Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2009, 17:45
Allure
Allure is offline
Citaat:
Lol echt niet. Althans ik trek me dar niets van aan. Springkussens en trampolines jeej!

Oh en verder wat iedereen al genoemd heeft natuurlijk, maar ik wil nog even Spangas toevoegen.
Vind jij het niet gênant om in een speeltuin te gaan spelen waar ook allemaal kleine kinderen zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2009, 19:58
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Vind jij het niet gênant om in een speeltuin te gaan spelen waar ook allemaal kleine kinderen zijn?
dan moet je mét die kinderen gaan spelen. Dat vinden ze superleuk als ze met zo'n "groot" iemand mogen spelen. En hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk. In je eentje kun je alleen maar schommelen ofzo, met kinderen erbij kun je politie doen enzo.

oh en dan kun je het ook nog verantwoorden omdat het dan net lijkt alsof je aan het oppassen bent, en ook nog es heel leuk met ze meedoet.
Oud 16-10-2009, 20:19
Allure
Allure is offline
Citaat:
dan moet je mét die kinderen gaan spelen. Dat vinden ze superleuk als ze met zo'n "groot" iemand mogen spelen. En hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk. In je eentje kun je alleen maar schommelen ofzo, met kinderen erbij kun je politie doen enzo.

oh en dan kun je het ook nog verantwoorden omdat het dan net lijkt alsof je aan het oppassen bent, en ook nog es heel leuk met ze meedoet.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 20:58
Verwijderd
Ik, als man, slaap ook nog met twee knuffels. Durf het bijna niet toegeven; te sentimenteel voor mij. Ze liggen op m'n nest en soms kijk ik er dagen niet naar om en opeens liggen ze weer naast me. Gaan nooit mee uitlogeren ofzo (zoals ik hierboven las) en het interesseert me niet als ze stuk gaan (hoewel ik er wel moeite mee zou hebben als dat moedwillige gebeurde). EN als ze stuk gaan of weggegooid worden, dan ga ik ECHT GEEN nieuwe kopen.

Kijk geen tekenfilms meer, alhoewel ik Chin-Chan (foxkids) op latere leeftijd kankerstrak vond. En dat blijft ook leuk. Kijk geen kleuter TV.

Toen ik 18-20 was gingen we altijd elke week vuurwerk afsteken met of zonder zelfgemaakte bommen (rookbommen, flammenwerpers) en dan filmen en op internet zetten. Maarja dat ging op een gegeven moment zo hard en explosief (hele zandbergen, koelkasten, stukken muur, etc, etc op geblazen) eraan toe, dat we het niet meer op internet durfden zetten en waren er toen ook maar mee gestopt. Het werd op een gegeven moment te gek. Stond m'n broertje 100 meter verder weg en nog kreeg ie een stuk koelkast tegen z'n reet aan door de druk.

Maarre voor de rest ben ik gewoon een vrij normale jongen, hoor.

Laatst gewijzigd op 16-10-2009 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 21:30
Verwijderd
Ohja, we hadden op een gegeven moment ook een spartamet. Maar zo'n ding gaat maar 25.

Toen hadden we nitromethaan (explosief) gemengd met benzine en dat als brandstof gebruikt voor die Spartamet. Dat ding ging op een gegeven moment 50-60 km/u!!! En een toeren dat dat ding maakte! Alsof je op een grote kettingzaagmotor in de rondte reed

Laatst gewijzigd op 16-10-2009 om 21:35.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 13:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat ben jij stoer!!!11!!!!!!!!!1!!!
Oud 17-10-2009, 20:23
Verwijderd

Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 21:01
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ga ook niet zomaar in mijn eentje naar de speeltuin. Meestal overdag met kindjes of 's nachts met matties en dan zijn er geen kinderen meer dus gaan wij onze gang.
Oud 17-10-2009, 21:02
Verwijderd
Ik heb al een eeuw niet meer in een speeltuin gespeeld omdat ik niet durf
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 21:02
Tink*
Tink* is offline
Nou Katje, dan ga je naar de meeting en dan gaan we in de speeltuin. Net als Tommy op z'n hobbelpaardje de vorige meet in Utrecht!
Oud 17-10-2009, 21:08
Verwijderd
Ik ben te oud voor scholierenmeetings
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 23:23
BendeBen
BendeBen is offline
ik heb alle afleveringen van johnny bravo gedownload en ik blijf lachen om zn "huhahoo" kreten en de motorgeluiden + piepende banden als ie rent
Oud 17-10-2009, 23:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Johnny Bravo!

Ontopic:

Ik ben eigenlijk te oud om kleurplaten in te kleuren, maar ik vind dat echt een relaxte bezigheid. Ik heb zelfs een kleurplatenboek van de Dinsey prinsessen
Oud 18-10-2009, 19:44
Rivka
Rivka is offline
Duimen als ik verdrietig ben
Oud 18-10-2009, 20:58
Missy
Missy is offline
Die neem ik ook nog gewoon mee naar mijn school of werk. Zelfs ook nog smoeltjes of prince star koekjes.
Oud 18-10-2009, 22:19
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik ging vandaag wandelen door het bos en over de hei, en ik kon het niet laten om met mijn armen wijd door een weiland te gaan rennen en me de koning te voelen.
Oud 19-10-2009, 10:35
Nona
Nona is offline
Vorige week met een grote groep mensen het bos in gegaan en totemroof en het douanespel gespeeld. En we hebben prachtig valsgespeeld. En op de open plek deden we ook nog even water en vuur, en sisisi en bim-bam-beli. <3
En we hadden ook een run om een grotere tafel waar we met meer aan zouden passen, en voor het eten liedjes zingen, en we hebben even van de zeppelin gezongen.
Oud 19-10-2009, 10:55
Miekje*
Miekje* is offline
Ik hou ervan om met de hond spelen. En dan ook op zo'n manier van 'kijk uit ik ga je pakken, mwuhahaha' *achter hond aan ren*. En dan zie je echt heul veul mensen kijken van: hu, wat een raar kind .
Oud 19-10-2009, 13:59
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
maar eigenlijk blijkt dus dat iedereen het heel leuk vind om kinderachtig te doen. Dus zou niemand in het vervolg nog moeten denken, tss, wat doet die kinderachtig zeg!
Oud 19-10-2009, 14:27
Verwijderd
Dat denken toch ook alleen 12-16jarigen? Jonger dan dat ben je nog kind, en ouder dan dat wil iedereen jonger zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 14:36
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Dat denken toch ook alleen 12-16jarigen? Jonger dan dat ben je nog kind, en ouder dan dat wil iedereen jonger zijn.
w00t? ik kan niet wachten tot ik 30 of misschien wel 40 ben.
Oud 19-10-2009, 15:21
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ik hoef niet jonger te zijn.

Overigens zijn sommige dingen wel degelijk kinderachtig, maar dat gaat meer om gedrag dat gericht is op aandacht trekken dan doen omdat je het zelf echt leuk vindt. Al is dat misschien meer irritant dan echt kinderachtig.
Oud 19-10-2009, 15:31
Verwijderd
Nee ik bedoel ook niet per se jonger zíjn. Maar mensen willen wel vaak dat ze nog het gebrek aan gene en vooral verantwoordelijkheden van een kind zouden hebben. En ik generaliseerde natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 16:19
Verwijderd
Eigenlijk net als de rest hier. Ik vind K3-liedjes wel leuk, zeker die nieuwe single. Die heb ik ook op m'n I-pod. Ik vind het ook nog leuk om mijn Kinderen voor Kinderen cd's te luisteren eigenlijk, en ik kijk elk jaar naar het Junior Songfestival.

Ohja, en ik koop weleens die boeken van de "Hoe overleef ik"-serie.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 17:38
Allure
Allure is offline
Ik heb toen ik een jaar of 17 was heel veel Hoe overleef ik boeken gelezen (mijn zusje had ze gekocht). En ik heb meer dan alleen Mamasé van K3 op mijn iPod.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Nee ik bedoel ook niet per se jonger zíjn. Maar mensen willen wel vaak dat ze nog het gebrek aan gene en vooral verantwoordelijkheden van een kind zouden hebben. En ik generaliseerde natuurlijk.
Ik heb een chronisch gebrek aan gene, wat er vroeger vaak op uitdraaide dat mensen dachten dat ik stomdronken was, terwijl ik toen nog niet dronk.
Ik doe heel vaak dansjes achter de bar en ga altijd "schaatsen" als er water op de vloer ligt om te schrobben. Daarnaast spaar ik de kinderboekenweekgeschenken en heb ik meer kinderboeken dan literatuur. Ik doe giechelig over zoenen (nou ja niet altijd) en ik kan er niet tegen als mijn vader ziek is, want hij is mijn held en moet altijd sterk&stoer zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Wat ben jij stoer!!!11!!!!!!!!!1!!!
Ik zei toch al dat ik er al meer dan 4 jaar mee gestopt was en dat het -achteraf gezien- misschien wel kinderachtig was? Maar dat doen alle jongetjes (volgens mij) hoor. Alle jongetjes (13-25) vinden vuurwerk leuk, alleen de een in minder en de andere in mindere mate. Helaas was ik de overtreffende trap.

Wat doen of deden meisjes dan op een leeftijd van 18-20 jaar?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 23:29
Verwijderd
ik heb een knuffel, dat is alles.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 08:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat doen of deden meisjes dan op een leeftijd van 18-20 jaar?
Alsof dat een opstandige periode is .

Wat ik toen deed? Lezen, films kijken, kletsen met vriendinnen, biosje pakken, studeren. Niet veel anders dan nu eigenlijk.
Oud 20-10-2009, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Alsof dat een opstandige periode is .

Wat ik toen deed? Lezen, films kijken, kletsen met vriendinnen, biosje pakken, studeren. Niet veel anders dan nu eigenlijk.
Laten we het er maar op houden dat we nooit iets normaals kunnen en konden doen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 16:35
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
ik ben van het cliché dat je nooit ergens te oud voor bent.

ik heb net alle afleveringen van alfred j. kwak binnengehaald
hoe, ik ging het zoeken op youtube maar daar was steeds één van de drie delen van een episode verwijderd.
Oud 30-10-2009, 17:11
Verwijderd
via torrents denk ik. zoek hier eens. http://www.google.com/custom?hl=nl&c...%3Aerhhdbygrma

De torrentbestanden moet je openen met Utorrent, dan komen ze langzaamaan binnen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 17:12
Verwijderd
en wel opletten dat je geen arabische versie downloadt
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 21:01
Rationeel
Rationeel is offline
mja torrents kan ook, maar ik deed het met nieuwsgroepen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 21:07
Verwijderd
Ja hallo leg dat eerst maar even aan mij uit.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 11:33
Rivka
Rivka is offline
Ik kijk Sesamstraat op YouTube.
Ik hou echt van Elmo en Bert & Ernie.
Oud 31-10-2009, 15:23
capibara
capibara is offline
Voor de kinderroute in een museum waar ik laatst was. Ik kwam zo goed als vast te zitten in een kruipgang. Allemaal pissige koters achter me: "Meneeeer, ga eens aan de kaaahaaaaant"
Oud 31-10-2009, 15:58
Batave
Batave is offline
"Kijk daar heb je Semafoor met zijn vriendje Dommel."
Oud 01-11-2009, 14:58
Verwijderd
Citaat:
"Kijk daar heb je Semafoor met zijn vriendje Dommel."
Eigenlijk ben je daar juist te jong voor. De tekenfilmserie Dommel begon in 1989 en er zijn maar 47 afleveringen gemaakt dus het zal in 1990 weer gestopt zijn. Toen was jij er nog niet
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 14:59
Batave
Batave is offline
Herhalingen? Ik heb zeker weten dommel gezien >:[
Oud 01-11-2009, 15:00
Verwijderd
Ja het is ongetwijfeld herhaald want ik heb het ook nog gezien toen ik ongeveer 10 was.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 19:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Voor de kinderroute in een museum waar ik laatst was. Ik kwam zo goed als vast te zitten in een kruipgang. Allemaal pissige koters achter me: "Meneeeer, ga eens aan de kaaahaaaaant"
Ik zie het voor me
Oud 05-11-2009, 11:26
Volk
Volk is offline
Zonder gene alles doen waar ik zin in heb. Dus midden in de stad zingen en dansen. Vreemden vragen of ze een potje willen hinkelen. Dat soort dingen.
Ik geloof in alles komt goed en gelukkig ben je zelf.
pedofielen aantrekken
En natuurlijk de ballenbak. Wat zou ik er veel om geven om in een ballenbak te mogen. Helaas heb je die nu niet meer zo veel als vroeger en mag je er meestal maar tot de leeftijd van 6 in. Maar mocht ik ooit een onbewaakte ballenbak tegenkomen dan duik ik er meteen in!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 11:31
Verwijderd
De kleine zeemeermin, maar die film is ook zo geweldig tof!

en dit forum, maar aangezien iedereen hier 20+ is maakt het me niet zoveel uit,
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 17:16
Bright Blue
Bright Blue is offline
Onder mijn bed kijken of er monsters zitten
Reageren

Regels voor berichten