Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
oh en dan kun je het ook nog verantwoorden omdat het dan net lijkt alsof je aan het oppassen bent, en ook nog es heel leuk met ze meedoet.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik, als man, slaap ook nog met twee knuffels. Durf het bijna niet toegeven; te sentimenteel voor mij. Ze liggen op m'n nest en soms kijk ik er dagen niet naar om en opeens liggen ze weer naast me. Gaan nooit mee uitlogeren ofzo (zoals ik hierboven las) en het interesseert me niet als ze stuk gaan (hoewel ik er wel moeite mee zou hebben als dat moedwillige gebeurde). EN als ze stuk gaan of weggegooid worden, dan ga ik ECHT GEEN nieuwe kopen.
Kijk geen tekenfilms meer, alhoewel ik Chin-Chan (foxkids) op latere leeftijd kankerstrak vond. En dat blijft ook leuk. Kijk geen kleuter TV. Toen ik 18-20 was gingen we altijd elke week vuurwerk afsteken met of zonder zelfgemaakte bommen (rookbommen, flammenwerpers) en dan filmen en op internet zetten. Maarja dat ging op een gegeven moment zo hard en explosief (hele zandbergen, koelkasten, stukken muur, etc, etc op geblazen) eraan toe, dat we het niet meer op internet durfden zetten en waren er toen ook maar mee gestopt. Het werd op een gegeven moment te gek. Stond m'n broertje 100 meter verder weg en nog kreeg ie een stuk koelkast tegen z'n reet aan door de druk. Maarre voor de rest ben ik gewoon een vrij normale jongen, hoor. Laatst gewijzigd op 16-10-2009 om 21:07. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja, we hadden op een gegeven moment ook een spartamet. Maar zo'n ding gaat maar 25.
Toen hadden we nitromethaan (explosief) gemengd met benzine en dat als brandstof gebruikt voor die Spartamet. Dat ding ging op een gegeven moment 50-60 km/u!!! En een toeren dat dat ding maakte! Alsof je op een grote kettingzaagmotor in de rondte reed Laatst gewijzigd op 16-10-2009 om 21:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik ging vandaag wandelen door het bos en over de hei, en ik kon het niet laten om met mijn armen wijd door een weiland te gaan rennen en me de koning te voelen.
|
Vorige week met een grote groep mensen het bos in gegaan en totemroof en het douanespel gespeeld. En we hebben prachtig valsgespeeld. En op de open plek deden we ook nog even water en vuur, en sisisi en bim-bam-beli. <3
En we hadden ook een run om een grotere tafel waar we met meer aan zouden passen, en voor het eten liedjes zingen, en we hebben even van de zeppelin gezongen.
|
maar eigenlijk blijkt dus dat iedereen het heel leuk vind om kinderachtig te doen. Dus zou niemand in het vervolg nog moeten denken, tss, wat doet die kinderachtig zeg!
||
Citaat:
![]() Overigens zijn sommige dingen wel degelijk kinderachtig, maar dat gaat meer om gedrag dat gericht is op aandacht trekken dan doen omdat je het zelf echt leuk vindt. Al is dat misschien meer irritant dan echt kinderachtig.
|
Verwijderd
|
Eigenlijk net als de rest hier. Ik vind K3-liedjes wel leuk, zeker die nieuwe single. Die heb ik ook op m'n I-pod. Ik vind het ook nog leuk om mijn Kinderen voor Kinderen cd's te luisteren eigenlijk, en ik kijk elk jaar naar het Junior Songfestival.
![]() Ohja, en ik koop weleens die boeken van de "Hoe overleef ik"-serie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doe heel vaak dansjes achter de bar en ga altijd "schaatsen" als er water op de vloer ligt om te schrobben. Daarnaast spaar ik de kinderboekenweekgeschenken en heb ik meer kinderboeken dan literatuur. Ik doe giechelig over zoenen (nou ja niet altijd) en ik kan er niet tegen als mijn vader ziek is, want hij is mijn held en moet altijd sterk&stoer zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat doen of deden meisjes dan op een leeftijd van 18-20 jaar? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik toen deed? Lezen, films kijken, kletsen met vriendinnen, biosje pakken, studeren. Niet veel anders dan nu eigenlijk.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
via torrents denk ik. zoek hier eens. http://www.google.com/custom?hl=nl&c...%3Aerhhdbygrma
De torrentbestanden moet je openen met Utorrent, dan komen ze langzaamaan binnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zonder gene alles doen waar ik zin in heb. Dus midden in de stad zingen en dansen. Vreemden vragen of ze een potje willen hinkelen. Dat soort dingen.
Ik geloof in alles komt goed en gelukkig ben je zelf. En natuurlijk de ballenbak. Wat zou ik er veel om geven om in een ballenbak te mogen. Helaas heb je die nu niet meer zo veel als vroeger en mag je er meestal maar tot de leeftijd van 6 in. Maar mocht ik ooit een onbewaakte ballenbak tegenkomen dan duik ik er meteen in! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #741 Dark Phoenix | 500 | 07-11-2009 17:30 | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Psychologie |
Ben ik depressief? SellaYoung | 21 | 01-02-2006 20:17 | |
Liefde & Relatie |
je vriendje is TE oud ( volgens normen en waarden) guitarplayer17 | 69 | 03-11-2003 12:11 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
[oud onzin verhaal] Het Verhaal DarkCat | 3 | 16-08-2002 17:58 |