Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2009, 20:03
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Over tijd. Mijn man zei vandaag: over de datum, maar dat klinkt niet zo lief.
omg
Is het een jongetje of een meisje? Of wilde je het niet weten?
Advertentie
Oud 24-09-2009, 20:04
drukknoopje
drukknoopje is offline
Dat wil ik niet weten totdat ie eruit is gefloept.
Oud 24-09-2009, 20:07
Verwijderd
Ik heb op de middelbare school een paar keer mijn tanden gepoetst omdat ik uit school naar de tandarts moest en ook een paar keer omdat ik die avond voor de open dag ging helpen en dus op school avondeten at.
En ik was mijn handen na toiletbezoek altijd met zeep en uitgebreid tussen mijn vingers en onder mijn nagels en ik neem mijn polsen ook mee enzo. Want als je dan toch een van de weinige universitaire studies doet waar je les krijgt in handenwassen, moet je daar gebruik van maken ook.
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
omg
best wel spannend! heb je dan maar voor wit en beige kleding gekozen? omggg ik houd zo van babykleding! en die schoentjes <33
Verwijderd
En hoe gaat het met je Drukknoopje? Kun je nog iets doen of lig je alleen maar te rusten?
Oud 24-09-2009, 20:09
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik heb op de middelbare school een paar keer mijn tanden gepoetst omdat ik uit school naar de tandarts moest en ook een paar keer omdat ik die avond voor de open dag ging helpen en dus op school avondeten at.
En ik was mijn handen na toiletbezoek altijd met zeep en uitgebreid tussen mijn vingers en onder mijn nagels en ik neem mijn polsen ook mee enzo. Want als je dan toch een van de weinige universitaire studies doet waar je les krijgt in handenwassen, moet je daar gebruik van maken ook.

weet je, dan sta ik naast wasbak, komt ze naast me staan, ik schuif beetje weg omdat ik dacht dat ze haar handen wilde wassen, maar nee ze keek even naar de spiegel, glimlachte naar me en verdween
Oud 24-09-2009, 20:10
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Wat studeer je eigenlijk Sarah?
Verwijderd
rare mensen
Verwijderd
Citaat:
Wat studeer je eigenlijk Sarah?
Geneeskunde!
Oud 24-09-2009, 20:11
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
omg
best wel spannend! heb je dan maar voor wit en beige kleding gekozen? omggg ik houd zo van babykleding! en die schoentjes <33
Zoiets ja. Ik hoop gewoon dat ik heel veel kleertjes krijg de eerste dagen, dat komt wel goed. Ander stuur ik mijn man wel naar de winkel en hoop ik dat er een verkoopster rondloopt met een betere smaak dan hij .

Citaat:
En hoe gaat het met je Drukknoopje? Kun je nog iets doen of lig je alleen maar te rusten?
Nee hoor, het gaat prima. Vandaag was niet zo heel erg productief, maar gisteren ging ik nog de ramen wassen en strijken en wandelen met de hond etc. Gaat eigenlijk allemaal nog prima. Alleen bukken is lastig.
Oud 24-09-2009, 20:11
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Geneeskunde!
vandaar
*hoedje afdoet!* In welk jaar zit je nu?
Oud 24-09-2009, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Is dat niet wat overdreven? Ik zou geen huid meer overhouden...

(Ik was ze overigens wel, maar niet zó uitgebreid.)
Oud 24-09-2009, 20:14
Verwijderd
Ik schrob niet ofzo en als je de goede zeep kiest krijg je er ook niet o snel een droge huid van.
Oud 24-09-2009, 20:14
Verwijderd
Citaat:
vandaar
*hoedje afdoet!* In welk jaar zit je nu?
Ik begin maandag aan het zesde jaar
Oud 24-09-2009, 20:15
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Zoiets ja. Ik hoop gewoon dat ik heel veel kleertjes krijg de eerste dagen, dat komt wel goed. Ander stuur ik mijn man wel naar de winkel en hoop ik dat er een verkoopster rondloopt met een betere smaak dan hij .
hehe
Komt wel goed! Heb je al een idee voor de naam?

Ik weet nog dat toen mn moeder laatst zwanger was, ze net voor haar bevalling opeens heel veel kon! Afwassen, eten maken, zware dozen zeulen, valies maken enz...
Oud 24-09-2009, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ik schrob niet ofzo en als je de goede zeep kiest krijg je er ook niet o snel een droge huid van.
Ik krijg dat waarschijnlijk wel. Sterker nog: ik heb vrijwel standaard een droge huid op m'n knokkels en tussen m'n vingers. Alleen in de zomer is het vaak wat beter.
Oud 24-09-2009, 20:17
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik begin maandag aan het zesde jaar
*nog meer hoedjes afdoet*
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg dat waarschijnlijk wel. Sterker nog: ik heb vrijwel standaard een droge huid op m'n knokkels en tussen m'n vingers. Alleen in de zomer is het vaak wat beter.
Ja, sommige mensen hebben dat sneller dan anderen inderdaad. Ik heb wel studiegenoten die standaard een tube handcreme op zak hebben. En als je eczeemgevoelig bent is het helemaal een ramp.
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Nivea of Vaseline in de winter gebruiken dan commzie
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
hehe
Komt wel goed! Heb je al een idee voor de naam?

Ik weet nog dat toen mn moeder laatst zwanger was, ze net voor haar bevalling opeens heel veel kon! Afwassen, eten maken, zware dozen zeulen, valies maken enz...
Ja, de namen zijn besloten. Wel moeilijk hoor.

Ik heb de hele tijd gewoon nog alles gedaan hoor, alleen mag ik van mn man niet meer sjouwen met zware dingen. Maar als hij niet thuis is doe ik het toch gewoon.
Oud 24-09-2009, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Nivea of Vasiline in de winter gebruiken dan commzie
Nivea handcrème heb ik hier ook wel staan. Vaseline moet ik niet aan denken op m'n handen, véél te vet.
Oud 24-09-2009, 20:22
Verwijderd
Hoi.
Oud 24-09-2009, 20:23
Verwijderd
Hoi Lisa!
Oud 24-09-2009, 20:23
Allure
Allure is offline
Eén van de k2 zoekt k3 kandidaten heeft een relatie met iemand van de organisatie van het programma, die ook al met Kathleen (degene die is opgestapt) heeft gehad. Daarom denken ze dat zij gaat winnen.
Oud 24-09-2009, 20:24
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ja, de namen zijn besloten. Wel moeilijk hoor.

Ik heb de hele tijd gewoon nog alles gedaan hoor, alleen mag ik van mn man niet meer sjouwen met zware dingen. Maar als hij niet thuis is doe ik het toch gewoon.
Ik ben benieuwd
Ik wens je iig veel sterkte toe (is dit je eerste bevalling?) en hoop dat het een gezond kind wordt!

dat is dus zo typisch vrouwen

Citaat:
Nivea handcrème heb ik hier ook wel staan. Vaseline moet ik niet aan denken op m'n handen, véél te vet.
Het is idd heel vet! Maar als je echt last hebt van droge handen in winter is het wel efficiënt. Je huid wordt gevoelig met dat warm vs koud gedoe, dus heeft het extra bescherming nodig
Oud 24-09-2009, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Hoi Lisa!
Patriek!
Oud 24-09-2009, 20:25
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Hoi.
hallo!
Oud 24-09-2009, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Eén van de k2 zoekt k3 kandidaten heeft een relatie met iemand van de organisatie van het programma, die ook al met Kathleen (degene die is opgestapt) heeft gehad. Daarom denken ze dat zij gaat winnen.
haha wat een soap
Verwijderd
Citaat:
hallo!
madame imène
Verwijderd
Wat lees ik nu PVV in de peilingen op 25 zetels, my god.
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ik ben benieuwd
Ik wens je iig veel sterkte toe (is dit je eerste bevalling?) en hoop dat het een gezond kind wordt!
Ja dit is de eerste. En thanks.
Oud 24-09-2009, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Wat lees ik nu PVV in de peilingen op 25 zetels, my god.
Gelukkig zijn er voorlopig waarschijnlijk geen verkiezingen.
Verwijderd
Ik heb ook altijd een tube creme in m'n zusterjasje zitten.
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Alles ok Lisa?
Oud 24-09-2009, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig zijn er voorlopig waarschijnlijk geen verkiezingen.
Jaa en uiteindelijk valt het vast wel mee MAAR TOCH
Oud 24-09-2009, 20:29
Verwijderd
Ik heb een eerste bevalling gezien die binnen drie kwartier en met vier persweeën geklaard was
ik heb ook wel eerste bevallingen gezien die langer duurden maar ik focus nu op de positieve informatie
Oud 24-09-2009, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Jaa en uiteindelijk valt het vast wel mee MAAR TOCH
ze hebben al ooit hoger gestaan toch? Arm Nederland
Verwijderd
Ik sleep ook alltijd handcreme overal mee naartoe, want zodra mijn handen ook maar een seconde in contact komen met water voelen ze een uur lang enorm trekkerig aan brrr. Meestal was ik mijn handen met die handige desinfecterende gel.
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ik heb een eerste bevalling gezien die binnen drie kwartier en met vier persweeën geklaard was
ik heb ook wel eerste bevallingen gezien die langer duurden maar ik focus nu op de positieve informatie
Dat is tof. Horrorverhalen heb ik nu even geen behoefte aan
Verwijderd
Citaat:
Alles ok Lisa?
Ja Net voor het eerst 'gewerkt' bij mijn nieuwe baantje, zit te bedenken of ik zo nog wegga maar ik heb stiekem weinig zin

Hoe gaat het met jou?
Oud 24-09-2009, 20:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
jaja dream on! floepen nadat hij meer dan een week over tijd is zeker
Oud 24-09-2009, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ik sleep ook alltijd handcreme overal mee naartoe, want zodra mijn handen ook maar een seconde in contact komen met water voelen ze een uur lang enorm trekkerig aan brrr. Meestal was ik mijn handen met die handige desinfecterende gel.
Ik zag laatst bij 'weet wat je koopt' dat het maar een paar seconde werkt dat spul, en daarna geen enkel effect meer heeft. Dus je handen worden er niet schoon van.
Oud 24-09-2009, 20:33
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Hoi.
Citaat:
Ja Net voor het eerst 'gewerkt' bij mijn nieuwe baantje, zit te bedenken of ik zo nog wegga maar ik heb stiekem weinig zin

Hoe gaat het met jou?
Ow ik wist niet dat je werkte! wat doe je?
Naar bios? iets drinken?

goed alleen beetje last van tandpijn
Oud 24-09-2009, 20:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
heb je te kiezen op school dan?
Oud 24-09-2009, 20:34
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik zag laatst bij 'weet wat je koopt' dat het maar een paar seconde werkt dat spul, en daarna geen enkel effect meer heeft. Dus je handen worden er niet schoon van.
ik vertrouw het ook niet zo! en na een dag is heel t flesje al leeg
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jamaar dat heeft toch ook helemaal geek ruk te maken met de hoeveelste bevalling het is? Dat is toch genetisch bepaald enzo?
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
jaja dream on! floepen nadat hij meer dan een week over tijd is zeker
Positive thinking FTW
Oud 24-09-2009, 20:35
Verwijderd
Citaat:
mrmm
Verwijderd
Citaat:
heb je te kiezen op school dan?
hum nee maar thuis wel en in het ziekenhuis hebben ze overal hydraterend desinfectiespul naast de handzeep hangen, voor na het wassen.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik vertrouw het ook niet zo! en na een dag is heel t flesje al leeg
bij ons op school staan die dingen echt bij elke wastafel. Zwijnengrieppaniek
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten