Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2009, 16:40
Juana__
Juana__ is offline
Pfff, ik kan het echt niet geloven
ik heb nu echt zo iets van 'stik'

Om 9 uur 's ochtens hadden we zogezegd afgesproken, belde ik hem op om dat uur om te vragen waar ie was... met een slaperige stem zei hij dat hij al ging aankomen. Goed, dacht ik dus dat hij al onder weg was... tot hij om 10 uur uit zijn huis belt dat hij al ging aanzetten en dat hij me ging verwittigen wanneer hij er was.
Het is 12.30... niets van hem gehoord
Ik kan het echt niet geloven
Hij zoekt het nu maar uit
Advertentie
Oud 20-10-2009, 17:11
wup
wup is offline
Citaat:
ach dan had je hem een klootzak gevonden omdat hij niet meer wou afspreken

.. en zo zijn alle mannen dus klootzakken. Al betwijfel ik het. Heb zondag ook gezellige avond met een leuke kerel gehad, maar ik weet dat het daar bij blijft, omdat we niets hebben afgesproken, geen nummers hebben uitgewisseld etc. Dan weten beide partijen genoeg en daar kan ik best mee leven.
Oud 20-10-2009, 17:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@daantje: Mijn vriend komt meestal pas laat bij mij, vaak zelfs midden in de nacht of in de vroeger ochtend. Dan komt hij lekker bij me liggen en gaan we nog even kletsen. Soms zelfs nog theedrinken of iets eten.
Als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan slapen (misschien zelfs eerder dan normaal) en dan weer even wakker worden als hij er is.
Meestal wordt het toch later dan gepland en jij wordt alleen maar steeds meer moe omdat je op hem aan het wachten bent. Dan is hij er en moet je alsnog meteen gaan slapen. Ook niet echt gezellig lijkt me..
Dankjewel voor je reactie Goed om te horen dat ik niet de enige ben met zo'n relatie (m'n collega's zijn allemaal van die mensen met een man/vriend die gewoon thuis is als ze thuiskomen enzo dus die pushen heel erg van ga nou toch echt-echt samenwonen maar dat is nu gewoon niet haalbaar).

Ik ben gewoon lekker op tijd naar bed gegaan, nog een boekje gelezen en muziekje geluisterd en toen hij thuis kwam is ie even bij me in bed komen liggen met wat drinken, even bijgekletst en toen lekker gaan slapen. Wel wat later dan normaal maar was niet abnormaal moe gisteren.
Oud 20-10-2009, 19:46
Verwijderd
Hmm
Oud 20-10-2009, 20:30
groovy
groovy is offline
Citaat:
Dankjewel voor je reactie Goed om te horen dat ik niet de enige ben met zo'n relatie (m'n collega's zijn allemaal van die mensen met een man/vriend die gewoon thuis is als ze thuiskomen enzo dus die pushen heel erg van ga nou toch echt-echt samenwonen maar dat is nu gewoon niet haalbaar).
Op het werk van mijn vriend deden ze hem ook zo pushen van 'waarom woon je nog niet samen met je vriendinnetje?' Maar wat ze niet beseften, was dat mijn vriend extreem jong was afgestudeerd, dit net zijn eerste baan was en hij daardoor veel jonger was dan zijn collega's en dat hij en ik elkaar toen nog maar net kenden. Waarom zouden we dan meteen moeten samenwonen? Maar ze vergaten ook gewoon dat wij nog zoveel jonger dan hen waren en nog met hele andere dingen bezig waren. Op den duur ergerden we ons er ook op, omdat het leek alsof we ons moesten verantwoorden aan anderen waarom we nog niet samenwoonden, terwijl het voor ons goed voelde waar we op dat moment mee bezig waren. Ik vind dat mensen je dan echt het gevoel kunnen geven dat je abnormaal bezig bent omdat je nog niet samenwoont. Terwijl ik het soms abnormaal vind hoe snel mensen besluiten samen te gaan wonen, maar daar houd ik ook altijd mijn mond over .

Maar in jouw situatie snap ik het wel, op den duur ben je weer een stap verder en dan wil je graag een stabiel leven waarin je hem ook op normale tijdstippen kunt zien. Ik heb het precies andersom met mijn vriend, ik studeer en hij werkt, maar hij gaat nu naar een ander kantoor en waarschijnlijk gaat hij het daar veel drukker krijgen, dus dan gaan we ook samenwonen omdat het dan net als bij jullie, niet echt meer te doen is. Maar waarom is het niet haalbaal voor jullie als ik vragen mag? Omdat ik ook nog studeer tegen de tijd dat we gaan samenwonen.

Dus dadelijk zit ik ook in het samenwoon-virus .

Ot: Jaaaa, vrijdag zie ik mijn beste vriendje weer en dinsdag mijn vriendinnen . Daar was ik echt aan toe na een tijd ze totaal niet gezien te hebben. Vriendlief gaat komende week dagen vrij nemen omdat ie toch ergens anders gaat werken en nu wat rustiger aan kan doen, dus het wordt nog een leuke tijd de komende dagen .
Erger me alleen een beetje op hem, omdat hij zo afwezig is, maargoed, daar komt ie ook wel weer uit. Ik heb hem genoeg geholpen met dit issue en nu is het aan hem zelf om ermee te dealen.
Oud 21-10-2009, 05:07
Juana__
Juana__ is offline
Het zit erop... eindelijk hem gesproken.
Ik beefde heel de tijd door, hij was stil. Hij zei dat mijn mails effect hebben gehad en dat hij ook probeerde te begrijpen waarom hij niet wou bij me zijn.
Veel meer zei hij niet.
Ik nam afscheid met de woorden dat hij al de elementen heeft om te beslissen, hij weet hoe ik denk en hij weet hoe hij denkt...
Tenzij hij zelf contact eerder opneemt, bel ik hem op binnen twee weken en vraag ik wat hij besloten heeft.
Ik kan echt niet uitmaken of hij ja of neen zal zeggen.
Hij leek zwaar onder de indruk... nu pas is hij echt geconfronteerd met de vraag of hij bij me wil zijn of niet...

Ik zie twee mogelijkheden, of hij ziet me graag maar is te bang voor al de hindernissen, of hij ziet me niet graag maar is bang om me los te laten (omdat hij niemand beters dan ik zal vinden)

nu is het aan hem... ik deed alles wat in mijn macht ligt... ik moet nergens spijt over hebben

morgen een presentatie en een examen, volgende week twee examens en de week erop ook... afleiding genoeg om er niet over te denken zou je denken
Oud 21-10-2009, 07:46
wup
wup is offline
Klinkt naar Juana_ Succes en denk een beetje om jezelf komende weken.

OT: Hihi, builoft jongen zit in de ardennen. Zonder internet dus.
Oud 21-10-2009, 09:04
Dvine
Dvine is offline
Oh, ik ben echt zo'n ontzettende verliefde muts... Hij ging vanmorgen vroeg weg en ik vind er echt geen ene bal aan Ik ga nu zelf ook naar huis toe, heb een deadline te halen en heb mn boeken daarvoor nodig En ik moet morgen werken.. Maar toch he, het is gewoon belachelijk hoe thuis ik me voel hier bij hem. <3
Oud 21-10-2009, 12:52
metallica
metallica is offline
Ahh, ik grapte vanochtend dat ie me maar moest brengen (wat niet handig is want hij moet ook werken en is anders later thuis), maar hij wilde me serieus brengen en das heel lief <3
Oud 21-10-2009, 15:43
Verwijderd
Er hangt zo een zweer dat het binnenkort uitgaat, dus ik moet maar op zoek naar iets anders. Misschien is ze vreemd gegaan, dat zou kunnen. Ik hoop dat ze het opbiecht en zo hoef ik me lekker niet schuldig te voelen als ik haar vervang. Gelukkig ben ik niet zo een gevoelig mannetje meer en weet ik precies hoe ik er mee moet omgaan. Vroeger liet ik me wel eens uitlachen door een meisje waar ik achter aan zat. Wat een stuk verdriet was ik toen zeg.
Ik heb daarvan geleerd dat je vrouwen juist niet me veel respect moet behandelen, hoe minder je geintresseerd bent hoe leuker je bent. Binnenkort eindelijk van me medicatie uit dus verdwijnen de gele en rode pukkel van me kop en krijg ik meer aandacht van vrouwen. Echt geven om een meisje heeft me nooit wat opgeleverd.
Oud 21-10-2009, 15:50
Qimm
Qimm is offline
zweer, klinkt lekker
Oud 21-10-2009, 16:37
Verwijderd
damn kingeldingel... Jij bent echt de meest aantrekkelijke gozer ever... Ik weet het zeker
Oud 21-10-2009, 16:40
Verwijderd
Bah. Ik mis hem, of meer: ik mis ons. Wat is het toch? Ook al heb ik eigenlijk geen zin om het initiatief te nemen, ik ga toch maar zorgen dat we volgende week weer eens afspreken.
Oud 21-10-2009, 16:45
Verwijderd
Ze is vreemdgegaan zoals ik vermoeden, nouja nu kan ik het ook.
Het scheelt dat dit geval zich niet schaamt voor mij, dat was wel eens anders geweest.
Misschien maakt ze het uit vanavond, ik zie allemaal wel.

Laatst gewijzigd op 21-10-2009 om 17:08.
Oud 21-10-2009, 16:58
Juana__
Juana__ is offline
Dank je Wup... ik probeer in gedachten te houden dat wat hij ook beslist, het de beste beslissing zal zijn.
Als hij me niet kwijt wil... dan zal hij echt voor ons moeten gaan.
Maar als hij niet genoeg van me houdt en/of het lef niet heeft... dan is het beter dat ik hem los laat...
Ik probeer me sterk te houden met het idee dat ik recht heb om een jongen die op dezelfde manier voor mij kiest als ik voor hem...
Oud 21-10-2009, 17:29
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ze is vreemdgegaan zoals ik vermoeden, nouja nu kan ik het ook.
Het scheelt dat dit geval zich niet schaamt voor mij, dat was wel eens anders geweest.
Misschien maakt ze het uit vanavond, ik zie allemaal wel.
haha sukkel.

@Juana: Denk toch aan jezelf meisje en laat niet zo met je spelen door zo'n kerel. Als een man echt gek op je is toont hij interesse. Een beetje pech heb je wel denk ik, die argentijnen zijn niet te vertrouwen.. (ervaring)
Oud 21-10-2009, 19:05
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik ben blij met hem!!! Het blijft vervelend dat we elkaar in het weekend zien. Maar wie weet gaat dat over een tijdje wel heel anders
Oud 21-10-2009, 19:19
ST*R
ST*R is offline
Ik wil hem maar ik weet niet helemaal wat hij wil.x2
Oud 21-10-2009, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blij met hem!!! Het blijft vervelend dat we elkaar in het weekend zien. Maar wie weet gaat dat over een tijdje wel heel anders
Same here
Maar goed. Hij stuurt lieve smsjes en het is gezellig en en en en wow. Ik kon hem zondagavond gewoon loslaten rennen en dat was fijn, is ook wel eens anders geweest. Hahaha, gisteren stond ik met mijn ex ons huidige liefdesleven te praten en dat was zo goed
Komende zaterdag gaan we naar een vriendin van mij en ik ben best wel zenuwachtig. Stiekem is ze heel belangrijk voor mij en haar vriend (die ik pas een keer ontmoet heb) is ook nu al belangrijk voor me. Ik ben beneiwud...
Ennnn ik kreeg zo'n lief mailtje van mijn beste vriendinnetje (L)(L)(L)
Oud 21-10-2009, 21:22
Verwijderd
OMG ik krijg wat van dat ziekenhuis. De dokter keurt onze relatie goed, de verpleging zit ons nu te dwarsbomen (sommigen toch, anderen zijn blij voor ons). Nu heeft hij net een gesprek gehad met Gert en blijkbaar beweert die dat we alleen maar een relatie hebben om iemand te hebben. Waar haalt die het lef vandaan om over onze relatie te oordelen. Ik ga morgen toch echt eens naar binnen om hem goed de waarheid te zeggen!

Over wat Sven voor mij voelt, kan ik niet natuurlijk oordelen, maar als ik naar zijn smsjes en vooral de hoeveelheid kijk, dan heb ik toch zoiets van, die zit niet bij mij omdat ie niemand anders heeft. Daarbij hoeft hij maar met zijn vinger te knippen en ze staan al in de rij ofzo, dat idee heb ik altijd gekregen. Dan zou hij toch niet kiezen voor iemand van 105 kg als hij kan opscheppen met een maatje 36? Daarbij heeft hij me al meegesleept naar zijn familie en zijn ouders en zijn vrienden en verkondigt hij overal trots dat ik zijn vriendin ben.
Oud 22-10-2009, 06:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat zijn dromen toch levendig Als ik nou mijn dromen in werkelijkheid kon omzetten, had ik niets te klagen
Oud 22-10-2009, 07:56
stout!
stout! is offline
Citaat:
OMG ik krijg wat van dat ziekenhuis. De dokter keurt onze relatie goed, de verpleging zit ons nu te dwarsbomen (sommigen toch, anderen zijn blij voor ons). Nu heeft hij net een gesprek gehad met Gert en blijkbaar beweert die dat we alleen maar een relatie hebben om iemand te hebben. Waar haalt die het lef vandaan om over onze relatie te oordelen. Ik ga morgen toch echt eens naar binnen om hem goed de waarheid te zeggen!

Over wat Sven voor mij voelt, kan ik niet natuurlijk oordelen, maar als ik naar zijn smsjes en vooral de hoeveelheid kijk, dan heb ik toch zoiets van, die zit niet bij mij omdat ie niemand anders heeft. Daarbij hoeft hij maar met zijn vinger te knippen en ze staan al in de rij ofzo, dat idee heb ik altijd gekregen. Dan zou hij toch niet kiezen voor iemand van 105 kg als hij kan opscheppen met een maatje 36? Daarbij heeft hij me al meegesleept naar zijn familie en zijn ouders en zijn vrienden en verkondigt hij overal trots dat ik zijn vriendin ben.
Misschien heb ik heb ik het gemist, maar waarom ligt jouw vriend in het ziekenhuis en heeft hij hun zegen nodig voor jullie relatie?

Hier alles prima! Ik word nog steeds heel blij van hem.
Oud 22-10-2009, 09:03
Verwijderd
Psychiatrisch ziekenhuis. En ik ben daar zelf ook opgenomen geweest. Dus die moeten zo'n beetje over alles zeggenschap hebben, of hij bij mag slapen enz... Nu leek het van de week positief, maar ik heb nu nog geen vrolijk smsje gehad (de bespreking is geweest), dus ik betwijfel of het mag. Verder heeft hij vorige week gehoord dat hij naar huis mag zodra hij een appartement heeft gevonden, toen hij op zoek ging, draaiden ze dat al weer terug, eerst moesten nog andere dingen in orde zijn.

En ik krijg net een smsje, hij mag alleen in op en af naar me toekomen, dus niet blijven slapen. Wat een stelletje kleuters daar zeg!
Oud 22-10-2009, 09:47
wup
wup is offline
Ah! Ik volgde het ook niet helemaal. Zat al te denken dat jij verpleegster was en hij patient ofzo, maar goed. Dank voor de uitleg ( al heb je die ongetwijfeld al eens eerder gedaan)

OT: Spreek de ouwe ineens best vaak en we hebben het steeds over onze huidige liefdeslevens, wat echt heel fijn is ofzo. Hij zit in een moeilijke situatie en ik begrijp hem. En het schept duidelijkheid, want als we allebei zo over nieuwe mensen praten, weten we iig dat we niets meer bij elkaar te zoeken hebben. En ik vind het leuk dat hij me in vertrouwen neemt en zijn problemen met me deelt, want dat was een half jaar geleden wel anders.

En ik vind het naar dat ik niet weer wanneer bruiloft-jongen terug komt! Ik heb zooo zin om met hem af te spreken. Maak mezelf weer helemaal gek, geloof ik
Oud 22-10-2009, 10:04
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
waaaaaaaaaaaaaaaa ik vind het zo heerlijk met hem
we hebben elkaar deze week echt eeeelke dag gezien, en ik kan me nu gewoon al niet meer voorstellen dat ie niet van mij is
Oud 22-10-2009, 13:50
Juana__
Juana__ is offline
Ik ben toch wel dol op mijn zotte vriendin. Zo zei ze me gisteren: 'jij moet je niet afvragen of jij hem wel uitkomt, jij moet je afvragen of hij jou uitkomt' haha
En toen begon ze direct allemaal te zeggen waarover ik zou moeten spreken met hem als hij besloot door te doen met mij.
En als hij besloot niet door te doen, dan moest ik direct begin daten volgens haar, en daarbij gebruikte ze één of ander raar spreekwoord 'een spijker maakt wel een andere spijker los' (zo heeft ze zelf haar huidige vriend leren kennen waar ze al jaren mee samen is en ze mee wil trouwen)
Ik ben echt blij met mijn vrienden!!!!

En mijn presentatie ging goed :-) Een prof die enkel alleen maar negatief commentaar kan geven zei dat het erg goed was, omdat het een erg ingewikkelde zaak is om te begrijpen...(onafhankelijkheid van twee provincie's in Georgië). Complimentjes krijgen is leuk!!! Je gewaardeerd voelen, al is het dan op academisch vlak doet goed.
Oud 22-10-2009, 14:12
Verwijderd
Aah ik ben niet zo goed met signalen enzo. Ik dacht even dat hij me leuk vond, maar nou is het al 2 dagen heel casual allemaal
Oud 22-10-2009, 16:21
groovy
groovy is offline
Citaat:
Ik ben toch wel dol op mijn zotte vriendin. Zo zei ze me gisteren: 'jij moet je niet afvragen of jij hem wel uitkomt, jij moet je afvragen of hij jou uitkomt' haha
En toen begon ze direct allemaal te zeggen waarover ik zou moeten spreken met hem als hij besloot door te doen met mij.
En als hij besloot niet door te doen, dan moest ik direct begin daten volgens haar, en daarbij gebruikte ze één of ander raar spreekwoord 'een spijker maakt wel een andere spijker los' (zo heeft ze zelf haar huidige vriend leren kennen waar ze al jaren mee samen is en ze mee wil trouwen)
Ik ben echt blij met mijn vrienden!!!!

En mijn presentatie ging goed :-) Een prof die enkel alleen maar negatief commentaar kan geven zei dat het erg goed was, omdat het een erg ingewikkelde zaak is om te begrijpen...(onafhankelijkheid van twee provincie's in Georgië). Complimentjes krijgen is leuk!!! Je gewaardeerd voelen, al is het dan op academisch vlak doet goed.
JUIST op academisch vlak doet goed . Tenminste, ik kan ook heel zenuwachtig zijn voor presentaties en referaten, maar als een docent dan zegt dat ik het erg goed heb gedaan, kan mijn dag niet meer stuk!

Ot; Zucht, wat een week. Raar gedoe met iemand uit zijn familie vanuit het niets, maar gelukkig staat hij compleet achter me en heeft hij het ook voor me opgenomen. Maar deze week was behoorlijk stressvol door tentamens en referaten en daarnaast moest ik weer naar de dokter voor een pijnlijke ingreep, dus ik heb me een beetje afgereageerd op hem . Het werd me echt een beetje teveel allemaal. Maargoed, ik wilde extra aandacht, en hij was heel druk met zijn werk, waardoor ik me helemaal zielig voelde. Morgen nog even werken en dan mijn beste vriendje zien en dan...SLAPEN .
Oud 22-10-2009, 18:52
I C U
I C U is offline
Damn, het gaat goed tussen mij en vriendlief Fijn!

Voor 't eerst naar het Tikibad geweest met m'n nichtje, bro en vriendlief, hartstikke leuk Vandaag koekjes gebakken met 't nichtje en dat was ook leuk. Ik wil kinderen! Ooit. Nu nog niet. En... Lang leve herfstvakantie
Oud 22-10-2009, 20:10
Verwijderd
*zucht* Blijven slapen mag dus pas als hij vast werk heeft en vast werk mag hij pas als hij zijn werkstraf gedaan heeft en dat is pas eind november... Ik geloof niet dat ik zolang kan wachten Zijn idee was iig: kom me zondag om 10u halen, dan trek je je nachtpon terug aan en kruip je terug in bed en dan kom ik ernaast liggen <3
Oud 22-10-2009, 20:22
ST*R
ST*R is offline
Ik was al moed aan het verzamelen om hem vanavond te bellen om te vragen of hij me uberhaupt nog leuk vindt, en de gedachte dat hij zou zeggen dat ie me niet meer wilde was behoorlijk kut. Maar vanmiddag stuurde hij een super lieve mail met dat ie mist en dat het maar saai is zonder mij, en aan het eind 2823 hartjes ofzo dus nu ben ik weer een gelukkig mens!
Oud 22-10-2009, 21:04
Verwijderd
Bij mij gebeurt er echt helemaal niets de laatste tijd.. hard gewerkt voor de studie, maar gelukkig vanochtend laatste tentamen gehad en het wordt nu weer tijd om op zoek te gaan naar wat vertier..
Oud 22-10-2009, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Ik was al moed aan het verzamelen om hem vanavond te bellen om te vragen of hij me uberhaupt nog leuk vindt, en de gedachte dat hij zou zeggen dat ie me niet meer wilde was behoorlijk kut. Maar vanmiddag stuurde hij een super lieve mail met dat ie mist en dat het maar saai is zonder mij, en aan het eind 2823 hartjes ofzo dus nu ben ik weer een gelukkig mens!
Hihihihi die onzekere fase Die was bij mij ook heeeel erg in het begin, maar sinds ik terug ben uit de V.S. is dat eigenlijk helemaal over, in die anderhalve maand apart hebben we blijkbaar allebei voor onszelf uitgemaakt dat we er toch echt voor gaan, en is dat ook heel duidelijk geworden tegenover elkaar, ofzo.

Nou ja pf ik ben echt nog steeds ziek verliefd Het is zo superfijn en leuk met hem. Hij beweerde laatst dat hij wel eens ruzie wilde maken met mij om te weten hoe het zou zijn, maar vooralsnog lukt dat écht niet hoor, we ergeren ons nog niet eens aan elkaar. Maar dat lukt misschien ook niet direct als je elkaar maar zo weinig ziet. Nu wel al dagenlang elke nacht bij elkaar geslapen <3 Fijnfijnfijn.
Oud 22-10-2009, 22:44
WolterB
WolterB is offline
Te stil en te saai
Oud 23-10-2009, 09:53
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Ik wist dat we allebei geen verwachtingen hadden en dat had ik ook niet, maar nu die heeft gesmst dat we allebei geen verwachtingen moeten hebben, vind ik het opeens heel jammer. Nu het echt duidelijk is.
Bah, ik dacht echt dat ik geen gevoelens voor hem had.
Heb ik ook niet, want het is echt niet mijn type, maar toch...
oja en het feestje gister viel een beetje tegen...
Oud 23-10-2009, 12:03
wup
wup is offline
Haha. Afgelopen zondag heb ik "per ongeluk" met een gitarist gezoend die in mijn kroeg speelde. Gister moest ik weer werken en was heel bang dat mensen het zouden hebben gemerkt, maar ik kreeg van al mijn collega's opmerkingen over mijn geflirt met de zanger Nou ja.. ook goed haha. Nadat ik de foto's had gezien snapte ik dat trouwens ook wel, god wat vreselijk.
Oud 23-10-2009, 16:54
indigo
indigo is offline
Hij is zooo ontzettend lief. Deze week eerste week van coschappen (onderwijs dan) en ik was zenuwachtig, dus was hij zondag bij mij gebleven om me van de zenuwen af te helpen dus ik elke keer als ik 's nachts wakker werd kon ik tegen hem aankruipen en dat was fijn. En daarna zijn we maar vanaf dinsdag elke nacht bij elkaar geweest <3. Gister naar de IKEA, dat was grappig en gezellig, maar daarna werd ik ziek. Dat was wat minder maar hij was zo zorgzaam en lief, echt heel fijn. Ik vond het stom dat ik zo ongezellig gezelschap was voor hem, maar het kon hem echt niet schelen dus zooooo fijn <333.
Oud 23-10-2009, 17:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Op het werk van mijn vriend deden ze hem ook zo pushen van 'waarom woon je nog niet samen met je vriendinnetje?' Maar wat ze niet beseften, was dat mijn vriend extreem jong was afgestudeerd, dit net zijn eerste baan was en hij daardoor veel jonger was dan zijn collega's en dat hij en ik elkaar toen nog maar net kenden. Waarom zouden we dan meteen moeten samenwonen? Maar ze vergaten ook gewoon dat wij nog zoveel jonger dan hen waren en nog met hele andere dingen bezig waren. Op den duur ergerden we ons er ook op, omdat het leek alsof we ons moesten verantwoorden aan anderen waarom we nog niet samenwoonden, terwijl het voor ons goed voelde waar we op dat moment mee bezig waren. Ik vind dat mensen je dan echt het gevoel kunnen geven dat je abnormaal bezig bent omdat je nog niet samenwoont. Terwijl ik het soms abnormaal vind hoe snel mensen besluiten samen te gaan wonen, maar daar houd ik ook altijd mijn mond over .

Maar in jouw situatie snap ik het wel, op den duur ben je weer een stap verder en dan wil je graag een stabiel leven waarin je hem ook op normale tijdstippen kunt zien. Ik heb het precies andersom met mijn vriend, ik studeer en hij werkt, maar hij gaat nu naar een ander kantoor en waarschijnlijk gaat hij het daar veel drukker krijgen, dus dan gaan we ook samenwonen omdat het dan net als bij jullie, niet echt meer te doen is. Maar waarom is het niet haalbaal voor jullie als ik vragen mag? Omdat ik ook nog studeer tegen de tijd dat we gaan samenwonen.

Dus dadelijk zit ik ook in het samenwoon-virus .
Zoiets moet ook echt groeien hoor. Toen ik een half jaar geleden mijn eigen huisje kreeg wilde ik ook nog niet echt-echt samenwonen met hem terwijl ik het nu wel zou willen.

Ik ben ook pas een jaar afgestudeerd en werk nu op een afdeling waar de meeste van mijn collega's tussen de 35 en 45 zijn en die dus een heel ander leven hebben dan ik en mijn vriend. Ze kunnen vaak zich nog wel heel goed voorstellen hoe het was toen ze net zo oud waren als ik maar zeggen dingen wel makkelijker als 'waarom ga je niet samenwonen dan' enzo. Beetje hetzelfde als bij jouw vriend denk ik.

Waarom het bij ons niet haalbaar is, dat heeft weinig met de studie van mijn vriend te maken maar meer met zijn bijbaantje wat hij daarnaast heeft en ook nodig heeft om zijn studie te betalen (krijgt geen stufi meer) maar ook nog ontzettend graag doet. Hij is parttime buschauffeur wat inhoudt dat hij óf heel vroeg moet beginnen (5.00-6.00 uur) óf heel laat klaar is (0.00-2.00 uur). Zijn ouders wonen hier 25 km vandaan en zijn werk is vlakbij zijn ouders. Op normale tijden is het reizen prima te doen maar zo vroeg en zo laat komt hij gewoon niet met het OV van mijn/ons huisje bij zijn werk. We hebben (nog) geen auto dus dan gaat hij toch weer daar slapen. Een enkele keer heeft hij de auto van z'n ouders maar dat is ook niet structureel. Dat is het lastigste een beetje. Zijn studie is vanaf hier net zover als vanaf zijn ouders en mijn werk is precies in het midden. Ik wil (en krijg ook gewoon geen) ander huis omdat ik hier pas woon en hij blijft daar voorlopig ook nog wel werken dus dat houdt ons een beetje tegen. Ik heb hoop dat als ik m'n rijbewijs en een auto heb (waar hij dan ook in kan rijden) het makkelijker wordt of dat hij stopt met zijn bijbaantje als hij afgestudeerd is (over een/twee jaar) maar dat vind ik zo af en toe nog veel te lang duren.
Oud 23-10-2009, 19:00
Verwijderd
Mijn vriend is nu op het gala van zijn studenten vereniging en hij heeft een ander meisje als date. Ik vind het echt stom van mezelf maar ik moet steeds maar aan hem denken, wil weten hoe het gaat enz. Beetje kinderachtig, want ik heb zelf gezegd dat hij met iemand anders mocht gaan. Volgend jaar ga ik toch liever zelf weer mee
En aan school kom ik zo ook niet echt toe helaas..
Oud 23-10-2009, 19:29
Lilium
Lilium is offline
Ik mis mijn vriendje. Hij heeft me vandaag niet gemaild en dat vind ik jammer. Maar goed, zo houd ik me voor, hij hoeft ook niet iedere dag contact met me te zoeken, zelfs niet als ik 'm toevallig mis.
Normaalgesproken zou ik even gebeld hebben om 'm te horen en te zeggen dat hij gemist wordt, maar ik ben mijn stem kwijt.
Oud 23-10-2009, 19:32
Miekje*
Miekje* is offline
Ik mis mijn vriendje, terwijl ik hem woensdag nog gezien heb . Ik wil gewoon naar hem toe en hem knuffelen en en en...
Oud 23-10-2009, 20:23
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
whaha heel herkenbaar die onzekerheid, zeker in het beginvan een relaie is dat niet zo gek volgens mij .
Oud 23-10-2009, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ik wil hem maar ik weet niet helemaal wat hij wil.x2
Dit. Want de ene dag is ie super vriendelijk en lief en krijg ik armen om me heen en de volgende dag(en) word ik genegeerd of niet interessant genoeg voor een gesprek bevonden. Pfffrt, make up you mind.
Oud 23-10-2009, 23:47
Juana__
Juana__ is offline
De ex heeft nog niets van hem laten weten.
De vriend wel. Ik zat in de les en toen stuurde hij me een smsje 'meisje van de internacionale zoenen, hoe gaat het?' En toen antwoorde ik hem dat in de les zat, dat het veel te warm was en dat ik zin had om te gaan zwemmen, en vroeg hoe het met hem ging.
Hij antwoordde dat hij op reis was voor een toernooi en hij nodigde me uit om , wanneer ik wilde, een of andere rivier te leren kennen, zodat ik nog wat andere mooie dingen, behalve hem, kan leren kennen'
Haha... dit doet me echt goed voelen... een jongen die wat moeite voor je doet. (hoewel ik vermoed dat hij een player is)
Als de ex me 'nee' zegt, wil ik met hem uitgaan.... want ik ben er zeker van dat het met hem superleuk zal zijn (maar verliefd worden, relatie krijgen etc. zie ik eigenlijk niet zitten)

Maar mijn ex heb ik twee weken gegeven, te lang waarschijnlijk... dus stuurde ik hem een smsje waarin ik zette (op aanraden van een vriendin) 'Hoe gaat het, ben je aan het denken aan waarover we gesproken hebben? Ik wacht in spanning op je antwoord'
Mijn vriendin maakte mij duidelijk dat ik hem veel te veel rechtvaardig, dat je echt geen twee weken nodig hebt om te beslissen of je van iemand houdt of niet, dat je daar helemaal geen tijd voor nodig hebt...
Ik denk dat ik die twee weken heb gegeven om hem nog niet los te moeten laten... als hij terug is van de reis vraag ik hem misschien al om antwoord. Ik kan me niet vastklampen aan hoe het was in het verleden. Het is het nu dat telt...

IK WIL ME WEER BLIJ VOELEN!!!!!!! en heel de tijd... niet die momentopname's dat ik bij vrienden ben
Waarom kan een man in hemelsnaam zo een effect veroorzaken?
Oud 24-10-2009, 10:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gister lekker avondje samen op de bank gelegen voor de tv, heerlijk Vanmorgen samen wakker geworden, nu is hij gaan werken en komt ie vanavond laat weer terug, morgen moet ie weer werken maar toch neemt ie de moeite om dan ff heen en weer te reizen, vind het wel heel lief Gelukkig komen er na deze week weer betere weekenden waarin we langer samen zijn en elkaar meer zien
Oud 24-10-2009, 13:36
Halflight
Halflight is offline
Broer van een vriendin is wel een leuke jongen. Maar hij is wel een beetje een charmeur. Tjaaa, hoe kom je in de buurt van zo'n jongen?
Oud 24-10-2009, 16:38
geheimpje
geheimpje is offline
Ik voel me nog steeds naar. Het gaat wel wat beter dan 2 weken geleden maar ik snap er nog steeds helemaal niks van hoe ik me zo heb laten bedriegen Voel me zelf er heel slecht onder, in de zin van: waarom heb ik dit niet aangevoeld? Maar met zulke gedachten schiet ik ook niks op. Plus ik blijf erbij dat zijn gevoelens oprecht waren, de maand dat we samenwoonden in Duitsland. Dat kan bijna niet gespeeld zijn. Dat had ik moeten merken Blaaat. ik weet echt niet wat ik moet. Gelukkig heb ik wel lieve vrienden die me mee sleuren naar van alles, maar toch kan ik het dan niet uit mijn hoofd zetten. Is misschien ook nog niet mogelijk. Mensen die verstand hebben van rechten, in het geld&recht gedeelte van dit forum heb ik ook gepost... misschien kunnen jullie me helpen?

Ik zou willen dat dit nooit gebeurd is!!!!!
Oud 24-10-2009, 17:36
wup
wup is offline
Voel me bijzonder goed, ookal is er niet echt iets gaande. Heb voor het eerst ooit het gevoel leuk genoeg te zijn ofzo. Weet van gekkigheid niet eens meer wat ik wil. Te veel leuke mannen, die mij ook nog eens aandacht geven ook.

Hier kan ik wel mee leven
Oud 25-10-2009, 09:29
wup
wup is offline
Ow shit! Builoft jongen heeft gemaild, hij is weer terug dus. En we gaan deze week afspreken. Maar ik heb al honderd jaar geen date gehad, dus wat moet ik doen? Wat moet ik aan? Is het gek om gewoon een avondje thuis te doen? Met lekker koken enzo.. Of moeten we uit eten, of naar de film, of naar het museum, of gewoon alleen wat drinken en aaaaaaaaaah

Oud 25-10-2009, 09:38
ST*R
ST*R is offline
Nou die onzekerheid was toch wel gegrond, hij belde gister dat hij ermee wil stoppen. Hij vindt me nog steeds heel leuk, en gaat me vreselijk missen maar psychisch gaat het niet goed met hem, en allemaal problemen thuis, dus hij moet even een break hebben van alles. Hij heeft ook tegen vrienden gezegd dat ze m maar niet meer moeten bellen.Hij moet even dingen op een rijtje zetten, en kan daarin even geen commitment aan ofzo. Owja en hij doet het ook deels voor mij, zodat ik niet bij zijn problemen betrokken raak.
Gister er heel lang over gepraat en ik snap het wel maar ook weer niet, hoe kan hij dat mooie wat wij haddden zomaar opgeven? En als zijn leven al zo kut is, dan is het toch fijn om iets leuks te hebben? Ik kreeg donderdag nog een super lieve mailtje, vrijdag zei hij dat hij echt zn best ging doen om me snel te zien, en nu gister opeens dit hij zei dat ie met iemand had gepraat en die had hem dit aangeraden. Owja en hij zei ook dat we elkaar miss wel heel snel zouden zien omdat hij me dan te erg miste. Nou ik hoop dat dat heel snel gebeurt want de gedachte dat ik hem voorlopig/nooit meer zie is echt erg. En ik weet ook niet wat ik nu moet doen, want waarschijnlijk is het het beste om hem rust en ruimte te geven, maar het enige wat ik wil doen is hem bellen en zien.
En WAAROM heb ik dit weer, waaaarom kan het bij mij nooit eens goed gaan?
Ik voel me kut

Regels voor berichten