komen. Vreemd genoeg voel ik me aardig opgelucht nu, na alles wat er is gebeurd. Ik ga hem vreselijk missen, maar ik had ook echt niet veel langer kunnen omgaan met al die drama.

Watskeburt?
Oud 14-09-2009, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Hij wil je houden . Dus hij laat je vrij.
maar wat moet ik nou?
Oud 14-09-2009, 12:26
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
maar wat moet ik nou?
Wat je gevoel je ingeeft

Ik begin met de dag meer en meer hekel te krijgen aan de afstand
Oud 14-09-2009, 12:46
Verwijderd
Citaat:
k was weer eens te voorbarig
Aw, nee toch? Wat is er gebeurd?

@Rob: Tja, het is nu toch 'eindelijk' helemaal afgelopen tussen ons. Ik weet op het moment niet echt wat ik voel, maar het is wel erg 'final'.

Bah, ik heb er nu al een hekel aan om single te zijn.
Oud 14-09-2009, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Wat je gevoel je ingeeft

Ik begin met de dag meer en meer hekel te krijgen aan de afstand
lastig is dat, als je intuitie niet werkt. Komt vast goed, er komt een moment van beslissing. Ik weet het zeker. Maar dat is nu niet.
Oud 14-09-2009, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft in mn computer geneusd..

Ik heb hem gebeld en excuses aangeboden dat ik niet door had dat hij er 3 dagen mee gelopen heeft (terwijl ik dacht dat ik voldoende antwoord had gegeven) en dat ik hem uitgescholden heb.
Verder zoekt hij het maar ff uit. K ben je bitch niet.
Híj heeft in je computer geneusd en jíj biedt je excuses aan? omdat je niet door had dat hij er mee zat? oh meisje toch..

en inderdaad, je bent z'n bitch niet, dit slaat echt nergens op.
Oud 14-09-2009, 13:46
Verwijderd
Citaat:

yo dit heb ik helemaal gemist, het is uit dus? hm veel sterkte!!x
Oud 14-09-2009, 14:39
Rob
Rob is offline
Citaat:
Aw, nee toch? Wat is er gebeurd?

@Rob: Tja, het is nu toch 'eindelijk' helemaal afgelopen tussen ons. Ik weet op het moment niet echt wat ik voel, maar het is wel erg 'final'.

Da's vervelend. Wat is er gebeurd om het zover te krijgen, dan? Je mag 't ook PM'en, als je wilt.
Oud 14-09-2009, 14:42
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik snap je punt. Na het neuzen heeft hij ook gewoon rustig gevraagd hoe het zat, maar ik heb eerlijk gezegd ook niet meteen begrepen dat hij die berichtjes bedoelde. En dat excuus is ook meer n excuus van: bedaar een beetje.. was niet de bedoeling om er geen antwoord op te geven, ik heb je gewoon niet goed genoeg begrepen.

Maar idd je hebt gelijk.
Dat je je er überhaupt voor moet verantwoorden vind ik al niet kloppen eigenlijk. In een relatie moet je elkaar vertrouwen en blijkbaar is hij daar niet toe in staat zonder dat hij alles wat je doet moet natrekken tot op het uitpluizen van je mail en privéberichten na (wat ik persoonlijk heel erg ver vind gaan).
Dat hij daarna nog steeds ermee rondloopt en je niet gelooft en dat jij daarna je moet exuseren lijkt me erg krom en niet kloppen..
Oud 14-09-2009, 17:47
Verwijderd
@Xentric: Ja, hallo! Wat denkt hij wel niet? Ik sluit me bij de rest aan, jij bent wel de laatste die zich moet verantwoorden. In een relatie moet je je er bij neer kunnen leggen dat de ander ook een eigen leven heeft en er van uit gaan dat hij/zij zich daar netjes gedraagt. Als je de ander niet kunt vertrouwen, wat is die hele relatie dan nog waard? HOe is t verder gegaan?

ot: Het is fijn om te merken dat hij niet wegrent nu ik labiel/stom/raar ben/doe. Hij blijft bij mij staan en dat is lief Zo'n zin in het weekend, echt fijn dat we weer even een weekend niks hoeven dan in bed liggen en lief zijn voor elkaar. Zonder andere mensen of meningen of gedoe. Weekendje bijkomen

En! Twee van mijn ex-klasgenootjes zijn zwanger. Eigenlijk vind ik dat vet raar, 21, nog geen jaar een relatie, samenwonen en zwanger. Zit ik hier mooi te kijken met mijn postpuberale depressie
Oud 14-09-2009, 19:01
I C U
I C U is offline
@ Xentric: dammit, je was net zo posi! Waarom doettie dat nou? Ben het met de rest eens dat je niet je excuses hoeft aan te bieden omdat hij iets tegenkomt waar hij rare conclusies uit trekt. Bah, gezeik joh.

@ Soirin: echt uit nu dus? Heftig, maar misschien gezien al de drama (als ik dat zo mag zeggen) misschien wel beter... Hard times, dat dan weer wel. *knuv*

OT: Heerlijk weekendje gehad samen, wel van hot naar her gegaan en ik heb voor het eerst van m'n leven geklust Whahaha. Damn, ik ben goed! En het blijft leuk om te horen hoe mensen op pole fitness reageren
Oud 14-09-2009, 19:06
Verwijderd
Citaat:
het komt wel goed dame, worden moeilijke tijden, maar over een tijdje zul je misschien zien dat single zijn ook helemaal zo slecht nog niet is.

good luck
Oud 14-09-2009, 19:30
ST*R
ST*R is offline
Hm weer een lief smsje van de seks jongen, WAAROM doet hij dit ALTIJD?!?! echt altijd als ik minder behoefte aan hem heb, of iemand anders heb wordt hij opeens lief terwijl hij normaal altijd heel raar doet. en het stomme is dat ik het me toch aantrek ook. zucht, en dat al 2 jaar, het is vermoeiend.
en ik vind dat de leuke jongen wel wat liever mag doen, zelfs de seks jongen is liever! maar ik hoop nog steeds dat ik m heel snel zie
Oud 14-09-2009, 19:34
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Hm weer een lief smsje van de seks jongen, WAAROM doet hij dit ALTIJD?!?! echt altijd als ik minder behoefte aan hem heb, of iemand anders heb wordt hij opeens lief terwijl hij normaal altijd heel raar doet. en het stomme is dat ik het me toch aantrek ook. zucht, en dat al 2 jaar, het is vermoeiend.
Negeer die jongen toch eens, het zal je goed doen!

OT: blergh, =
Oud 14-09-2009, 19:41
Verwijderd
@Xentric: Lekker origineel, maar ik ben het met de rest eens. Hij moet al blij zijn dat jij het niet erg vindt dat hij in jouw email en privéberichten rondneust. Ik vind dat al vrij ver gaan. Dat hij er dan vragen over stelt, dat is één ding. Maar dat-ie zo tussen neus en lippen door laat merken dat-ie je helemaal niet vertrouwt en er onmiddelijk van uitgaat dat je vreemd zou gaan of zo.. Echt.. wow. Jij hoeft je nergens voor de verontschuldigen. Je hebt (dacht ik zo) toch niets fout gedaan? Trouwens, dan zou jij ook wel moeilijk kunnen gaan doen over al die maanden dat hij daar zat: "En wat heb jij allemaal uitgespookt daar dan?" Pfft, two can play that game. Wel kut voor je, meid. Ik had zo graag gezien dat goed was blijven gaan; je was zo happy en positief.

@Bartezz: Misschien heb je wel gelijk. Ik weet dat het moeilijk wordt; het is heel lastig om alles weer in een ander perspectief te zien. Ik had toch wel een -vrij- duidelijk beeld van bepaalde aspecten in de toekomst (nogal logisch want ik was verloofd..), en het wordt wel raar om het weer allemaal anders te moeten indelen. Ach, ik ben wel vaker single geweest, het komt wel goed.

@I C U: Ja, je mag het gerust drama noemen, haha. Ik ben de laatste die zal ontkennen dat het een paar maanden gevuld met drama zijn geweest.

@Rob / Ontopic: Tja wat is er eigenlijk gebeurd. Over het algemeen genomen vooral kleine ergernisjes, veel stress, weinig tijd voor elkaar, de afstand waar we niet meer echt omheen konden, aangezien hij mij niet meer daar wilde hebben (hij wilde niet dat ik risico zou lopen) en hij daar niet wegkon, omdat er teveel gebeurde. En gisteren is het allemaal tot een ontploffing gekomen. Hebben allebei dingen gezegd die we niet meenden, elkaar nogal veel pijn gedaan ook. Aan de ene kant vind ik het verschrikkelijk om op te 'moeten' geven, wanneer al de problemen eigenlijk van buitenaf zijn ontstaan. De omstandigheden zaten ons -op heel extreme wijze- tegen, maar tussen ons was er verder niet iets.. fout. Maar aan de andere kant denk ik dat het zo beter is. Hij heeft de tijd en energie niet echt, want hij heeft het te druk met andere dingen, en heeft teveel dingen en gevaren aan zijn hoofd, zonder zich ook nog 'druk te moeten maken' on mij. En voor mij is het ook niets om iedere dag maar weer in de stress te zitten als-ie een paar uur niets laat horen (iedere keer de angst dat ze hem misschien toch te pakken hebben gekregen), En al die stress and nare omstandigheden zetten ons onder spanning waardoor we dingen op elkaar afreageerden, kregen ruzie om niets. Bah wat is het toch allemaal kut. Ik hoop wel dat-ie voorzichtig zal zijn en dat 'em niets overkomt..

Vannacht niet geslapen en vanmiddag om 12:30 door mijn beste vriendin naar haar huis gesleurd en de hele dag gedronken. Dat was toch wel gezellig, maar nu ben ik echt doodop.

Mijn god, wat praat ik toch altijd veel.
Oud 14-09-2009, 19:42
Lente
Lente is offline
Citaat:
en ik vind dat de leuke jongen wel wat liever mag doen, zelfs de seks jongen is liever! maar ik hoop nog steeds dat ik m heel snel zie
ben je nou echt verbaasd dat hij je aantrekkelijker vindt als hij harder zijn best moet doen?
Oud 14-09-2009, 20:41
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
ben je nou echt verbaasd dat hij je aantrekkelijker vindt als hij harder zijn best moet doen?
haha nee, maar het is wel frustrerend.
en ja, ik ga hem negeren
Oud 14-09-2009, 21:41
Verwijderd
Uhm, ben ik heel gemeen als ik bij Siorin én Xentrix zo'n gevoel heb van "I don't want to say I told you so, but...."
Oud 14-09-2009, 22:30
Luna
Luna is offline
^ wel n beetje gemeen om dat te zeggen, maar het zat er wel aan te komen inderdaad.

ot: Het gaat goed tussen ons. Ik wil het beste voor hem <3
Oud 14-09-2009, 23:51
Briseïs
Briseïs is offline
Oh god, wat een topweekend: bijna seks gehad met 'foute' jongen, maar in plaats daarvan overgegeven in zijn badkamer. Gelukkig was alleen mn beste vriendin daarbij en hijzelf niet. Ik kan niet wachten tot het volgende feestje.
Oud 15-09-2009, 10:22
Nienna*
Nienna* is offline
Het was superleuk om mijn vriendin gisteren weer te zien; dan studeer je allebei in dezelfde stad, zie je elkaar nog nooit! Gelukkig doen we nu allebei Geneeskunde bij dezelfde uni dus we zien elkaar vaker het was echt heel gezellig, heel veel serieus gepraat ook over geloof enzo en het is zo fijn dat dat met haar KAN, aangezien ik atheïst ben en zij gelooft heel diep en oprecht. Ook gesprekken gehad over verschillende groeperingen en het was fijn dat zij nou eens wél zelfreflectie heeft.
Verder had een leuke vriend van me nog gesmst of we samen gingen eten en dat deed me ook goed!
Oud 15-09-2009, 12:16
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ik snap je punt. Na het neuzen heeft hij ook gewoon rustig gevraagd hoe het zat, maar ik heb eerlijk gezegd ook niet meteen begrepen dat hij die berichtjes bedoelde. En dat excuus is ook meer n excuus van: bedaar een beetje.. was niet de bedoeling om er geen antwoord op te geven, ik heb je gewoon niet goed genoeg begrepen.

Maar idd je hebt gelijk.
Balen hoor. Maar zijn probleem is dat ie altijd al heel jaloers is geweest, daar kun jij niks aan veranderen. Hij misschien ook niet, maar hij kan het op zijn minst proberen als hij voor jou gaat.
Oud 16-09-2009, 13:30
Dvine
Dvine is offline
Bij mij is er veel gebeurd de laatste tijd.. Ik wilde eerst lekker ongebonden wat daten en dergelijke, heb dit ook gedaan wat vrij druk werd toen bleek dat een vriend van mij, met wie ik ook seks had mij veel leuker vond dan alleen seks.. Ik wilde het eerst niet, veel issues in mijzelf en ook omdat er een behoorlijk leeftijdsverschil is.. Toch ben ik stapelgek op hem geworden en gaat dit zo goed dat het net lijkt alsof we elkaar al heel erg lang kennen en alsof we al heel lang samen zijn

En mijn zus is zwanger en gaat trouwen! Ik ben samen met haar oudste vriendin de getuige, want "zij is dan wel mijn oudste vriendin, jij bent mijn beste vriendin". Wat erg fijn voelt en en en als ik ouder was geweest was ik ook peettante geworden van mijn aanstaande neefje/nichtje

Het gaat goed met me, ondanks een aantal moeilijkheden.

Binnenkort mijn ex opzoeken met een aantal vrienden want hij wil mijn spullen niet teruggeven
Oud 16-09-2009, 14:26
Verwijderd
Mijn god, ik heb zoveel gevoelens, zoveel gedachten. Het is soms moeilijk om er mee om te gaan. Kan er ook niet echt wijs uit worden. Ieder liedje dat ik hoor, alles dat ik zie op tv of om me heen, ieder gespreksonderwerp.. Het doet me allemaal aan hem denken. Ik mis hem.
Oud 16-09-2009, 15:09
cenerentola
cenerentola is offline
Hoi, ik heb een site op het internet gevonden, die jullie misschien ook leuk vinden. Het is een soort lieve-mona rubriek bij een online tijdschrift. Ik vind de brieven en de adviezen erg vermakelijk

http://www.slate.com/id/3531/landing/1
Oud 16-09-2009, 18:27
Lorelei
Lorelei is offline
Ben ik obsessief bezig als ik de roosters van blok 1 van alle vakken doorzoek omdat ik weet waar hij op een bepaald moment college heeft zodat ik op z'n minst weet welke vakken hij doet?

Oh well, studeren is in ieder geval goed voor me (behalve de halve obsessie met die ene leuke jongen dan ).. heb eigenlijk geen moment meer aan m'n ex gedacht. Dat bevalt me prima
Oud 16-09-2009, 19:02
Verwijderd
http://www.slate.com/id/2226405/

*vraagt zich nu bezorgd af of haar vriendje haar bh-was-gewoontes al dan niet onhygienisch vindt*
Oud 16-09-2009, 20:04
wup
wup is offline
Dat antwoord ook
Oud 17-09-2009, 06:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Rustig en saai en ik vind het jammer dat ik niets nuttigs in dit topic kan posten
Oud 17-09-2009, 07:39
geheimpje
geheimpje is offline
Eindelijk weer eens een berichtje van mij, vanuit duitsland nu! Ik heb het hier zo mega druk dat ik nog helemaal geen tijd heb gehad om hier wat te posten.

1,5 week geleden kwam ik hier aan met de trein, en stond de oostenrijker me op te wachten op het perron! Wat was dat heerlijk zeg, na elkaar een maand niet gezien te hebben!! De dag daarna heb ik ook met hem doorgebracht, en die avond moest ik hem op de trein naar Oostenrijk brengen omdat hij een weekje terug ging.

Maar nu is hij er sinds eergister weer en het is fijn! Wel mega moeilijk, we wonen samen (vanwege omstandigheden, we werken allebei voor hetzelfde gezin hier en hebben dus ons eigen deel in een huis). Ik weet niet zo goed wat ik er vooraf bij bedacht had, maar het samenwonen terwijl we elkaar dus eigenlijk maar 1,5 maand kennen is wel iets lastiger dan ik me had voorgesteld. Ook omdat we niet dezelfde taal spreken en al onze gesprekken een mengeling zijn van duits/oostenrijks, engels en nederlands. We redden ons daar tot nu toe wel prima mee, maar ik ben bezig om Duits te leren en hij leert wat Nederlands dus hopelijk hoeft dit niet meer heel lang een probleem te zijn.

Het moeilijke eraan is dat je elkaar gewoon nog niet echt goed kent. We zijn in veel opzichten erg verschillend, en soms is het moeilijk om goed in elkaar in te leven. Maar we proberen het, en we zeggen ook alles eerlijk tegen elkaar. Gister avond wilde ik met hem praten. Ik woon hier namelijk voor minimaal 2 maanden. Alleen ik denk echt niet dat ik dat vol houd. Het klikt niet helemaal met het gezin waar ik aupair ben. Het vraagt me enorm veel energie terwijl dit helemaal niet nodig is. Hij denkt precies hetzelfde over het gezin en vertelde mij dat als ik hier nu niet was geweest, hij niet was terug gekomen eergister. Gister wilde ik daar dus met hem over praten, want wat moeten we nou als we het allebei niet 2 maanden volhouden? En al houden we het wel 2 maanden vol, wat dan daarna???

Hij vroeg of ik er zondag met hem over wil praten, want dan zijn we allebei vrij. Dus daar wacht ik maar op. Vind het wel eng want ik ben heel erg bang dat hij gaat zeggen dat hij terug naar Oostenrijk wil en dat ik dan maar moet kiezen wat ik wil. Maar dat weet ik dus juist niet, ik ken hem nog maar zo kort!! En misschien ben ik ook wel bang dat hij gaat zeggen dat we te verschillend zijn en dat hij bang is dat het niet gaat werken. Maar misschien ben ik daar gewoon onterecht bang voor, ik weet het niet...

Al met al voel ik me blij omdat we nu eindelijk samen zijn, maar voel ik me ook klote omdat ik niet weet wat we hierna moeten........ (en ik ben sinds gisteren ziek en dat werkt ook niet zo mee aan mijn humeur,... gelukkig is hij wel lief en hij bewondert me dat ik gewoon doorwerk ookal heb ik koorts. Vanmorgen dwong hij me om te blijven liggen en zou hij wat taken van mij overnemen. Lief!)
Oud 17-09-2009, 08:45
Verwijderd
Morgen ga ik uit eten met het ene vriendinnetje en maandag ga ik lunchen met een ander. En dan kan ik ook nog naar vier borrels ofzo toe, maar daar heb ik niet zo'n behoefte aan. Maar het kan.
En zondag naar familie en blegh.
Oud 17-09-2009, 11:45
metallica
metallica is offline
Wauw, op het moment dat ik denkt dat t niet beter kan, zegt of doet hij weer iets waar ik helemaal van begin te stuiteren. Het is op het moment echt een en al liefde <3
Oud 17-09-2009, 12:27
Verwijderd
Dude...
Oud 17-09-2009, 12:31
Verwijderd
hmmm ik breng de meeste tijd door met mijn gitaar en mijn bandje, maar heb wel gemerkt dat het niet slecht is voor mijn andere liefdesleven
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten