Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah, vrijgezellenfeest was gaaf
![]() - Eerst het slachtoffer in kwestie in belachelijke Jimi Hendrix-outfit (incl. elektrische gitaar) voor de lokale supermarkt neergezet om geld bij elkaar te spelen voor onze lunch - Lunch t.w.v. 10 euro - Paintball, met z'n 6'en op een gaaf veld, eerst Capture the Flag, toen Team Deathmatch en daarna 'Hunt the Bachelor' ![]() - Lasergamen, ook gaaf - 's Avonds wokken met de meiden erbij, was echt tof, des te meer omdat zowel aanstaande bruid als bruidegomnog steeds verkleed waren. Leverde leuke blikken op in het restaurant, en het eten was geweldig. Was ook heel gezellig idd ![]() - Daarna nog Almelo doorgestruind. Karaoke ging niet door (tot grote opluchting van Qimm) dus een kroeg ingedoken. - Slapen, 12 uur lang (ik in ieder geval ![]() En dan komt er ook nog eens een bruiloft aan over anderhalve week! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En @N00dles: Het is niet onze schuld dat een van onze 'deelnemers' vanwege rugproblemen niet dat soort ragdingen kon doen, anders hadden we jullie keihard ingemaakt ![]() |
![]() |
|
^ haha het klinkt gezellig
Hm ik vind het stom dat we het allebei druk zijn, ik wil m vaker en langer zien!! En verder weet ik niet echt wat ik met de seks jongen aan moet, hij belt en smst best vaak, en ookal reageer ik niet of nauwelijk, paar dagen later weer. Zaterdag ook weer 2x gebeld en 2 smsjes.. Aan de ene kant zou het wel aardig zijn om te zeggen dat ik soort van vriendje heb en dus niks meer met hem kan/wil doen. Aan de andere kant heeft hij mij ook wel eens genegeerd zonder daar een reden voor te geven. En ik ga het ook heel raar vinden om het tegen hém te zeggen, volgens mij gaat hij hard lachen en me niet geloven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wacht nog maar even overigens ![]() ontopic: waarom twijfel ik zo? En waarom kan ik er zo goed met hem over praten en waarom snapt ie alles en vindt ie het niet erg dat ik twijfel? Dat verzin je toch niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en inderdaad, je bent z'n bitch niet, dit slaat echt nergens op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dat hij daarna nog steeds ermee rondloopt en je niet gelooft en dat jij daarna je moet exuseren lijkt me erg krom en niet kloppen..
|
Verwijderd
|
@Xentric: Ja, hallo! Wat denkt hij wel niet? Ik sluit me bij de rest aan, jij bent wel de laatste die zich moet verantwoorden. In een relatie moet je je er bij neer kunnen leggen dat de ander ook een eigen leven heeft en er van uit gaan dat hij/zij zich daar netjes gedraagt. Als je de ander niet kunt vertrouwen, wat is die hele relatie dan nog waard? HOe is t verder gegaan?
ot: Het is fijn om te merken dat hij niet wegrent nu ik labiel/stom/raar ben/doe. Hij blijft bij mij staan en dat is lief ![]() ![]() En! Twee van mijn ex-klasgenootjes zijn zwanger. Eigenlijk vind ik dat vet raar, 21, nog geen jaar een relatie, samenwonen en zwanger. Zit ik hier mooi te kijken met mijn postpuberale depressie ![]() |
![]() |
|
@ Xentric: dammit, je was net zo posi! Waarom doettie dat nou? Ben het met de rest eens dat je niet je excuses hoeft aan te bieden omdat hij iets tegenkomt waar hij rare conclusies uit trekt. Bah, gezeik joh.
@ Soirin: echt uit nu dus? Heftig, maar misschien gezien al de drama (als ik dat zo mag zeggen) misschien wel beter... Hard times, dat dan weer wel. *knuv* OT: Heerlijk weekendje gehad samen, wel van hot naar her gegaan en ik heb voor het eerst van m'n leven geklust ![]() ![]() ![]()
|
Hm weer een lief smsje van de seks jongen, WAAROM doet hij dit ALTIJD?!?! echt altijd als ik minder behoefte aan hem heb, of iemand anders heb wordt hij opeens lief terwijl hij normaal altijd heel raar doet. en het stomme is dat ik het me toch aantrek ook. zucht, en dat al 2 jaar, het is vermoeiend.
en ik vind dat de leuke jongen wel wat liever mag doen, zelfs de seks jongen is liever! maar ik hoop nog steeds dat ik m heel snel zie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: blergh, ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Xentric: Lekker origineel, maar ik ben het met de rest eens. Hij moet al blij zijn dat jij het niet erg vindt dat hij in jouw email en privéberichten rondneust. Ik vind dat al vrij ver gaan. Dat hij er dan vragen over stelt, dat is één ding. Maar dat-ie zo tussen neus en lippen door laat merken dat-ie je helemaal niet vertrouwt en er onmiddelijk van uitgaat dat je vreemd zou gaan of zo.. Echt.. wow.
![]() ![]() @Bartezz: Misschien heb je wel gelijk. Ik weet dat het moeilijk wordt; het is heel lastig om alles weer in een ander perspectief te zien. Ik had toch wel een -vrij- duidelijk beeld van bepaalde aspecten in de toekomst (nogal logisch want ik was verloofd..), en het wordt wel raar om het weer allemaal anders te moeten indelen. Ach, ik ben wel vaker single geweest, het komt wel goed. ![]() @I C U: Ja, je mag het gerust drama noemen, haha. Ik ben de laatste die zal ontkennen dat het een paar maanden gevuld met drama zijn geweest. ![]() @Rob / Ontopic: Tja wat is er eigenlijk gebeurd. Over het algemeen genomen vooral kleine ergernisjes, veel stress, weinig tijd voor elkaar, de afstand waar we niet meer echt omheen konden, aangezien hij mij niet meer daar wilde hebben (hij wilde niet dat ik risico zou lopen) en hij daar niet wegkon, omdat er teveel gebeurde. En gisteren is het allemaal tot een ontploffing gekomen. Hebben allebei dingen gezegd die we niet meenden, elkaar nogal veel pijn gedaan ook. Aan de ene kant vind ik het verschrikkelijk om op te 'moeten' geven, wanneer al de problemen eigenlijk van buitenaf zijn ontstaan. De omstandigheden zaten ons -op heel extreme wijze- tegen, maar tussen ons was er verder niet iets.. fout. Maar aan de andere kant denk ik dat het zo beter is. Hij heeft de tijd en energie niet echt, want hij heeft het te druk met andere dingen, en heeft teveel dingen en gevaren aan zijn hoofd, zonder zich ook nog 'druk te moeten maken' on mij. En voor mij is het ook niets om iedere dag maar weer in de stress te zitten als-ie een paar uur niets laat horen (iedere keer de angst dat ze hem misschien toch te pakken hebben gekregen), En al die stress and nare omstandigheden zetten ons onder spanning waardoor we dingen op elkaar afreageerden, kregen ruzie om niets. Bah wat is het toch allemaal kut. ![]() Vannacht niet geslapen en vanmiddag om 12:30 door mijn beste vriendin naar haar huis gesleurd en de hele dag gedronken. Dat was toch wel gezellig, maar nu ben ik echt doodop. Mijn god, wat praat ik toch altijd veel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het was superleuk om mijn vriendin gisteren weer te zien; dan studeer je allebei in dezelfde stad, zie je elkaar nog nooit! Gelukkig doen we nu allebei Geneeskunde bij dezelfde uni dus we zien elkaar vaker
![]() Verder had een leuke vriend van me nog gesmst of we samen gingen eten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Bij mij is er veel gebeurd de laatste tijd.. Ik wilde eerst lekker ongebonden wat daten en dergelijke, heb dit ook gedaan wat vrij druk werd
![]() ![]() En mijn zus is zwanger en gaat trouwen! Ik ben samen met haar oudste vriendin de getuige, want "zij is dan wel mijn oudste vriendin, jij bent mijn beste vriendin". Wat erg fijn voelt ![]() ![]() Het gaat goed met me, ondanks een aantal moeilijkheden. Binnenkort mijn ex opzoeken met een aantal vrienden want hij wil mijn spullen niet teruggeven ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn god, ik heb zoveel gevoelens, zoveel gedachten. Het is soms moeilijk om er mee om te gaan. Kan er ook niet echt wijs uit worden. Ieder liedje dat ik hoor, alles dat ik zie op tv of om me heen, ieder gespreksonderwerp.. Het doet me allemaal aan hem denken. Ik mis hem.
![]() |
![]() |
|
Hoi, ik heb een site op het internet gevonden, die jullie misschien ook leuk vinden. Het is een soort lieve-mona rubriek bij een online tijdschrift. Ik vind de brieven en de adviezen erg vermakelijk
![]() http://www.slate.com/id/3531/landing/1 |
![]() |
|
Ben ik obsessief bezig als ik de roosters van blok 1 van alle vakken doorzoek omdat ik weet waar hij op een bepaald moment college heeft zodat ik op z'n minst weet welke vakken hij doet?
![]() ![]() Oh well, studeren is in ieder geval goed voor me (behalve de halve obsessie met die ene leuke jongen dan ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.slate.com/id/2226405/
![]() |
![]() |
|
![]() |
Eindelijk weer eens een berichtje van mij, vanuit duitsland nu! Ik heb het hier zo mega druk dat ik nog helemaal geen tijd heb gehad om hier wat te posten.
1,5 week geleden kwam ik hier aan met de trein, en stond de oostenrijker me op te wachten op het perron! Wat was dat heerlijk zeg, na elkaar een maand niet gezien te hebben!! De dag daarna heb ik ook met hem doorgebracht, en die avond moest ik hem op de trein naar Oostenrijk brengen omdat hij een weekje terug ging. Maar nu is hij er sinds eergister weer en het is fijn! Wel mega moeilijk, we wonen samen (vanwege omstandigheden, we werken allebei voor hetzelfde gezin hier en hebben dus ons eigen deel in een huis). Ik weet niet zo goed wat ik er vooraf bij bedacht had, maar het samenwonen terwijl we elkaar dus eigenlijk maar 1,5 maand kennen is wel iets lastiger dan ik me had voorgesteld. Ook omdat we niet dezelfde taal spreken en al onze gesprekken een mengeling zijn van duits/oostenrijks, engels en nederlands. We redden ons daar tot nu toe wel prima mee, maar ik ben bezig om Duits te leren en hij leert wat Nederlands dus hopelijk hoeft dit niet meer heel lang een probleem te zijn. Het moeilijke eraan is dat je elkaar gewoon nog niet echt goed kent. We zijn in veel opzichten erg verschillend, en soms is het moeilijk om goed in elkaar in te leven. Maar we proberen het, en we zeggen ook alles eerlijk tegen elkaar. Gister avond wilde ik met hem praten. Ik woon hier namelijk voor minimaal 2 maanden. Alleen ik denk echt niet dat ik dat vol houd. Het klikt niet helemaal met het gezin waar ik aupair ben. Het vraagt me enorm veel energie terwijl dit helemaal niet nodig is. Hij denkt precies hetzelfde over het gezin en vertelde mij dat als ik hier nu niet was geweest, hij niet was terug gekomen eergister. Gister wilde ik daar dus met hem over praten, want wat moeten we nou als we het allebei niet 2 maanden volhouden? En al houden we het wel 2 maanden vol, wat dan daarna??? Hij vroeg of ik er zondag met hem over wil praten, want dan zijn we allebei vrij. Dus daar wacht ik maar op. Vind het wel eng want ik ben heel erg bang dat hij gaat zeggen dat hij terug naar Oostenrijk wil en dat ik dan maar moet kiezen wat ik wil. Maar dat weet ik dus juist niet, ik ken hem nog maar zo kort!! En misschien ben ik ook wel bang dat hij gaat zeggen dat we te verschillend zijn en dat hij bang is dat het niet gaat werken. Maar misschien ben ik daar gewoon onterecht bang voor, ik weet het niet... Al met al voel ik me blij omdat we nu eindelijk samen zijn, maar voel ik me ook klote omdat ik niet weet wat we hierna moeten........ (en ik ben sinds gisteren ziek en dat werkt ook niet zo mee aan mijn humeur,... gelukkig is hij wel lief en hij bewondert me dat ik gewoon doorwerk ookal heb ik koorts. Vanmorgen dwong hij me om te blijven liggen en zou hij wat taken van mij overnemen. Lief!) |
![]() |
|
Wauw, op het moment dat ik denkt dat t niet beter kan, zegt of doet hij weer iets waar ik helemaal van begin te stuiteren. Het is op het moment echt een en al liefde <3
|
|