Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben gewoon lekker op tijd naar bed gegaan, nog een boekje gelezen en muziekje geluisterd en toen hij thuis kwam is ie even bij me in bed komen liggen met wat drinken, even bijgekletst en toen lekker gaan slapen. Wel wat later dan normaal maar was niet abnormaal moe gisteren.
||
Citaat:
![]() Maar in jouw situatie snap ik het wel, op den duur ben je weer een stap verder en dan wil je graag een stabiel leven waarin je hem ook op normale tijdstippen kunt zien. Ik heb het precies andersom met mijn vriend, ik studeer en hij werkt, maar hij gaat nu naar een ander kantoor en waarschijnlijk gaat hij het daar veel drukker krijgen, dus dan gaan we ook samenwonen omdat het dan net als bij jullie, niet echt meer te doen is. Maar waarom is het niet haalbaal voor jullie als ik vragen mag? Omdat ik ook nog studeer tegen de tijd dat we gaan samenwonen. Dus dadelijk zit ik ook in het samenwoon-virus ![]() ![]() Ot: Jaaaa, vrijdag zie ik mijn beste vriendje weer en dinsdag mijn vriendinnen ![]() ![]() Erger me alleen een beetje op hem, omdat hij zo afwezig is, maargoed, daar komt ie ook wel weer uit. Ik heb hem genoeg geholpen met dit issue en nu is het aan hem zelf om ermee te dealen. |
![]() |
|
![]() |
Het zit erop... eindelijk hem gesproken.
Ik beefde heel de tijd door, hij was stil. Hij zei dat mijn mails effect hebben gehad en dat hij ook probeerde te begrijpen waarom hij niet wou bij me zijn. Veel meer zei hij niet. Ik nam afscheid met de woorden dat hij al de elementen heeft om te beslissen, hij weet hoe ik denk en hij weet hoe hij denkt... Tenzij hij zelf contact eerder opneemt, bel ik hem op binnen twee weken en vraag ik wat hij besloten heeft. Ik kan echt niet uitmaken of hij ja of neen zal zeggen. Hij leek zwaar onder de indruk... nu pas is hij echt geconfronteerd met de vraag of hij bij me wil zijn of niet... Ik zie twee mogelijkheden, of hij ziet me graag maar is te bang voor al de hindernissen, of hij ziet me niet graag maar is bang om me los te laten (omdat hij niemand beters dan ik zal vinden) nu is het aan hem... ik deed alles wat in mijn macht ligt... ik moet nergens spijt over hebben morgen een presentatie en een examen, volgende week twee examens en de week erop ook... afleiding genoeg om er niet over te denken zou je denken |
![]() |
|
Oh, ik ben echt zo'n ontzettende verliefde muts...
![]() ![]() ![]()
|
Ahh, ik grapte vanochtend dat ie me maar moest brengen (wat niet handig is want hij moet ook werken en is anders later thuis), maar hij wilde me serieus brengen en das heel lief <3
|
Verwijderd
|
Er hangt zo een zweer dat het binnenkort uitgaat, dus ik moet maar op zoek naar iets anders. Misschien is ze vreemd gegaan, dat zou kunnen. Ik hoop dat ze het opbiecht en zo hoef ik me lekker niet schuldig te voelen als ik haar vervang. Gelukkig ben ik niet zo een gevoelig mannetje meer en weet ik precies hoe ik er mee moet omgaan. Vroeger liet ik me wel eens uitlachen door een meisje waar ik achter aan zat. Wat een stuk verdriet was ik toen zeg.
Ik heb daarvan geleerd dat je vrouwen juist niet me veel respect moet behandelen, hoe minder je geintresseerd bent hoe leuker je bent. Binnenkort eindelijk van me medicatie uit dus verdwijnen de gele en rode pukkel van me kop en krijg ik meer aandacht van vrouwen. Echt geven om een meisje heeft me nooit wat opgeleverd. |
![]() |
|
![]() |
Dank je Wup... ik probeer in gedachten te houden dat wat hij ook beslist, het de beste beslissing zal zijn.
Als hij me niet kwijt wil... dan zal hij echt voor ons moeten gaan. Maar als hij niet genoeg van me houdt en/of het lef niet heeft... dan is het beter dat ik hem los laat... Ik probeer me sterk te houden met het idee dat ik recht heb om een jongen die op dezelfde manier voor mij kiest als ik voor hem... |
![]() |
||
Citaat:
@Juana: Denk toch aan jezelf meisje en laat niet zo met je spelen door zo'n kerel. Als een man echt gek op je is toont hij interesse. Een beetje pech heb je wel denk ik, die argentijnen zijn niet te vertrouwen.. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed. Hij stuurt lieve smsjes en het is gezellig en en en en wow. Ik kon hem zondagavond gewoon loslaten rennen en dat was fijn, is ook wel eens anders geweest. Hahaha, gisteren stond ik met mijn ex ons huidige liefdesleven te praten en dat was zo goed ![]() Komende zaterdag gaan we naar een vriendin van mij en ik ben best wel zenuwachtig. Stiekem is ze heel belangrijk voor mij en haar vriend (die ik pas een keer ontmoet heb) is ook nu al belangrijk voor me. Ik ben beneiwud... Ennnn ik kreeg zo'n lief mailtje van mijn beste vriendinnetje (L)(L)(L) |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG ik krijg wat van dat ziekenhuis. De dokter keurt onze relatie goed, de verpleging zit ons nu te dwarsbomen (sommigen toch, anderen zijn blij voor ons). Nu heeft hij net een gesprek gehad met Gert en blijkbaar beweert die dat we alleen maar een relatie hebben om iemand te hebben. Waar haalt die het lef vandaan om over onze relatie te oordelen. Ik ga morgen toch echt eens naar binnen om hem goed de waarheid te zeggen!
Over wat Sven voor mij voelt, kan ik niet natuurlijk oordelen, maar als ik naar zijn smsjes en vooral de hoeveelheid kijk, dan heb ik toch zoiets van, die zit niet bij mij omdat ie niemand anders heeft. Daarbij hoeft hij maar met zijn vinger te knippen en ze staan al in de rij ofzo, dat idee heb ik altijd gekregen. Dan zou hij toch niet kiezen voor iemand van 105 kg als hij kan opscheppen met een maatje 36? Daarbij heeft hij me al meegesleept naar zijn familie en zijn ouders en zijn vrienden en verkondigt hij overal trots dat ik zijn vriendin ben. |
![]() |
||
Citaat:
Hier alles prima! Ik word nog steeds heel blij van hem.
|
Verwijderd
|
Psychiatrisch ziekenhuis. En ik ben daar zelf ook opgenomen geweest. Dus die moeten zo'n beetje over alles zeggenschap hebben, of hij bij mag slapen enz... Nu leek het van de week positief, maar ik heb nu nog geen vrolijk smsje gehad (de bespreking is geweest), dus ik betwijfel of het mag. Verder heeft hij vorige week gehoord dat hij naar huis mag zodra hij een appartement heeft gevonden, toen hij op zoek ging, draaiden ze dat al weer terug, eerst moesten nog andere dingen in orde zijn.
En ik krijg net een smsje, hij mag alleen in op en af naar me toekomen, dus niet blijven slapen. Wat een stelletje kleuters daar zeg! |
![]() |
|
![]() |
Ah! Ik volgde het ook niet helemaal. Zat al te denken dat jij verpleegster was en hij patient ofzo, maar goed. Dank voor de uitleg ( al heb je die ongetwijfeld al eens eerder gedaan)
OT: Spreek de ouwe ineens best vaak en we hebben het steeds over onze huidige liefdeslevens, wat echt heel fijn is ofzo. Hij zit in een moeilijke situatie en ik begrijp hem. En het schept duidelijkheid, want als we allebei zo over nieuwe mensen praten, weten we iig dat we niets meer bij elkaar te zoeken hebben. En ik vind het leuk dat hij me in vertrouwen neemt en zijn problemen met me deelt, want dat was een half jaar geleden wel anders. En ik vind het naar dat ik niet weer wanneer bruiloft-jongen terug komt! Ik heb zooo zin om met hem af te spreken. Maak mezelf weer helemaal gek, geloof ik ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben toch wel dol op mijn zotte vriendin. Zo zei ze me gisteren: 'jij moet je niet afvragen of jij hem wel uitkomt, jij moet je afvragen of hij jou uitkomt' haha
En toen begon ze direct allemaal te zeggen waarover ik zou moeten spreken met hem als hij besloot door te doen met mij. En als hij besloot niet door te doen, dan moest ik direct begin daten volgens haar, en daarbij gebruikte ze één of ander raar spreekwoord 'een spijker maakt wel een andere spijker los' (zo heeft ze zelf haar huidige vriend leren kennen waar ze al jaren mee samen is en ze mee wil trouwen) Ik ben echt blij met mijn vrienden!!!! En mijn presentatie ging goed :-) Een prof die enkel alleen maar negatief commentaar kan geven zei dat het erg goed was, omdat het een erg ingewikkelde zaak is om te begrijpen...(onafhankelijkheid van twee provincie's in Georgië). Complimentjes krijgen is leuk!!! Je gewaardeerd voelen, al is het dan op academisch vlak doet goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ot; Zucht, wat een week. Raar gedoe met iemand uit zijn familie vanuit het niets, maar gelukkig staat hij compleet achter me en heeft hij het ook voor me opgenomen. Maar deze week was behoorlijk stressvol door tentamens en referaten en daarnaast moest ik weer naar de dokter voor een pijnlijke ingreep, dus ik heb me een beetje afgereageerd op hem ![]() ![]() |
![]() |
|
Damn, het gaat goed tussen mij en vriendlief
![]() Voor 't eerst naar het Tikibad geweest met m'n nichtje, bro en vriendlief, hartstikke leuk ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
*zucht* Blijven slapen mag dus pas als hij vast werk heeft en vast werk mag hij pas als hij zijn werkstraf gedaan heeft en dat is pas eind november... Ik geloof niet dat ik zolang kan wachten
![]() |
![]() |
|
Ik was al moed aan het verzamelen om hem vanavond te bellen om te vragen of hij me uberhaupt nog leuk vindt, en de gedachte dat hij zou zeggen dat ie me niet meer wilde was behoorlijk kut. Maar vanmiddag stuurde hij een super lieve mail met dat ie mist en dat het maar saai is zonder mij, en aan het eind 2823 hartjes ofzo
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja pf ik ben echt nog steeds ziek verliefd ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik wist dat we allebei geen verwachtingen hadden en dat had ik ook niet, maar nu die heeft gesmst dat we allebei geen verwachtingen moeten hebben, vind ik het opeens heel jammer. Nu het echt duidelijk is.
Bah, ik dacht echt dat ik geen gevoelens voor hem had. Heb ik ook niet, want het is echt niet mijn type, maar toch... oja en het feestje gister viel een beetje tegen...
|
![]() |
Haha. Afgelopen zondag heb ik "per ongeluk" met een gitarist gezoend die in mijn kroeg speelde. Gister moest ik weer werken en was heel bang dat mensen het zouden hebben gemerkt, maar ik kreeg van al mijn collega's opmerkingen over mijn geflirt met de zanger
![]() |
![]() |
|
Hij is zooo ontzettend lief. Deze week eerste week van coschappen (onderwijs dan) en ik was zenuwachtig, dus was hij zondag bij mij gebleven om me van de zenuwen af te helpen dus ik elke keer als ik 's nachts wakker werd kon ik tegen hem aankruipen en dat was fijn. En daarna zijn we maar vanaf dinsdag elke nacht bij elkaar geweest <3. Gister naar de IKEA, dat was grappig en gezellig, maar daarna werd ik ziek. Dat was wat minder maar hij was zo zorgzaam en lief, echt heel fijn. Ik vond het stom dat ik zo ongezellig gezelschap was voor hem, maar het kon hem echt niet schelen dus zooooo fijn
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik ben ook pas een jaar afgestudeerd en werk nu op een afdeling waar de meeste van mijn collega's tussen de 35 en 45 zijn en die dus een heel ander leven hebben dan ik en mijn vriend. Ze kunnen vaak zich nog wel heel goed voorstellen hoe het was toen ze net zo oud waren als ik maar zeggen dingen wel makkelijker als 'waarom ga je niet samenwonen dan' enzo. Beetje hetzelfde als bij jouw vriend denk ik. Waarom het bij ons niet haalbaar is, dat heeft weinig met de studie van mijn vriend te maken maar meer met zijn bijbaantje wat hij daarnaast heeft en ook nodig heeft om zijn studie te betalen (krijgt geen stufi meer) maar ook nog ontzettend graag doet. Hij is parttime buschauffeur wat inhoudt dat hij óf heel vroeg moet beginnen (5.00-6.00 uur) óf heel laat klaar is (0.00-2.00 uur). Zijn ouders wonen hier 25 km vandaan en zijn werk is vlakbij zijn ouders. Op normale tijden is het reizen prima te doen maar zo vroeg en zo laat komt hij gewoon niet met het OV van mijn/ons huisje bij zijn werk. We hebben (nog) geen auto dus dan gaat hij toch weer daar slapen. Een enkele keer heeft hij de auto van z'n ouders maar dat is ook niet structureel. Dat is het lastigste een beetje. Zijn studie is vanaf hier net zover als vanaf zijn ouders en mijn werk is precies in het midden. Ik wil (en krijg ook gewoon geen) ander huis omdat ik hier pas woon en hij blijft daar voorlopig ook nog wel werken dus dat houdt ons een beetje tegen. Ik heb hoop dat als ik m'n rijbewijs en een auto heb (waar hij dan ook in kan rijden) het makkelijker wordt of dat hij stopt met zijn bijbaantje als hij afgestudeerd is (over een/twee jaar) maar dat vind ik zo af en toe nog veel te lang duren.
|
Verwijderd
|
Mijn vriend is nu op het gala van zijn studenten vereniging en hij heeft een ander meisje als date. Ik vind het echt stom van mezelf maar ik moet steeds maar aan hem denken, wil weten hoe het gaat enz. Beetje kinderachtig, want ik heb zelf gezegd dat hij met iemand anders mocht gaan. Volgend jaar ga ik toch liever zelf weer mee
![]() En aan school kom ik zo ook niet echt toe helaas.. |
![]() |
|
Ik mis mijn vriendje. Hij heeft me vandaag niet gemaild en dat vind ik jammer. Maar goed, zo houd ik me voor, hij hoeft ook niet iedere dag contact met me te zoeken, zelfs niet als ik 'm toevallig mis.
Normaalgesproken zou ik even gebeld hebben om 'm te horen en te zeggen dat hij gemist wordt, maar ik ben mijn stem kwijt. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
De ex heeft nog niets van hem laten weten.
De vriend wel. Ik zat in de les en toen stuurde hij me een smsje 'meisje van de internacionale zoenen, hoe gaat het?' En toen antwoorde ik hem dat in de les zat, dat het veel te warm was en dat ik zin had om te gaan zwemmen, en vroeg hoe het met hem ging. Hij antwoordde dat hij op reis was voor een toernooi en hij nodigde me uit om , wanneer ik wilde, een of andere rivier te leren kennen, zodat ik nog wat andere mooie dingen, behalve hem, kan leren kennen' Haha... dit doet me echt goed voelen... een jongen die wat moeite voor je doet. (hoewel ik vermoed dat hij een player is) Als de ex me 'nee' zegt, wil ik met hem uitgaan.... want ik ben er zeker van dat het met hem superleuk zal zijn (maar verliefd worden, relatie krijgen etc. zie ik eigenlijk niet zitten) Maar mijn ex heb ik twee weken gegeven, te lang waarschijnlijk... dus stuurde ik hem een smsje waarin ik zette (op aanraden van een vriendin) 'Hoe gaat het, ben je aan het denken aan waarover we gesproken hebben? Ik wacht in spanning op je antwoord' Mijn vriendin maakte mij duidelijk dat ik hem veel te veel rechtvaardig, dat je echt geen twee weken nodig hebt om te beslissen of je van iemand houdt of niet, dat je daar helemaal geen tijd voor nodig hebt... Ik denk dat ik die twee weken heb gegeven om hem nog niet los te moeten laten... als hij terug is van de reis vraag ik hem misschien al om antwoord. Ik kan me niet vastklampen aan hoe het was in het verleden. Het is het nu dat telt... IK WIL ME WEER BLIJ VOELEN!!!!!!! en heel de tijd... niet die momentopname's dat ik bij vrienden ben Waarom kan een man in hemelsnaam zo een effect veroorzaken? |
![]() |
|
Gister lekker avondje samen op de bank gelegen voor de tv, heerlijk
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik voel me nog steeds naar. Het gaat wel wat beter dan 2 weken geleden maar ik snap er nog steeds helemaal niks van hoe ik me zo heb laten bedriegen
![]() ![]() Ik zou willen dat dit nooit gebeurd is!!!!! |
![]() |
|
![]() |
Ow shit! Builoft jongen heeft gemaild, hij is weer terug dus. En we gaan deze week afspreken. Maar ik heb al honderd jaar geen date gehad, dus wat moet ik doen? Wat moet ik aan? Is het gek om gewoon een avondje thuis te doen? Met lekker koken enzo.. Of moeten we uit eten, of naar de film, of naar het museum, of gewoon alleen wat drinken en aaaaaaaaaah
![]() |
![]() |
|
Nou die onzekerheid was toch wel gegrond, hij belde gister dat hij ermee wil stoppen. Hij vindt me nog steeds heel leuk, en gaat me vreselijk missen maar psychisch gaat het niet goed met hem, en allemaal problemen thuis, dus hij moet even een break hebben van alles. Hij heeft ook tegen vrienden gezegd dat ze m maar niet meer moeten bellen.Hij moet even dingen op een rijtje zetten, en kan daarin even geen commitment aan ofzo. Owja en hij doet het ook deels voor mij, zodat ik niet bij zijn problemen betrokken raak.
Gister er heel lang over gepraat en ik snap het wel maar ook weer niet, hoe kan hij dat mooie wat wij haddden zomaar opgeven? En als zijn leven al zo kut is, dan is het toch fijn om iets leuks te hebben? Ik kreeg donderdag nog een super lieve mailtje, vrijdag zei hij dat hij echt zn best ging doen om me snel te zien, en nu gister opeens dit ![]() En WAAROM heb ik dit weer, waaaarom kan het bij mij nooit eens goed gaan? Ik voel me kut ![]()
|
![]() |
|
|