Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
- Meer arbeidsplaatsen - Minder vacatures - Hogere arbeidsproductiviteit - Hoger BNP Citaat:
Wegjagen is nogal overdreven, zeker aangezien ik niets heb gezegd over de hoogte van de fiscale prikkel. Maar goed, het is sowieso onzin want mensen verhuizen niet zomaar naar het buitenland, en als ze dit wel doen is het bijna altijd wegens liefde of omdat ze een baan in het buitenland hebben gevonden. Dat Noord-Europa niet leegloopt is de laatste doodsteek voor dit soort argumenten. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
- En dus verruiming van de arbeidsmarkt, wat nadelig is voor werknemers. - Nee, aangezien mensen ook banen gaan accepteren waarvoor ze niet opgeleid zijn (als gevolg van de ruime arbeidsmarkt), zal dit leiden tot lagere arbeidsproductiviteit. -Afhankelijk van de conjunctuur, waardoor in een laag conjunctuur de werkeloosheid gigantisch zal toenemen en dus het BNP verder zakt. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Elke huisvrouw zou een goede politieagent zijn? Elke huisvrouw zou een goede [vul willekeurig welk levensreddend, of beschermend beroep, in ] zijn? |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nieuwe baan/baangerelateerd: circa 45% Liefde/gezin: circa 40% Fiscale redenen: niet genoemd, onderdeel van "other" dus waarschijnlijk hoogstens een paar procent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooralsnog heb je geen concrete cijfers en alleen maar doemscenario's, terwijl ik niet eens een concreet cijfer noem voor mijn voorgestelde luiheidsbelasting (het lijkt me sowieso dat de afschaffing van de HRA en de verhoging van de hoogste schaal naar 65% een grotere rol zullen spelen). Laatst gewijzigd op 18-09-2009 om 09:15. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Veel succes. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mensen die in zo'n situatie de wind eronder kunnen houden en ambtenarenmentaliteit kunnen bestrijden, en tegelijk te motiveren, zijn hun gewicht in goud waard.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik denk niet dat mensen massaal zullen wegtrekken uit Nederland als er een hogere belastingen komen. Het is bijvoorbeeld nog maar de vraag of ze in het buitenland een goede baan kunnen vinden of dat ze de ''extreem'' lange reistijden de moeite waard vinden.
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat het niet eerlijk is tegenover die mensen die het geld wel goed kunnen gebruiken. Ik vind dat er genoeg geld moet wezen voor de zorg. Want ik neem aan als er zoiets met je eigen gebeurt (geld nodig voor de zorg) dat je dan ook een bepaald bedrag mag ontvangen. Ik vind het gewoon nodig dat de mensen met een andere zorg ook een goede zorg kunnen krijgen. |
![]() |
||
Prinsjesdag 2009 is niet meer actueel, dus ik ga dit topic sluiten. Als je een topic over het nieuwe begrotingsakkoord wil openen staat je dat natuurlijk vrij.
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PVV-lid Brinkman gewelddadig tegen barman Elle | 256 | 20-11-2009 22:38 | |
Prinsjesdag WärteR | 138 | 23-10-2006 13:36 | |
[Prinsjesdag] De Troonrede Anne | 51 | 18-09-2003 12:56 | |
Prinsjesdag-informatie door particulier online gezet PV | 16 | 24-09-2002 09:17 | |
prinsjesdag NN | 9 | 20-09-2002 22:03 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Koffertje van prinsjesdag ingefranken | 2 | 24-10-2001 11:53 |