Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2009, 20:44
Verwijderd
hehe tja soms is het ook gewoon grappig inderdaad als je iets totaal onbelangrijks en nutteloos moet doen en je verneukt het ofzo, jammer maar er valt om te lachen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2009, 12:48
x_x_laura
x_x_laura is offline
Ik snap jullie probleem niet helemaal haha, ik heb vaak genoeg stoned op school gezeten en ik ovnd het alleen maar beter.
voor men toetsen haalde ik hogere cijfers omdat ik me er helemaal op concentreedre, en het opletten ging me ook goed af
vond het alleen maar beter :tooth:
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 15:32
lakells--
lakells-- is offline
hmm.. ik zat in een time out klas, maar in dat gebouw was ook een advocaten kantoor etc gevestigd. maar iedere pauze lopen draaien, maar nooit gevraagd aan me van: heb jij wiet bij of zo. voor de rst heb i 't leuker gehad toen ik dronken bij godsdienst zat...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 00:43
Jeehaabee
Jeehaabee is offline
heel chill, echt heel chill
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 00:43
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Ik heb het één keer gehad, toen ik een pure joint had opgerookt (succes verzekerd). Nouja het kwam eropneer dat ik het eerste halfuur mijn lerares heb uitgelachen. Godzijdank was het nogal rumoerig en had ze het niet echt door. Toen ben ik maar gaan vragen of ik naar de mediatheek mocht en heb daar mijn stonedheid uitgezeten. Conclusie, zeker niet handig op school. Het zorgt alleen maar voor situaties die je eigenlijk het liefst wilt vermijden.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 18:39
tjaawie
tjaawie is offline
lijkt me geen groot succes he
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 17:53
b00mbap
b00mbap is offline
Ik heb het altijd goed naar m'n zin gehad, stoned op school. Ik zat dan ook wel onder mijn niveau (afgezakt van gymnasium naar havo, en op de havo begonnen met blowen) dus echt problemen met school heb ik er nooit door gehad. Veel lol gehad terwijl ik stoned in de klas zat, maar het is natuurlijk niet echt een aanrader.
Oud 28-01-2010, 15:26
gijskie
gijskie is offline
Ik vind het wel leuk, die lessen zijn ineens een stuk interessanter en grappiger!
Ik doe het dan meestal met 3 klasgenoten dus heb je wel lol, ik zou niet in je eentje stoned in de les gaan zitten!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 19:50
jz1993
jz1993 is offline
Citaat:
Hangt van het vak af, als je je moet concentreren (toets, natuur/wiskundige vakken) dan is het niks, is het een leun achterover en schrijf aantekeningen over les dan gaat het prima.

Haze soorten zijn misschien wat zwaar maar met een skunkje moet het lukken.
reken er wel op dat mensen het ruiken
Ik heb zelf ook wel veel geblowt

niet veel tijdens school maar wel af en toe en idd ik had ook dat ik erg stonk
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 19:50
jz1993
jz1993 is offline
Citaat:
Ik vind het wel leuk, die lessen zijn ineens een stuk interessanter en grappiger!
Ik doe het dan meestal met 3 klasgenoten dus heb je wel lol, ik zou niet in je eentje stoned in de les gaan zitten!
Heb ik wel gedaan vond het wel grappig maar stonk wel een uur in de wind(naar weed)

ging de hele tijd kameraad irritere
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 13:51
Shamandalie
Shamandalie is offline
De dag nadat mijn ex het uitmaakte heb ik mijn 2e joint ooit gerookt, was niet heel ver weg maar het kwam zeker wel aan.
Ik vond het alleen maar grappig, om stoned in de les te zitten terwijl niemand het doorhad.

Eigenlijk vind ik het wel dom om te doen, als je serieus met school bezig bent. Ik was dat zelf dus niet, maar anderen lijkt me wel.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 14:23
mikey0146
mikey0146 is offline
ik heb het 1x gedaan en ik kon mezelf veel beter concentreren dan normaal in de les.. haha
dat was trouwens ook maar 1 les uurtje, de rest ging slecht.. maarja
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 14:26
silentbob
silentbob is offline
ik heb het alleen 2x gedaan bij ophokuren
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 18:25
'SunShinee_
'SunShinee_ is offline
Ik moet even zeggen dat ik nu ongeveer een jaar vast blow. Dan bedoel ik op een doordeweekse dag 2 of 3, en in het weekend minstens 3.
Ben zelf best vaak stoned naar de les gegaan omdat ik het lesuur ervoor een tussenuur had ofso, vind het veel beter! ik zie bijna alleen maar negatieve reacties, maar ik heb het altijd wel als positief ervaren. Tijd gaat sneller, saaie dingen worden opeens heel interessant en zo kan ik de lesstof dus ook veel beter begrijpen en onthouden.

Ik zag al een goede tip: na een joint moet je een sigaret roken (ALS je al rookt!)
doe ik ook altijd &het werkt perfect, je spaced wel maar het komt niet echt tot uiting..

Alleen moet je wel uitkijken bij wie je in de buurt gaat zitten onder de les, ga bijvoorbeeld niet naast enorme melige meiden of irritante jongens zitten, dat kan nog eens verkeerd lopen..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 19:18
D-gast
D-gast is offline
als je in je eentje stoned bent is het niks.. dan word je de klas uit gestuurd en moet je je melden.
als je nou met een groepje bent is het lache dan kan je met zun allen kutten en kan je docent niet één iemand aanwijzen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 21:12
Bassie2
Bassie2 is offline
Nee..... Dan stuurt die het hele groepje er uit. Als je alleen bent valt het iig niet zo heel veel op.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 23:03
D-gast
D-gast is offline
bij ons juist wel. met groepje gebeurd er niks. maar alleen dan heb je een probleem
Oud 08-03-2010, 23:27
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik moet even zeggen dat ik nu ongeveer een jaar vast blow. Dan bedoel ik op een doordeweekse dag 2 of 3, en in het weekend minstens 3.
Ben zelf best vaak stoned naar de les gegaan omdat ik het lesuur ervoor een tussenuur had ofso, vind het veel beter! ik zie bijna alleen maar negatieve reacties, maar ik heb het altijd wel als positief ervaren. Tijd gaat sneller, saaie dingen worden opeens heel interessant en zo kan ik de lesstof dus ook veel beter begrijpen en onthouden.

Ik zag al een goede tip: na een joint moet je een sigaret roken (ALS je al rookt!)
doe ik ook altijd &het werkt perfect, je spaced wel maar het komt niet echt tot uiting..

Alleen moet je wel uitkijken bij wie je in de buurt gaat zitten onder de les, ga bijvoorbeeld niet naast enorme melige meiden of irritante jongens zitten, dat kan nog eens verkeerd lopen..
Snap wel dat t je geheugen onnoemelijk aantast en dat je het als je stoned bent het beter begrijpt maar op het moment dat je niet stoned bent het allemaal een stuk verder weg zit dan je denkt, en t bij de hoeveelheid die jij rookt t helemaal lastig wordt om dingen weer boven te halen. Dus tenzij je de rest van je leven stoned door wilt brengen, is dit echt niet het allerslimste.
Oud 23-03-2010, 13:13
D-gast
D-gast is offline
kom maar een xtje mee dan
waarschijnlijk hebben wij gwn een kutschool ofzo. maar als ik in me 1tje stoned de klas in kom weet ik al dat ik er uit gestuurd ga worden..
Oud 23-03-2010, 14:05
SacredRose
SacredRose is offline
op onze school als je het niet te regelmatig doet wordt er gewoon gezegd: als je maar zorgt alles af is en voldoende, want het is jou probleem.

zo af en toe blowen in de pauze kan geen kwaad is mijn mening als je maar zorgt dat school er niet onder lijd
Oud 23-03-2010, 15:18
Volk
Volk is offline
Ik vind het eigenlijk heel raar dat school nooit aan de ouders heeft laten weten dat hun kinderen dag in dag uit stoned op school zaten... Maarja, zo hebben mijn ouders ook nooit geweten dat ik een keer geschorst was omdat ik 80% van de lessen miste.

Is/was dat bij jullie ook? Of zat ik gewoon op een rare school?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 15:46
SacredRose
SacredRose is offline
mijn eerste middelbare school liet vrij weinig van zich horen bij intensief spijbelen maar schorste er ook niemand voor( ze waren er toch al niet waarom zou je ze dan schorsen)

maar ik denk dat mijn huidige opleiding(mbo) wel naar de ouders zal gaan als je te vaak stoned in de les zou zitten maar weet het niet zeker. en spijbelen wordt hier opeens kei erg gecontroleerd echt gewoon uit het niets opeens
Oud 23-03-2010, 15:56
Volk
Volk is offline
Citaat:
mijn eerste middelbare school liet vrij weinig van zich horen bij intensief spijbelen maar schorste er ook niemand voor( ze waren er toch al niet waarom zou je ze dan schorsen)

maar ik denk dat mijn huidige opleiding(mbo) wel naar de ouders zal gaan als je te vaak stoned in de les zou zitten maar weet het niet zeker. en spijbelen wordt hier opeens kei erg gecontroleerd echt gewoon uit het niets opeens
Ik snapte de schorsing ook niet. Ik ging niet naar de lessen en als straf mocht ik niet naar de lessen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 13:25
D-gast
D-gast is offline
wij waren in de pauze aan het chillen en blowen,drinken jeweet. een of andere mongool heeft dat doorgelult dus nu krijgen wij en onze ouders voorlichting
Oud 24-03-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
wij waren in de pauze aan het chillen en blowen,drinken jeweet. een of andere mongool heeft dat doorgelult dus nu krijgen wij en onze ouders voorlichting
lullig...is die voorlichting de enige straf, of waren er nog meer consequenties?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 16:16
D-gast
D-gast is offline
neej
ik denk dat als we nog een x betrapt worden we wel in de shit zitten.
als ik er achter kom wie mij heeft verlinkt ik knal zn kop eraf

maar me ouders hebben er geen problemen mee. die weten toch al dat ik blow en als ik aan me ma vraag om een sigaretje krijg ik er een. met me vader drinken we tijdens voetbal kijken ook gwn bier dus, das chill
Oud 24-03-2010, 16:45
Verwijderd
Mja, wees maar blij dat je nu alleen voorlichting hoeft te volgen. Ik denk dat een dikke straf jou sowieso niet had laten stoppen met blowen, maar ik hoop dat je nog wat opsteekt van die voorlichting
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 19:46
D-gast
D-gast is offline
haha, ik weet heus wel dat blowen slecht voor je is. je hersencellen sterven af en shit maar het is gwn lekker
Oud 24-03-2010, 19:57
Verwijderd
ja dat ben ik helemaal met je eens hoor
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 19:58
54876
54876 is offline
moet je echt doen ;p kikke man
al die mensen gaan je met hun grote hoofd aan zitte kijken
en v ragen heb je teveel geblowt ofzo?
hallo wat kan t kwaad ?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 13:57
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat vind ik wel heel goed van jouw school. Onze school nam niet eens de moeite de ouders op de hoogte te brengen dat hun kinderen blowden en bier dronken. (natuurlijk vind ik dit wel pas achteraf, nu ik al een paar jaar van school af ben)
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 15:13
Boterhamworst
Boterhamworst is offline
Dat is niet echt fijn, vooral niet als je je moet melden en dan heel dom gaat doen tegen de coordinatoren. Ook niet met volleybal.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 23:26
Pimoes
Pimoes is offline
Het gaat niet goed samen... de laatste keer dat dat ik het probeerde was ik na een uurtje weer vertrokken van school om met een paar lui de eendjes in het park te gaan voeren... (true stroy)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2010, 13:21
qtje333
qtje333 is offline
die ene keer dat ik stoned was was onder schooltijd alleen de leraar had het door omdat we een film keken over nazi's enzo dus me mentor boos me ouders boos 2 weken huisarrest zonder comp ofzo... ik zou het dus niet meer doen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 23:51
Rachelll
Rachelll is offline
ik ben wel eens knetter wappie geweest maar dat was een blok uur voor dat school begon. Ik deed het al vet vaak, dus ik dacht dat ik het wel kon hebben. Bleek het een of ander super sterk goedje te zijn! Ik was zo verkeerd gegaan dat ik meteen naar huis fietste. Kan me niks meer herinderen alleen dat ik op de grond lag en dacht dat ik dood ging. Damn wat ging ik verkeerd. Verder ik zou het risico dus nooit lopen om stoned te zijn op school. Heb ik bij anderen al eerder gezien dat die verkeerd gingen en de school onder kotste of dat de leeraren het door hadden! zoo Noth Done
(L)(L)

Laatst gewijzigd op 15-05-2010 om 05:25. Reden: dikgedrukt veranderd naar normale tekst
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 20:22
Verwijderd
Ik vind het altijd wel chill om stoned op school te zijn. de lessen duren wel lang enzo maar aan het einde van de dag vind ik het tog altijd snel gegaan zijn. wel leer je er niks van en je heb kans dat de leraar je snapt. Als het een saaie les is en je weet dat je niet of niet vaak aan de beurt komt dan raad ik je het aan.
Als ik bij mijn moeder ben dan blow ik wel egt veel te veel als er 1 dag voorbij gaat zonder dat ik geblowt of andere drugs gebruikt heb is het egt knap. Maar het is wel een chill leven XD
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 22:08
Thinus
Thinus is offline
Haha, sorry.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 22:59
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Iedereen moet zelf weten wat ie doet en als je er iets goeds uit kan halen, kudos, maar lijkt me niet verstandig, zelfs niet toen school me nog geen hol interesseerde.

Als ik blow kan ik me juist helemaal niet concentreren en als ik spaced ben wil ik juist niet in een kamer met 20 andere mensen zitten... Maargoed, whatever floats your boat!
Dit.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 18:37
silentbob
silentbob is offline
afgelopen week wel telkens gesmookt 's ochtends voor school, heb SE-week en heb ontdekt dat wiet echt vele malen beter werkt als koffie om wakker te worden, dus neem ik gewoon even 2-3 hijzen van mn vaporizerpijpje na het uit bed komen, dan ben ik niet stoned maar wel klaarwakker en helder(hoogstens wat stonede gedachten en intensere ochtendhonger, en mn ontbijt word iets lekkerder, maar dat is zowieso uitgewerkt als ik op school kom aangezien ik eerst nog moet eten etc en dan 30-45 min. moet fietsen
maar ik denk eigenlijk dat ik die SE's ook stoned nog wel goed zou kunnen maken(niet knetterstoned, maar gewoon wat stoned, is wel met sativa eigen kweek in vaporizerpijpje btw, dus vrijwel geen bodyhigh, maar bijna alleen geestelijk)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 19:43
-& MARIKO
-& MARIKO is offline
wij waren met zijn 4en stoned, en de anderen zagen het meteen. en toen zijn we op de grond gaan zitten en hebben we gekeken naar pc lichtjes
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 21:07
Verwijderd
complete mislukking want ik kreeg het spaans benauwd, en ik dacht dat iedereen zag dat ik stoned was.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 23:06
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
complete mislukking want ik kreeg het spaans benauwd, en ik dacht dat iedereen zag dat ik stoned was.
o dat heb ik ook vaak als ik stoned ben, het kan me alleen niks schelen dus word ik er niet paniekerig vcan, en vaak blijkt het ook nog mee te vallen kwa rooie ogen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 12:27
Megan Cleo
Megan Cleo is offline
ik zit in amsterdam op school, dus ja, de helft van de tijd is de helft van mijn klas hartstikke stonded.
niet op alle amsterdamse scholen hoor, maar er word wel veel gebruikt xDDD
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten