Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is "welcome to the internet", beste Lucky, dus 'to' en 'internet' zonder hoofdletter.
"Welcome on the internet" wordt alleen gebruikt door anderstalige mensen die geen Engels kunnen (waaronder de eerste paar Google-hits van Nederlandse sites) en in zinnen als "you're not welcome on the internet". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat kan je nu wel heel gemakkelijk zeggen, maar daarvoor heb je geen bron en het lijkt me ook niet dat je alle 750.000 hits hebt bekeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn onuitputbare kennis van de Engelse taal...Nou vooruit: Verb 1. welcome - accept gladly; "I welcome your proposals" accept, take, have - receive willingly something given or offered; "The only girl who would have him was the miller's daughter"; "I won't have this dog in my house!"; "Please accept my present" 2. welcomewelcome - bid welcome to; greet upon arrival "Welcome on board" is "welkom aan boord", "welcome to the internet" is "welkom op/bij het internet". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier heb je je bewijs van chat.icq.com: <Guest_37_293> hi, i have a quick question for English people: is it "welcome on the internet" or "welcome to the internet"? <ukguy46> to the internet <Guest_37_293> why not 'on'? <ukguy46> because on is wrong |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
<Guest_37_294> hi, i have a quick question for English people: is it "welcome on the internet" or "welcome to the internet"? <ukguy47> both <Guest_37_294> why not only 'to'? <ukguy47> Just because |
![]() |
||
Citaat:
|
toch is het wel raar in het geval van scrabble en google omdat dat merken zijn.
en bij googelen is het dan nog het ergst want dat lijkt verdraaid veel op goochelen terwijl je dat niet engels uitspreekt. we zouden er eigenlijk googleën van moeten maken ![]() hoe dan ook ik zal m iig ontwijken in schrijftaal
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
hoe dichtte je vroeger? =zwart wit= | 37 | 07-07-2005 21:59 | |
Muziek |
Where is the love..? freakieflower | 53 | 13-11-2003 20:56 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |