Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2009, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Niet liegen, je krijgt een OV.
Dat is geen stufi Het zijn duidelijk 2 losse dingen, zie de site van het IBG. Maar goed, niet iedereen krijgt dat dus het is onzin om te beweren dat iedereen van de maatschappij leeft. En studenten betalen over het algemeen als ze aan het werk zijn ruimschoots hun kosten weer terug, door de hogere belasting die ze moeten betalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2009, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Dat is geen stufi Het zijn duidelijk 2 losse dingen, zie de site van het IBG. Maar goed, niet iedereen krijgt dat dus het is onzin om te beweren dat iedereen van de maatschappij leeft. En studenten betalen over het algemeen als ze aan het werk zijn ruimschoots hun kosten weer terug, door de hogere belasting die ze moeten betalen.
Nou ja, het ligt er maar aan hoe je het opvat. Weinig mensen zijn zelfvoorzienend.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, het ligt er maar aan hoe je het opvat. Weinig mensen zijn zelfvoorzienend.
o?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 13:43
Verwijderd
Ja, alleen kluizenaars die geen gebruik maken van collectieve voorzieningen. Ik weet niet of die überhaupt in Nederland bestaan.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 13:43
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Nou had ik net geconstateerd dat je er niet bij was en dat dus niet kunt zeggen, en weer dezelfde fout.
Ik las het krantenartikel, dus ik kan er heus wel iets over zeggen.
Oud 26-09-2009, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, alleen kluizenaars die geen gebruik maken van collectieve voorzieningen. Ik weet niet of die überhaupt in Nederland bestaan.
Je betaalt belasting om er gebruik van te maken dus dat is geen argument.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Je betaalt belasting om er gebruik van te maken dus dat is geen argument.
Geen argument voor wat? Als je X bedrag betaalt voor product of dienst Y kun je dus niet zelf voorzien in Y.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Geen argument voor wat? Als je X bedrag betaalt voor product of dienst Y kun je dus niet zelf voorzien in Y.
Tuurlijk wel, dat meerdere mensen er aan mee betalen heeft niets met zelfvoorzienendheid te maken. Er gaat namelijk geen geld van de maatschappij naar jou toe. Als jij met 10 mensen uit eten gaat en je betaalt 1/10 van de rekening dan ben je toch ook zelfvoorzienend.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk wel, dat meerdere mensen er aan mee betalen heeft niets met zelfvoorzienendheid te maken. Er gaat namelijk geen geld van de maatschappij naar jou toe. Als jij met 10 mensen uit eten gaat en je betaalt 1/10 van de rekening dan ben je toch ook zelfvoorzienend.
Nee, niet in de zin zoals ik hier zelfvoorzienendheid definieer. Het punt is dat je zonder de maatschappij niks kan, dus is het onzin om te beweren dat je "zonder geld van de maatschappij" voor jezelf kan zorgen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Nee, niet in de zin zoals ik hier zelfvoorzienendheid definieer. Het punt is dat je zonder de maatschappij niks kan, dus is het onzin om te beweren dat je "zonder geld van de maatschappij" voor jezelf kan zorgen.
Het maakt niet uit hoe jij het definieert, het ging om de maatschappelijke *kosten*. Dat je meerdere mensen tegelijk kosten moeten maken om iets groots te financieren doet compleet niet ter zake. Je hebt de maatschappij nodig, zeker, maar dat betekent niet dat iedereen op kosten van de maatschappij leeft. De kosten worden namelijk opgebracht door de individuen uit de maatschappij.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Het maakt niet uit hoe jij het definieert, het ging om de maatschappelijke *kosten*. Dat je meerdere mensen tegelijk kosten moeten maken om iets groots te financieren doet compleet niet ter zake. Je hebt de maatschappij nodig, zeker, maar dat betekent niet dat iedereen op kosten van de maatschappij leeft. De kosten worden namelijk opgebracht door de individuen uit de maatschappij.
Maar maatschappelijke kosten zijn niet hetzelfde als inkomen min uitkeringen. Bijvoorbeeld: het is mogelijk dat een manager weliswaar dik betaald is, maar zo slecht is dat hij eigenlijk negatief werk produceert. Of je kan kijken naar een onproductieve boer die door landbouwsubsidies in staat wordt gesteld veel middelen te verspillen. Beiden "kosten" maatschappelijk meer dan een uitkeringstrekker, ook al krijgen ze geen uitkering. Evenzo kan een bijstandsmoeder die haar vijf kinderen zo opvoedt dat ze briljante natuurkundigen worden maatschappelijk juist heel waardevol zijn.

Maar goed, PVV, Brinkman?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Maar maatschappelijke kosten zijn niet hetzelfde als inkomen min uitkeringen. Bijvoorbeeld: het is mogelijk dat een manager weliswaar dik betaald is, maar zo slecht is dat hij eigenlijk negatief werk produceert. Of je kan kijken naar een onproductieve boer die door landbouwsubsidies in staat wordt gesteld veel middelen te verspillen. Beiden "kosten" maatschappelijk meer dan een uitkeringstrekker, ook al krijgen ze geen uitkering. Evenzo kan een bijstandsmoeder die haar vijf kinderen zo opvoedt dat ze briljante natuurkundigen worden maatschappelijk juist heel waardevol zijn.
Dat maakt niet uit kazet, je voorbeelden komen ongetwijfeld voor, maar dat betekent dus niet dat iedereen op kosten van de maatschappij leeft.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 21:47
Uice
Uice is offline
Mijn punt was inderdaad dat iedereen de maatschappij nodig heeft om te leven. En volgens mij kosten de meeste mensen de maatschappij meer dan ze opleveren.
Oud 27-09-2009, 22:48
Verwijderd
Lekkere LUL is die Brinkman. Lampekap. Als Tweede Kamerlid PVV weet je gewoon dat de media en politieke vijanden dat ze er alles aan zullen doen om je te betrappen op misstappen en als je deze hebt begaan, uitgebreid in de media worden behandeld. Dit had ie kennen weten, lampekap.

Laatst gewijzigd op 27-09-2009 om 23:26.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 23:05
Elle
Elle is offline
Citaat:
Lekkere LUL is die Brinkman. Lampekap. Als Tweede Kamerlid PVV weet je gewoon dat de media en politieke vijanden dat ze er alles aan zullen doen om je te betrappen op misstappen en als je deze hebt begaan, uitgebreid in de media wordt behandeld. Dit had ie kennen weten, lampekap.
Dit lijkt me eerder het topje van de ijsberg, maar wat heb jij een prachtige vocabulaire. <3
Oud 27-09-2009, 23:11
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Lekkere LUL is die Brinkman. Lampekap. Als Tweede Kamerlid PVV weet je gewoon dat de media en politieke vijanden dat ze er alles aan zullen doen om je te betrappen op misstappen en als je deze hebt begaan, uitgebreid in de media wordt behandeld. Dit had ie kennen weten, lampekap.
Als Tweede Kamerlid moet je toch ook ehm, je verantwoordelijkheden kennen en ehm, als volksvertegenwoordiger niet het volk zelf voor z'n knar slaan. Naar zijn eigen maatstaven zou hij nu streng gestraft moeten worden. Wat was zijn voorstel qua minimumstraffen als het gaat om mishandeling ook alweer?
Oud 27-09-2009, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Dit lijkt me eerder het topje van de ijsberg, maar wat heb jij een prachtige vocabulaire. <3
Je meent het. Serieus?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 23:28
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
als volksvertegenwoordiger niet het volk zelf voor z'n knar slaan.
Is er een keer een kamerlid dat contact maakt met het volk, is het weer niet goed.
Oud 27-09-2009, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Als Tweede Kamerlid moet je toch ook ehm, je verantwoordelijkheden kennen en ehm, als volksvertegenwoordiger niet het volk zelf voor z'n knar slaan. Naar zijn eigen maatstaven zou hij nu streng gestraft moeten worden. Wat was zijn voorstel qua minimumstraffen als het gaat om mishandeling ook alweer?
Doordat die lampekap van een Brinkman met z'n klote kop iemand mogelijkerwijze in elkaar timmert, krijg je dit soort reacties wat schade oplevert voor de PVV. Zo'n oelewapper als Kamerlid heb ik nog nooit gezien.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 20:17
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Is er een keer een kamerlid dat contact maakt met het volk, is het weer niet goed.
Zo dringen die politici misschien door tot de burger!

Citaat:
Doordat die lampekap van een Brinkman met z'n klote kop iemand mogelijkerwijze in elkaar timmert, krijg je dit soort reacties wat schade oplevert voor de PVV. Zo'n oelewapper als Kamerlid heb ik nog nooit gezien.
Dan ken je Gonny van Oudenallen niet
Oud 28-09-2009, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Zo dringen die politici misschien door tot de burger!

Dan ken je Gonny van Oudenallen niet
Dat was toch die rooie van de LPF?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 20:39
Laisve
Laisve is offline
Ja, als ik ooit een kamerlid tegenkom die nog dommer is dan zij eet ik een broodje pindakaas.
Oud 28-09-2009, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Dat was toch die rooie van de LPF?
Ja. Die Gonny <3 Eindeloos vermaak met haar. Misschien nog wel meer dan het hoofdtopic op Pyschologie hier.

Maar, Commando, het is dan misschien niet netjes, maar kom op, zo ernstig is het allemaal niet en er is hoogstwaarschijnlijk geen klap gevallen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 21:26
Martiño
Martiño is offline
Dat Brinkman niet uit de fractie is geknikkerd vind ik niet echt verwonderlijk, Wilders heeft Dion Graus ook niet naar huis gestuurd, ondanks dat hij bekend staat als oplichter en meerdere malen beschuldigd is van mishandeling.
Oud 28-09-2009, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Dat Brinkman niet uit de fractie is geknikkerd vind ik niet echt verwonderlijk, Wilders heeft Dion Graus ook niet naar huis gestuurd, ondanks dat hij bekend staat als oplichter en meerdere malen beschuldigd is van mishandeling.
Maar dus niet veroordeeld is.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 21:42
Martiño
Martiño is offline
Dat is waar, maar het is natuurlijk opmerkelijk dat iemand die zo'n schimmig verleden heeft in een fractie zit waarvan de frontman claimt dat hij juist ander is dan zulke types. En dat hij niet veroordeeld is voor die mishandelingen, wil niet zeggen dat het spoor van openstaande rekeningen en opmerkelijke declaraties onwaar is.
Oud 28-09-2009, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar, maar het is natuurlijk opmerkelijk dat iemand die zo'n schimmig verleden heeft in een fractie zit waarvan de frontman claimt dat hij juist ander is dan zulke types.
Hoezo schimmig verleden, als hij niet veroordeeld is dan is mogen we er dus vanuit gaan dat hij het niet heeft gedaan. Als ik jou aangeef voor verkrachting, wil jij er toch ook niet op worden afgerekend?
Citaat:
En dat hij niet veroordeeld is voor die mishandelingen, wil niet zeggen dat het spoor van openstaande rekeningen en opmerkelijke declaraties onwaar is.
Ach welke bestuurder maakt zich daar niet aan schuldig?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 10:29
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
En dat hij niet veroordeeld is voor die mishandelingen, wil niet zeggen dat het spoor van openstaande rekeningen en opmerkelijke declaraties onwaar is.
Klinkt als een manier om er onderuit te komen dat je die beschuldigingen niet hard kunt maken.

Bovendien is zelfs als dat meer is dan een mythe, de PVV nog steeds een van onze laatste klanten. De SP drukt van alles en nog wat oneigenlijk achterover, hoor je niemand over. Elke partij kent dat soort semi-schandalen. Als je rechts bent vallen ze er zelfs over wanneer je je netjes aan de regels houdt, zie de nepophef over die VVD gedeputeerde die netjes binnen de regels etentjes declareerde.
Oud 29-09-2009, 22:52
Verwijderd
PVV doet bar Nieuwspoort in de ban

AMSTERDAM - De PVV'ers uit de Tweede Kamer zullen nooit meer te vinden zijn aan de bar van sociëteit Nieuwspoort.

Dat verklaarde fractievoorzitter Geert Wilders dinsdag. "Het levert alleen maar ellende op."

Vorige week raakte Wilders' fractiegenoot Hero Brinkman in opspraak omdat hij in de Haagse ontmoetingsplek voor journalisten, politici en voorlichters rond sluitingstijd een barmedewerker zou hebben geslagen nadat die Brinkman geen bestelling meer wilde inschenken.

Drankprobleem

Het is gebruikelijk dat wat er in de besloten sociëteit gebeurt niet naar buiten komt, maar twee landelijke ochtendbladen maakten gewag van het incident.

Brinkman bood hierop zijn verontschuldigingen, maar ontkende dat hij de barman zou hebben geslagen. Wel erkende Brinkman dat hij een drankprobleem heeft.

Volgens Wilders heeft het allemaal geen gevolgen voor het functioneren van zijn fractiegenoot. "Hij is absoluut geloofwaardig." Met de verklaring van Brinkman is de zaak afgedaan.

Afkeur

Brinkman is zijn drankprobleem inmiddels voortvarend te lijf gegaan, melde de PVV-leider. "Hij drinkt helemaal niets meer."

De fractie heeft besloten om zich nooit meer te laten zien in Nieuwspoort. "Er zal nooit meer een PVV'er aan de bar van Nieuwspoort te vinden zijn", verklaarde Wilders, die zijn afkeur voor de sociëteit niet onder stoelen of banken steekt.

"Ik heb het zelf nooit op die verschrikkelijke sociëteit gehad." Het wordt bevolkt door 'allemaal verschrikkelijke journalisten' die het niet goed voor hebben met de PVV. "Daar zitten niet onze vrienden."
------------------------------------------

Dankzij de Grote Leider is er alweer een probleem opgelost .
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Je kan niet zomaar nieuwe mensen vinden die de plek van Kamerlid PVV willen en kunnen vervullen. Voor hetzelfde geldt neem je iemand aan die niet te vertrouwen is. (Zoals een Ali Razak bij de SP destijds)

Bovendien was het in die tijd zo (toen Geert Wilders zijn kandidatenlijst voor de verkiezingen 2006 samenstelde) dat de PVV meer bekend stond als een rascistische, nationalistische en neonazi-achtige partij. En ja, mensen met onbesproken gedrag willen graag onbesproken blijven
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 09:31
Bonusje
Bonusje is offline
Citaat:
Op de site van de PVV:

Verklaring Hero Brinkman incident Nieuwspoort
PVV-Kamerlid Hero Brinkman: “Ik heb enorme spijt van het feit dat ik me dinsdagnacht in Nieuwspoort in dronken toestand heb misdragen. Daarom heb ik excuses aangeboden aan de barmedewerker van Nieuwspoort die zich door mijn gedrag geïntimideerd heeft gevoeld. Ik hecht er wel aan te benadrukken dat ik hem niet geslagen heb. Ik erken een drankprobleem te hebben en ga er hard aan werken om dit snel tot het verleden te laten behoren”.
-----------------------------------------

Dat wil later het kabinet in? . Wat een geweldadige partij is het ook.
Hallo Kenjirro

Ik Heb Wél Wat Méér Invalshoeken , Dan bij het eerste beste geluid gelijk om Je heen gaan slaan !

Kun Je Gelijk Zien dat er Wél Héél wat méér krachten dan alleen een eerlijke Democracy aan het werk zijn !

Wéés Wél Gewaarschuwd Dat Je Dit Materiaal niet zooó Maar met een ieder kunt Bespreken !

Lees Zéér Goed de Waarschuwingen en mogelijke Gevolgen voor Je Veiligheid in de Links !!!

Hoi

Dag KLPD weer een Aangifte met Vermoeden van Misdaad!

Het Gaat Hierbij om Elkaar Tegensprekende Verklaringen , waarbij Ik de barman de mindere Kwaliteit acht , omdat Ik Beide Gezien én Gehoord heb Hun Verklaring op tv Doen.

Óok omdat Hij tegen sluitingstijd Gezellig met de barman schijnt te zitten praten , en even later "stomdronken ?" of nu eerder gedrogeerd in een taxi zit en geen eens meer Weet waar Hij Woont!

Ikzelf ben na drogeringenen verkrachtingen , ze gebruikten daarbij altijd grof geweld zoals de op de bodem liggende verkrachtingslachtoffers met zn allen in elkaar schoppen onder het uiten van allerlei bedreigingen en beschuldigingen!Doen ze op schoolreisje ook!
Dát zal hier ook zo zijn , die zijn nog al uniform in hun gedragingen op deze gebieden , alhoewel met zeer uitgebreid repetoire !

Tja zo kun je ook de verkiezingen winnen !
Kans dat donner,hirsch ballin,demmers etc joden hier wel weer achter zitten , zo besturen ze de hele regering steeds weer ,met een soort van criminele staatsgrepen op dit soort manieren en ook chantagepraktijken , liefst met Kinderprostitutie ...dát geeft zo veel schaamte en hopeloosheid dat zo goed als Iedereen dan wel gewillig wordt !
Zo hebben ze Joop den Uyl ook voordat zelfs Zijn Kabinet Aanving al in de hand gekregen en van toen het Land nog meer aan gort geplundert !

Ook is een Slachtoffer niet eens meer in staat , als Mijn Vermoeden Klopt dat hier misdaad plaatsgevonden heeft , om ook maar iets te doen dat gecoordineerd zou moeten zijn , zeker geen drankje Zelf ook nog inschenken dan !Dat Weet Ik uit Eigen Ervaring maar al te Goed!

Laat de Haren van Hero op heroine,ghb onderzoeken,die bartoestand zou wel eens een opzetje geweest kunnen zijn.

Ik Zelf ben ook wel meermalen gedrogeerd en verkracht op zo een manier en van joden is het een zeer gebruikelijke manier om Iemand uit te schakelen cq te beschadigen!Tegen sluitingstijd wat in het drankje !Het weekje schoolreis lopen We helemaal de hele week gedrogeerd rond ,van alcohol naar heroine , van heroine naar ghb , van ghb naar tabak roken .

Beetje rot wel dat Dit dan Strafrechtelijk wordt en in de grote jodendoofpot van het onzalige trio belandt , met exclusief en allenig eigendomsrecht voor de staat , afgeschermd met zeven jaar gevangenis voor een Ieder die Wat Wil Zeggen ,Ambtenaar of Burger !

Vanavond nog een Verklaring op tv Gehoord , dat Hero tijdens een telefoongesprek nog ook daarbij gemoedelijk met de barman zit te praten door Iemand die dat alles door de telefoon zat aan te horen , toen was er nog niets gebeurd blijkbaar.Ook werd door die Persoon aan de telefoon Gehoord dat de Security binnenkwam , vast voor de laatste ronde check of zo.Tja dat er dan daarna wél wat gebeurd zou zijn ?
Dán een Vermelding dat die "stomdronken "zou zijn en niet eens meer wist waar die Woonde , als dát een alcoholist is , dat kan niet ,zulke Mensen zouden dan zo gewend zijn aan alcohol dat ze ver gaand "nuchter" zijn.Èn net daarvoor zit Die nog gezellig te praten met de barman , geen dronkenheid te bespeuren en opeens wél?

Die barman en die security en ghb of heroine ?
Die weten wat!
Mogelijk is Hij verkracht , dat doen ze dan altijd!

Ook legde die barman een verklaring af over geruzie over islamieten , de verklaring van dat telefoongesprek spreekt dat weer tegen!

Ik Neem aan dat die barman Hem drogeerde , en toen met die securitymensen heeft verkracht!

Ik Vermoed dat Hero van de PVV Dit Zich mischien niet Zal Herinneren zomaar en onmiddelijk , tenminste bij Mij was Dat zo !
Snellere Informatie is dan van de barman en die security los te krijgen!

Hoi

[ http://www.republic.nl/nieuws/2009/4...sme-jeugd.htm# ]
[ http://airvd.wordpress.com/2008/11/2...d/#comment-325 ]
[ klokkenluidersonline.nl ]
[ helpwearedying.hyves.nl ]
[ http://www.stopkinderpornonu.org/?p=...=1#comment-654 ]
[ http://www.stopkinderpornonu.org/?p=3508#comments ]
[ http://www.dailymotion.com/video/x5f...en-flag_webcam ]
[ http://www.stopkinderpornonu.org/?p=...=1#comment-658 ]
[ http://www.republic.nl/opinie/stelli...e-voorkeur.htm ]
[ http://www.republic.nl/opinie/stelli...n-verdien.htm]
[ http://amnestyinternational.hyves.nl...hoonmaak/F2oz/ ]
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 10:38
Joostje
Joostje is offline
Jeetje, we hebben bezoek gehad van de hoofdletterfee!
Oud 19-10-2009, 16:55
Elle
Elle is offline
Citaat:
Kans dat donner,hirsch ballin,demmers etc joden hier wel weer achter zitten

Ik Zelf ben ook wel meermalen gedrogeerd en verkracht op zo een manier en van joden is het een zeer gebruikelijke manier om Iemand uit te schakelen cq te beschadigen!

Beetje rot wel dat Dit dan Strafrechtelijk wordt en in de grote jodendoofpot van het onzalige trio belandt
Het is de schuld van de joden en nu maar hopen dat de PVV dit allemaal gaat oplossen?!
Oud 19-10-2009, 21:21
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
[absurd 1933 verhaal]
www.hulpgids.nl
Oud 09-11-2009, 04:30
Bonusje
Bonusje is offline
Een Getuigenis , over naoorlogse misdaden , noemt u een absurd 1933 verhaal ?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 06:29
LongTallErnie
LongTallErnie is offline
dat was een domme actie van Hero Brinkman, dat wel
maar hij heeft openbaar toegegeven dat hij een drankprobleem had
en dat hij er alles aan ging doen om daar van af te komen

en Hero Brinkman heeft openbaar uitgebreid exuses gemaakt
EN NU DRINKT HIJ GEEN DRUPPEL MEER
dat wil zeggen dat hij daad bij het woord voegd, netjes,!!!

Toen Jan Pronk minister was reed hij in DenHaag zo DRONKE als een bromtor zijn dienstwagen aan puin,
hij kreeg gewoon weer een nieuwe dure Mercedes van de belastingcenten en hij kreeg er ook nog een chauffeur bij
en meneer Pronk ZUIPT en zuipt gewoon verder en alles moet maar in de doofpot.!!

DAT IS HET VERSCHIL tussen de PVV en de PvdA
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 06:38
Verwijderd
Citaat:
en meneer Pronk ZUIPT en zuipt gewoon verder en alles moet maar in de doofpot.!!

Err, meneer Pronk is geheelonthouder sinds het incident.

Daarnaast geloof ik niet dat Brinkman een drankprobleem heeft maar dat hij beter op zijn intake had moeten letten.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 06:41
LongTallErnie
LongTallErnie is offline
Citaat:
Err, meneer Pronk is geheelonthouder sinds het incident.

Daarnaast geloof ik niet dat Brinkman een drankprobleem heeft maar dat hij beter op zijn intake had moeten letten.

Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 09:52
Verwijderd
Citaat:
dat was een domme actie van Hero Brinkman, dat wel

Toen Jan Pronk minister was reed hij in DenHaag zo DRONKE als een bromtor zijn dienstwagen aan puin,
hij kreeg gewoon weer een nieuwe dure Mercedes van de belastingcenten en hij kreeg er ook nog een chauffeur bij

Als het in de doofpot gestopt is, hoe kan het dan dat jij ervan weet?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 12:38
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Als het in de doofpot gestopt is, hoe kan het dan dat jij ervan weet?
Het gaat vrij lastig om iets volledig onder het tapijt te stoppen als alle media er al van weten, en het wettelijk verplicht openbaar moet zijn dat de belastingbetaler een nieuwe auto voor die dronkelap moest ophoesten.

Maar alles dat er mogelijk aan te downplayen en in de doofspot stoppen was, hebben ze wel gedaan. Pronk is bijvoorbeeld nooit afgetreden vanwege die dodelijke vertoning van stomdronken rijden. Dat terwijl een bewuste poging tot het vermoorden (door roekeloosheid) van willekeurige medeweggebruikers toch wel een slagje erger is dan een beetje lastig doen in een café met een biertje teveel op.
Oud 09-11-2009, 13:10
Uice
Uice is offline
Citaat:

Wauw, wat goed, hij had een drankprobleem en nu niet meer. Ik heb nog nooit een drankprobleem gehad, waar is mijn medaille?
Oud 09-11-2009, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Het gaat vrij lastig om iets volledig onder het tapijt te stoppen als alle media er al van weten, en het wettelijk verplicht openbaar moet zijn dat de belastingbetaler een nieuwe auto voor die dronkelap moest ophoesten.

Maar alles dat er mogelijk aan te downplayen en in de doofspot stoppen was, hebben ze wel gedaan. Pronk is bijvoorbeeld nooit afgetreden vanwege die dodelijke vertoning van stomdronken rijden. Dat terwijl een bewuste poging tot het vermoorden (door roekeloosheid) van willekeurige medeweggebruikers toch wel een slagje erger is dan een beetje lastig doen in een café met een biertje teveel op.
Tja, het lijkt me aan de Kamer (en evt. Pronk zelf) om te beoordelen of hij na dronken achter het stuur rijden nog geloofwaardig is, en aan Justitie om te beoordelen in welke mate hij ervoor gestraft moet worden.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 22:44
Verwijderd
Citaat:

En Brinkman heeft zijn zetel wel opgegeven?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 09:51
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
En Brinkman heeft zijn zetel wel opgegeven?
Zie verhaal over een beetje lastig doen in een bar versus bewust de levens van je medemens riskeren als drankrijder.
Oud 10-11-2009, 10:05
Verwijderd
Brinkman lijkt me wel het type om met drank op achter het stuur te gaan zitten eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Brinkman lijkt me wel het type om met drank op achter het stuur te gaan zitten eigenlijk.
Laten we mensen daarop voortaan gaan veroordelen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 10:48
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Vooroordelen en demonisering dragen niets bij.
Oud 10-11-2009, 10:53
Verwijderd
Wat een voorspelbare reacties. Maar jullie weten natuurlijk net zo min dat Brinkman niet dronken achter het stuur heeft gezeten dan dat ik weet dat hij dat wel gedaan heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Wat een voorspelbare reacties. Maar jullie weten natuurlijk net zo min dat Brinkman niet dronken achter het stuur heeft gezeten dan dat ik weet dat hij dat wel gedaan heeft.
We weten ook niet of jij regelmatig kleine peuters verkracht, toch veroordelen we jou daar niet op.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 12:34
Verwijderd
Citaat:
We weten ook niet of jij regelmatig kleine peuters verkracht, toch veroordelen we jou daar niet op.
Ik veroordeel Brinkman niet, maar T_ID lijkt te suggereren dat Brinkman niet dronken achter het stuur heeft gezeten, terwijl hij dat niet weet en er factoren zijn die het relatief waarschijnlijk maken dat Brinkman wel ooit dronken achter het stuur heeft gezeten (tergend dom + gewelddadig + alcoholist).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten