Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kan me prima voorstellen dat iemand me leukvind (weet zelfs zeker dat iemand me leukvind
![]() ![]() ![]() en als je een goede smaak hebt vind je mij wel leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet echter van mezelf dat het mijn fout is .. omdat ik gewoonweg niet helemaal aansluit op hun en niet op dezelfde manier lol kan hebben (is te simpel of uitbundig voor me). |
![]() |
|
Ik niet.
![]() ![]() *is vandaag weer 'ns in een depri bui* ![]() Ripper
|
Verwijderd
|
Nou, ligt eraan
![]() ![]() Ow, leuk vinden als persoon (en niet als potentieel verkering) kan ik me heel goed voorstellen. Ik ben namelijk zooooo'n leuk persoon ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() *wou dat er hier minder jongens met vlotte babbel en grote bek waren en meer met een brein zoals Nare Man's* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
'k kan 't me op zich wel voorstellen. Alleen is de periode waarin zij mij leuk vinden vaak niet erg lang. Hooguit 3 maanden dan is voor hun de lol er wel vanaf. Ook wel logisch zou'k zelf zeggen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik voelde me altijd al enigzins vervreemd .. iedereen was zo verdomd voorspelbaar en dacht aan niets anders dan de dingen die hij / zij leuk vond. Op mijn 15e vond ik mensen de 'moeite' niet meer waard ![]() ![]() Soms gaat het iets beter, maar ik verdwijn altijd weer in mijn eigen domein :/ [edit] Parafrases .. parafrases .. bah, note to self: minder bier drinken. Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 20:54. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |